Dan hoop ik niet dat je claustrofobisch aangelegd bent.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zou weleens in de geest van George Bush willen kijken, een betere acteur heeft Hollywood niet toch?
Over zieke, verdorde geesten gesproken.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik in de geest van Ivo Niehe.
Die man is wel zo ongelooflijk correct altijd, dat daar vast een zieke, verdorde geest achter schuil gaat. Die man is ziek in z'n hoofd, die fantaseert over het schoonlikken van anusjes van half vergane schapenkadavers en kinderschedeltjes openknippen met een blikopener.
wowquote:Op maandag 30 mei 2005 02:47 schreef DeX090 het volgende:
M'n geestelijk gehandicapte broertje. Heb me altijd al afgevraagd hoe het er in zijn hoofd aan toe gaat.
Kut, te zwaar voor deze late zondagavond.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 02:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die man is wel zo ongelooflijk correct altijd, dat daar vast een zieke, verdorde geest achter schuil gaat. Die man is ziek in z'n hoofd, die fantaseert over het schoonlikken van anusjes van half vergane schapenkadavers en kinderschedeltjes openknippen met een blikopener.
ik vond het juist erg mooi omdat ik zag dat dit niet in onz stond.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:48 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Kut, te zwaar voor deze late zondagavond.
mijn hemel, volgens mij kan er beter even iemand naar jouw psyche kijken...quote:Op maandag 30 mei 2005 02:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2005 07:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn hemel, volgens mij kan er beter even iemand naar jouw psyche kijken...
zelfs in de meest verdorde horrorfilm komt dit niets eens voor...
Dit vind ik de allermooiste..quote:Op maandag 30 mei 2005 02:47 schreef DeX090 het volgende:
M'n geestelijk gehandicapte broertje. Heb me altijd al afgevraagd hoe het er in zijn hoofd aan toe gaat.
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:22 schreef Vigile het volgende:
Nou, er is op het moment een meisje....
OMG bij mijn ouders zou ik dat echt nooit willenquote:Op maandag 30 mei 2005 07:21 schreef Sjoe538 het volgende:
niemand die mij echt boeit, misschien mn moeder ofzo
Dat wel iddquote:
lieve reactiequote:Op maandag 30 mei 2005 02:47 schreef DeX090 het volgende:
Hij raakte wel geloof ik.quote:
Grappig:quote:Op maandag 30 mei 2005 02:47 schreef DeX090 het volgende:
Dan zou ik in zijn mind willen kijken terwijl hij het millenium concert had in egypte.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:14 schreef boempa het volgende:
Ik zou dolgraag eens de gedachtengang van Jean Michel Jarre willen zien vanaf de beginjaren dat hij met synthesizers bezig is.
Het lijkt me bijzonder interessant om te zien hoe hij tot zijn creaties is gekomen, en wat hem drijft om zulke beroemde nummers te maken.
In wiens geest zouden jullie willen kijken, en wat trekt je tot die persoon aan?
Autistische gedachten lijken me erg raar, op mijn school zitten er nogal wat (speciaal onderwijs) en ze doen soms echt vreemde dingen, en worden heel vaak emotioneel (woedend, verdrietig, juist ineens heel blij).. Ik vraag me bijvoorbeeld ook af hoe ze mij zien...quote:Een autist: Ik vraag me af hoe hij denkt. Als iets niet gaat zoals hij denkt dat het moet, begint hij te schreeuwen en te schelden (typisch autistisch), maar als je op vakantie geweest bent, vraagt hij altijd hoe het was (niet typisch autistisch). Doet hij dat laatste omdat het hoort, of is het echt interesse?
wij denken relevant, de gewone mensen denken 'raar'.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:02 schreef boekenworm het volgende:
Nou... Zelf ben ik een autist, en ik kan zeggen; zo raar denken wij niet...
Dat bedoelde ik, je denkt volgens je eigen logica en dan is de rest raar.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:15 schreef boekenworm het volgende:
Niemand denkt raar, denk ik. Het is ieder zijn of haar logica.
Vast wel een andere jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:29 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
ik ook, maar vast een andere
ik hoop het ook voor je want anders is hetquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:29 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
ik ook, maar vast een andere
Van Michiel romeyn. Lijkt me een hele belevenisquote:Op maandag 30 mei 2005 12:35 schreef Jim.Beam het volgende:
Grote componisten, vooral Beethoven omdat hij blind doof was en toch nog wist te presteren.
Beethoven werd in de loop van zijn leven doof... niet blind.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:35 schreef Jim.Beam het volgende:
Grote componisten, vooral Beethoven omdat hij blind was en toch nog wist te presteren.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:55 schreef MisterICE het volgende:
Hoe denken vrouwen eigenlijk ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |