abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27910090
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Je jaren rot voelen om 1 doe je idd jezelf aan, je zwelgt erin, want dat zwelgen is nodig om de liefde groots te maken, grootser dan hij feitelijk was waarschijnlijk.

Dit is geen houden van, dit is schmieren, dwepen, wentelen, zwelgen om maar te kunnen zeggen dat je een grote meeslepende liefde gekend hebt.

Ik dacht echt dat ik hier de grootste dramaqueen was, maar beter 3/4 dagen ultiem drama schoppen dan dit jarenlang volhouden.
pi_27910094
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:13 schreef Tarot het volgende:

Als je aangeeft dat je het niet begrijpt, waarom oordeel je er dan toch zo bot over?
Ik denk zoveel aan haar denken vanwege de reden die ik eerder heb aangegeven: Ik hou niet snel van iets, maar als ik iets heb gevonden waar ik van hou ... dan is het ook met heel mijn hart. Het is onderdeel van mij geworden, als een ernstige verslaving.

Verslavingen zijn slecht voor je, maar ook als je bent afgekickt zul je er je hele leven mee rondlopen. Met constant of de neiging om terug te vallen als het slecht gaat. Het enige dat ik kan doen is mijzelf voor de gek houden, maar dat weiger ik voorlopig nog.

Dus je kunt zeggen dat ik het mezelf aandoe ... En volgens jouw redenering heb je altijd controle over je eigen gevoel? Dan doet iedereen die zich rot voelt, het zichzelf aan.
ik ken echt maar weinig mensen die na acht maanden iemand niet meer gezien te hebben ( en het was al langer uit), nog zo vaak aan die persoon denken, en zeggen dat ze er nog verslaafd aan zijn . En sorry, ik ben wel volledig afgekickt van mijn exen, en ik zal nooit op hen terugvallen in een slechte periode, waarom zou ik ? .

En houden van haar, met heel je hart . Jij houdt niet van haar, tarot, jij houdt alleen van jezelf en het gevoel dat ze je kon verschaffen, volgens mij heb jij van liefde en relaties echt nog niet veel kaas gegeten.

je bent een trieste zeurpiet, en ik vind je echt sick, ik kan er niet aan doen, als jij niet doorwil met je leven, doe maar, en idd, mensen die zich chronisch slecht voelen en daar niets aan willen doen, die doen het zichzelf aan, da's nogal duidelijk.

Jij zegt dat je jezelf niet voor de gek houdt, maar je doet gewoon niet anders, je leeft in je eigen geïsoleerd wereldje, waar je ex nog een groot deel van uitmaakt, maar ze is gewoon uit je leven. Pas je gedachten en je gevoelens eens aan aan de werkelijkheid, het zal je goed doen.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27910349
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:32 schreef Tranceptor het volgende:

Ik dacht echt dat ik hier de grootste dramaqueen was, maar beter 3/4 dagen ultiem drama schoppen dan dit jarenlang volhouden.
dramaqueen is voor tarot echt wel een goed woord ja
echt van die types die van een stront een kunstwerk kunnen maken en van een flutflirt dé grote allesoverheersende liefde, en dan uit pure armoede daar maar op blijven teren. Mijn nekhaar komt altijd recht van zulke types
pi_27910387
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:33 schreef petitlapin het volgende:

[..]

En houden van haar, met heel je hart . Jij houdt niet van haar, tarot, jij houdt alleen van jezelf en het gevoel dat ze je kon verschaffen,
Om tussen alle aanvallende reacties even eentje te kiezen waar ik het volledig mee eens ben.
Maar kan ik verder uit de reacties hier halen dat mijn uitingen hier niet (meer) gewenst zijn?
Doe eens wild ....
pi_27910397
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:32 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

dat is ook weer waar
even drama schoppen is okay om iets uit je systeem te krijgen, de reacties daarop ook
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27910445
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:47 schreef Tarot het volgende:

[..]

Om tussen alle aanvallende reacties even eentje te kiezen waar ik het volledig mee eens ben.
Maar kan ik verder uit de reacties hier halen dat mijn uitingen hier niet (meer) gewenst zijn?
Ga je nu hier ook weer een drama van maken

"Laat maar, ik weet wanneer ik niet gewenst ben"

Kom op zeg, je post hier en krijgt reacties, dus ook onwelgevallige, net zo goed als wij hier lezen en dus ook de posts van jou, met alle drama van dien.
pi_27910582
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:50 schreef milagro het volgende:

[..]

Ga je nu hier ook weer een drama van maken

"Laat maar, ik weet wanneer ik niet gewenst ben"

Kom op zeg, je post hier en krijgt reacties, dus ook onwelgevallige, net zo goed als wij hier lezen en dus ook de posts van jou, met alle drama van dien.
Je kunt ook overdrijven, ik vraag het gewoon uit beleefdheid. Het laatste dat ik wil doen is mensen irriteren, ookal ontkom je daar soms gewoon niet aan.

Ik ben trouwens nuchterder dan zou blijken uit mijn posts. Het is natuurlijk ook handig voor jou, Tranceptor en petitlapin om even stil te staan bij het feit, dat je mensen die heel sterk ergens aan hechten, juist meer die richting op drijft als je te hard in de aanval gaat.
Doe eens wild ....
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:57:52 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27910626
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:47 schreef Tarot het volgende:
Natuurlijk niet, je kan hier nog gewoon je verhaal kwijt. Weet alleen dat je niet alleen maar meelevende reacties kan verwachten.
Het is en blijft Fok! en ik denk dat het na 1 jaar en dan nog zo'n drama ook niet zo gek is dat mensen je een schop onder je kont geven... Daar kan je dan op wachten.
Het is aan jou of je daar zin in hebt...
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:56 schreef Tarot het volgende:
Je kunt ook overdrijven, ik vraag het gewoon uit beleefdheid. Het laatste dat ik wil doen is mensen irriteren, ookal ontkom je daar soms gewoon niet aan.
Als die mensen zich echt zouden ergeren dan zouden ze niet reageren. Dan stoppen ze wel met lezen.
Bedenk ook dat 'ergeren' volkssport nr. 1 is in Nederland.
pi_27910665
quote:

Ik ben trouwens nuchterder dan zou blijken uit mijn posts. Het is natuurlijk ook handig voor jou, Tranceptor en petitlapin om even stil te staan bij het feit, dat je mensen die heel sterk ergens aan hechten, juist meer die richting op drijft als je te hard in de aanval gaat.
Ik denk dat ik voor ons drieeen spreek als ik zeg 'we don't give a shit'. Jij maakt je eigen problemen toch wel vent, ga door met je leven. Er zijn echt nog zatte leuke vrouwen waarmee je het leuk kunt hebben, ga vooral door je verleden te idealiseren en stil te staan in het heden.
pi_27910741
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:59 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voor ons drieeen spreek als ik zeg 'we don't give a shit'. Jij maakt je eigen problemen toch wel vent, ga door met je leven. Er zijn echt nog zatte leuke vrouwen waarmee je het leuk kunt hebben, ga vooral door je verleden te idealiseren en stil te staan in het heden.
Ja, dat hebben jullie nu alledrie gezegd, maar gedragen je er niet naar...
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:57 schreef Brighteyes het volgende:

Als die mensen zich echt zouden ergeren dan zouden ze niet reageren. Dan stoppen ze wel met lezen. Bedenk ook dat 'ergeren' volkssport nr. 1 is in Nederland.
Ja, thanks Brighteyes ...
hehe komt een beetje over als good cop / (3x) bad cop.
Doe eens wild ....
pi_27910786
quote:

ik ben in het echte leven een klein lief meiske met allesbehalve een grote mond , en ik zou dan nooit zo tegen je gaan schelden ... je mag voor mijn part dan ook gewoon doorposten hoor

en toen ik met pijnlijke breuken geconfronteerd werd en überpathetisch en dramatisch tegen vrienden ging gaan zagen, zijn de enige reacties die hielpen de werkelijk snoeiende bikkelharde aanvallende opmerkingen, (waar sommige van mijn vriendinnen enorm bedreven in waren )

als mensen in mijn omgeving dus worden geconfronteerd met een breuk, en daar blijkbaar maar geen afstand van kunnen nemen, is het in mij zo geprogrammeerd om gewoon vlakaf de waarheid te zeggen. Ik heb zoals zovelen maanden nodig gehad om iemand te vergeten, maar ik vond me toen ook echt sick bezig.

ik kan dus ook echt niet zeggen dat je nu normaal gedrag vertoont, tarot, je bent echt gestoord bezig, punt uit ...
pi_27910897
quote:

[..]

jaja, en daarom zit je na ruim een jaar nog met dat mens, omdat wij dagelijks op je ingesproken hebben met harde taal
pi_27910979
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:08 schreef milagro het volgende:

[..]

jaja, en daarom zit je na ruim een jaar nog met dat mens, omdat wij dagelijks op je ingesproken hebben met harde taal
Ikzelf voel me iets minder gevoelig voor zulke reacties van anderen. Maar dat wist je natuurlijk al, daarom neem je ook geen blad voor de mond

Maar even serieus. Reageer je nou zo bot omdat je dit je meest natuurlijke manier van reageren is, of omdat je serieus denkt dat je op die manier (beter) kunt helpen?
Doe eens wild ....
pi_27911025
tarot, vind je zelf dan ook niet dat je ziek gedrag vertoont ?

hoe zouden we dit vriendelijker kunnen verwoorden ? en helpen, hoe kunnen wij je helpen, dan lukt toch niet ...
pi_27911042
Ik zou zeggen hou op met zemelen hier en in je dagboek en pak je emotionele leven weer op, voor je strax 50 bent en nog steeds het emotionele leven van een tiener hebt. Het is maar een relatie hoor en misschien een bijzondere, maar er komen er nog wel meer.

Je komt heel erg over als iemand die heel erg vasthoudt aan zijn eerste serieuze relatie die heel wat voor moet stellen. Het leuke is echter dat ik, jij en nog miljoenen anderen precies hetzelfde meemaken en denken. Zo'n relatie moet toch wel het summum zijn van perfectie en gaat gepaard met veel drama over het algemeen. Het verschil is echter dat ik nu om zo'n relatie lach en het in perspectief zie en jij duidelijk niet.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:17:12 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27911076
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:11 schreef Tarot het volgende:
Ikzelf voel me iets minder gevoelig voor zulke reacties van anderen. Maar dat wist je natuurlijk al, daarom neem je ook geen blad voor de mond

Maar even serieus. Reageer je nou zo bot omdat je dit je meest natuurlijke manier van reageren is, of omdat je serieus denkt dat je op die manier (beter) kunt helpen?
Ik gok dat ze probeert door die plaat gewapend beton voor je kop door te dringen. Je wil zelf niet inzien dat het echt niet normaal is om na een jaar nog steeds op een dusdanige manier bezig te zijn met een verbroken relatie...

Door hiermee door te gaan stel je jezelf ook echt absoluut niet open voor nieuwe dingen of een aantal stappen verder. Je zal hier blijven steken tot er een moment komt dat je echt niet meer weet hoe je anders zou moeten leven...
pi_27911077
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:11 schreef Tarot het volgende:

[..]

ik reageer niet bot, maar realistisch.
De realiteit is bot, dus, niet ik

als jij liever ziet "ach, jongen toch, ik heb zo met je te doen, wat naar voor je, vertel eens , wat maakte haar zo geweldig dan, je wilt over haar praten, hè, lucht je dat op" dan moet je naar je moeder gaan
we zijn geen Riagg hierzo, dus we hoeven niet politiek correct en verantwoord te reageren.

ik zeg wat ik denk en ik denk dat jij je onnodig aanstelt, erin wilt blijven hangen omdat het dat zo'n lekkere dramatische liefde maakt.

De liefde van je leven vinden is mooi, verliezen is mooier
pi_27911082
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:59 schreef Tranceptor het volgende:
Er zijn echt nog zatte leuke vrouwen waarmee je het leuk kunt hebben
pi_27911102
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:17 schreef thaleia het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het opvalt, ik wilde het eerst editten. Het stond zo lollig.
pi_27911185
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:14 schreef petitlapin het volgende:
tarot, vind je zelf dan ook niet dat je ziek gedrag vertoont ?

hoe zouden we dit vriendelijker kunnen verwoorden ? en helpen, hoe kunnen wij je helpen, dan lukt toch niet ...
Luister, ten eerste ben ik het met je eens dat het te kwalificeren is als ziekte. Het is een abnormaal lichamelijke toestand, dat mij tot last is. Dat ik bang ben om dit verlangen naar vroeger los te laten. Het is alsof ik mijn mooiste herinnering weg zou gooien, door ze niet meer goed genoeg te koesteren.

Daarnaast mag je het verwoorden zoals je wil, zolang je er zelf maar geen spijt van krijgt. Alleen door de vorm kreeg ik het idee dat er geen normale discussie mee mogelijk was.
Doe eens wild ....
pi_27911209
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:22 schreef Tarot het volgende:

[..]

Het is alsof ik mijn mooiste herinnering weg zou gooien, door ze niet meer goed genoeg te koesteren.
bewuste keuze dus.
pi_27911270
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:23 schreef milagro het volgende:

[..]

bewuste keuze dus.
Eh ja, maar realiseren dat je een keuze maakt, wil niet zeggen dat je iets anders kunt willen.
(snap je het nog ) Het alternatief lijkt erger.
Doe eens wild ....
pi_27911278
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:22 schreef Tarot het volgende:

Het is alsof ik mijn mooiste herinnering weg zou gooien, door ze niet meer goed genoeg te koesteren.
het is nog erger dan ik dacht, je bent gedumpt, maar kom, het blijft je mooiste herinnering

terwijl zij hoogstwaarschijnlijk de bloemetjes buitenzet zit jij je mooie herinnering te koesteren

en als er geen normale discussie mogelijk is, zal dat meer aan jou liggen, dan aan de anderen , dit is echt extreem ...
pi_27911337
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:25 schreef Tarot het volgende:

Eh ja, maar realiseren dat je een keuze maakt, wil niet zeggen dat je iets anders kunt willen.
jawel als je zou willen iets anders te willen ...
pi_27911355
quote:

[..]

LIJKT, ja.

blijf jij maar lekker nog een jaartje hangen in je verdriet (als je het tenminst zo wilt noemen) , hoor, knul, better the devil you know, than the devil you don't tenslotte.

djezus, welk een treurigheid
pi_27911458
quote:

het alternatief ... de (tijdelijke) eenzaamheid, de emotionele leegte ?

lijkt me beter dan constant aan dat meisje te denken, ja, wat brengt dat je op ?
En als het toch leuker is om aan dat meisje te denken en daarmee je dagen te vullen, waarom zit je dan hier te zagen en je hartverscheurend verdriet ten toon te spreiden, dan is het toch allemaal okay ?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 10:32:11 #267
122711 Cpt_Cumshot
Attention !
pi_27911467
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 23:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik sport tegenwoordig 3 a 4 keer per week, 1 keer roeien(+coachen), 2 a 3 keer Fitness. Is wel relaxt. Je bent toch onder de mensen en je raakt je energie kwijt. Als ik me kut voel ga ik gewoon sporten, daarna voel ik me een stuk beter. Te moe om na te denken.

---->ander verhaal

4 weken geleden heb ik m'n ex voor het laatst gesproken, kreeg ik net een smsje van haar ex (voor mij) dat ze weer bij elkaar zijn, maar dat hij nog niet klaar is met mij. Bel haar op om te vragen wat voor onzin dit is, en waarom ik weer wordt lastig gevallen door die dude. Hangt ze op.
Heb ik een smsje gestuurd: Ben je weer terug bij C. Hou m is ff in de hand, hou die mongool bij je en laat me nou eens met rust. Waarop zij doodleuk terug smst: Het is veel leuker met C dan dat het met jou ooit is geweest, en C is boos omdat je hem een mongool noemt. Deze keer hou ik hem niet tegen.

Toelichten: Ex had relatie met C. Ging uit. Ik ken C redelijk. Kreeg sexrelatie met mn ex, dat werd uiteindelijk een kortstondige relatie. Mn ex was mn huisgenote (nu niet meer) en een half jaar een goede vriendin.
C viel ons voortdurend lastig. 4 keer voor mn deur staan, politie 2x erbij, bellen,smsn etc etc. C heeft mn ex geslagen net toen het uit was, politie er bij. Ik moest elke keer aanhoren dat C dood moest, dat ze bang voor hem was, dat ze moest verhuizen naar een andere stad vanwege hem, and so on, and so on.
C is psychische niet helemaal ok, heeft in de bak gezeten wegens ontvoering. Hoorde ik achteraf van haar, toen het kwaad al was geschied. Verliefd, lastig gevallen worden. Er mee willen kappen vanwege dat gedoe met die ex, maar zij vond mij wel echt leuk, zei ze.
En nu is ze terug bij hem, het is niet te geloven. Het is toch te triest dat mensen ook nog eens keihard in je gezicht kunnen liegen.
Toch kan ik er wel een beetje om lachen, sommige mensen
Dude,ik had men ploertendoder getest op die C.
Werkelijk het gore lef.
En die meid waarvan ik nogsteeds niks snap moet je gewoon snoeihard uitlachen.
Ge hebt vast mijne films gezien.
pi_27911537
Ok, ik ga er een eind aan breien. Mijn betonnen plaat is te hard ... en ik lees ook nergens dat iemand dit gevoel goed begrijpt. Bedankt voor de reacties. En misschien tot de volgende DKVHLVEE.
Doe eens wild ....
pi_27911676
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:34 schreef Tarot het volgende:
en ik lees ook nergens dat iemand dit gevoel goed begrijpt.
laten we hopen dat je daar de juiste conclusies uit trekt
pi_27912352
Another day... hmmzzz
pi_27913245
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:02 schreef love_me het volgende:
Another day... hmmzzz
Same here .
pi_27915579
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:34 schreef Tristessa het volgende:
Same here .
Jup. En weer een poging mezelf naar morgen te slepen. .
pi_27915585
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 07:13 schreef -Trinity- het volgende:
Mja "Kon hij/zij er maar bij zijn." of "Ik mis hem zo op dit moment, ik wil hem een knuffel geven en samen met hèm hier zijn."
Soms lees ik smsjes of mailtjes waarin hij zegt dat we er wel uit komen (na een ruzie) of dat hij zegt dat hij heel blij met me is, en dan confronteer je jezelf er toch weer even mee dat dat verleden tijd is. Vooral de smsjes uit het begin van de relatie met de verliefdheid doen pijn. Meeblèren met Coldplay helpt voor mij wel, afleiding zoeken enzo.
Jup. Van sms tot Coldplay; klopt... .
pi_27915623
Mwah smsjes.. msn gesprekken.. fotos.. aan pyama ruiken die nog in me bed ligt en niet meer naar hem ruikt
pi_27915710
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:58 schreef love_me het volgende:
Mwah smsjes.. msn gesprekken.. fotos.. aan pyama ruiken die nog in me bed ligt en niet meer naar hem ruikt
Ah, dacht al bijna dat ik de enige was. Heb nog wel een trui geconfisceerd, jammer dat ie gewassen is, maar toch.
pi_27915819
Ben wel blij dat ik met een maand/twee maanden ga verhuizen. Nieuw begin, schone lei en dergelijke. Niet meer herinnerd worden aan haar spullen die ontbreken etcetera.
pi_27916549
Ik voel me zoooooow ehm jah..
En nee je bent niet de enigste hoor... Maarja moeilijk moeilijk..
pi_27916654
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef love_me het volgende:
Ik voel me zoooooow ehm jah..
En nee je bent niet de enigste hoor... Maarja moeilijk moeilijk..
Comes a time
when you're driftin'
Comes a time
when you settle down
Comes a light
feelin's liftin'
Lift that baby
right up off the ground.

ofte wel 'alles sal reg kom, al lijk alles nu krom'
pi_27917775
Oowjaa maar komt zeker wel weer recht hoor ! Niet vandaag en morgen ook nog niet..
pi_27926307
Vandaag een 'doorbraak' gehad: ik wil hem niet terug. Ik mis hem wel als vriend, maar als persoon mis ik hem al stukken minder. *trots*. Natuurlijk is het niet in één keer weg, maar ik heb wel zin in een 'nieuw leven' als single! Heb weer veel contacten met oude vrienden opgepakt, en spreek ook weer meer met ze af enzo. World, here I come!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 20:06:45 #281
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27928625
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:45 schreef -Trinity- het volgende:
Vandaag een 'doorbraak' gehad: ik wil hem niet terug. Ik mis hem wel als vriend, maar als persoon mis ik hem al stukken minder. *trots*. Natuurlijk is het niet in één keer weg, maar ik heb wel zin in een 'nieuw leven' als single! Heb weer veel contacten met oude vrienden opgepakt, en spreek ook weer meer met ze af enzo. World, here I come!
Whoei! Super om te lezen hoor, en eng ook tegelijk. Ik heb een soort gelijke gedachte ook afgelopen week gekregen. Hoewel er natuurlijk geen sprake zou zijn bij mij dat ze terugkomt. Voor mijn gevoel is het wel fijn om dit soort dan toch voor jezelf af te sluiten, zodat je weet waar je zelf ook aan toe bent. Op dat moment kan je volgens mij alleen nog maar een inzinking krijgen als je iemand mist waar je je ei kwijt kan. Ik ben mijn single leven ook weer aan het oppakken, dat getreur over iemand die mij niet waard is begin ik ook wel moe te worden. Ze gaat dr gang maar met haar leventje, zal ik dat doen met het mijne namelijk. Voorlopig ben ik weer helemaal aan het opleven, op een enkel weekend na dat ik moet werken heb ik al veel weekendjes met vrienden en toffe dingen geplanned

Eigenlijk nu alleen nog een leuk reisje zien te boeken voor de vakantie in augustus en ik ben helemaal gelukkig! School is gelukkig ook helemaal goed gekomen en dat waren die dingen waardoor ik beetje in de stress raakte afgelopen dagen en haar begon te missen, maar school is prima gegaan, paar herkansingkjes, maar verder top. Ik voel me gelukkig op dit moment!
»» Democracy is so overrated »»
  dinsdag 14 juni 2005 @ 20:14:45 #282
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27928873
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:45 schreef -Trinity- het volgende:
Klinkt goed meid Je komt er wel!
pi_27931044
Ik heb het deze week ook van me af kunnen laten glijden. Werd ook wel tijd na 3 weken.
Ik heb gewoon geen hoop meer en denk dat dat het beste is want hij ziet een relatie toch niet meer zitten.
Ik mis hem verschrikkelijk, mijn lieve maatje, maar gelukkig gaan we vrijdag wat leuks doen en dan hoop ik dat het gezellig wordt zonder dat ik verdriet heb over hem.

ZUCHT
pi_27931394
Nou knap hoor mensen. .

Ik ben volgens mij nog lang niet zo ver. Ik wil het volgens mij niet eens. .
pi_27933309
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:11 schreef Koentje3 het volgende:
lang verhaal, over o.a. ouders
Net, een uur of 4 geleden werd ik gebeld .. mijn ex dus... Ze was aan het gillen en huilen, totdat ik op een gegeven moment die vader naar boven hoor komen.. MOBIEL!! HIER!! NU!! AF DAT DING! ..

ze hebben dus haar mobiel afgepakt, en ze mag niet meer met me praten .. Pfft het word er niet makkelijker op. Het ergste is nog dat ze nog steeds de kant van haar ouders kiest.. en het komt door mij dat haar mobiel nu weg is (ze ging nooit ergens heen zonder mobiel..)

Het is gewoon zo zuur, dat het laatste wat ik hoorde was gehuil, en daarna die vader die schreeuwend naar boven kwam...

Bah
pi_27940529
Het komt niet door jou, zij belde jou, en zij heeft blijkbaar een slechte relatie met (of gewoon een stel koeien als...) ouders. En zij heeft gekozen voor hun kant. Het is natuurlijk vreselijk, maar probeer je te beseffen dat dit dus zo niks wordt en dat je véél afstand moet nemen om dit niet een lang en pijnlijk proces te maken. Liever in één keer er helemaal vanaf.

Zei mevrouw die de relatie met haar vriend wilde afbouwen.

Misschien kun je proberen als je gevoel voor haar wat minder is om samen met haar en haar ouders te praten, als je dat durft. En anders nog, wat vaak goed lijkt te helpen als ouders niet naar 'kinderen' willen luisteren: eerst met je eigen ouders praten, en dan met jouw en haar ouders praten. Want het is niet echt normaal dat je vader je mobiel af pakt en dan ook nog eens zo tegen je schreeuwt omdat jíj liefdesverdriet hebt. Ik weet niet of ik delen van het verhaal mis maar dit is hoe ik het nu zie. En ik weet natuurlijk niet hoe goed jij met jouw ouders op kan schieten.

Voor het verwerkingsproces van velen: je gewoon beseffen dat hij/zij je niet terugwil of dat het nooit meer zo zal worden zoals het was of dat het überhaupt gewoon niets leuks meer kon worden helpt ook.
pi_27940982
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 07:16 schreef -Trinity- het volgende:
je gewoon beseffen dat hij/zij je niet terugwil of dat het nooit meer zo zal worden zoals het was of dat het überhaupt gewoon niets leuks meer kon worden helpt ook.
Opmerkingen in de trand van "Ik wil nu even rust, misschien wil ik over een tijdje wel weer een relatie met je" dragen niet echt bij aan het verwerkingsproces. Het is alsof de "pauze" toets ingedrukt wordt en je niet weet of er nog op "play" gedrukt gaat worden. En ondertussen blijft je stilstaan. .

[ Bericht 1% gewijzigd door Viperdesign op 15-06-2005 09:52:52 ]
pi_27942477
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 08:30 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Opmerkingen in de trand van "Ik wil nu even rust, misschien wil ik over een tijdje wel weer een relatie met j." dragen niet echt bij aan het verwerkingsproces. Het is alsof de "pauze" toets ingedrukt wordt en je niet weet of er nog op "play" gedrukt gaat worden. En ondertussen blijft je stilstaan. .
Ja dat is natuurlijk niet echt handig dat het zo gezegd wordt. Dan weet je gewoon niet waar je aan toe bent. Mijn ex twijfelde ook wel eens en wilde mij af en toe ook een tijdje niet zien omdat hij over onze relatie wilde nadenken. Na de zoveelste keer van twijfel wilde ik wel eens weten waar ik echt aan toe was. Hij heeft het toen dus uitgemaakt. Wel heel kut maar ik weet wel waar ik aan toe ben nu...
pi_27942576
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 09:48 schreef Tristessa het volgende:

Ja dat is natuurlijk niet echt handig dat het zo gezegd wordt. Dan weet je gewoon niet waar je aan toe bent. Mijn ex twijfelde ook wel eens en wilde mij af en toe ook een tijdje niet zien omdat hij over onze relatie wilde nadenken. Na de zoveelste keer van twijfel wilde ik wel eens weten waar ik echt aan toe was. Hij heeft het toen dus uitgemaakt. Wel heel kut maar ik weet wel waar ik aan toe ben nu...
ben je daar zo zeker van ...
misschien heeft hij onder druk dan maar een beslissing genomen, waarmij hij jou hoogstwaarschijnlijk rust kon bieden en ontlasten, maar misschien was/is hij er helemaal nog niet uit ...
pi_27942743
Een ex van mij zat bij mij in de klas, dat is moeilijk loslaten kan ik je vertellen.
pi_27942851
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 09:52 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ben je daar zo zeker van ...
misschien heeft hij onder druk dan maar een beslissing genomen, waarmij hij jou hoogstwaarschijnlijk rust kon bieden en ontlasten, maar misschien was/is hij er helemaal nog niet uit ...
Je hebt inderdaad een punt en daar heb ik ook wel eerder over nagedacht. Maar wat zich de afgelopen weken heeft afgespeeld (al die twijfel, rust nodig om na te denken etc.) was niet de eerste keer in onze relatie. Een aantal maanden geleden ging het precies zo als het nu ging.(En het is nog wel vaker voorgekomen) Ik voel me er ook niet beter door wanneer hij telkens weer over die twijfel begint, het maakt me nog onzekerder dan dat ik al ben. Daar komt nog bij dat hij zelf vond dat we beter niet verder konden gaan met deze relatie omdat hij zoveel twijfels had.
pi_27942931
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:02 schreef Tristessa het volgende:

Je hebt inderdaad een punt en daar heb ik ook wel eerder over nagedacht. Maar wat zich de afgelopen weken heeft afgespeeld (al die twijfel, rust nodig om na te denken etc.) was niet de eerste keer in onze relatie. Een aantal maanden geleden ging het precies zo als het nu ging.(En het is nog wel vaker voorgekomen) Ik voel me er ook niet beter door wanneer hij telkens weer over die twijfel begint, het maakt me nog onzekerder dan dat ik al ben. Daar komt nog bij dat hij zelf vond dat we beter niet verder konden gaan met deze relatie omdat hij zoveel twijfels had.
als hij echt al gedurende zo'n lange termijn alleen maar twijfels had, dan is het misschien idd het beste om dan maar voor eens en altijd de knoop door te hakken ... want voor jou is het moordend uiteraard ...

en wat waren zijn twijfels dan ... ? waar zat het voor hem mis ...
pi_27942981
En omdat jij zo onzeker werd ging je hem onder druk zetten.
En heeft hij daardoor een keuze gemaakt..
pi_27943237
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:08 schreef love_me het volgende:
idd, gebeurt veel ...
pi_27943388
Ja herken het namelijk. Niet van mezelf maarja..

Is iets wat heel moeilijk is. Onder druk een keuze maken.
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:25:56 #296
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27943469
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:08 schreef love_me het volgende:
Idd ik herken t ook... Had een ex die t zelfde bij mij deed... Alles of niets keuze , fouter kan t naar mijn inzienziens niet... Tis juist een goed iets als je je twijfels bij een ander kan uiten en de ander moet dan ook zelf sterk genoeg zijn om zijn/haar conclusies dr uit te trekken...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27943590
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:25 schreef JoeyT het volgende:

Idd ik herken t ook... Had een ex die t zelfde bij mij deed... Alles of niets keuze , fouter kan t naar mijn inzienziens niet... Tis juist een goed iets als je je twijfels bij een ander kan uiten en de ander moet dan ook zelf sterk genoeg zijn om zijn/haar conclusies dr uit te trekken...
hoe bedoel je: jij twijfelt en de ander moet dan maar haar conclusies nemen en beslissen over het lot van de relatie, terwijl zij helemaal niet twijfelt aan de relatie ???
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:36:07 #298
88139 JoeyT
pi_27943780
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:30 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hoe bedoel je: jij twijfelt en de ander moet dan maar haar conclusies nemen en beslissen over het lot van de relatie, terwijl zij helemaal niet twijfelt aan de relatie ???
Ik bedoel meer van: Ik twijfel en zij zou dat moeten accepteren zodat we er samen over kunnen praten en aan de hand daarvan een beslissing kunnen nemen... Als zij die twijfels niet kan accepteren dan moet ze t zelf verbreken, maar iig niet de ander tot een keuze dwingen.
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:40:17 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27943910
En hoelang moet ze dat dan accepteren? Weken? Maanden?
Zoiets gaat dan vanzelf aan het lijntje houden heten... En dan kan ik me heel goed voorstellen dat je zo'n draaikont voor het blok zet.

Twijfelen en daardoor hopen dat de ander het besluit maar neemt zodat jij dat niet hoef te doen vind ik gruwelijk laf. Zelf niet genoeg lef om een beslissing te nemen en dan maar lang genoeg moeilijk toen tot een ander het voor je doet. Da's lekker makkelijk.
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:45:19 #300
88139 JoeyT
pi_27944081
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
En hoelang moet ze dat dan accepteren? Weken? Maanden?
Zoiets gaat dan vanzelf aan het lijntje houden heten... En dan kan ik me heel goed voorstellen dat je zo'n draaikont voor het blok zet.

Twijfelen en daardoor hopen dat de ander het besluit maar neemt zodat jij dat niet hoef te doen vind ik gruwelijk laf. Zelf niet genoeg lef om een beslissing te nemen en dan maar lang genoeg moeilijk toen tot een ander het voor je doet. Da's lekker makkelijk.
Hoe lang? Totdat degene er uit is... Als dat te lang duurt dan breek je t af... Ik zou t zelf niet goed kunnen handelen als mn partner twijfelt, dus ik zou er vrij snel een punt achter zetten denk ik... Ik werd in het verleden ook voor het blok gezet en besloot er mee door te gaan... Die twijfels bleven en 2 jaar later had ze nog veel meer pijn omdat ze mij destijds niet de tijd had gegeven en het er niet serieus met mij over wilde hebben...
En als je iemand niet die tijd wilt geven dan breek je de relatie dus gewoon af...
pi_27944131
Zo blijf je aan de gang, duidelijkheid is ook wel prettig hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')