Zelfs geen losse letter?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
jahal heb ik geen letter tegen 'm gezegd
heel goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet ik nog kopen, een paar hippe sandalen![]()
ja echtquote:
God wat leuk... je kan multitasken..... wij zijn blij voor je.... en al 2 hele dingen tegelijk ... goed hoorquote:
Vergeet de bretels niet!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
precies, en die dan lekker hoog optrekken![]()
Als je zo doet, wil ze nooit een sexrelatie met jequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
God wat leuk... je kan multitasken..... wij zijn blij voor je.... en al 2 hele dingen tegelijk ... goed hoor![]()
zo loop ik al jaren rondquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
fout fout foutquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
meneer is op zijn teentjes getraptquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
God wat leuk... je kan multitasken..... wij zijn blij voor je.... en al 2 hele dingen tegelijk ... goed hoor![]()
Wie met wie?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je zo doet, wil ze nooit een sexrelatie met je![]()
waarschijnlijk heeft ze hem al afgewezen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je zo doet, wil ze nooit een sexrelatie met je![]()
tot net onder de knieën hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |