Niet dus..quote:Op maandag 30 mei 2005 16:47 schreef Houniet het volgende:
op slot zetten helpt vaak
Oh sorry, maar ik heb hem vanmorgen alweer doorverkochtquote:Op maandag 30 mei 2005 16:46 schreef -Jay-20- het volgende:
Nou is verdomme mijn fiets vanacht gewoon weer gejat....![]()
![]()
En het ergste is nog dat het een fiets was die een goede vriendin mij geleend had omdat ze het zo zielig vond dat mijn fiets weer gejat was...
Ik vertik het om er nog een te kopen. Vanacht ga ik er zelf wel eentje jatten! Zo! Bagger...
Standaard Axa slot + Hangslot door het achterwiel.quote:
1 woord: cyclops...quote:Op maandag 30 mei 2005 16:46 schreef -Jay-20- het volgende:
Nou is verdomme mijn fiets vanacht gewoon weer gejat....![]()
![]()
En het ergste is nog dat het een fiets was die een goede vriendin mij geleend had omdat ze het zo zielig vond dat mijn fiets weer gejat was...
Ik vertik het om er nog een te kopen. Vanacht ga ik er zelf wel eentje jatten! Zo! Bagger...
Pardon?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
hoe is het nou om een fiets te hadden?
LOLquote:Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
volgende week even fietsen shoppen in echten
Ja, daarom juist... Als het mijn eigen fiets was geweest had ik het niet eens zo erg gevonden...quote:Op maandag 30 mei 2005 16:59 schreef -Numlock- het volgende:
Boeiend, het was toch iemand anders zijn fiets.
Goeie smoes hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 16:54 schreef PDOA het volgende:
Ze hebben vannacht de ventielen uit mijn banden getrokken godverdomme (waardoor ik te laat op mijn werk kwam omdat ik de bus moest nemen!
Nee, waar heb je de fiets aan vast gezet? Kennelijk stond ie los.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Standaard Axa slot + Hangslot door het achterwiel.
Klopt..quote:Op maandag 30 mei 2005 17:03 schreef erikh het volgende:
[..]
Nee, waar heb je de fiets aan vast gezet? Kennelijk stond ie los.
Ik zal mijn best ff doen!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:02 schreef Stievus het volgende:
wat doe je hier dan nog op fok! terugjatten die fiets
Wij hebben hier 'helaas' nog niet zoveel kanslozen/daklozen/allochtonen op het station rond lopen die je constant fietsen voor 10 euro aanbieden... Dat is op dit moment idd wel jammer...quote:Op maandag 30 mei 2005 17:07 schreef Gloeidoos het volgende:
Gewoon gratis een nieuwe halen bij het station![]()
ja, dat snap ik dan ook weer heel erg goed.... Wat kut eigenlijk dat je gewoon nauwelijks een andere optie hebt dan een fiets te gaan jatten.... Toch zou ik het niet doen, om je geweten veilig te stellenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:41 schreef -Jay-20- het volgende:
Mja, in principe heb je gelijk, maar ik kan op dit moment niet weer een nieuwe fiets betalen (ben ook maar student), en ik kan het die vriendin van mij ook niet aandoen om haar een of ander barrel terug te geven terwijl ze mij een zo goed als nieuwe fiets geleend heeft...
Ik zie verder niet echt een andere optie ben ik bang...
Haha knurft dat hoort door het voorwielquote:Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Standaard Axa slot + Hangslot door het achterwiel.
Dat was mijn enige struikelblok inderdaad nog ja...quote:Op maandag 30 mei 2005 20:30 schreef piere het volgende:
Mwehehehe en je vriendin op een gestolen fiets laten rondrijden
Hmm... Good one...quote:Op maandag 30 mei 2005 21:34 schreef longinus het volgende:
Vraag het adres van die junk ?
Je weet hoe makkelijk een voorwiel los te krijgen is he? Dan vind je in plaats van een fiets een overgebleven voorwiel met een slot.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:29 schreef MaRySe het volgende:
Je moet zo een axa slot nemen een een beugelslot door het voorwiel, ergens aan vastzetten.
Dude.. het moet ook door het framequote:Op maandag 30 mei 2005 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je weet hoe makkelijk een voorwiel los te krijgen is he? Dan vind je in plaats van een fiets een overgebleven voorwiel met een slot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |