nietusquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:55 schreef DIGGER het volgende:
BBC, SCUM
UEFA CL: 3rd Qualifying Round - 1st Legquote:
neequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:18 schreef Bennie_K het volgende:
als je een van deze zenders kunt ontvangen![]()
ja heb ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:20 schreef Greetings het volgende:
Hmmm...dus toch Man Utd live op BBC 1?
Hebben jullie trouwens ook dat je BBC World-teletekst krijgt op BBC? Ik kan alleen nog maar ondertiteling inschakelen (888) maar alle andere pagina's inclusief TV-gids doen het niet meer
Had je dat maar eerder moeten zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welles.
Je gelooft toch niet TV Gids.nl over de BBC site lijkt me
ik begin bij dat nieuwe denk ik. Even kijken wat dat is Studio Voetbal ken ik nu wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef 9christensen het volgende:
Dat word dus kiezen tussen Café De Sport en Studio Voetbal op zondagavond
Dat wordt de video gebruiken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik begin bij dat nieuwe denk ik. Even kijken wat dat is Studio Voetbal ken ik nu wel.
Dat zal aan de gasten liggen die er komen...........quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef 9christensen het volgende:
Dat word dus kiezen tussen Café De Sport en Studio Voetbal op zondagavond
ik zal de video aanzetten danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:54 schreef pascalheister het volgende:
Kreeg vanmorgen een mailtje van de NOS, met wat herhalingen die ze gaan uitzenden
Zondag 14 augustus: Rood of Blauw, een week uit het leven van een gespleten dorp.
Zondag 21 augustus: Een onvergetelijke dag, over de Bradford ramp
Ik doe met je mee denk ik. Studio Voetbal neem ik wel op.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik begin bij dat nieuwe denk ik. Even kijken wat dat is Studio Voetbal ken ik nu wel.
Thanks.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Radio1 Langs de Lijn gewoon.
Yup. Voor de tweede keerquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:09 schreef MaxPower het volgende:
Schakel net in, is het licht uitgevallen?
waar komt dat op dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:36 schreef Dos37 het volgende:
Net braziliaans voetbal gezien dat is ook nog wel leuk
Niet op de "normale" tv.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:37 schreef Apekoek het volgende:
inderdaad, is er vandaag nog voetbal op tv?
Champions League of Inter toto?
Liverpool speelt wel!
Dat was op canal+quote:
Klopt, maar wel een leuke site. thnxquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:42 schreef DIGGER het volgende:
http://www.activescores.com/
zo te zien weinig boeiends
Wales - Engeland is morgen live op ZDF volgens mijn TV gidsquote:Op donderdag 1 september 2005 07:56 schreef DIGGER het volgende:
Noord Ierland - Engeland is woensdag 7 September live op de BBC, meen om 20.30 uur.
Heb hem ook maar eens getest.... Best aardig allemaal, heb trouwens nog maar 2 voetbalkanalen kunnen ontdekken (soccer, Football)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Bennie_K het volgende:
www.pplive.com
geweldig Peer2Peer streaming prog..er zijn 3 kanalen beschikbaar die 24/7 voetbal uitzenden.GoalTV1&2 en een of ander Chinees voetbalkanaal. De kwaliteit is redelijk tot goed (450kbps)
Gewoon installeren, het prog uitvoeren en dan naar deze site browsen
http://www5.pplive.com/english/programlist.shtml
...het kanaal aanklikken dat je wil. 10 seconden wachten en je mediaplayer start. Trust me..als je voetbalgek bent is dit ideaal
Nu dus live bezig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:02 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Wales - Engeland is morgen live op ZDF volgens mijn TV gids
quote:Op zondag 4 september 2005 14:46 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om 18.00 uur WK-kwalificatie Ivoorkust-Kameroen op Eurosport.
Ivoorkust heeft toch wel een geweldige voorhoede met Kalou, Drogba, Aruna en Koné in de selectie.quote:
Inderdaad, genoeg talent daar in Ivoorkust. Het zal vast een leukere wedstrijd worden dan bv Duitsland - Slowakije of Nederland - Armenië. Niet zo raar dat Eurosport het uit gaat zenden dus.quote:Op zondag 4 september 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ivoorkust heeft toch wel een geweldige voorhoede met Kalou, Drogba, Aruna en Koné in de selectie.
de verdediging was alleen ff "ietsje' minder...\quote:Op zondag 4 september 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ivoorkust heeft toch wel een geweldige voorhoede met Kalou, Drogba, Aruna en Koné in de selectie.
ik kan goal tv nergens vinden bij PPLive, waar of hoe moet ik zoeken? (of misschien een link?)quote:
Wat voor aandacht voor Zuid Amerik dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:37 schreef tong80 het volgende:
Vanavond op Duitsland-1 vanaf 22.45 tot 23.45 uur veel samenvattingen uit europa maar ook aandacht voor Zuid-Amerika.
Stond in de gids.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:18 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wat voor aandacht voor Zuid Amerik dan?![]()
Die wedstrijden daar worden pas vannacht gespeeld....
quote:UEFA-Cupduels AZ en Heerenveen live op televisie
NED. 2, 19.40 UUR
SBS 6, 20.25 UUR
De UEFA-Cupduels FC Dnjepr-AZ en Dinamo Boekarest-SC Heerenveen zijn vanavond live te zien op televisie. Studio Sport verslaat AZ vanaf 19.40 uur in de Oekraïne (commentaar Evert ten Napel) en SBS 6 volgt om 20.25 uur Heerenveen in Roemenië (commentaar Leo Oldenburger).
Het is voor de beide overgebleven Nederlandse UEFACupclubs de start van de groepsronde. De NOS zendt tot het einde van dit jaar maar liefst zeven UEFA-Cupduels uit van de twee clubs. Het uitzendschema luidt als volgt: Heerenveen-CSKA Moskou (3/11), AZ-Middlesbrough, Marseille-Heerenveen (24/11), Litexlovech-AZ (30/11), Heerenveen-Levski Sofia (14/12) en AZ-Grasshoppers (15/12).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |