Ja, ik vondt het ook al zo belachelijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:07 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een volslagen belachelijk en ongeloofwaardig verhaal
Hún aangifte doen?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:09 schreef SvenM het volgende:
Ik denk dat het beter is dat je de schade niet gaat verhalen aangezien je er zeker van kunt zijn dat ze aangifte gaan doen.
Een groep die zich tegen jou keerdequote:Op zondag 29 mei 2005 17:11 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Hún aangifte doen?
Ik heb me moeten verdedigen tegen een groep die zich tegen mij keerde!
Als hij niet tegen mijn wagen had gespuugd, had ik niet gemept.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:11 schreef Woutey het volgende:
denk het niet
vooral omdat hij minderjarig is en jij hem gemept hebt, lijkt het me dat jij eerder een probleem hebt dan hij.
Spugen mag. Ook van de politie.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:12 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Als hij niet tegen mijn wagen had gespuugd, had ik niet gemept.
Simpel.
Wat een belachelijke vergelijkingquote:Op zondag 29 mei 2005 17:12 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Als hij niet tegen mijn wagen had gespuugd, had ik niet gemept.
Simpel.
Ik heb hem gewoon een tijd geleden gekocht bij de dumpzaak hoor.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:12 schreef Woutey het volgende:
Wisje dat een ploertendoder onder illegaal wapenbezit valt?
Blijf gelovenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:13 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja hallo.. Ik was alleen, hun met velen.
Tegen mij.
Spugen en schelden is erg gevaarlijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:14 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon een tijd geleden gekocht bij de dumpzaak hoor.
Maar buiten dat om, ik moest mij toch verdedigen?
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:15 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Tja, het is nou eenmaal zo.
Kan er nu ook niets meer aan doen.
Als verdediging mag je alleen terug spuwen (Serieus) en verder [rpberen de politie te bellen.quote:
Spuug jij dan maar eens een agent in zijn bek.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:15 schreef XiChico het volgende:
Maar serieus, spugen mag gewoon. Dus als je naar de politie toe wilt () dan zul jij alleen opgepakt kunnen worden voor mishandeling. Ze hebben gescholden, daar kun je geen aanklacht voor doen. En voor spugen ook niet ..
Mishandeling?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:15 schreef Woutey het volgende:
ik zelf vin t ook een strakke actie
maar ik zou het er niet op wagen naar de politie te stappen om de schade te verhalen met de kans dat hij aangifte doet voor mishandeling.
In Nederland is het altijd het tegenovergestelde, dus jij zult zwaar genaaid worden denk ik.
Als jij de boete betaaltquote:Op zondag 29 mei 2005 17:16 schreef Swolly het volgende:
[..]
Spuug jij dan maar eens een agent in zijn bek.
Jij snapt me.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:16 schreef Swolly het volgende:
[..]
Spuug jij dan maar eens een agent in zijn bek.
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:17 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Mishandeling?
Ik voelde mij bedreigd door die groep en heb me bij voorbaat verdedigd.
Dat procesverbaal kunnen ze op hun buik schrijven, ik stond in mijn recht.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:16 schreef MartiniRosso het volgende:
je had beter moeten weten; je had ze moeten negeren en gewoon door moeten rijden. dan had je en die knakker niet van de fiets af hoeven meppen en je had geen lakbeschadiging gehad en waarschijnlijk ook geen proces verbaal, en die gaat zeker volgen!!
Ja, blijf daar maar in gelovenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:19 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dat procesverbaal kunnen ze op hun buik schrijven, ik stond in mijn recht.
Als ik niets had gedaan, waren ze me aangevallen.
Dat is anders .. dan beledig je een ambtenaar in functie. Je mag in NL ook op de straat spugen zonder daarvoor opgepakt te worden.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:11 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Hún aangifte doen?
Ik heb me moeten verdedigen tegen een groep die zich tegen mij keerde!
Het is echt een supergrappig topic op zondagmiddag. Ik kom niet meer bij hierquote:Op zondag 29 mei 2005 17:20 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Wat was daar grappig aan?
Zo leuk was het echt niet hoor..
En je werd niet eens aangevallenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:21 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Als jij wordt aangevallen, mag je je toch verdedigen?
Je had erbij moeten zijn. Het was niet alleen het spugen.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:21 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dat is anders .. dan beledig je een ambtenaar in functie. Je mag in NL ook op de straat spugen zonder daarvoor opgepakt te worden.
Bovendien, iemand mishandelen (Zo noemen hun dat) telt wat zwaarder als op iemands auto spugen.
hij werd geblokt, toeterde om erlangs te gaan, iemand riep k*****lijer, hij stopte en sloeg een paar man op met een stok ofzo, reed wat fietsen kapot. Nu denkt hij dat hij schade kan verhalen.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:18 schreef kippiej het volgende:
Samenvatting?
Is schelden of spugen op een auto aanvallen?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:21 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Als jij wordt aangevallen, mag je je toch verdedigen?
Zeker doordat ze 3/4 van de weg nodig hadden om te fietsenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:22 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn. Het was niet alleen het spugen.
Ook de scheldkannonade tegen mij, en de dreigende houding van de groep tegenover mij.
Ja, tuurlijk. Blijf daar maar in gelovenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:23 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Als ik niets had gedaan, waren ze me vast aangevallen.
je had ook gewoon door kunnen rijden of niet... ik vind je echt uitschot....belachelijke vent ben je....quote:Op zondag 29 mei 2005 17:22 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn. Het was niet alleen het spugen.
Ook de scheldkannonade tegen mij, en de dreigende houding van de groep tegenover mij.
idd ja, en niet zo´n klein beetje ookquote:Op zondag 29 mei 2005 17:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
maar goed, volgens mij is dit verhaal schromelijk overdreven.
Ja er zit echt een dikke kras op mijn wagen, je ziet het niet echt meteen (komt ook door de kleur),quote:Op zondag 29 mei 2005 17:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
hij werd geblokt, toeterde om erlangs te gaan, iemand riep kankerlijer, hij stopte en sloeg een paar man op met een stok ofzo, reed wat fietsen kapot. Nu denkt hij dat hij dchade kan verhalen.
Is niet van toepassing op hem omdat hij zelfs eerst de tijd kreeg om in zijn auto een ploertendoder kon pakken tevens heeft hij ook altijd nog de luxe gehad om gewoon te negeren en door te rijden....quote:Op zondag 29 mei 2005 17:23 schreef XiChico het volgende:
messentrekker
Maar hoe zit dat eigenlijk hier? Artikel 41 van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht regelt dat een feit niet strafbaar is als het is gepleegd uit noodzakelijke de verdediging tegen een onmiddellijke, wederrechtelijke aanranding van eigen of anders lijf, goed of eerbaarheid. Ook wij mogen dus onszelf en onze spulletjes verdedigen tegen booswichten. Dat moeten we dan van onze wetgever wel 'proportioneel' en 'subsidiair' doen. De verdediging moet in enige verhouding staan met de dreiging en er moeten redelijkerwijs geen andere wegen meer openstaan om de aanranding te ontlopen. De groenteman die een appeldiefje met een hakbijl de schedel klieft zal op weinig clementie kunnen rekenen. En ook de stappende jongeling die van dertig meter afstand een messentrekker uit z'n rolstoel schiet zal ter terechtzitting de vraag voorgelegd krijgen of dat nou echt de enige mogelijkheid was.
Ik heb gewoon gebruikt wat in mijn auto lag.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:23 schreef XiChico het volgende:
messentrekker
Maar hoe zit dat eigenlijk hier? Artikel 41 van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht regelt dat een feit niet strafbaar is als het is gepleegd uit noodzakelijke de verdediging tegen een onmiddellijke, wederrechtelijke aanranding van eigen of anders lijf, goed of eerbaarheid. Ook wij mogen dus onszelf en onze spulletjes verdedigen tegen booswichten. Dat moeten we dan van onze wetgever wel 'proportioneel' en 'subsidiair' doen. De verdediging moet in enige verhouding staan met de dreiging en er moeten redelijkerwijs geen andere wegen meer openstaan om de aanranding te ontlopen. De groenteman die een appeldiefje met een hakbijl de schedel klieft zal op weinig clementie kunnen rekenen. En ook de stappende jongeling die van dertig meter afstand een messentrekker uit z'n rolstoel schiet zal ter terechtzitting de vraag voorgelegd krijgen of dat nou echt de enige mogelijkheid was.
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:07 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een volslagen belachelijk en ongeloofwaardig verhaal
je geeft zelfs in je OP aan dat het kwam doordat JIJ hem van zijn fiets af sloeg....quote:Op zondag 29 mei 2005 17:24 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja er zit echt een dikke kras op mijn wagen, je ziet het niet echt meteen (komt ook door de kleur),
maar hij zit er wel degelijk. Ze moeten echt niet denken dat ik die schade zelf ga betalen.
Jou aangeven voor poging tot moord. en hier hebben ze mooi een bekentenis van jou...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:26 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gebruikt wat in mijn auto lag.
Het was absoluut niet mijn intentie om een ander
voor het leven te tekenen/verwonden (of erger).
De kosten verhalen op de eigenaar van de fiets?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:06 schreef Infiniti_FX het volgende:
Maar nu het volgende; Tijdens mijn lunch zag ik een relatief diepe kras in het
lakwerk van mijn Infinity FX35, waarschijnlijk veroorzaakt toen ik een van die
knapen van de fiets afsloeg en hij tegen mijn wagen viel. Aangezien de wagen nog
maar een paar maanden oud is, baal ik hier best wel ontzettend van
Zou ik dit kunnen verhalen op de eigenaar (volgens mij weet ik nog welke het was)
van die fiets? Zou wel mooi zijn, die kras ontsiert de wagen namelijk nogal..
Dat maakt je verhaal inderdaad een stuk sterkerquote:Op zondag 29 mei 2005 17:27 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb netjes "****" gebruikt.
Jij echter niet![]()
Het is maar waar je je druk over maaktquote:Op zondag 29 mei 2005 17:28 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik was dat 'anonieme schelden' vanuit een groep een beetje zat..
Poging tot moord?? Man, ik heb me gewoon bij voorbaat verdedigt!quote:Op zondag 29 mei 2005 17:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jou aangeven voor poging tot moord. en hier hebben ze mooi een bekentenis van jou...
welke verzekerings maatschappij heb je?
Ik duwde hem niet, ik mepte hem van zijn fiets af.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:28 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
De kosten verhalen op de eigenaar van de fiets?![]()
Jij duwt hem toch en jij duwt hem zelf tegen je auto, dan is het toch je eigen fout![]()
Die kras is zeer verdiend![]()
Bij voorbaat verdedigen, sinds wanneer is dat toegestaan volgens de Nederlande wetgeving?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:30 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Poging tot moord?? Man, ik heb me gewoon bij voorbaat verdedigt!
Ik zit trouwens bij Rialto verzekeringen, maar wat heeft dat ermee te maken?
Ja iemand te lijf gaan met een ploertendoder terwijl je de kans had om gewoon door te rijden...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:30 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Poging tot moord?? Man, ik heb me gewoon bij voorbaat verdedigt!
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:32 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik duwde hem niet, ik mepte hem van zijn fiets af.
Je had je vuisten kunnen gebruiken, of terug kunnen schelden, of je kon met ze gaan praten, of je kon gewoon doorrijden!quote:Op zondag 29 mei 2005 17:26 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gebruikt wat in mijn auto lag.
Man zeur niet zo. Iedereen doet het als het nodig is. Zelfs Bush.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij voorbaat verdedigen, sinds wanneer is dat toegestaan volgens de Nederlande wetgeving?
Wat een belachelijk antwoordquote:Op zondag 29 mei 2005 17:33 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Man zeur niet zo. Iedereen doet het als het nodig is. Zelfs Bush.
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:32 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik duwde hem niet, ik mepte hem van zijn fiets af.
(en dat was niet in de richting van mijn wagen)
waarom lieg jij?quote:Maar nu het volgende; Tijdens mijn lunch zag ik een relatief diepe kras in het
lakwerk van mijn Infinity FX35, waarschijnlijk veroorzaakt toen ik een van die
knapen van de fiets afsloeg en hij tegen mijn wagen viel.
Mijn vuisten gebruiken? Man, weet jij wel hoeveel ringen ik omheb?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:33 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Je had je vuisten kunnen gebruiken, of terug kunnen schelden, of je kon met ze gaan praten, of je kon gewoon doorrijden!
Triest mannetje
Ik mag hopen dat die aanklacht nog komtquote:Op zondag 29 mei 2005 17:35 schreef Toeps het volgende:
Hahaha, kneus!
Eerst sla je iemand van zijn fiets tegen je wagen, en dan wil je ook nog geld? Wees blij dat je niet wordt aangeklaagd wegens mishandeling.
Tipje: Een cursus "omgaan met agressie".
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:35 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Mijn vuisten gebruiken? Man, weet jij wel hoeveel ringen ik omheb?
Ik zou alle vingers breken als ik mijn vuisten zou gebruiken!
A hij zeurt niet maar geeft zijn meningquote:Op zondag 29 mei 2005 17:33 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Man zeur niet zo. Iedereen doet het als het nodig is. Zelfs Bush.
Dank voor uw steunquote:Op zondag 29 mei 2005 17:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
A hij zeurt niet maar geeft zijn mening
B spreek voor jezelf
C Bush is geen nederlander
Nog meer nuttigs te melden?
Ik lieg niet!.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:36 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik lieg niet!.
Ik mepte hem van mijn wagen weg,
dat die dombo in tegengestelde richting valt is toch zeker niet mijn schuld?
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:36 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik lieg niet!.
HIJ vanlt toch tegen mijn wagen? Dan mag HIJ ook die schade betalen!!quote:Op zondag 29 mei 2005 17:35 schreef Toeps het volgende:
Hahaha, kneus!
Eerst sla je iemand van zijn fiets tegen je wagen, en dan wil je ook nog geld? Wees blij dat je niet wordt aangeklaagd wegens mishandeling.
Tipje: Een cursus "omgaan met agressie".
Nu mep je hem weer.. net duwde je hem nog...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:36 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik lieg niet!.
liegen doe je maar ergens anders, maar val een ander er niet mee lastigquote:Op zondag 29 mei 2005 17:38 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
HIJ vanlt toch tegen mijn wagen? Dan mag HIJ ook die schade betalen!!
En wat nou 'leren omgaan met fokking agressie???
Hou je tips maar lekker voor je!!1!
Je begrijpt het nog steeds niet hequote:
Duwen, meppen. Hou het maar ergen daar tussenin.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nu mep je hem weer.. net duwde je hem nog...
Ik wil serieus morgen nog een keer horen wat er gebeurdeben benieuwd wat er dan is gebeurt...
En dat is wel jou schuld want als jij gewoon was doorgereden had je nu geen kras gehad... omdat jij jezelf zonodig moet verlagen om daar op in te gaan....
@ jitz.... Ik ben alleen maar objectief bezig
Adem in... Adem uit.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:38 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
HIJ vanlt toch tegen mijn wagen? Dan mag HIJ ook die schade betalen!!
En wat nou 'leren omgaan met fokking agressie???
Hou je tips maar lekker voor je!!1!
Kras die er al inzat?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:36 schreef MartiniRosso het volgende:
volgens mij had de TS al een kras in zijn auto en heeft hij dit verhaal verzonnen.
het is wel een slap verhaal
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:40 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Duwen, meppen. Hou het maar ergen daar tussenin.
Tja, als ik was... Je kunt het ook anders zien;
Als hun niet waren begonnen met schelden..
Heb je dat nooit geleerd dan, vroeger: "Schelden doet geen zeer, slaan veel meer."quote:Op zondag 29 mei 2005 17:40 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Als hunzij niet waren begonnen met schelden..
Ja als jij gewoon een baan had en niet op zondags gaat werken zoals ieder ander dan was dit ook niet gebeurt.... moek hiermee doorgaan of heb je ook normale argumenten?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:40 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Duwen, meppen. Hou het maar ergen daar tussenin.
Tja, als ik was... Je kunt het ook anders zien;
Als hun niet waren begonnen met schelden..
Nee, nee. Ik zocht geen ruzie omder iemand dat riep.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Adem in... Adem uit.
Als jij hem niet had geslagen, was hij ook niet tegen je auto gevallen. Ik zie een causaal verband.
Verder is het nogal overdreven om ruzie te gaan zoeken als iemand je voor kankerlijer uitscheldt. Als ik dat zou moeten doen, iedere keer dat ik kankerlijer hoor, ben ik hier in Den Haag non-stop aan het vechten.
Ja, en waarom overkomt dat nou nét altijd jou? Ik snap er ook niks van.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik zocht geen ruzie omder iemand dat riep.
Ik wou alleen degene erop aanspreken, en vragen waarom.
Toen de groep zich tegen mij keerde, liep het helemaal mis.
De groep zich tegen jou keerdequote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, ik kan alleen hetgeen is gebeurd niet meer veranderen.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb je dat nooit geleerd dan, vroeger: "Schelden doet geen zeer, slaan veel meer."
Dat zinnetje heeft hij vaak genoeg gehoord. Vroeger zei hij namelijk ook altijd 'hun waren begonnen met schelden als hij weer een klasgenootje had geslagen. De grammaticafout zit er in omdat hij zo gewend is die fout vroeger ook al te makenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb je dat nooit geleerd dan, vroeger: "Schelden doet geen zeer, slaan veel meer."
Het was niet echt mijn bedoeling om over fietsen heen te rijden.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:44 schreef -Angel- het volgende:
Waarom heb je niet over meer fietsen heen gereden? Ik bedoel ze zorgen wel dat er een kras op je auto zit.
Ah nu zie ik het .... Voorstander van de postbus 51 reclame....quote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb pas de ploertendoder gepakt toen zij begonnen met schelden en er een tegen mijn wagen spuugde.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De groep zich tegen jou keerde![]()
In je OP staat dat een deel doorfietste, en jij een paar achteropkomendd leden van de groep met een ploertendoder tegen de grond hebt gewerkt. En er vervolgens over heen gereden bent met je auto
Wat heeft dit nou met stoer te maken?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:47 schreef -Numlock- het volgende:
Wat een stoere knakker.
Nou, dat iemand tegen je wagen spuugde en je uitschold is inderdaad een reden om ze tegen de grond te werken met een ploertendoder.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:48 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb pas de ploertendoder gepakt toen zij begonnen met schelden en er een tegen mijn wagen spuugde.
Als dat niet was gebeurd, had ik ook niets gedaan.
Door dat spuug is je lak zeker weggesmolten...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:48 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb pas de ploertendoder gepakt toen zij begonnen met schelden en er een tegen mijn wagen spuugde.
Ja, als ze rustig waren gebleven, zou ik het ook zijn geweest.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat iemand tegen je wagen spuugde en je uitschold is inderdaad een reden om ze tegen de grond te werken met een ploertendoder.![]()
Want dat is inderdaad wel het laatste dat je bentquote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met stoer te maken?
Daarom.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want dat is inderdaad wel het laatste dat je bent
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja, als ze rustig waren gebleven, zou ik het ook zijn geweest.
Hoe reageer jij als er iemand voodringt in de rij voor een kassa? En als je in een uitgaansgelegendheid wordt aangestoten, wat doe je dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:48 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Stoer zijn heeft met je imago te maken.. als jij weinig gaf om ruig en stoer te doen was je gewoon doorgereden.. dat zou overigens echt stoerder zijn geweest maar ik denk dat jij je niet laten kisten door een stel snotneuzen op een fiets vast stoerder vind.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dan vallen er doden, denk ikquote:Op zondag 29 mei 2005 17:50 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Hoe reageer jij als er iemand voodringt in de rij voor een kassa? En als je in een uitgaansgelegendheid wordt aangestoten, wat doe je dan?
Ik ken jouw soort
Dus jij vindt het niet erg als mensen je een terminale ziekte toewensen en tegen je wagen spuwen?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Door dat spuug is je lak zeker weggesmolten...
Echt geweldig hoe je beredenering van dingen is...![]()
Nee, kan me er niet druk over makenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:51 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet erg als mensen je een terminale ziekte toewensen en tegen je wagen spuwen?
Ik had hem al eerder te voorschijn gehaald. Je gaat toch niet vijf minuten achter zo'n groep rijden. Je stapt uit roept een keer, en slaat de eerste beste neer. Die *** jongeren van tegenwoordig, geen respect meer voor een ondernemer.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:48 schreef Infiniti_FX het volgende:
Dan zal ik ze erop wijzen het niet nog een keer te doen. Is dat zo raar dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:50 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Hoe reageer jij als er iemand voodringt in de rij voor een kassa? En als je in een uitgaansgelegendheid wordt aangestoten, wat doe je dan?
Ik ken jouw soort
Mooi dat je toch wel wat zelfkennis hebt. Met alcohol op heb je jezelf helemaal niet in de hand natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef Infiniti_FX het volgende:
Nee dank je, ik drink niet.
Dan kan je ineens wel rustig blijven?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dan zal ik ze erop wijzen het niet nog een keer te doen. Is dat zo raar dan?
Ja, maar ik had toch niet zoveel haast en zo.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder te voorschijn gehaald. Je gaat toch niet vijf minuten achter zo'n groep rijden. Je stapt uit roept een keer, en slaat de eerste beste neer. Die *** jongeren van tegenwoordig, geen respect meer voor een ondernemer.
A kanker hoeft niet terminaal te zijn...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:51 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet erg als mensen je een terminale ziekte toewensen en tegen je wagen spuwen?
En zoals ik al eerder zei:quote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder typte;
Nee dank je, ik drink niet.
Wat bedoel je hier trouwens mee?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:50 schreef MikeyMic het volgende:
Ik ken jouw soort
Zegt de man die 50cent een legende vindtquote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder te voorschijn gehaald. Je gaat toch niet vijf minuten achter zo'n groep rijden. Je stapt uit roept een keer, en slaat de eerste beste neer. Die *** jongeren van tegenwoordig, geen respect meer voor een ondernemer.
Nou, een paar mensen slaan met een ploertendoder vind ik aardig stoer.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Het leven is soms zooo simpelquote:Op zondag 29 mei 2005 17:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
A kanker hoeft niet terminaal te zijn...
B nee ik vind het totaal niet erg als mensen mij dit toewensen.... Dus bij deze krijg jij die vrijheid ook van mij.
C Ik was doorgereden waardoor ze dus niet op me wagen zouden hebben gespuugd...
en ik nu op me werk was en daar me papier werk had gedaan in plaats van een zinloos topic te openen op fok! en daar lang op ga rondhangen. terwijl ik nog veel papier werk heb liggen....
Makkelijk is het eigenlijk he....
Het werk is af. Als ik iets doe, maak ik het ook (zoals het hoort) goed af.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
A kanker hoeft niet terminaal te zijn...
B nee ik vind het totaal niet erg als mensen mij dit toewensen.... Dus bij deze krijg jij die vrijheid ook van mij.
C Ik was doorgereden waardoor ze dus niet op me wagen zouden hebben gespuugd...
en ik nu op me werk was en daar me papier werk had gedaan in plaats van een zinloos topic te openen op fok! en daar lang op ga rondhangen. terwijl ik nog veel papier werk heb liggen....
Makkelijk is het eigenlijk he....
Ok, ik hoefde toch al niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En zoals ik al eerder zei:
Was ook niet voor jou bedoeld![]()
Zoals je met die fietser hebt gedaan nadat je hem bewerkt hebt met een ploertendoder....quote:Op zondag 29 mei 2005 17:56 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Het werk is af. Als ik iets doe, maak ik het ook (zoals het hoort) goed af.
Dit slaat (zie de woordspelingquote:Op zondag 29 mei 2005 17:56 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Het werk is af. Als ik iets doe, maak ik het ook (zoals het hoort) goed af.
Hoe kom je daar in godesnaam nou weer bij?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:56 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Dat jij behoort bij die mensen die er bij het kleinste akefietje al op los rammen.
Is niet zo moeilijk te raden, na je belachelijke verhaal in de OPquote:Op zondag 29 mei 2005 17:57 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in godesnaam nou weer bij?
En nog vragen ookquote:Op zondag 29 mei 2005 17:57 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Die fietsers hebben mijn papierwerk niet afgemaakt hoor.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit slaat (zie de woordspeling) zeker ook op die fietsers?
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:58 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Die fietsers hebben mijn papierwerk niet afgemaakt hoor.
Waarom ben ik een kneus dan? Omdat ik mezelf bij voorbaat heb verdedigd?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zegt de man die 50cent een legende vindt![]()
En TS, je verhaal is totaal niet geloofwaardig en als het waar is ben je een kneus.
Serieus uit al jou opmerkinging is het enige papier werk wat jij kan doen iets in relatie met toilet papier...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:58 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Die fietsers hebben mijn papierwerk niet afgemaakt hoor.
Ik vermaak me hier welquote:Op zondag 29 mei 2005 17:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
altijd leuk, mensen die de grap niet snappen
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:30 schreef Infiniti_FX het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Serieus uit al jou opmerkinging is het enige papier werk wat jij kan doen iets in relatie met toilet papier...
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:57 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:06 schreef Infiniti_FX het volgende:
hoor ik iemand uit de groep "hey k**kerlijer" tegen me roepen,
wat beloond wordt door hard gelach vanuit de (bijna hele) groep.
...
spuugt zo'n gastje een flinke fluim tegen
mijn auto, waarna een flinke scheldkannonade volgt van enkele van zijn vriendjes.
Ik pak dus de ploertendoder welke ik in mijn portiervak heb liggen, en ren om mijn
auto naar de eerste de beste van die stoere scheldertjes en geef hem een slag met
dat ding op zijn schouder/rug. Nog voor zijn vriendjes van hun fiets kunnen stappen,
heb ik er al 4 van de fiets gemept en een vijfde zo'n harde trap gegeven dat
hij 'out' op de stoep ligt.
Omdat je anders had kunnen reageren. Jezelf verdedigen is alleen maar goed, natuurlijk. Maar dit hoeft niet zonder zo'n ploertending ofso en dan het verhaal erna. Dat je de schade wilt verhalen op zo'n koter. Denk je echt dat dat lukt? Jij slaat hem van zn fiets af waardoor die fiets tegen jouw auto valt. Logisch dus dat de oorzaak bij jezelf ligt. Dat hij je daarvoor uit heeft gescholden doet daar niets aan af.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:59 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Waarom ben ik een kneus dan? Omdat ik mezelf bij voorbaat heb verdedigd?
Stel je bij 'papierwerk' niet teveel voor hoor.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Serieus uit al jou opmerkinging is het enige papier werk wat jij kan doen iets in relatie met toilet papier...
Wat een bullshit dit zeg![]()
Kijk maar uit. Als je aan zijn auto komt, heb je zo een ploertendoder in je nekquote:Op zondag 29 mei 2005 18:00 schreef alsem het volgende:
enne, waarom heb je niet doorgespaart voor een fx45? die is veel vetter, vriend van me heeft er ook een, met 21' wielen ofzo, vet groot, en veel vetter dan de fx35
ja, ben ook wel benieuwd naar die zogenaamde schadequote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef boskov het volgende:
maak jij nou maar eens een foto van die kras..
Je snapt de vorm: "Sarcasme" ook niet geloof ikquote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, prima maatschappij.
Nooit problemen mee gehad (zij ook niet met mij)
Jij moet gewoon echt een troll zijn, anders ben je de meest kansloze persoon die ik ken.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is wel zodanig bijzonder in jouw leven - dat anderen geen problemen met jou hebben - dat het het vermelden waard is.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Infiniti_FX het volgende:
-Angel- hoef je niet serieus te nemen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jij moet gewoon echt een troll zijn, anders ben je de meest kansloze persoon die ik ken.
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Doe ik zeker niet in jou geval...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Stel je bij 'papierwerk' niet teveel voor hoor.
Veelal onderhoudscontracten en garantiezaken etc. van auto's
Tja, ik wou deze toen persé hebben. En meer geld had ik niet gespaard. Simpel.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:00 schreef alsem het volgende:
enne, waarom heb je niet doorgespaart voor een fx45? die is veel vetter, vriend van me heeft er ook een, met 21' wielen ofzo, vet groot, en veel vetter dan de fx35
precies: een karige auto, bij een karig persoonquote:Op zondag 29 mei 2005 18:04 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Tja, ik wou deze toen persé hebben. En meer geld had ik niet gespaard. Simpel.
Ben er echter hartstikke tevreden mee, alsof hij speciaal voor mij is gemaakt
Camera ligt op de zaak, ben nu thuis.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef boskov het volgende:
maak jij nou maar eens een foto van die kras..
Nee, ik geef Infiniti_FX gewoon groot gelijk. Ik vindt dat hij nog beheerst gehandeld heeft. Je wordt tegenwoordig niet goed van die groepen jongeren die denken dat ze breed over de weg kunnen gaan rijden. Dit stoort mij wanneer ik op een warme zomerdag aan het touren ben, wanneer ze weigeren aan de kant te gaan dan moeten ze maar voelen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Jij moet gewoon echt een troll zijn, anders ben je de meest kansloze persoon die ik ken.
Ja, het kon ook anders. Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Omdat je anders had kunnen reageren. Jezelf verdedigen is alleen maar goed, natuurlijk. Maar dit hoeft niet zonder zo'n ploertending ofso en dan het verhaal erna. Dat je de schade wilt verhalen op zo'n koter. Denk je echt dat dat lukt? Jij slaat hem van zn fiets af waardoor die fiets tegen jouw auto valt. Logisch dus dat de oorzaak bij jezelf ligt. Dat hij je daarvoor uit heeft gescholden doet daar niets aan af.
ga jij even verder met lego spelen aub?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:06 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, ik geef Infiniti_FX gewoon groot gelijk. Ik vindt dat hij nog beheerst gehandeld heeft. Je wordt tegenwoordig niet goed van die groepen jongeren die denken dat ze breed over de weg kunnen gaan rijden. Dit stoort mij wanneer ik op een warme zomerdag aan het touren ben, wanneer ze weigeren aan de kant te gaan dan moeten ze maar voelen.
Probeer 1 minuut lang je verhaal te evalueren ( dat is nadenken over wat er is gebeurt)quote:Op zondag 29 mei 2005 18:07 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja, het kon ook anders. Daar heb je gelijk in.
Maar het is nu eenmaal zo gelopen, kan ik nu
weinig meer aan doen. Maar die schade kunnen
we misschien wel delen ofzo. Het gaat mij meer
om het principe
Jij snapt gelukkig wat ik bedoel.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:06 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, ik geef Infiniti_FX gewoon groot gelijk. Ik vindt dat hij nog beheerst gehandeld heeft. Je wordt tegenwoordig niet goed van die groepen jongeren die denken dat ze breed over de weg kunnen gaan rijden. Dit stoort mij wanneer ik op een warme zomerdag aan het touren ben, wanneer ze weigeren aan de kant te gaan dan moeten ze maar voelen.
Nou vraag je wel iets heel erg moeilijks van TSquote:Op zondag 29 mei 2005 18:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Probeer 1 minuut lang je verhaal te evalueren ( dat is nadenken over wat er is gebeurt)
en dan een conclusie trekken
Ho eens jitz... ik leg de moeilijke woorden uit he!!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou vraag je wel iets heel erg moeilijks van TS![]()
is goed houd ik je aanquote:Op zondag 29 mei 2005 18:05 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Camera ligt op de zaak, ben nu thuis.
Zal morgenvroeg wel even een paar foto's maken.
Op maandagmorgen is het toch nooit zo druk.
Ja, maar daar wordt het echt niet makkelijker voor voor TS. Kijk eens hoe lang hij al niets heeft gezegd. Al zeker 5 min niet meerquote:Op zondag 29 mei 2005 18:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ho eens jitz... ik leg de moeilijke woorden uit he!!![]()
Zinloos geweld was het niet; Ze zullen in het vervolg zoiets wel laten.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Probeer 1 minuut lang je verhaal te evalueren ( dat is nadenken over wat er is gebeurt)
en dan een conclusie trekken over hoe groot je kans is dat je daadwerkelijk iets terug krijgt na wat jij allemaal hebt gedaan....
ik refereer ( bedoel ) hiermee:
zinloos geweld
schade door eige toedoen
In bezit zijn van een illegaal wapen
Poging tot doodslag (want dit kan die jongen er van maken)
Ik denk dat hij hier vast looptquote:Op zondag 29 mei 2005 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar daar wordt het echt niet makkelijker voor voor TS. Kijk eens hoe lang hij al niets heeft gezegd. Al zeker 5 min niet meer
quote:Probeer 1 minuut lang je verhaal te evalueren ( dat is nadenken over wat er is gebeurt)
Die laatste zin duid gewoon op dat je komt rellen... Laat maarquote:Op zondag 29 mei 2005 18:13 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Zinloos geweld was het niet; Ze zullen in het vervolg zoiets wel laten.
Schade door eigen toedoen ook niet; Als die gast niet had gespuugd, was er niet gebeurd.
Illegaal wapen; Die weet ik niet, heb het gewoon gekocht bij een dump.
Poging tot doodslag was het al helemaal niet; Ik wou hem absoluut niet doodslaan.
Ik kijk wel uit, heb nu net weer alles zo'n beetje voor elkaar..
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:13 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Zinloos geweld was het niet; Ze zullen in het vervolg zoiets wel laten.
Schade door eigen toedoen ook niet; Als die gast niet had gespuugd, was er niet gebeurd.
Illegaal wapen; Die weet ik niet, heb het gewoon gekocht bij een dump.
Poging tot doodslag was het al helemaal niet; Ik wou hem absoluut niet doodslaan.
Ik kijk wel uit, heb nu net weer alles zo'n beetje voor elkaar..
Kloon? Ik ben geen schaap ofzo!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:10 schreef IntruderAlert het volgende:
Username: Infiniti_FX
rel kloon
![]()
Blijf dat gelovenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:15 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Kloon? Ik ben geen schaap ofzo!
En een rel heb ik al helemaal niet veroorzaakt.
Ok, zet ze morgenvoeg wel even hier neer.quote:
Nou, stel je voorquote:Op zondag 29 mei 2005 18:16 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ok, zet ze morgenvoeg wel even hier neer.
Kan je zelf zien hoe diep de kras is.
Echt, de grondverf zie je gewoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |