en ja ik heb gereageerdquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:22 schreef Ballicious het volgende:
[afbeelding]
Voor tear, kan ie nog makkelijk meenemen ook.
Altijd leuk , mooie foto'squote:Op maandag 30 mei 2005 15:21 schreef Houniet het volgende:
Leuke onbekende nederlandse tiener meiden deel 2
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:22 schreef Ballicious het volgende:
[afbeelding]
Daar zal tear enorm blij mee zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 15:21 schreef Houniet het volgende:
Leuke onbekende nederlandse tiener meiden deel 2
Handigquote:Op maandag 30 mei 2005 15:22 schreef Ballicious het volgende:
[afbeelding]
ze zijn onbekend, kan hij niet tegen slijmenquote:
Hij zal niet rusten tot hij msn adressen heeftquote:Op maandag 30 mei 2005 15:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
ze zijn onbekend, kan hij niet tegen slijmen
dan wens ik hem een actief leven verder nogquote:Op maandag 30 mei 2005 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij zal niet rusten tot hij msn adressen heeft![]()
hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Echt geweldig hoe de meeste mensen hier over mij denken
Denken is niet aan mij besteed vandaagquote:
komt me bekent voorquote:Op maandag 30 mei 2005 15:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denken is niet aan mij besteed vandaag
Nog 1 uur en 15 minutenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:34 schreef Fisher het volgende:
wow, nog maar 1,5 uur... ik loop echt te slapen hier
Wat je zegtquote:Op maandag 30 mei 2005 15:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denken is niet aan mij besteed vandaag
rijles, ieuw 't idee alleen alquote:Op maandag 30 mei 2005 15:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog 1 uur en 15 minuten
Daarna vlug naar station en daar de bus pakken en hopen dat ik op tijd ben voor mijn rijles
laat dat gezeur nou maar gewoon, zo haal je alleen nog meer gezeik over ons heenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
Is het verboden om een poll te openen over Vinden jullie calvobbes ok?
Vote:
Ja / Nee
?
Hoezo ik post vanuit me zelf.. is totaal niet gerealteerd aan dit.. ben gewoon nieuwschierig hoeveel mensen op fok hem niet moeten... puurter informatiequote:Op maandag 30 mei 2005 15:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
laat dat gezeur nou maar gewoon, zo haal je alleen nog meer gezeik over ons heen
ik ga vanavond mn kamer schoonmakenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
rijles, ieuw 't idee alleen al
mja, ik heb een lift naar de bushalte... dan ff wachten op bus en dan zie ik wel weer verder wat de avond brengt
Ik ga vanavond kokenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga vanavond mn kamer schoonmakenen opruimen
en tv kijken naar temptation island
voor je verhuizing?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond kokenalvast een beetje spullen inpakken
en TI kijken
![]()
zegt de expertquote:Op maandag 30 mei 2005 15:43 schreef Ballicious het volgende:
Stelletje lamleuters
Schraal persoonquote:Op maandag 30 mei 2005 15:43 schreef Ballicious het volgende:
Stelletje lamleuters
en dit is lekker snelquote:Op maandag 30 mei 2005 15:44 schreef Ballicious het volgende:
Sate-saus is lekker langzaam.
mn moeder gaat weer kokenquote:
waar host je 'm?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
komt door die style ofsow
vind het ook maar vek....nkerd
vanavond gooi ik er wel nieuwe op
en fix ik meteen layout
Ik kan niet eens meer de laatste pagina normaal openenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
komt door die style ofsow
vind het ook maar vek....nkerd
vanavond gooi ik er wel nieuwe op
en fix ik meteen layout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |