Het is beter om gewoon het hele debat te zien. The Force is strong with Wilders.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
Sterke opmerking van Wilders ja. Had ik eerlijk gezegd niet van hem verwacht
Wat zei Brinkhorst daarna?
De ware aard van politici komt wel naar boven. Nog nooit zoveel leugens gehoord de afgelopen tijdquote:Van Aartsen
Ook VVD-leider Van Aartsen riep de Nederlanders hartstochtelijk op tot een 'ja'. ,,De wedstrijd is niet over'', stelde hij zondag. Na het Franse 'nee' is het verdrag - Van Aartsen liet het woord grondwet na - niet weg. ,,Parijs schrijft ons de wet niet voor.''
Volgens de VVD-voorman is een Frans 'nee' ,,slecht voor Frankrijk en slecht voor de Europese Unie, maar het opent ook perspectief voor Nederland''. Nederland krijgt volgens hem nu de kans door een overtuigend 'ja' volwaardig mee te beslissen hoe verder te gaan met de Franse republiek.
Is het nu nog op tv dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is beter om gewoon het hele debat te zien. The Force is strong with Wilders.
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
Tragisch om te zien dat politici tegen beter weten in blijven geloven in hun natte droom
[..]
De ware aard van politici komt wel naar boven. Nog nooit zoveel leugens gehoord
Opgenomen op het congres in Groningen, het was 'ja'quote:
Mijn VVD wat doe jequote:Op maandag 30 mei 2005 00:32 schreef Harry_Sack het volgende:
Opgenomen op het congres in Groningen, het was 'ja'
Ja. Het komt zo op tv op RTL 5. (Uitzending is al bezig)quote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is het nu nog op tv dan?
Ik zie Wilders overigens niet als een Jedi
Ik dacht aan buitenhofquote:Op maandag 30 mei 2005 00:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Harry Mens zit toch bij RTL5 en die site is van de publieke omroepen
Dan zoek ik RTL5 ff op.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja. Het komt zo op tv op RTL 5. (Uitzending is al bezig)
Volgens mij is het net afgelopen, ik zag aan die dikke kop van die vent dat hij al bijna van plan was om die grote vis te laten zienquote:
quote:Gestart op: 26-05-2005 00:00
Aantal stemmen: 6173
Laatste stem: 30-05-2005 00:38
Op 1 juni is het zover. Dan gaat Nederland bij het referendum stemmen over de veelbesproken Europese Grondwet. Wat wordt jouw stem?
NEE - 3257 (52.8 %)
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
JA - 1651 (26.7 %)
|||||||||||||||||||||||||||
Ik weet het (nog) niet - 577 (9.3 %)
|||||||||
Ik mag nog niet stemmen - 357 (5.8 %)
||||||
Ik ga niet stemmen - 241 (3.9 %)
||||
Ik stem blanco - 90 (1.5 %)
||
Het is nu bezig.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgens mij is het net afgelopen, ik zag aan die dikke kop van die vent dat hij al bijna van plan was om die grote vis te laten zien
Maar is Wilders / Brinkhorst dan al geweest?quote:
Geen ideequote:Op maandag 30 mei 2005 00:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Maar is Wilders / Brinkhorst dan al geweest?
Nee.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar is Wilders / Brinkhorst dan al geweest?
Het gaat nooit ergens over inderdaadquote:
Die stropdas knelt vast om zijn nek. Die kop lijkt ook alsmaar dikker te wordenquote:Op maandag 30 mei 2005 01:04 schreef MrX1982 het volgende:
Het is echt enorm slecht. Die Harry Mens zit erbij als ongeīnteresseerde zoutzak en dan die snelle sales jongens als gasten
Volgens mij heeft hij hoge bloeddruk.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:16 schreef Harry_Sack het volgende:
Die stropdas knelt vast om zijn nek. Die kop lijkt ook alsmaar dikker te worden
!
Het is gewoon een slap toneelstukje hoor, wat denk jij dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:23 schreef MrX1982 het volgende:
Ja een of andere Botox slet zat op de verbinding
LJ Brinkhorst enorme stijve hark
Ja PR stuntjequote:Op maandag 30 mei 2005 01:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Het is gewoon een slap toneelstukje hoor, wat denk jij dan?
die komt straks in beeld om voor het media-effect het gesprek interessant te houden. Vroeger had ie Pim, toen had de show nog wel een beetje jeuquote:Op maandag 30 mei 2005 01:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja PR stuntje
Waar is de interviewer eigenlijk gebleven
Dat Harry Mens uberhaupt een programma mag maken. Een van de meest slechte programma's ooit gezienquote:Op maandag 30 mei 2005 01:27 schreef Harry_Sack het volgende:
die komt straks in beeld om voor het media-effect het gesprek interessant te houden. Vroeger had ie Pim, toen had de show nog wel een beetje jeu
Harry Mens: Je ziet dat Schroder nu bij Poetin op de thee gaat, hoe zie jij dat?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat Harry Mens uberhaupt een programma mag maken. Een van de meest slechte programma's ooit gezien
quote:Op maandag 30 mei 2005 01:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Harry Mens: Je ziet dat Schroder nu bij Poetin op de thee gaat, hoe zie jij dat?![]()
De inhoudelijke kennis van Harryquote:Op maandag 30 mei 2005 01:31 schreef Harry_Sack het volgende:
Harry Mens: Je ziet dat Schroder nu bij Poetin op de thee gaat, hoe zie jij dat?![]()
Je zou 'm eens moeten zien zingen, dat doet 'ie ook wel eensquote:Op maandag 30 mei 2005 01:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat Harry Mens uberhaupt een programma mag maken. Een van de meest slechte programma's ooit gezien
Ja, dat mag ook wel, hij was in de jaren 70 al aktief. Toen vond men al dat hij niet te pruimen was en vloeide hij af naar Japan. Helaas is hij teruggekomenquote:Op maandag 30 mei 2005 01:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De inhoudelijke kennis van Harry
Brinkhorst is wel een door de wol geverfde politicus. Typische theoreticus
Serieus?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Je zou 'm eens moeten zien zingen, dat doet 'ie ook wel eens![]()
Ja ons kent ons circuit. Die gasten komen altijd terug.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja, dat mag ook wel, hij was in de jaren 70 al aktief. Toen vond men al dat hij niet te pruimen was en vloeide hij af naar Japan. Helaas is hij teruggekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |