abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27542689
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:02 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zit er nog een maximum op het aantal mensen voor wie je mag stemmen via machtiging?
nee hoor je mag het hele bejaardenhuis afgaan voor machtigingen
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:49:50 #152
103249 Juichtoon
Play dead!
pi_27542855
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

nee hoor je mag het hele bejaardenhuis afgaan voor machtigingen
Ik meen toch echt max. 2 gelezen te hebben op mijn oproep kaart....
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:10:12 #153
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_27543588
1 keer tegen
1 keer tegen met een machtiging

Zoals ik laatst James Brown hoorde zingen..

"I feel good "
pi_27543635
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:49 schreef Juichtoon het volgende:

[..]

Ik meen toch echt max. 2 gelezen te hebben op mijn oproep kaart....
per keer , zodra die 2 gestemd zijn , mag je weer nieuwe machtigingen indienen
pi_27544465
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:11 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

per keer , zodra die 2 gestemd zijn , mag je weer nieuwe machtigingen indienen
Je mag alleen een machtiging indienen in combinatie met je eigen stemkaart. Je kunt dus maximaal drie stemmen uitbrengen (een van jezelf en twee van anderen).

Ik heb overigens overtuigd tegen gestemd
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:59:29 #156
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_27545161
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vreemd dat ze daar in Utrecht over stemmen.
Ik vind het vreemd dat we überhaupt zo'n suffe winkelsluitingstijdenwet hebben.
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:38:10 #157
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27546573
Toch maar voor gestemd.
En namens mijn ex tegen, dus eigenlijk ben ik voor niks gegaan.
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:46:06 #158
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_27546893
Ik heb tegen gestemd.
pi_27546993
Ik heb ten eerste heel veel lezen en met heel veel mensen gediscussieerd.

Het rare is dat bij het eerste horen over de nieuwe grondwet mijn gevoel meteen 'Nee' zei, dit terwijl ik helemaal niet wist waarom, vooral omdat ik natuurlijk nog helemaal niets wist of had gelezen over de veranderingen, eventuele voor en nadelen. En ik dus helemaal niet eens wist ‘waar’ ik dan tegen was!

Eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn spontane ‘Nee-gevoel’ misschien een normale natuurlijke reactie is, de menselijke angst voor het onbekende. Maar om dit nou als een reden op te geven om ‘Nee’ te stemmen voor iets wat bepalend is voor onze toekomst, die van onze kinderen, onze economie en leef omgeving? Zoiets zou ik van een ander (en dus ook van mezelf) erg dom hebben gevonden. Ik ben niet iemand die zich zonder zich ergens eerst in te verdiepen een mening geeft, dus waarom hierbij wel? En dus ben ik er een paar avonden voor gaan zitten en ben ik die hele grondwet-zooi maar eens gaan lezen (gvd wat droge kost). Maar uiteindelijk kwam ik erachter dat ondanks ik het zeker niet met alles eens ben ik het met de meeste dingen wél eens ben, en heb ik vanmorgen uiteindelijk toch ‘Voor’ gestemd.

Wat ik trouwens wel erg jammer vind, is dat ik eigenlijk weinig onderbouwing hoor van mensen in discussies die echt gebaseerd zijn op feiten, helaas heeft naar mijn indruk de helft van de mensen geen flauw idee waar ze het over hebben. Eigenlijk is mijn indruk van de meeste nee stemmers, ten eerste dat ze ipv rationeel te handelen uit emotie handelen, en ten tweede weer die angst voor het onbekende, en ten derde dat veel mensen voor hun gevoel op deze manier uit protest tegen het kabinet Balkende Nee stemmen (terwijl het daar natuurlijk helemaal niet over gaat).

Ik denk dat het erg goed is voor onze economie, en dat als wij de wat armere landen wat beter kunnen steunen, wij er uiteindelijk zelf ook beter van worden. Nederland is een handelsland, zonder deze handel stort onze economie in en hierbij hebben wij Europa juist heel erg hard nodig.
Nederland is volgens heel veel mensen naar wat ik hoor blijkbaar een erg belangrijk land, dit is ook helemaal nergens op gebaseerd Nederland is in een in vergelijking maar een heel klein landje, en waarom zouden wij omdat we rijk zijn in godsnaam daardoor meer stemrecht in een bijv. veto zouden moeten hebben dan een arm land??
pi_27547083
Ik heb trouwens 3x gestemd, 1x voor mezelf 1x voor mijn partner en 1x voor QyRoZ
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:56:17 #161
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_27547297
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 15:38 schreef Christine het volgende:
Toch maar voor gestemd.
En namens mijn ex tegen, dus eigenlijk ben ik voor niks gegaan.
nee hoor, je hebt in ieder geval bijgedragen aan de opkomst.
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:57:03 #162
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27547321
En weer een NEE erbij.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:58:30 #163
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27547380
3 keer een NEE

Ik, papa en mama
pi_27547468
misschien is het leuk een onderbouwing van jullie Tegens en Voor's er bij te zetten?
  woensdag 1 juni 2005 @ 16:02:46 #165
44906 merino
World of Sleepers
pi_27547568
1 maal tegen
ouders en opa en oma hebben ook tegen gestemt
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_27547722
Ik heb net NEE gestemd
pi_27547813
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef Logician het volgende:
misschien is het leuk een onderbouwing van jullie Tegens en Voor's er bij te zetten?
ik heb tegen gestemd om dat niet alles in een grondwet vastgelegd hoeft te worden , maar ook in onderlinge afspraken.

ik ben tegen vrij verkeer van werk , aangezien het voorstel is dat bv een metselaar in nederland mag werken , maar wel onder de voorwaarden van het land van herkomst dus kan bv gunstigere btw zijn dan in nederland waardoor er oneerlijke concurrentie kan komen.

daarbij vind ik dat ieder land zijn veto moet verliezen ipv dat nu 5 kleine landen het veto ook moeten ondersteunen.

europa houd het hand boven het hoofd boven de grote landen , zie de inflatie afspraken , afspraken worden met voeten getreden.

zo kan ik nog wel even doorgaan
pi_27547814
VOOR

jammer dat de meeste mensen niet over de grondwet stemmen, maar over zaken als de euro, toetreding van Turkije, of het huidige beleid.
pi_27547856
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:59 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat we überhaupt zo'n suffe winkelsluitingstijdenwet hebben.
komt door de christenfundi's natuurlijk. Overigens voor mij hoeven die winkels niet open op zondag. Vind het wel altijd rustig zo.
  Redactie Sport woensdag 1 juni 2005 @ 16:14:16 #170
109131 crew  sportfreak
  woensdag 1 juni 2005 @ 16:16:05 #171
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_27548107
quote:
Tegen, om de volgende redenen:

-Ik zie een militaire supermacht niet zitten.
-Ik verwacht vijandigheden jegens een groot Europa.
-Ik wil niet de dupe worden van misstappen van andere landen.
-Ik het niet leuk zou vinden als voor alle on- en laaggeschoolde banen goedkope Oostblokkers worden aangetrokken en dus on- en laaggeschoolde Nederlanders nóg moeilijker aan werk zouden komen.
-Ik het niet tof vind dat Nederland de grootste betaler is, maar naar verhouding straks bijna niets meer te zeggen heeft.
-Ik zwaar tegen de bio-industrie ben, en het dus walgelijk zou vinden als bio-dieren het nog slechter zouden krijgen.
-Ik heftig tegen de proganda voor de grondwet van de overheid ben.
  woensdag 1 juni 2005 @ 16:19:37 #172
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27548247
Ik ga vanavond tegen stemmen. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_27548323
quote:
- Ik ben tegen die jaarlijkse miljoenen verhuizing van Brussel naar Straatsburg en andersom
- Ik ben tegen een Europese commissie die geldt als een dumpplaats voor nationale oud-politici
- Ik ben tegen een bureaucratisch, en daardoor ondemocratisch Europa. Het Europees parlement komt vanwege bureaucratische regelingen nauwelijks toe aan het echt controleren van de commissie.
- Ik ben tegen de kapitaalvernietiging door tolken. De VN en de katholieke kerk werken nog efficiënter door te werken met zes werktalen, terwijl zij meer mensen vertegenwoordigen. Daarom alleen Engels, Frans en Duits als talen in Brussel.
pi_27548357
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef dewitteparel het volgende:
jammer dat de meeste mensen niet over de grondwet stemmen, maar over zaken als de euro, toetreding van Turkije, of het huidige beleid.
Hoe kom je daar bij? Gisteren was op RTL een enquete waaruit bleek dat mensen voornamelijk om inhoudelijke zaken tegen gingen stemmen. Euro, Turkije en Kabinet speelden amper een rol:

Bron

Opmerkelijk is dat de euro en Turkije vrijwel niet van invloed zijn op de uitslag van het referendum. 4% van de tegen-stemmers zegt nee vanwege de onderwaardering van de gulden bij de invoering van de euro. En 2% wil niet dat Turkije tot de EU gaat behoren.

Bovendien zitten mensen die om non-redenen stemmen ook net zo goed in het voor kamp. Hoeveel mensen ik al niet gehoord heb die voor gaan stemmen omdat ze de voor de EU zijn (alsof de EU gaat verdwijnen bij een TEGEN) .
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_27548403
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 16:21 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

- Ik ben tegen die jaarlijkse miljoenen verhuizing van Brussel naar Straatsburg en andersom
- Ik ben tegen een Europese commissie die geldt als een dumpplaats voor nationale oud-politici
- Ik ben tegen een bureaucratisch, en daardoor ondemocratisch Europa. Het Europees parlement komt vanwege bureaucratische regelingen nauwelijks toe aan het echt controleren van de commissie.
- Ik ben tegen de kapitaalvernietiging door tolken. De VN en de katholieke kerk werken nog efficiënter door te werken met zes werktalen, terwijl zij meer mensen vertegenwoordigen. Daarom alleen Engels, Frans en Duits als talen in Brussel.
Ik sluit me hier bij aan en heb dus ook tegen gestemd. Laat eerst maar eens zien dat Europa gaat werken en kom dan met een grondwet.
pi_27548414
Tegen, en ik ga geen uitleg geven want dat mondt toch uit in een flame-war en nee-stemmers hebben geen uitleg blablabla.

Tis nee en de politici doen het er maar mee.
pi_27548436
Ik heb blanco gestemd. Ik heb een hele tijd op 'nee' gezeten maar begon toen toch te twijfelen.
pi_27548480
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 16:36 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Gisteren was op RTL een enquete waaruit bleek dat mensen voornamelijk om inhoudelijke zaken tegen gingen stemmen. Euro, Turkije en Kabinet speelden amper een rol:

Bron

Opmerkelijk is dat de euro en Turkije vrijwel niet van invloed zijn op de uitslag van het referendum. 4% van de tegen-stemmers zegt nee vanwege de onderwaardering van de gulden bij de invoering van de euro. En 2% wil niet dat Turkije tot de EU gaat behoren.

Bovendien zitten mensen die om non-redenen stemmen ook net zo goed in het voor kamp. Hoeveel mensen ik al niet gehoord heb die voor gaan stemmen omdat ze de voor de EU zijn (alsof de EU gaat verdwijnen bij een TEGEN) .
Gister bij NOVA hadden ze een top 10 redenen om tegen te stemmen, daar stond in:
- tegen turkije
- tegen euro
- tegen beleid

(en op 14 oid tegen Balkenende)
  woensdag 1 juni 2005 @ 16:44:10 #179
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_27548505
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:10 schreef starbuck het volgende:
1 keer tegen
1 keer tegen met een machtiging

Zoals ik laatst James Brown hoorde zingen..

"I feel good "
idem maar dan 'voor' uiteraard

"I feel good"
pi_27548511
Voor, niet dat het zin heeft, maar ik gebruik mijn stemrecht altijd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27548594
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 16:40 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Ik sluit me hier bij aan en heb dus ook tegen gestemd. Laat eerst maar eens zien dat Europa gaat werken en kom dan met een grondwet.
Jammer dat het niet allemaal goede argumenten zijn:

Ben ik volledig met je eens

Nationale oud-politici zijn wel vaak mensen met verstand van zaken, die geopereerd hebben in een regering en verstand hebben van internationale betrekking. Persoonlijk vind ik dat deze stelling neigt naar populisme.

Brussel heeft niet meer ambtenaren dan de gemeente Rotterdam. Die zogenaamde 'bureaucratie' wordt met name door de SP hoog gehouden, terwijl dit onterecht is.

Ben ik zeker met je eens, alleen door tegen te stemmen los je dit probleem niet op. (ik beweer niet dat het met een voorstem wel gebeurd).
  woensdag 1 juni 2005 @ 16:47:48 #182
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_27548620
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 16:40 schreef sol1tair het volgende:

[..]

sorry dat ik reageer maar moet het even doen...
moet Europa laten zien dat het werkt? is 60 jaar vrede niet goed voorbeeld dat samenwerken werkt? is grote economische welvaart geen goed voorbeeld dat samenwerken werkt?

maar goed, ik zal discussie vermijden, moest het even zeggen...
pi_27548771
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 16:43 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Gister bij NOVA hadden ze een top 10 redenen om tegen te stemmen, daar stond in:
- tegen turkije
- tegen euro
- tegen beleid

(en op 14 oid tegen Balkenende)
Staat in de nieuwe europese grondwet dat turkije in de europese unie komt??

Dit vind ik nou niet bepaald redenen waarom ik nee zou stemmen. We hebben nu eenmaal een euro, het leven gaat gewoon door hoor!!!

En wat voor beleid???

En nee te stemmen omdat je tegen balkenende bent... Ik vind die vent ook 10x niets, maar ik vind Geert wilders ook niets.. Moet ik nu maar neutraal gaan stemmen???
pi_27548831
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 16:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Tegen, om de volgende redenen:

-Ik zie een militaire supermacht niet zitten.
-Ik het niet leuk zou vinden als voor alle on- en laaggeschoolde banen goedkope Oostblokkers worden aangetrokken en dus on- en laaggeschoolde Nederlanders nóg moeilijker aan werk zouden komen.
-Ik het niet tof vind dat Nederland de grootste betaler is, maar naar verhouding straks bijna niets meer te zeggen heeft.
-Ik zwaar tegen de bio-industrie ben, en het dus walgelijk zou vinden als bio-dieren het nog slechter zouden krijgen.
Ik ben zo vrij om tegen door de jou geponeerde stellingen te ageren :
Militaire supermacht
Komt die er dan? De grondwet spoort de lidstaten aan tot meer militaire samenwerking. DIt heeft niks te maken met het smeden van een superleger. De voordelen van samenwerking?
- Pan-Europese problemen (zoals Kosovo) kunnen beter/sneller opgelost worden door effectievere communicatie
- Eenvoudigere bestrijding van grensoverschrijdende conflicten
- Minder afhankelijkheid van de Amerikaanse miltitaire dominantie (dus meer machtsevenwicht in de wereld)

Ik verwacht van niet. Hoe kom je hier bij? Waar basseer je dit op? Door deze grondwet wordt Europa niet groter dan het nu is. Dus die vijandigheid verandert niet met een voor danwel tegenstem. Ongeldig argument, lijkt mij.

Door een dubbele sleutel worden besluiten niet zomaar genomen, zonder dat er een redelijke meerderheid is. Als een land een misstap zou willen begaan, staan er 24 tegenover omdat tegen te houden. Mooi controlemechanisme lijkt mij.

Die mensen hebben wij over 20 jaar keihard nodig. Door de vergrijzing zal over enkele decennia de arbeidsmarkt een gapend tekort kennen van arbeidskrachten. Omdat iedereen van >40 nu weigert om tot hun 67e te werken (wat echt heel veel zou schelen), zit mijn generatie (nu rond de 20) over 25 jaar met een groot probleem

Juist als de grondwet aangenomen wordt, krijgt het Europees Parlement macht om voor de begroting de stemmen die Nederland minder laat betalen (merendeel is voor namelijk). De invloed daalt van 4% naar 3%... Wereldschokkend inderdaad , ik vind het niet vreemd dat je invloed lichtelijk daalt als de EU met 10 landen is uitgebreid.

Deze grondwet neemt expliciet de rechten van dieren en het bewustzijn van dierenwelzijn op in haar tekst. Ook niet verwonderlijk dat Groen-Links mogelijkheden ziet om juist deze praktijken aan te pakken wanneer er voor gestemd wordt.

Een echt sterke campagne is het inderdaad niet, maar dat is geen reden om nee te stemmen. De antiglobalistische, xenofobe of christenfundamentalistische tegencampagne vind ik ook niet bizar overtuigend...
pi_27548933
hier een VOOR
pi_27549030
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 16:55 schreef dewitteparel het volgende:
Deze grondwet neemt expliciet de rechten van dieren en het bewustzijn van dierenwelzijn op in haar tekst.
Dat is niet waar, er staat alleen dat moet worden erkend dat dieren wezens met gevoel zijn. Dit houdt in de praktijk natuurlijk NUL verbetering in. Zolang barbaarse praktijken als onverdoofd castreren en afknippen van staarten, tanden en snavels niet expliciet verboden worden, verandert er niets voor de dieren.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_27549135
heb net VOOR gestemt
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  woensdag 1 juni 2005 @ 17:06:48 #188
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27549178
oneens

Vond het vreemd dat er niet gewoon ja/nee stond of voor/tegen...maar eens/oneens
To infinity…and beyond!
pi_27549218
Waar ik stemde stond gewoon voor/tegen, ik heb voor ingedrukt.
  woensdag 1 juni 2005 @ 17:08:00 #190
103249 Juichtoon
Play dead!
pi_27549220
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:06 schreef ivetje het volgende:
oneens

Vond het vreemd dat er niet gewoon ja/nee stond of voor/tegen...maar eens/oneens
Op de stemmachine hier stond gewoon voor/tegen...
pi_27549267
Voor mensen die nog moeten, een belangrijke reden om nee te stemmen:
quote:
Referendum bepaalt stemming op beurzen
AMSTERDAM - De euro lijkt woensdag op de Europese beurzen de stemming te gaan bepalen. De munt staat onder druk in verband met het referendum over de Europese grondwet. Een goedkopere euro is echter gunstig voor bedrijven die het van de export moeten hebben. Dat vertaalde zich woensdag in hogere aandelenkoersen.

De AEX-index in Amsterdam noteerde na ruim een uur 366,21 punten. Dat betekent een stijging van 1,53 punt ofwel 0,4 procent. De overige Europese beurzen zaten ook in de lift, maar de gemiddelde winsten waren daar iets kleiner. Londen won 0,2 procent, Parijs en Frankfurt beide 0,3 procent.

Door de negatieve uitslag van het referendum in Frankrijk zijn de twijfels over Europese eenwording gegroeid. Dat zet de euro onder druk, zeker nu het ernaar uitziet dat ook de Nederlanders het grondwettelijk verdrag zullen afwijzen. De Europese munt dook dinsdag nabeurs onder de grens van 1,23 dollar en woensdag gebeurde dat opnieuw. Na een uur handelen bleef de euro hangen rond 1,2300 dollar.

Behalve de euro had ook de hogere olieprijs invloed op de handel. Daar profiteerde in Amsterdam Koninklijke Olie van. Het olieconcern won 0,7 procent op 47,61 euro. In Parijs was er eenzelfde percentage winst voor Total, terwijl in Londen BP tot de grote stijgers behoorde.
Een nee-stem is dus goed voor de beurs.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27549411
Tegen.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  woensdag 1 juni 2005 @ 17:15:04 #193
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27549422
Ik kon vanochtend vroeg het stemlokaal niet vinden .

Na 20 minuten zoeken heb ik het maar opgegeven. Ik heb belangrijkere dingen te doen .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 1 juni 2005 @ 17:17:11 #194
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27549475
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:08 schreef Juichtoon het volgende:

[..]

Op de stemmachine hier stond gewoon voor/tegen...
bij ons dus niet...stond eens, geen mening ofzo en oneens Vreemd...
To infinity…and beyond!
pi_27549532
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:09 schreef speedfreak1 het volgende:
Voor mensen die nog moeten, een belangrijke reden om nee te stemmen:
[..]

Een nee-stem is dus goed voor de beurs.
Idd, laten we op nog kortere termijn kijken wat voor invloed het heeft...

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27550078
Met twijfel in het hart voor gestemd. Voor snellere besluitvorming en eenduidigheid, met angst dat die besluitvorming in de richting van meer liberalisering/privatisering gaat. Ik wilde eigenlijk "voor, mits.. " stemmen, maar dat kan helaas niet...

Ik behoud me het recht voor te gaan demonstreren als ze de gezondheidszorg en andere basisbehoeften gaan privatiseren.
  woensdag 1 juni 2005 @ 17:43:21 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27550188
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:06 schreef ivetje het volgende:

Volgens de referendumwet is die stem dan ongeldig.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 1 juni 2005 @ 17:50:46 #198
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_27550374
Ik heb 3x gestemd een voor me zelf en voor me ouders en dat werd 3x Vette NEE
  woensdag 1 juni 2005 @ 17:51:48 #199
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_27550396
T-E-G-E-N... Tegen!!
pi_27550418
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef dvdfreak het volgende:
Ik heb 3x gestemd een voor me zelf en voor me ouders en dat werd 3x Vette NEE
Je mag niet met vette vingers aan de stemmachine komen. Schaam je, dat frietje eet je maar als je de heilige nee-stem hebt uitgebracht.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')