Dat was ook mijn ideequote:
Wie zal dat betalen...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:28 schreef Hallulama het volgende:
Back to the drawing board?
Goed, dan stem ik wel voor, omdat Wilders tégen is...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:28 schreef Gelderland het volgende:
idd, alleen al omdat ze ons in dit lang genaaid hebben met die dure (kut) euro stem ik tegen
Ja de euro is een ramp voor Nederland.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:28 schreef Gelderland het volgende:
idd, alleen al omdat ze ons in dit lang genaaid hebben met die dure (kut) euro stem ik tegen
Najib Amhali bij dit was het nieuws gisterquote:Op zondag 29 mei 2005 22:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Goed, dan stem ik wel voor, omdat Wilders tégen is...
quote:Op zondag 29 mei 2005 22:32 schreef Joene het volgende:
Nou de euro weer weg stemmen en we gaan de goede kant op hahaha
Precies... je hoeft immers tegenwoordig ook al geen eigen mening meer te hebben...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:33 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Najib Amhali bij dit was het nieuws gister![]()
ach dan weet ik in elk geval weer als ik zie dta iets 50 gulden kost dat h et meevalt en nu denk ik bij 50 euro nog steeds dat het meevalt terwijl het 110piek is.quote:
Ligt eraan, het is een referendum... dus de regering kan gewoon besluiten om toch de europese grondwet aan te nemen!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:33 schreef Hallulama het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat ik dus a.s. woensdag NIET hoef te stemmen omdat we dus opnieuw gaan puzzelen met wetjes en regeltjes enzulks?
Doe niet zo triest.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:28 schreef Gelderland het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef Joene het volgende:
[..]
ach dan weet ik in elk geval weer als ik zie dta iets 50 gulden kost dat h et meevalt en nu denk ik bij 50 euro nog steeds dat het meevalt terwijl het 110piek is.
Natuurlijk 'moet' je gewoon stemmen woensdag.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:33 schreef Hallulama het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat ik dus a.s. woensdag NIET hoef te stemmen omdat we dus opnieuw gaan puzzelen met wetjes en regeltjes enzulks?
Idd, maar maak dat maar eens wijs aan het meerendeel van de mensen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Doe niet zo triest.
Punt je bij paaltje de euro heeft geen fuck met de grondwet te maken.
Een europese grondwet is niets anders dan een herformulering van regeltjes die we toch al hadden en die nu gaan gelden voor nog een zooitje landen.
Het argument dat jij geeft is de achterliggende gedachte van 90% van alle andere nee-stemmers. En daarom had dat hele referendum er nooit moeten komen, want dat nederlandse boeren klootjesvolk is veel te dom voor dit soort materie.
kommaarkommaarkomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |