Ik ga roti makenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mn moeder gaat weer kokenik ga vrijdag weer koken...ik denk dat we friet ofzo eten, gister indisch op namelijk (rundvlees in zoet-zure saus met ananas
) wat ga jij koken?
wanneer ga je over naar je huisje?
ik dacht dat je hem vorige week had gehad...quote:Op maandag 30 mei 2005 15:49 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga roti maken![]()
Ik krijg aan het eind van de week de sleutel, dus denk dat ik over een paar weken over ga
Nee jammer genoeg niet, ik kan ook niet wachten totdat het eindelijk zo ver is!quote:Op maandag 30 mei 2005 15:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik dacht dat je hem vorige week had gehad...
vandaag wezen kijken bij het nieuwe huisje van een collega. errug leuk... ik heb nu zo'n zin!
Is het dan toch mogelijk ?!?!?!quote:
megter wil vast wel helpenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:51 schreef Ballicious het volgende:
@ geitje, nog verhuizers nodig?
Is altijd handigquote:Op maandag 30 mei 2005 15:51 schreef Ballicious het volgende:
@ geitje, nog verhuizers nodig?
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ja, we gaan met zn allen geitje helpen en dan komen jullie in september mij helpen. leuk
geen flauw idee, werken geloof ik... hij is erg stil vandaagquote:
0900quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nog een BHFH topic
Welke studie waar je veel kans hebt meiden te versieren?
maar wellicht ook iets voor tear![]()
Hij laat me een beetje in de steekquote:Op maandag 30 mei 2005 15:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
geen flauw idee, werken geloof ik... hij is erg stil vandaag
okquote:Op maandag 30 mei 2005 15:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ja, we gaan met zn allen geitje helpen en dan komen jullie in september mij helpen. leuk
dan maak je veel uur... beetje kut met peren lijkt mequote:
Als je aandacht nodig hebt kun je altijd bij mij terecht dat weet je hequote:
Flamouse avec poirequote:Op maandag 30 mei 2005 15:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan maak je veel uur... beetje kut met peren lijkt me
had ik dat maar hierquote:Op maandag 30 mei 2005 15:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan maak je veel uur... beetje kut met peren lijkt me
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
ik vind het vandaag een gruwelijke klote dag op fok! ..................
sowieso vandaagquote:Op maandag 30 mei 2005 15:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
ik vind het vandaag een gruwelijke klote dag op fok! ..................
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je aandacht nodig hebt kun je altijd bij mij terecht dat weet je he![]()
![]()
je hoeft er niet om te vragen hèquote:
en dat terwijl ik verbrand benquote:Op maandag 30 mei 2005 15:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we willen zomer en we krijgen herfst
komt wel goed. je bent iedere dag op je stage. dan zit het altijd wel goed (kijk maar naar mijquote:Op maandag 30 mei 2005 15:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen is nog veel erger.... morgen komt mijn begeleider van school langs
Heb je de functie van knox_ overgenomen ?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
je hoeft er niet om te vragen hè
ik blijf niet met die emmers bezig
Mn stagebgeleider gaat vast tegen die school begeleider zeiken dat ie vind dat ik te weinig doequote:Op maandag 30 mei 2005 15:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
komt wel goed. je bent iedere dag op je stage. dan zit het altijd wel goed (kijk maar naar mij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |