quote:En overmorgen die docu over Bratford niet te vergeten!!
De vergeten ramp in Bradford.
Twintig jaar geleden, in mei 1985, was het Noord-Engelse textielstadje Bradford even wereldnieuws. Tijdens de voetbalwedstrijd Bradford City FC - Lincoln City vliegt een oude houten tribune in brand, waarna in de vuurzee 56 mensen de dood vinden. The Bradford disaster schokte de wereld. Toch lijkt het of velen deze ramp zijn vergeten. Dat komt mede doordat precies achttien dagen na de ramp in Bradford het Heizel-drama plaatsvond. En Heizel voltrok zich grotendeels voor het oog van de wereld, omdat de Europa Cup 1 finale tussen Juventus en Liverpool rechtstreeks via de televisie te zien was. NOS Studio Sport is twintig jaar na dato op zoek gegaan naar mensen die de verschrikkelijke ramp in Bradford van dichtbij hebben meegemaakt.
2 juni, 20:25 - 21:20 ned.2
quote:vanavond Bayern Munchen - Duitsland, ter gelegenheid van de opening van de Allianz Arena.
21.00 ZDF
quote:morgen om 21.00:
Johan Cruijff: Het gegeven moment
Documentaire over de invloed van 'voetbalheilige' Johan Cruijff op het Catalaanse leven, voelen en denken. Johan Cruijff is niet zomaar een voetbalheld, hij is een icoon, een halfgod en een orakel. Misschien in Spanje nog meer dan in Nederland. El Salvador heeft het Spaanse voetbal onschatbare diensten bewezen. De herinnering aan grote momenten van Cruijff staan bij de Catalanen in hun geheugen gegrift. Cruijff heeft niet alleen hun levens, maar zelfs hun taal verrijkt. In 1988, kort na zijn komst als trainer van Barcelona, liet Johan Cruijff de voltallige pers met open monden van verbazing staan toen hij de Nederlandse uitdrukking 'op een gegeven moment' in het Spaans te vertalen als 'en un momento dado', letterlijk 'het moment dat je gegeven wordt'. Niemand had bij die dubbele betekenis stilgestaan. De krant El Pais sprak van een heel nieuwe kijk op de Spaanse taal en sinds die bewuste persconferentie maakt de uitdrukking deel uit van de dagelijkse omgangstaal. Deze nieuwe uitdrukking vormt het uitgangspunt van de film. Drie Spanjaarden en tien Catalanen vertellen hun verhaal over wat Cruijff in hun leven betekent, en welk groot moment hij hen heeft gegeven. Allen hebben in hun leven of werk iets te danken aan Cruijff. Hun verhalen worden afgewisseld met talloze fragmenten van beroemde, onmogelijke doelpunten tot zijn afscheid van Barcelona in het Nou Camp Stadion. Cruijff komt ten slotte zelf aan het woord en vertelt over de belangrijkste momenten in zijn leven. Regie: Ramón Gieling.
22.00 NL tijd dus op BBC1quote:Live: Colombia v England
Tues 31 May, 2055 BST, BBC One
Gary Lineker introduces live coverage from the Giants Stadium in New Jersey, as England play the second and final friendly of their American tour.
England have never lost against Colombia and were 2-0 winners when they last met at the 1998 World Cup.
But Colombia's attacking flair has upset the world's best teams in recent years, and England can expect a big test ahead of next year's World Cup finals in Germany.
'En un momento dado.'quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef Ronhui het volgende:
@vaduz, die docu over Johan Cruijff, die is toch ook bekend onder de naam, Una momento dado (of zo iets?)
quote:Jeugdfestival van Toulon (Frankrijk)
Als host- broadcaster zenden Eurosport en Eurosport 2 tien van de twaalf groepswedstrijden, de halve finales en de finale LIVE uit. De andere twee groepswedstrijden zijn met een kleine vertraging te zien. Vanavond om 21:00 uur een rechtstreeks verslag van de groepswedstrijd Frankrijk - Zuid Afrika. Het commentaar bij deze wedstrijd is in handen van Jurriaan van Wessem.
Deelnemende landen:
Aan de 33ste editie van dit officiële FIFA toernooi doen acht landen mee; Frankrijk, Portugal, Engeland, Japan, Zuid Korea, Mexico, Tunesië en Zuid Afrika. De spelers mogen niet ouder dan 21 jaar zijn. Het toernooi biedt jonge en talentvolle voetballers de kans om zich internationaal te bewijzen. In het verleden vielen onder andere Zinedine Zidane (Frankrijk), Thierry Henry (Frankrijk), David Beckham (Engeland), Alan Shearer (Engeland), Hristo Stoďchkov (Bulgarije), Cristiano Ronaldo (Portugal), Rui Costa (Portugal), Jaap Stam (Nederland) en Mark Van Bommel (Nederland) al aan de Franse Rivičra te bewonderen.
Juni voetbalmaand:
De voetballiefhebbers zitten de hele maand juni goed bij Eurosport. Naast het jeugdfestival van Toulon doet Eurosport als host-broadcaster rechtstreeks verslag van het Europees kampioenschap voor vrouwen van 5 t/m 19 juni in Engeland. In aanloop naar het WK 2006 laat Eurosport beelden zien van de diverse WK kwalificatiewedstrijden en van de Confederations Cup (vanaf 15 juni). Tot slot zendt Eurosport op zaterdag 4 juni vanaf 20:45 uur de Franse bekerfinale tussen Sedan en Auxerre LIVE uit en zaterdag 11 juni om 16:45 uur de George Weah Testimonial Match.
quote:Sunday 5 June
Live Women's Euro 2005: England v Finland
Match of the Day, 1840 BST, BBC Two & Radio Five Live
Live coverage from the City of Manchester Stadium.
England take on surprise finalists Finland, the lowest-ranked side in the tournament and the Nordic nation's first senior team - male or female - to qualify for a major tournament.
Includes highlights of the tournament curtain-raiser between the 2001 runners-up Sweden and Scandinavian counterparts Denmark.
Monday 6 June
Women's Euro 2005 highlights
Match of the Day, 2320 BST, BBC Two
Highlights of the two opening matches in Group B.
Defending champions Germany begin their pursuit of an unprecedented fourth successive title against one of the traditional heavyweights, Norway, the only country to win European, World and Olympic titles.
The other game sees France meet Italy in Preston.
Wednesday 8 June
Live Women's Euro 2005: Denmark v England
Match of the Day, 1745 BST, BBC Two & Radio Five Live
Live coverage from Ewood Park, where host nation England face tough opposition in the shape of Denmark in their second Group A match.
En route to England, only Germany had a better qualifying record than the experienced Danes.
Thursday 9 June
Match of the Day, 2320 BST, BBC Two
It's the second round of matches in Group B, with a place in the top two the target in order to qualify for the knockout stages.
Defending champions Germany play two-time runners-up Italy at Deepdale, while at Warrington France take on one of the tournament favourites, Norway.
Saturday 11 June
Live Women's Euro 2005: England v Sweden
Match of the Day, 1745 BST, BBC Two & Radio Five Live
Live coverage from Ewood Park of England's final group match against global powerhouses Sweden in the women's European Championship.
England have beaten Sweden just once in 15 previous meetings.
Sunday 12 June
Match of the Day, 2400 BST, BBC Two
Highlights from the decisive matches in Group B, as the four nations compete for two places in the quarter-final.
Defending champions and World number one side Germany meet the most-improved nation in the women's game, France, while former winners Norway take on Italy.
Wednesday 15 June
Women's Euro 2005 semi-final
Match of the Day, 1800 BST, BBC Two (live) or
Match of the Day, 2320 BST, BBC Two (highlights)
Thursday 16 June
Women's Euro 2005 semi-final
Match of the Day, 1800 BST, BBC Two (live) or
Match of the Day, 2320 BST, BBC Two (highlights)
Sunday 19 June
Live Women's Euro 2005 final
Match of the Day, 1500 BST, BBC Two & Radio Five Live
No shit sherlock. Kijk de post boven je eensquote:Op zondag 5 juni 2005 18:26 schreef Ludacriss het volgende:
Vanavond de vrouwenteams van Engeland en Finland tegen over elkaar om 20:00. Het word op bbc2 en op eurosport live uitgezonden
Dank voor de tipquote:Op zondag 5 juni 2005 18:32 schreef tong80 het volgende:
Trouwens vanavond de vrouwen van Engeland tegen de Finse vrouwen. Ik geloof op de BBC en op eurosprt.
Wedstrijd begint dus al om 19:05, ook volgens NOS TT...quote:Helmond Sport-Sparta Rotterdam live op SBS
6 zendt donderdagavond de (waarschijnlijke) ontknoping in Groep B, tussen Helmond Sport en Sparta Rotterdam, live uit. De aanvangstijd van het treffen op De Braak wordt om die reden met een uur vervroegd. De uitzending begint om vijf over zeven.
De ploeg van interim-trainer Adri van Tiggelen heeft donderdag aan een gelijkspel voldoende om promotie (en terugkeer) naar de eredivisie te bewerkstellingen
In het sportjournaal zometeen de doelpunten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef azaroth het volgende:
weet iemand of Argentinie-Brazilie (9-jun om 02:45) nog ergens te kijken is
Gaat uw gangquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doelpunt van Roberto Carlos is het kijken waard
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het sportjournaal zometeen de doelpunten.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Dank Tong, de befaamde Koraaanse middenvelder.
ik was wegquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb het alsnog vergeten aan te zetten trouwens.![]()
Oranje onder 20!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef tong80 het volgende:
Vanavond niet vergeten te kijken naar jong Oranje. Kwart voor 8 begint de uitzending.
quote:Dokwerk: Eén jaar om Barcelona te redden
Waarin het verhaal van een groepje dertigers, waaronder dotcom-miljonairs, advocaten en andere professionals, die onder aanvoering van Joan Laporta, besluiten om FC Barcelona over te nemen. Barcelona, één van de grootste voetbalclubs ter wereld, was vrijwel failliet met een schuldenlast van 250 miljoen euro. Het voetbalteam was vernederd op het veld en had al vier seizoenen niets belangrijks meer gewonnen. De club was in diskrediet geraakt, beschuldigingen over corruptie deden de ronde na jaren van decadent maffia-achtig management.
nu op ned3? ik zie niks. EDIT: ooh zo 'nu'quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Paar dagen terug op BBC, nu op Nederland 3. Schitterende docu over het reilen en zeilen binnen het bestuur van FC Barcelona seizoen 2003/2004.
Datum: 15-6-2005
Tijdstip: 20:20-22:00
Zender: Nederland 3
Om half negen op eurosport halve Finale EK-onder 19. Ik weet niet welke twee landen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:01 schreef Greetings het volgende:
Vandaag nog ergens voetbal op TV?
19:30 France ? - ? Germanyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om half negen op eurosport halve Finale EK-onder 19. Ik weet niet welke twee landen.
Met nog 5 minuten te spelen staat Engeland met 2-0 voor tegen de Schotten in de andere halve finale. Ook op eurosport.
Yup op SBSquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:13 schreef Spideyman het volgende:
Komt het AT nog op tv?
Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:16 schreef Yeahinho het volgende:
Anderlecht komt volgens mij op d'n Bels.
Deze ook nogquote:Za 30/07
20:20 Sporza voetbal
Verslag van de wedstrijd om de Supercup, GBA - Club Brugge.
Commentaar: Frank Raes
quote:Studio 1
Het Belgisch voetbal op één, Sporza en Canvas
Op 5 augustus start het nieuwe Belgische voetbalseizoen met Club Brugge-Moeskroen. Met die wedstrijd lanceren één, Sporza en Canvas een reeks nieuwe programma's over de nationale voetbalcompetitie. Dit alles onder dezelfde naam: Studio 1.
Op 5 augustus opent Studio 1 voor het eerst de deuren. Een overzicht van onze programma's:
Studio 1 op vrijdag
Studio 1 op vrijdag is een voetbalmagazine van 35 minuten met een uitgebreide samenvatting van de match die op vrijdag werd gespeeld en een vooruitblik op de rest van het voetbalweekend in de Belgische competitie. De presentatie is in handen van Tom Coninx. Voor het commentaar en/of reportages en interventies vanuit het stadion zorgen Frank Raes, Stef Wijnants, Eddy Demarez en
Filip Joos.
Vrijdag omstreeks 22.40 uur op Eén
Studio 1 op zaterdag
Het team achter het vrijdagmagazine is ook in het weekend op post. In Studio 1 op zaterdag, opnieuw met Tom Coninx, staan de verslagen van de zaterdagwedstrijden in de Jupiler League centraal. Met een ruim aanbod aan professioneel beeldmateriaal, van deskundig commentaar voorzien door Frank Raes, Stef Wijnants, Eddy Demarez en Filip Joos hoeft de kijker niets van de actie in de voetbalstadions te missen. Uiteraard kijkt Studio 1 op zaterdag ook vooruit naar de wedstrijden die op zondag worden gespeeld.
Zaterdag omstreeks 22.40 uur op Eén
Studio 1 Live
Tijdens elke competitiedag wordt een wedstrijd live uitgezonden in Studio 1 Live. Studio 1 is dan een onderdeel van de zondagmiddaguitzendingen van Sporza op Canvas en wordt gepresenteerd door Bart Raes. De mensen van Woestijnvis verzorgen voor alle live-wedstrijden de productie met omkadering. Een kwartier voor en na de wedstrijd en tijdens de rust zijn er gesprekken. Bij een midweekspeeldag wordt de live-wedstrijd uitgezonden in een extra editie van Studio 1 Live op dinsdag.
Zondag om 17.45 uur in Sporza op Canvas
Studio 1 op zondag
Studio 1 op zondag wordt de eerste voetbaltalkshow uit de geschiedenis van de Vlaamse televisie. Elke zondagavond praat Frank Raes met vier gasten - voetballers en trainers, helden en antihelden - over de voorbije speeldag en over de ruime voetbalactualiteit. Kortom: iedereen die je op zondagavond wil horen. Uiteraard brengt Studio 1 ook de mooiste goals, de meest beklijvende
beelden en actuele randreportages. Kort op de bal, 34 speeldagen lang.
Zondag om 22.45 uur op Eén
Studio 1 op maandag
Eénmaal het voetbalweekend achter de rug, gaat Studio 1 op maandag dieper in op de voorbije speeldag. De redactie maakt een magazine van 30 minuten, zonder studio en zonder presentator. Luchtig qua vorm, maar scherp, analytisch en verrassend qua inhoud. Filip Joos brengt elke week een uitgebreid gesprek met iemand uit de voetbalactualiteit. Verder in elke uitzending ook langere reportages die de actualiteit overschrijden en portretten van spelers, trainers, teams of bestuurders. En als na het weekend een trainer wordt ontslagen, dan mag hij op maandag in Studio 1 komen uithuilen.
Maandag om 22.15 uur op Canvas.
thx even ga ik zeker even kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Volgende week woensdag bij Discovery om 14.00 uur een Docu over Voetbalstadions, o.a. Camp Nou, het nieuwe Arsenal stadion, de Allianz Arena etc.
Ik kan de download niet beginnen op die site....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Bennie_K het volgende:
www.pplive.com
geweldig Peer2Peer streaming prog..er zijn 3 kanalen beschikbaar die 24/7 voetbal uitzenden.GoalTV1&2 en een of ander Chinees voetbalkanaal. De kwaliteit is redelijk tot goed (450kbps)
Gewoon installeren, het prog uitvoeren en dan naar deze site browsen
http://www5.pplive.com/english/programlist.shtml
...het kanaal aanklikken dat je wil. 10 seconden wachten en je mediaplayer start. Trust me..als je voetbalgek bent is dit ideaal
Ik zie het al... ik klikte op "english" en werd doorgeschakeld...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:23 schreef Bennie_K het volgende:
eh vaag ofzoik klik gewoon op "download pplive" rechtsboven en hij begint met 200kb te downloaden
ja wat een drama zegquote:Op zondag 31 juli 2005 23:43 schreef Bennie_K het volgende:
haha ja..en het is beter om aan te horen dan dat bagger commentaar van SBS![]()
Voetbal: Waar en Wanneer op TV en Radio (deel 4)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Greetings het volgende:
Goed nieuws.... ik lees net in VI dat er op Canvas volgend jaar volop voetbal is. op Vrijdag en Zaterdag samenvattingen en talkshows, op Zondag (uur of 18) livewedstrijd + talkshow en op Maandag nog een terugblik!![]()
Haha, ok... ff gemistquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voetbal: Waar en Wanneer op TV en Radio (deel 4)
Op GoalTV is nu een live verslag van RFC Antwerp - Manchester Utd. Met engels commentaar nog wel...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Bennie_K het volgende:
www.pplive.com
geweldig Peer2Peer streaming prog..er zijn 3 kanalen beschikbaar die 24/7 voetbal uitzenden.GoalTV1&2 en een of ander Chinees voetbalkanaal. De kwaliteit is redelijk tot goed (450kbps)
...het kanaal aanklikken dat je wil. 10 seconden wachten en je mediaplayer start. Trust me..als je voetbalgek bent is dit ideaal
coolquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:07 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Op GoalTV is nu een live verslag van RFC Antwerp - Manchester Utd. Met engels commentaar nog wel...
soow mooie potquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:28 schreef Greetings het volgende:
Vanavond 20:30 live Bayern-Gladbach op ARD
ik had het al genoteerd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Man Utd vs Debrecen dinsdag 9 augustus om 21.00 op BBC1.
quote:
No problemo, vind hem zelf ook wel handigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:41 schreef MaxPower het volgende:grote klasse BS!
Dat lijstje komt uitgeprint op de koelkast te hangen!
Yup. Sporza/Studio 1 gaat inderdaad Belgisch voetbal uitzenden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:53 schreef Droopie het volgende:
Ik begrijp uit het lijstje dat de voetbalrechten in Belgie naar de publieke omroep zijn
gegaan en de wedstrijd op zondag live is.
En dat we voor het spaanse voetbal gewoon pech hebben omdat dat bij Canal+ blijft.
de livewedstrijd van morgen is overigensquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup. Sporza/Studio 1 gaat inderdaad Belgisch voetbal uitzenden.
nietusquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:55 schreef DIGGER het volgende:
BBC, SCUM
UEFA CL: 3rd Qualifying Round - 1st Legquote:
neequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:18 schreef Bennie_K het volgende:
als je een van deze zenders kunt ontvangen![]()
ja heb ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:20 schreef Greetings het volgende:
Hmmm...dus toch Man Utd live op BBC 1?
Hebben jullie trouwens ook dat je BBC World-teletekst krijgt op BBC? Ik kan alleen nog maar ondertiteling inschakelen (888) maar alle andere pagina's inclusief TV-gids doen het niet meer
Had je dat maar eerder moeten zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welles.
Je gelooft toch niet TV Gids.nl over de BBC site lijkt me
ik begin bij dat nieuwe denk ik. Even kijken wat dat is Studio Voetbal ken ik nu wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef 9christensen het volgende:
Dat word dus kiezen tussen Café De Sport en Studio Voetbal op zondagavond
Dat wordt de video gebruiken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik begin bij dat nieuwe denk ik. Even kijken wat dat is Studio Voetbal ken ik nu wel.
Dat zal aan de gasten liggen die er komen...........quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef 9christensen het volgende:
Dat word dus kiezen tussen Café De Sport en Studio Voetbal op zondagavond
ik zal de video aanzetten danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:54 schreef pascalheister het volgende:
Kreeg vanmorgen een mailtje van de NOS, met wat herhalingen die ze gaan uitzenden
Zondag 14 augustus: Rood of Blauw, een week uit het leven van een gespleten dorp.
Zondag 21 augustus: Een onvergetelijke dag, over de Bradford ramp
Ik doe met je mee denk ik. Studio Voetbal neem ik wel op.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik begin bij dat nieuwe denk ik. Even kijken wat dat is Studio Voetbal ken ik nu wel.
Thanks.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Radio1 Langs de Lijn gewoon.
Yup. Voor de tweede keerquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:09 schreef MaxPower het volgende:
Schakel net in, is het licht uitgevallen?
waar komt dat op dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:36 schreef Dos37 het volgende:
Net braziliaans voetbal gezien dat is ook nog wel leuk
Niet op de "normale" tv.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:37 schreef Apekoek het volgende:
inderdaad, is er vandaag nog voetbal op tv?
Champions League of Inter toto?
Liverpool speelt wel!
Dat was op canal+quote:
Klopt, maar wel een leuke site. thnxquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:42 schreef DIGGER het volgende:
http://www.activescores.com/
zo te zien weinig boeiends
Wales - Engeland is morgen live op ZDF volgens mijn TV gidsquote:Op donderdag 1 september 2005 07:56 schreef DIGGER het volgende:
Noord Ierland - Engeland is woensdag 7 September live op de BBC, meen om 20.30 uur.
Heb hem ook maar eens getest.... Best aardig allemaal, heb trouwens nog maar 2 voetbalkanalen kunnen ontdekken (soccer, Football)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Bennie_K het volgende:
www.pplive.com
Nu dus live bezig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:02 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Wales - Engeland is morgen live op ZDF volgens mijn TV gids
quote:Op zondag 4 september 2005 14:46 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om 18.00 uur WK-kwalificatie Ivoorkust-Kameroen op Eurosport.
Ivoorkust heeft toch wel een geweldige voorhoede met Kalou, Drogba, Aruna en Koné in de selectie.quote:
Inderdaad, genoeg talent daar in Ivoorkust. Het zal vast een leukere wedstrijd worden dan bv Duitsland - Slowakije of Nederland - Armenië. Niet zo raar dat Eurosport het uit gaat zenden dus.quote:Op zondag 4 september 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ivoorkust heeft toch wel een geweldige voorhoede met Kalou, Drogba, Aruna en Koné in de selectie.
de verdediging was alleen ff "ietsje' minder...\quote:Op zondag 4 september 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ivoorkust heeft toch wel een geweldige voorhoede met Kalou, Drogba, Aruna en Koné in de selectie.
ik kan goal tv nergens vinden bij PPLive, waar of hoe moet ik zoeken? (of misschien een link?)quote:
Wat voor aandacht voor Zuid Amerik dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:37 schreef tong80 het volgende:
Vanavond op Duitsland-1 vanaf 22.45 tot 23.45 uur veel samenvattingen uit europa maar ook aandacht voor Zuid-Amerika.
Stond in de gids.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:18 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wat voor aandacht voor Zuid Amerik dan?![]()
Die wedstrijden daar worden pas vannacht gespeeld....
quote:UEFA-Cupduels AZ en Heerenveen live op televisie
NED. 2, 19.40 UUR
SBS 6, 20.25 UUR
De UEFA-Cupduels FC Dnjepr-AZ en Dinamo Boekarest-SC Heerenveen zijn vanavond live te zien op televisie. Studio Sport verslaat AZ vanaf 19.40 uur in de Oekraďne (commentaar Evert ten Napel) en SBS 6 volgt om 20.25 uur Heerenveen in Roemenië (commentaar Leo Oldenburger).
Het is voor de beide overgebleven Nederlandse UEFACupclubs de start van de groepsronde. De NOS zendt tot het einde van dit jaar maar liefst zeven UEFA-Cupduels uit van de twee clubs. Het uitzendschema luidt als volgt: Heerenveen-CSKA Moskou (3/11), AZ-Middlesbrough, Marseille-Heerenveen (24/11), Litexlovech-AZ (30/11), Heerenveen-Levski Sofia (14/12) en AZ-Grasshoppers (15/12).
Ok bedankt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:45 schreef assie het volgende:
Vanaf 18.00 uur is Stade Rennes - VfB Stuttgart op ZDF....
dat zijn de wedstrijden waar je nou echt eens voor gaat zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:50 schreef tong80 het volgende:
Om 18.00 uur op Sporza. Moeskroen - Standard Luik.
Voetbal is oorlog, bij zo'n affiche ook in vriendschappelijke duelsquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:35 schreef assie het volgende:
As. zaterdag Engeland - Argentine op RTL 5........ vanaf 17.30 uur
Aardig potje, lijkt me
quote:BBC Scotland will provide live television coverage of the CIS Insurance Cup quarter-final clash between Celtic and Rangers.
The big match at Celtic Park is scheduled for a 1945 GMT kick off on Wednesday 9 November.
The rivals met in the tournament last year, with Rangers winning 2-1.
Ook te zien bij de BBCquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:35 schreef assie het volgende:
As. zaterdag Engeland - Argentine op RTL 5........ vanaf 17.30 uur
Aardig potje, lijkt me
Dat word dus gewoon op de BBC kijken dus.quote:
quote:Maradona zu Gast bei "Beckmann"
Diego Maradona ist am Montag zu Gast in der ARD-Talkshow "Beckmann". Moderator Rein- hold Beckmann spricht mit dem Argentinier über dessen Leben am Abgrund.
Sendung am Montag, 14.11.2005 ARD 23.00 Uhr
Diego Maradona
Er ist der weltbeste Fußballer aller Zeiten und in seiner Heimat ein Nationalheiliger: Diego Maradona. Doch nach seinem Karriere-Ende stürzte der argentinische Weltmeister von 1986 aus dem Fußball-Himmel in die Drogenhölle. Zahllosen Entziehungskuren folgten immer wieder Exzesse und Eskapaden.
Jetzt bestaunt die ganze Welt die sensationelle Wiederauferstehung des Fußballgottes. Der schwerkranke Maradona hat dank einer Magenverkleinerung 50 Kilo abgespeckt und feiert ein Comeback als bejubelter TV-Star. Mit seiner Show erzielt Maradona Woche für Woche neue Rekordquoten.
Ganz Argentinien ist gebannt, wenn ihr Nationalheld mit Robbie Williams flachst, Fidel Castro besucht – und dabei George Bush beleidigt. Erstmals ist die Fußball-Ikone jetzt Gast in einer deutschen Talksendung. Maradona schildert bei "Beckmann" sein Leben am Abgrund, seine Freundschaft mit Fidel Castro und verrät das Geheimnis seiner wundersamen Wiederkehr.
5 Euro voor een lekkere ouderwetse staanplaats, geen geld om zo veel grootheden/voetballegendes aan het werk te zien.quote:"Die Welt zu Gast bei Julio in Dortmund" -
Abschiedsspiel live in 19 Ländern zu sehen!
[9.11.] Die Nachricht, dass Diego Maradona zum Abschiedsspiel von Julio Cesar nach Dortmund fliegt und dort am Sonntag spielt, war dem argentinischen Fernsehen eine Meldung in den Hauptnachrichten wert. Christian Howald, Organisator des Events, spricht von einem "Medien-Hype" und berichtet: "Das Spiel wird in 19 Ländern, darunter auch in Brasilien, live gezeigt." 30.000 Zuschauer werden im SIGNAL IDUNA PARK erwartet.
Howald ist ein erfahrener Organisator von Abschiedsspielen. Doch "so etwas emotionales" habe er "noch nie erlebt". Julio Cesar, mittlerweile 41 Jahre alt, genießt bei seinen ehemaligen Kollegen "immer noch eine unglaublich hohe Reputation". Howald berichtet: "Wir hatten innerhalb von sieben Stunden alle Spieler für die Auswahl ,Julio and friends´ zusammen." Giovane Elber soll gesagt haben: "Ich gehe notfalls zu Fuß nach Dortmund. Hauptsache, ich bekomme ein Trikot und darf mitspielen."
Gladbach-Profi Elber ist einer von 17 teils weltbekannten Stars, die die komplette Champions-League-Sieger-Mannschaft von Borussia Dortmund am Sonntag ab 18.15 Uhr heraus fordern. Taffarel steht im Tor von "Julio and friends", die von Giovanni Trappatoni betreut werden. Maradona, Jorginho, Dunga, Paulo Sergio, Bebeto und Careca gehören ebenso dazu wie Kameruns Ex-Star Roger Milla oder der frühere Bremer Andreas Herzog und Ex-Borusse Thomas Häßler, bei dessen Abschiedsspiel im August in Köln die Idee zur Cesar-Gala geboren wurde.
Das Motto zur Fußball-Weltmeisterschaft 2006 heißt: "Die Welt zu Gast bei Freunden". Es müsste umgetextet werden in: "Die Welt zu Gast bei Julio in Dortmund" - eine Stadt, über die Cesar sagt: "Sie ist und bleibt Teil meines Herzens. Borussia bedeutet sehr viel für mich." Auch der Umkehrschluss gilt nach wie vor: Cesar hat nichts von seiner Faszination eingebüßt. 18.000 Karten wurden bereits verkauft, täglich gehen 1.800 weitere Tickets über den Tresen. 30.000 Fans werden erwartet - das wären, so Howald, "mehr als beim Abschiedsspiel von Jürgen Kohler". Und der besaß bekanntlich den Status eines "Fußball-Gottes".
Borussia Dortmund tritt unter anderem mit Stefan Klos, Michael Zorc, Stefan Reuter, Jürgen Kohler, Andreas Möller, Flemming Povlsen, Stéphane Chapuisat, Paul Lambert, Matthias Sammer, Paulo Sousa und Kalle Riedle an. Auf der Bank sitzt Trainer Ottmar Hitzfeld. "Ich freue mich, mit meinen Freunden nochmals zusammen sein zu können", sagte Cesar, der am Freitag gemeinsam mit Michael Zorc bei den aktuellen BVB-Profis mittrainieren wird. Bert van Marwijk kann sich da ein Bild von Cesars Leistungsstand machen. Die BILD-Zeitung skizzierte nämlich schon ein "Comeback" des Brasilianers (80 Bundesliga- und 27 Europapokalspiel für den BVB) im Bundesligaspiel gegen Berlin, in dem van Marwijk den gesperrten Wörns und den verletzten Brzenska ersetzen muss.
Der Brasilianer grinst und winkt ab: "Ich hätte das sehr gerne gemacht. Wirklich. Aber ich bin inzwischen 41 Jahre alt. Borussia hat bessere Spieler zur Verfügung..."
So bleibt´s beim im wahrsten Sinne des Wortes "einmaligen" Abschiedsspiel am Sonntag (18.15 Uhr) im SIGNAL IDUNA PARK. Die Tageskassen öffnen um 14 Uhr.
Eintrittskarten gibt es ab 5 ¤ für den Stehplatz, Sitzplätze zwischen 17 und 25 ¤ an allen bekannten Vorverkaufsstellen und im BVB Online Shop. Familienkarten kosten 17 ¤, für jedes weitere Kind 3 ¤. Die Business Seats mit Zugang zur Stammtischebene werden für 100 ¤ angeboten..
Daar dus o.a. (iig een zender die ik kan ontvangen)quote:LIVE: Sonntag, 13.11.2005 - 18.00 Uhr - DSF
Abschiedsspiel Julio Cesar in Dortmund
BVB Champions League-Team '97 gegen "Julio & Friends"
En zijn daar ook streams van?quote:Op maandag 14 november 2005 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neem woensdag maar vrij:
10:00 VOETBAL
WK Duitsland 2006 Play-Offs: Australië - Uruguay (12:00)
17:00 VOETBAL
WK Duitsland 2006 Play-Off: Bahrein-Trinidad & Tobago (19:00)
Te zien op Eurosport
En ARD heeft Turkije - Zwitserland om 19.00
had het ook gelezen TOPquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef borisz het volgende:
morgen 10.00 uur
Australië - Uruguay op Nederland 1
Nee, alles is laat op de avond vandaag.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:34 schreef MaxPower het volgende:
Zijn er rond etenstijd nog ergens uefa-potjes te zien?
Volgens mij nergensquote:Op donderdag 1 december 2005 18:58 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond nog UEFA-Cup op tv irgendwo?
Napoli - Roma is verplaatst naar Rai Tre en al afgelopen, Lazio - Cittadella ook al afgelopen was op Rai Sport Sat.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:35 schreef Greetings het volgende:
Nu is er iig geen Napoli-Roma op Rai Uno.... komt er vanavond nog wel wat op ?
En kan ik Napoli soms ergens anders kijken? op internet misschien?
Op de schotel zat voetbal te zienquote:Op woensdag 14 december 2005 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond Heerenveen - Levski op NED2 dus. Verder nergens UEFA Cup voetbal te zien.
Ik heb genoeg schotels thuis, maar geen een om TV mee te ontvangenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja maar dat heeft niet iedereen
Nee, Hertha-Steaua wordt uitgezonden op DSF.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef Greetings het volgende:
Vandaag nog wat Duitse UEFA Cup-matchen op ZDF of ARD?
DSF heeft de rechten van alle Duitse clubs in de UEFA cup (En zendt ook regelmatige 2e Bundesliga en Serie A zondagavond live uit)quote:Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef Greetings het volgende:
Vandaag nog wat Duitse UEFA Cup-matchen op ZDF of ARD?
Maar waarom had ZDF dan eerder dit seizoen wel Rennes-Stuttgart live? Heeft DSF alleen de rechten op thuiswedstrijden?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
DSF heeft de rechten van alle Duitse clubs in de UEFA cup (En zendt ook regelmatige 2e Bundesliga en Serie A zondagavond live uit)
Deze zender is gratis te ontvangen via de Astra 1.
een club kan uiteraard alleen de rechten van zijn thuismatchen verkopen hé. De rest moeten de zenders telkens gaan onderhandelen met de respectievelijke tegenstanders ...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:17 schreef Greetings het volgende:
[..]
Maar waarom had ZDF dan eerder dit seizoen wel Rennes-Stuttgart live? Heeft DSF alleen de rechten op thuiswedstrijden?
okquote:Op donderdag 15 december 2005 20:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
een club kan uiteraard alleen de rechten van zijn thuismatchen verkopen hé. De rest moeten de zenders telkens gaan onderhandelen met de respectievelijke tegenstanders ...
/cynische mode aanquote:Op donderdag 22 december 2005 18:13 schreef DIGGER het volgende:
Dat de beide aanvoerders hun been mogen breken, daar heb ik wel wat centen voor over!
Serieus? dat zou ik wel eens willen zien, wanneer dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie kijkt er weleens Luxemburgs voetbal op RTL 5?
Het is hilarisch om te zien. Het komt 's morgens vroeg weleens, volgens mij op maandag bij dat Luxemburgse programma bij RTL. Zou dat eens op moeten zoeken in de gids.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Serieus? dat zou ik wel eens willen zien, wanneer dan?
zelfde als gisteravond dusquote:Op zondag 25 december 2005 17:57 schreef tong80 het volgende:
Over 4 minuten het wedstrijden jaaroverzicht op Talpa.
gaaf! met grevemacher en juenesse enzo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is hilarisch om te zien. Het komt 's morgens vroeg weleens, volgens mij op maandag bij dat Luxemburgse programma bij RTL. Zou dat eens op moeten zoeken in de gids.
Ja, Jeunesse D'Esch en Avenir... dat soort ploegen. Het komt volgens mij maandag heel vroeg op RTL 5... tijdens zo'n Luxemburgs sportprogramma.quote:Op zondag 25 december 2005 19:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
gaaf! met grevemacher en juenesse enzo?
dus de betaalde competitie van luxemburg? http://www.football.lu/clubs/division-nationale.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |