abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27890628
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat klopt. En je zal het niet voor niets uitgemaakt hebben.
Ik ken je beweegredenen niet, maar ben je niet bang dat je er in een later stadium weer een eind aan zal maken?
Na 3,5 jaar leek de liefde in mij weg. Ik voelde geen spanningen meer. Maar na de genomen beslissing spookt ze constant door me hoofd. Wat erop duidt dat ik nog redelijk veel gevoelens voor haar heb. Ze heeft aangegeven wanneer ik twijfelde dat ze dat graag wou weten, ze staat dus open voor een terugkeer. Pff, lastig parket dit.
pi_27890887
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef Tja..... het volgende:
Na 3,5 jaar leek de liefde in mij weg. Ik voelde geen spanningen meer. Maar na de genomen beslissing spookt ze constant door me hoofd. Wat erop duidt dat ik nog redelijk veel gevoelens voor haar heb. Ze heeft aangegeven wanneer ik twijfelde dat ze dat graag wou weten, ze staat dus open voor een terugkeer. Pff, lastig parket dit.
Het is logisch dat ze nog door je hoofd spookt. Maar;

Spookt ze door je hoofd omdat je 3,5 jaar een relatie met haar hebt gehad of spookt ze door je hoofd omdat je toch nog van haar houdt? Het antwoord op die vraag zou je een duw in de juiste richting moeten geven.
pi_27891301
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:05 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Het is logisch dat ze nog door je hoofd spookt. Maar;

Spookt ze door je hoofd omdat je 3,5 jaar een relatie met haar hebt gehad of spookt ze door je hoofd omdat je toch nog van haar houdt? Het antwoord op die vraag zou je een duw in de juiste richting moeten geven.
Tja, das een goeie vraag. Er gaat zoveel door me heen, dus ik kan die gevoelens nog niet echt onderscheiden. Feit is wel dat ik constant aan haar denk en het gevoel heb ik dat een maatje ben verloren waar ik alles aan kwijt kon. Ik zal de komende tijd goed gaan nadenken en met andere mensen moeten praten.
pi_27891414
Het is wel goed dat je nu even rust neemt. Dan heb je de gelegenheid tot nadenken. .

Sterkte!
pi_27891793
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:20 schreef Viperdesign het volgende:
Het is wel goed dat je nu even rust neemt. Dan heb je de gelegenheid tot nadenken. .

Sterkte!
Dank je wel, zal ik nodig hebben. Dit is een situatie waarin ik niet graag zit.
pi_27894479
Bah bah.
Weekje vakantie maarja achteraf beter niet kunnen doen.
Maar de dag is alweer bijna voorbij gelukkig..
  maandag 13 juni 2005 @ 18:12:49 #232
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_27894571
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef Tja..... het volgende:

Als ze nog zo door je hoofd spookt, lijkt het me dat je toch spijt hebt van je beslissing, en na een time out toch misschien weer bent gaan inzien, wat haar zo bijzonder maakt. Ook al heb jij het uitgemaakt, ik zou toch weer contact met haar zoeken, en samen kijken of jullie het niet opnieuw kunnen proberen. Anders heb je dalijk grote spijt... Breng haar in ieder geval van je twijfels op de hoogte.. en praat es met haar!
pi_27894911
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:12 schreef Perico het volgende:

Als ze nog zo door je hoofd spookt, lijkt het me dat je toch spijt hebt van je beslissing, en na een time out toch misschien weer bent gaan inzien, wat haar zo bijzonder maakt. Ook al heb jij het uitgemaakt, ik zou toch weer contact met haar zoeken, en samen kijken of jullie het niet opnieuw kunnen proberen. Anders heb je dalijk grote spijt... Breng haar in ieder geval van je twijfels op de hoogte.. en praat es met haar!
ik zou nooit een ex die nog hoopt van mijn eigen twijfels op de hoogte brengen. Als het uiteindelijk een 'nee' is, heb je misschien weer een paar maanden het leven van je ex on hold gezet ... echt not done.

hou het voor jezelf, en als je zeker bent van wat je wil, dan kan je spreken ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 13 juni 2005 @ 18:38:14 #234
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27895139
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:29 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zou nooit een ex die nog hoopt van mijn eigen twijfels op de hoogte brengen. Als het uiteindelijk een 'nee' is, heb je misschien weer een paar maanden het leven van je ex on hold gezet ... echt not done.

hou het voor jezelf, en als je zeker bent van wat je wil, dan kan je spreken ...
daar sluit ik me bij aan. Ik ben door mn ex op de hoogte gesteld van zijn twijfels,...en daardoor kreeg ik weer valse hoop.
imagination is more important than knowledge
  maandag 13 juni 2005 @ 18:42:37 #235
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27895255
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef Tja..... het volgende:
Gisteren had ik gemeld dat ik het uitgemaakt had. Na 3,5 jaar is de liefde over. Maar ik mis haar echt ontzettend. Ze spookt constant door me hoofd, aan elke actie denk ik haar. Ik zit te twijfelen of ik wel de goeie beslissing heb genomen, want zoals ik me nu voel heb ik nog echt veel gevoelens voor d'r. Is het verstandig om iemand proberen terug te krijgen terwijl je het zelf uitgemaakt hebt?
Hmm misschien is het moeilijk te onderscheiden. Maar er zijn twee dingen die je kan onderscheiden. De gewenning, 3.5 jaar met elkaar samen zijn zorgt ervoor dat je een dagelijks patroon hebt ontwikkeld. Dat valt weg en dat kan onwijs aan je gaan knagen en je aan het denken zetten. Daarnaast kan je haar natuurlijk ook missen, haar als persoon of wat dan ook in haar natuurlijk. Maar probeer zoals al eerder gezegd even rust te nemen. Het is denk ik logisch dat je nu aan het twijfelen bent geslagen, over een aantal weken zal je echt kunnen zeggen of je haar mist of dat het de gewenning is waar je je overheen moet gaan zetten.

Ik zit er zelf overigens ook wel een beetje flink doorheen. Het weekend heb ik denk ik teveel van mezelf gevraagd en heb ook echt het idee dat mijn kaarsje nu langzaam aan het uitgaan is. Gelukkig is er vanmorgen al een deel van alle projectspullen opgeleverd, dat is inmiddels ruim voldoende beoordeeld, nu alleen morgen nog. Gelukkig heb ik komende drie dagen een vrij rustig werkrooster voordat ik het weekend aan het werk kan. Dus even tijd om bij te komen en bij te slapen komende dagen en even lekker ontspannen, want dat is wel even nodig. Op dit soort momenten mis ik dus best wel iemand waar ik even me verhaaltje kwijt kan en wat energie uit kan putten
»» Democracy is so overrated »»
  maandag 13 juni 2005 @ 19:43:37 #236
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_27897190
Na morgen (3 tentames, hopelijk geen herkansingen) dan heb ik ook eindelijk vrij! Wat ben ik echt enorm blij want ik zit er echt helemaal doorheen. Ik voel me moe, futloos, energieloos en slecht. Ik ga me zelf eens flink verwennen tijdens de vakantie, lekker doen waar ik zin in heb.

De laatste maand van 2004 tot nu is echt een moeilijke tijd voor me geweest. Ten eerste ging het slecht in mijn relatie, ik heb er alles aangedaan om het weer op de rails te krijgen (moet van 2 kanten komen), het is dus uiteindelijk uitgegaan. Ze heeft enorm met mijn gevoelens gespeelt en mij zoiets aan het lijntje gehouden. Ten tweede baal ik er enorm van dat ze alweer een nieuwe vriend heeft, ik zie haar liever eenzaam en alleen (maarja foute mensen hebben het altijd goed he) En als laatste kwam er nog de school bij. Ik zit op het HBO (mijn eerste jaar) en heb 2 jaar in 1 jaar gedaan, pppffff wat was dat blokken, ging smorgen om 7 uur de deur uit en kwam savonds om 7 weer binnen om vervolgens te eten en dan maar weer voor school te werken. Dus al met al een K*Ttijd...Ik hoop echt dat het na morgen beter met me gaat want ik voel me op dit moment een wrak..

Ik verlang na de vakantie en ik hoop dat ik er op en top weer uit kom met een leuke, lieve vriendin!!
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_27900593
Wat een klote periode zeg. Bij alles wat ik doe denk ik aan haar. .
pi_27908850
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:24 schreef Viperdesign het volgende:
Wat een klote periode zeg. Bij alles wat ik doe denk ik aan haar. .
Mja "Kon hij/zij er maar bij zijn." of "Ik mis hem zo op dit moment, ik wil hem een knuffel geven en samen met hèm hier zijn."
Soms lees ik smsjes of mailtjes waarin hij zegt dat we er wel uit komen (na een ruzie) of dat hij zegt dat hij heel blij met me is, en dan confronteer je jezelf er toch weer even mee dat dat verleden tijd is. Vooral de smsjes uit het begin van de relatie met de verliefdheid doen pijn. Meeblèren met Coldplay helpt voor mij wel, afleiding zoeken enzo.
pi_27909739
quote:
Op zondag 12 juni 2005 10:15 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het zal ook misschien je strijfstijl zijn, altijd zo überpathetisch.

en het feit dat je er blijkbaar niets aan doet en je ex maar blijft op een voestuk plaatsen. Je lijkt precies plezier te scheppen in je verdriet. Als iemand 8 maanden fysiek uit je leven verwijderd is, alstublieft, hoe kan je dan nog zoveel aan haar denken ? het is dat je het wil, hé, dat ze nog zo'n invloed heeft op je leven ... wel ja, ieder zijn ding, uiteraard.
Als je aangeeft dat je het niet begrijpt, waarom oordeel je er dan toch zo bot over?
Ik denk zoveel aan haar denken vanwege de reden die ik eerder heb aangegeven: Ik hou niet snel van iets, maar als ik iets heb gevonden waar ik van hou ... dan is het ook met heel mijn hart. Het is onderdeel van mij geworden, als een ernstige verslaving.

Verslavingen zijn slecht voor je, maar ook als je bent afgekickt zul je er je hele leven mee rondlopen. Met constant of de neiging om terug te vallen als het slecht gaat. Het enige dat ik kan doen is mijzelf voor de gek houden, maar dat weiger ik voorlopig nog.

Dus je kunt zeggen dat ik het mezelf aandoe ... En volgens jouw redenering heb je altijd controle over je eigen gevoel? Dan doet iedereen die zich rot voelt, het zichzelf aan.
Doe eens wild ....
pi_27910060
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:13 schreef Tarot het volgende:

[..]

Als je aangeeft dat je het niet begrijpt, waarom oordeel je er dan toch zo bot over?
Ik denk zoveel aan haar denken vanwege de reden die ik eerder heb aangegeven: Ik hou niet snel van iets, maar als ik iets heb gevonden waar ik van hou ... dan is het ook met heel mijn hart. Het is onderdeel van mij geworden, als een ernstige verslaving.

Verslavingen zijn slecht voor je, maar ook als je bent afgekickt zul je er je hele leven mee rondlopen. Met constant of de neiging om terug te vallen als het slecht gaat. Het enige dat ik kan doen is mijzelf voor de gek houden, maar dat weiger ik voorlopig nog.

Dus je kunt zeggen dat ik het mezelf aandoe ... En volgens jouw redenering heb je altijd controle over je eigen gevoel? Dan doet iedereen die zich rot voelt, het zichzelf aan.
Je jaren rot voelen om 1 doe je idd jezelf aan, je zwelgt erin, want dat zwelgen is nodig om de liefde groots te maken, grootser dan hij feitelijk was waarschijnlijk.

Erin blijven hangen en dramatisch te roepen dat er niemand is zoals zij, hey er is niemand zoals jij en toch heeft ze je aan de kant gezet en is verder gegaan met leven, leuk leven.

Maar nee, jij blijft na meer dan en jaar nog steeds niet in staat een en ander achter je te laten, plaats haar nog steeds op een voetstuk, alsof jij de enige bent die éch gehouden van heeft.

Dit is geen houden van, dit is schmieren, dwepen, wentelen, zwelgen om maar te kunnen zeggen dat je een grote meeslepende liefde gekend hebt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27910090
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Je jaren rot voelen om 1 doe je idd jezelf aan, je zwelgt erin, want dat zwelgen is nodig om de liefde groots te maken, grootser dan hij feitelijk was waarschijnlijk.

Dit is geen houden van, dit is schmieren, dwepen, wentelen, zwelgen om maar te kunnen zeggen dat je een grote meeslepende liefde gekend hebt.

Ik dacht echt dat ik hier de grootste dramaqueen was, maar beter 3/4 dagen ultiem drama schoppen dan dit jarenlang volhouden.
pi_27910094
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:13 schreef Tarot het volgende:

ik ken echt maar weinig mensen die na acht maanden iemand niet meer gezien te hebben ( en het was al langer uit), nog zo vaak aan die persoon denken, en zeggen dat ze er nog verslaafd aan zijn . En sorry, ik ben wel volledig afgekickt van mijn exen, en ik zal nooit op hen terugvallen in een slechte periode, waarom zou ik ? .

En houden van haar, met heel je hart . Jij houdt niet van haar, tarot, jij houdt alleen van jezelf en het gevoel dat ze je kon verschaffen, volgens mij heb jij van liefde en relaties echt nog niet veel kaas gegeten.

je bent een trieste zeurpiet, en ik vind je echt sick, ik kan er niet aan doen, als jij niet doorwil met je leven, doe maar, en idd, mensen die zich chronisch slecht voelen en daar niets aan willen doen, die doen het zichzelf aan, da's nogal duidelijk.

Jij zegt dat je jezelf niet voor de gek houdt, maar je doet gewoon niet anders, je leeft in je eigen geïsoleerd wereldje, waar je ex nog een groot deel van uitmaakt, maar ze is gewoon uit je leven. Pas je gedachten en je gevoelens eens aan aan de werkelijkheid, het zal je goed doen.
pi_27910349
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:32 schreef Tranceptor het volgende:

Ik dacht echt dat ik hier de grootste dramaqueen was, maar beter 3/4 dagen ultiem drama schoppen dan dit jarenlang volhouden.
dramaqueen is voor tarot echt wel een goed woord ja
echt van die types die van een stront een kunstwerk kunnen maken en van een flutflirt dé grote allesoverheersende liefde, en dan uit pure armoede daar maar op blijven teren. Mijn nekhaar komt altijd recht van zulke types
pi_27910387
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:33 schreef petitlapin het volgende:

[..]

En houden van haar, met heel je hart . Jij houdt niet van haar, tarot, jij houdt alleen van jezelf en het gevoel dat ze je kon verschaffen,
Om tussen alle aanvallende reacties even eentje te kiezen waar ik het volledig mee eens ben.
Maar kan ik verder uit de reacties hier halen dat mijn uitingen hier niet (meer) gewenst zijn?
Doe eens wild ....
pi_27910397
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:32 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

dat is ook weer waar
even drama schoppen is okay om iets uit je systeem te krijgen, de reacties daarop ook
pi_27910445
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:47 schreef Tarot het volgende:

[..]

Om tussen alle aanvallende reacties even eentje te kiezen waar ik het volledig mee eens ben.
Maar kan ik verder uit de reacties hier halen dat mijn uitingen hier niet (meer) gewenst zijn?
Ga je nu hier ook weer een drama van maken

"Laat maar, ik weet wanneer ik niet gewenst ben"

Kom op zeg, je post hier en krijgt reacties, dus ook onwelgevallige, net zo goed als wij hier lezen en dus ook de posts van jou, met alle drama van dien.
pi_27910582
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:50 schreef milagro het volgende:

[..]

Ga je nu hier ook weer een drama van maken

"Laat maar, ik weet wanneer ik niet gewenst ben"

Kom op zeg, je post hier en krijgt reacties, dus ook onwelgevallige, net zo goed als wij hier lezen en dus ook de posts van jou, met alle drama van dien.
Je kunt ook overdrijven, ik vraag het gewoon uit beleefdheid. Het laatste dat ik wil doen is mensen irriteren, ookal ontkom je daar soms gewoon niet aan.

Ik ben trouwens nuchterder dan zou blijken uit mijn posts. Het is natuurlijk ook handig voor jou, Tranceptor en petitlapin om even stil te staan bij het feit, dat je mensen die heel sterk ergens aan hechten, juist meer die richting op drijft als je te hard in de aanval gaat.
Doe eens wild ....
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:57:52 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27910626
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:47 schreef Tarot het volgende:
Natuurlijk niet, je kan hier nog gewoon je verhaal kwijt. Weet alleen dat je niet alleen maar meelevende reacties kan verwachten.
Het is en blijft Fok! en ik denk dat het na 1 jaar en dan nog zo'n drama ook niet zo gek is dat mensen je een schop onder je kont geven... Daar kan je dan op wachten.
Het is aan jou of je daar zin in hebt...
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:56 schreef Tarot het volgende:
Je kunt ook overdrijven, ik vraag het gewoon uit beleefdheid. Het laatste dat ik wil doen is mensen irriteren, ookal ontkom je daar soms gewoon niet aan.
Als die mensen zich echt zouden ergeren dan zouden ze niet reageren. Dan stoppen ze wel met lezen.
Bedenk ook dat 'ergeren' volkssport nr. 1 is in Nederland.
pi_27910665
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:56 schreef Tarot het volgende:

Ik ben trouwens nuchterder dan zou blijken uit mijn posts. Het is natuurlijk ook handig voor jou, Tranceptor en petitlapin om even stil te staan bij het feit, dat je mensen die heel sterk ergens aan hechten, juist meer die richting op drijft als je te hard in de aanval gaat.
Ik denk dat ik voor ons drieeen spreek als ik zeg 'we don't give a shit'. Jij maakt je eigen problemen toch wel vent, ga door met je leven. Er zijn echt nog zatte leuke vrouwen waarmee je het leuk kunt hebben, ga vooral door je verleden te idealiseren en stil te staan in het heden.
pi_27910741
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:59 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voor ons drieeen spreek als ik zeg 'we don't give a shit'. Jij maakt je eigen problemen toch wel vent, ga door met je leven. Er zijn echt nog zatte leuke vrouwen waarmee je het leuk kunt hebben, ga vooral door je verleden te idealiseren en stil te staan in het heden.
Ja, dat hebben jullie nu alledrie gezegd, maar gedragen je er niet naar...
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:57 schreef Brighteyes het volgende:

Als die mensen zich echt zouden ergeren dan zouden ze niet reageren. Dan stoppen ze wel met lezen. Bedenk ook dat 'ergeren' volkssport nr. 1 is in Nederland.
Ja, thanks Brighteyes ...
hehe komt een beetje over als good cop / (3x) bad cop.
Doe eens wild ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')