wat is die zodanige grappige manier danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
De grap is, dat ik een grap maakte over de brakheid van mn verbinding op een zodanig grappige manierdat die vent in de slappe lach uitbarste
Ja dan kan ik begrijpen dat die medewerker keihard moest lachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:19 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Praat je net zoals je typt?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:21 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Ja dan kan ik begrijpen dat die medewerker keihard moest lachen.
nein! :pquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:21 schreef Mr.Dre het volgende:
Die medewerker kreeg waarschijnlijk de slappelach omdat hij weer een klant aan de lijn had met een brakke PC vol spyware en virussen.
hahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:21 schreef Mr.Dre het volgende:
Die medewerker kreeg waarschijnlijk de slappelach omdat hij weer een klant aan de lijn had met een brakke PC vol spyware en virussen.
Dat heb je nu al 3x verteldquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
De grap is, dat ik een grap maakte over de brakheid van mn verbinding op een zodanig grappige manierdat die vent in de slappe lach uitbarste
Hahaha te leuk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
ISP = Internet Service Provider![]()
maar mn connectie is dus weer eens gaar en ik maakte dus een grap over dat mn upload weer 9x meer was dan mn download en dat ik dat niet erg zou vinden maar in niet op deze manier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |