Dat was ook mijn ideequote:
Wie zal dat betalen...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:28 schreef Hallulama het volgende:
Back to the drawing board?
Goed, dan stem ik wel voor, omdat Wilders tégen is...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:28 schreef Gelderland het volgende:
idd, alleen al omdat ze ons in dit lang genaaid hebben met die dure (kut) euro stem ik tegen
Ja de euro is een ramp voor Nederland.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:28 schreef Gelderland het volgende:
idd, alleen al omdat ze ons in dit lang genaaid hebben met die dure (kut) euro stem ik tegen
Najib Amhali bij dit was het nieuws gisterquote:Op zondag 29 mei 2005 22:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Goed, dan stem ik wel voor, omdat Wilders tégen is...
quote:Op zondag 29 mei 2005 22:32 schreef Joene het volgende:
Nou de euro weer weg stemmen en we gaan de goede kant op hahaha
Precies... je hoeft immers tegenwoordig ook al geen eigen mening meer te hebben...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:33 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Najib Amhali bij dit was het nieuws gister![]()
ach dan weet ik in elk geval weer als ik zie dta iets 50 gulden kost dat h et meevalt en nu denk ik bij 50 euro nog steeds dat het meevalt terwijl het 110piek is.quote:
Ligt eraan, het is een referendum... dus de regering kan gewoon besluiten om toch de europese grondwet aan te nemen!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:33 schreef Hallulama het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat ik dus a.s. woensdag NIET hoef te stemmen omdat we dus opnieuw gaan puzzelen met wetjes en regeltjes enzulks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |