Zelfs geen losse letter?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
jahal heb ik geen letter tegen 'm gezegd
heel goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet ik nog kopen, een paar hippe sandalen![]()
ja echtquote:
God wat leuk... je kan multitasken..... wij zijn blij voor je.... en al 2 hele dingen tegelijk ... goed hoorquote:
Vergeet de bretels niet!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
precies, en die dan lekker hoog optrekken![]()
Als je zo doet, wil ze nooit een sexrelatie met jequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
God wat leuk... je kan multitasken..... wij zijn blij voor je.... en al 2 hele dingen tegelijk ... goed hoor![]()
zo loop ik al jaren rondquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
fout fout foutquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
meneer is op zijn teentjes getraptquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
God wat leuk... je kan multitasken..... wij zijn blij voor je.... en al 2 hele dingen tegelijk ... goed hoor![]()
Wie met wie?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je zo doet, wil ze nooit een sexrelatie met je![]()
waarschijnlijk heeft ze hem al afgewezen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
tot net onder de knieën hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben bezig mezelf aan te praten dat ze het niet waard is ja!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ook niks mis meequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, en dan een korte broek. Zo één met van die zakken aan de zijkant![]()
heb jij ook z'n broek met van die zakken aan de zijkant?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, en dan een korte broek. Zo één met van die zakken aan de zijkant![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
IK GA NOOIT MEER SLIJMEN BIJ EEN NIEUWE MEID DIE JOINED...
wilde kijken hoe het was om tear te zijn... nou bagger... niemand wil je als je zo wanhopig overkomt...
dus je vind haar eigenlijk niet knap?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
wilde kijken hoe het was om tear te zijn... nou bagger... niemand wil je als je zo wanhopig overkomt...
mn hele collectie bestaat uit dat soort broekenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb jij ook z'n broek met van die zakken aan de zijkant?
toch wel diegene welke je kan afritsen hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
mn hele collectie bestaat uit dat soort broeken![]()
Natuurlijk, andere moet ik nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
toch wel diegene welke je kan afritsen hè?
Bij de zeeman, 10 halen 1 betalenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
mn hele collectie bestaat uit dat soort broeken![]()
ag arme jongen, knuffel wil je zeker ook niet meer dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
slijmen bij vrouwen moet je zoieso niet doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
Jewel.. maar das leuk voor der... wil gewoon zegge dat ik niet meer ga:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dus je vind haar eigenlijk niet knap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |