Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:53 schreef marky het volgende:
Ik stem nee en ga daarmee in tegen mijn vriendin die ja stemt en de VVD waar ik bij de verkiezingen op stem en ook lid van ben.
De reden van mijn tegenstem is niet makkelijk onder worden te brengen maar het komt grotendeels voort uit een gevoel van onbehagen dat ik het bij het hele gebeuren van het politieke europa. Ik vind een economische unie waar afspraken worden gemaakt over de handel etc prima maar verder hoeft van mij niet we kunnen dat prima zelf.
ja hoor, daarom doen ze dat bij het stembureaquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens de referendumwet is die stem dan ongeldig.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:00 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja hoor, daarom doen ze dat bij het stembureau![]()
Vader DrDrentzquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:11 schreef DrDentz het volgende:
ik heb net 'voor' gestemd maar had net zo goed niet kunnen gaan, want ik ging met mn pa en die stemde tegen; stemden we elkaar weg
vind ik nergens op slaan, ik ben een wijze student, die weet hoe de politiek in elkaar zit en mn pa is een werkloze stakker zonder diplomas.. ik vraag waarom stem je tegen dan brabbelt ie iets van "ik goa niet met die andere landen mee dat mut ik niet"
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:11 schreef DrDentz het volgende:
ik heb net 'voor' gestemd maar had net zo goed niet kunnen gaan, want ik ging met mn pa en die stemde tegen; stemden we elkaar weg
vind ik nergens op slaan, ik ben een wijze student, die weet hoe de politiek in elkaar zit en mn pa is een werkloze stakker zonder diplomas.. ik vraag waarom stem je tegen dan brabbelt ie iets van "ik goa niet met die andere landen mee dat mut ik niet"
![]()
Ik denk dat er toch nog een aardig verschil tussen zit. Hoewel (ik denk dat) de meerderheid nee zou zeggen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:21 schreef Remzz het volgende:
Ben eigenlijk best benieuwd hoe deze uitslag overeenkomt met de echte uitslag. Ik heb tegen gestemt.
9 uurquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:42 schreef MmadviewW het volgende:
Voor. moet btw nog naar stemlokaal .. tot hoe laat kan het?
21.00quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:42 schreef MmadviewW het volgende:
Voor. moet btw nog naar stemlokaal .. tot hoe laat kan het?
http://frontpage.fok.nl/column/2907quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:54 schreef zakjapannertje het volgende:
ik heb VOOR gestemd, onder meer door door dit stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |