Ik verdenk hem er ook serieus van het gebruik maken van de ouwemannen hemaslipquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sorry hoor maar wij heeft hij al die jaren ondergedoken gezeten
kom op jongens dit kan toch gewoon NIET echt verschrikkelijk zoiets
dat lijkt me wel, de ho*r verdiend geen plek meer hierquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:29 schreef somegirl het volgende:
In de ode moet ijsmeis eigenlijk ook even verwijderd worden
Hipquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
och, tweakerd liep gisteren in een beige afritsbroek tekort en een atari t-shirt
zolang je die onderbroek maar niet zietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er ook serieus van het gebruik maken van de ouwemannen hemaslip![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
och, tweakerd liep gisteren in een beige afritsbroek tekort en een atari t-shirt
Hij kan natuurlijk ook ultrahippe CK boxers dragenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zolang je die onderbroek maar niet ziet
jaja, een maat van me rijd me iedere dag 't industrie terrein af naar busstation.. tweakerd liep en was zeike natquote:
En je zat daarna weer in dezelfde bus?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
jaja, een maat van me rijd me iedere dag 't industrie terrein af naar busstation.. tweakerd liep en was zeike natik moest m'n lache inhouden gisteren
dat valt weer mee danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook ultrahippe CK boxers dragen![]()
gelukkig zie ik het niet![]()
he. ik heb geen zin meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:31 schreef Ballicious het volgende:
Haloe Leo
jahquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je zat daarna weer in dezelfde bus?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
jaja, een maat van me rijd me iedere dag 't industrie terrein af naar busstation.. tweakerd liep en was zeike natik moest m'n lache inhouden gisteren
+ witte sportsokkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet ik nog kopen, een paar hippe sandalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |