Hoeveel vrienden, compagnons, gabbers, gezellen, kameraden, kompanen, kornuiten, maten, makkers of vrinden heb jij?quote:vriend (de ~ (m.), ~en)
1 iem. aan wie men door genegenheid en persoonlijke voorkeur verbonden is => compagnon, gabber, gezel, kameraad, kompaan, kornuit, maat, makker, vrind
Ze bestaan enkel in mijn hoofd, maar dat is best okay.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:02 schreef Flash_Gordon het volgende:
7
ja tochquote:
word je nooit moe van jezelf met die frituurpan.quote:
kleffe_dopquote:
heey das ook van mij!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:35 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb 1 goede vriendin, Anne van den Berg![]()
Een mens moet het doen met wat ie heeft!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
word je nooit moe van jezelf met die frituurpan.
De lol lijkt me er wel vanaf nu...
Frituren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Een mens moet het doen met wat ie heeft!
Grap? Grol?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:49 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb pas mijn vriendenkring uitgemoord.
ben nu op zoek naar nieuwe vrienden
een moordgrapquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:49 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb pas mijn vriendenkring uitgemoord.
ben nu op zoek naar nieuwe vrienden
Moedig me nou niet aanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:48 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
Frituren.![]()
Je hebt wel gelijk. Waar heeft een mens vrienden voor nodig als een toffe friteuse voorhanden is?
Het is pas een vriendin als het wederzijds is hèquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:35 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb 1 goede vriendin, Anne van den Berg![]()
herkenbaarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even denken. 3 zou ik zeggen. 4 anderen hikken er tegen aan. En één stond bij 'vrienden', maar is een beetje 'out of grace'.
aaah..... gelukkig heb je fok nog!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:09 schreef Isabeau het volgende:
hmm, 0 denk ik.
alle vrienden waarvan ik dacht dat het vrienden waren laten wel heel weinig van zich horen als ik niets van mij laat horen. Eén goede vriendin is verhuisd zonder mij in te lichten, dus dat werkt ook niet echt mee. Eén vriendin is compleet geschift. Eén vriend is de laatste tijd dermate vaag bezig dat ik het gevoel heb met een vreemde te maken te hebben die in niets lijkt op diegene die ik dacht te kennen. Etc etc.
Maar als je het aan die vrienden zou vragen dan denk ik dat zo'n 3-4 zouden zeggen dat ik een zeer goede vriendin van hun ben![]()
Ja, want daar maak je echte vriendenquote:
jawel... maar volgens mij zie ik ook iets van een ronding in de blouse.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:35 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
GEWOON EEN JONGEN
Mag je tegenwoordig geen lang haar hebben ofzo?
Dan moet je wel heel lelijk zijn!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:20 schreef tonks het volgende:
0
IK ben te arrogant voor vriendenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:27 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel lelijk zijn!
Ik ben teminste mooi dus heb ik veel vrienden, kijk m'n foto's maar in de vorige post![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden, compagnons, gabbers, gezellen, kameraden, kompanen, kornuiten, maten, makkers of vrinden heb jij?
En dan bedoelen we natuurlijk niet je gehele vriendengroep waarvan je bijv. 5 personen maar 1x in het jaar ziet.
We bedoelen dus meer je beste vrienden!
TS begint!
* ijsmeis heeft 3 goede vrienden. 1 Meneer en 2 dames.
Het meneertje zie ik bijna dagelijks.
De dames zag ik dagelijks, maar vanwege andere studiekeuzes is dit een beetje verwaterd en is het nu wekelijks.
Nu jullie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |