ik heb mij zelf ingelzen, debatten gevolgd en discussie gehouden.. ik durf te zeggen dat ik heel goed weet waarop ik stem.. en zo ken ik veel meer mensen.. informatie opnemen kan ook een eigen initiatief zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dat is juist het hele principe: ik hoef niet gehoord te worden. Ik, en de hele bevolking met mij, is te slecht geïnformeerd om te kiezen.
Juist. En daarom stem ik dus blanco.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:21 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn wat jij er van vindt. Lees dit maar eens: De democratie draait dol.. referenda en directe-democratie
Sowieso moet je ja of nee zeggen op een vraag die niet zo zwart wit is. Goed idee: Een referendum over de uitbreiding van Schiphol. Mileu en mensen die daar in de buurt wonen zijn tegen en de rest is voor. Wat zegt zo'n referendum dan? Onzinnige geldverspilling. Wat ze, denk ik, moeten doen is een publieke enquete die je in kunt vullen. Das meer werk maar als jij mee wilt beslissen moet je je ook verdiepen en dus is die hoeveelheid werk die je moet doen juist goed en een mooie selectie buffer.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat is juist het hele principe: ik hoef niet gehoord te worden. Ik, en de hele bevolking met mij, is te slecht geïnformeerd om te kiezen.
Vrij simpel, wat je ook stemt daar kan ik respect voor hebben. Of je nu (in verkiezingstijd) voor de CU, de SP of Groep Wilders kiest, daar kan ik respect voor hebben. Het enige wat je moet weten is waarom je er op stemt, je inlezen en informatie inwinnen om weloverwogen tot een keuze te komen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:17 schreef addie84 het volgende:
dat vind ik dom.. voor of tegen zal ik geen van 2 dom noemen, niet stemmen vind ik dom
Ik heb zojuist tegen gestemd
stond er toen gelijk gameoverquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:58 schreef Lithion het volgende:
Ik heb zojuist op het 'Tegen'-knopje geramd alsof het de rechter-pijltjestoets op een MSX betrof toen ik "Track & Field" aan het spelen was.
Track en Fieldquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:58 schreef Lithion het volgende:
Ik heb zojuist op het 'Tegen'-knopje geramd alsof het de rechter-pijltjestoets op een MSX betrof toen ik "Track & Field" aan het spelen was.
Victoryquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
stond er toen gelijk gameover
Helemaal met jou eens (behalve dat ik dat boekje niet heb, heb wel tig websites gelezen en debatten gevolgd enz. enz.)quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:17 schreef D77 het volgende:
Ik heb vóór gestemd!
Grondwet is onoverzichtelijk en verre van ideaal maar toch nog altijd overzichtelijker en beter dan de wirwar van verdragen waar we nu mee te maken hebben.
En ja ik heb de grondwet gelezen, heb hier een boekje van 481 blz dus ik weet waar ik het over heb.
Vreemd dat ze daar in Utrecht over stemmen. In feite kun je het geen koopzondag meer noemen. De zondag is dat zoals elke dag... in Urk zal daar niet snel over gestemd worden vermoed ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Koopzondagen : JA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |