quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja, als ze rustig waren gebleven, zou ik het ook zijn geweest.
Hoe reageer jij als er iemand voodringt in de rij voor een kassa? En als je in een uitgaansgelegendheid wordt aangestoten, wat doe je dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:48 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb pas de ploertendoder gepakt toen zij begonnen met schelden en er een tegen mijn wagen spuugde.
Als dat niet was gebeurd, had ik ook niets gedaan.
Stoer zijn heeft met je imago te maken.. als jij weinig gaf om ruig en stoer te doen was je gewoon doorgereden.. dat zou overigens echt stoerder zijn geweest maar ik denk dat jij je niet laten kisten door een stel snotneuzen op een fiets vast stoerder vind.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met stoer te maken?
Dan vallen er doden, denk ikquote:Op zondag 29 mei 2005 17:50 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Hoe reageer jij als er iemand voodringt in de rij voor een kassa? En als je in een uitgaansgelegendheid wordt aangestoten, wat doe je dan?
Ik ken jouw soort
Dus jij vindt het niet erg als mensen je een terminale ziekte toewensen en tegen je wagen spuwen?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Door dat spuug is je lak zeker weggesmolten...
Echt geweldig hoe je beredenering van dingen is...![]()
Nee, kan me er niet druk over makenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:51 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet erg als mensen je een terminale ziekte toewensen en tegen je wagen spuwen?
Ik had hem al eerder te voorschijn gehaald. Je gaat toch niet vijf minuten achter zo'n groep rijden. Je stapt uit roept een keer, en slaat de eerste beste neer. Die *** jongeren van tegenwoordig, geen respect meer voor een ondernemer.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:48 schreef Infiniti_FX het volgende:
Ik heb pas de ploertendoder gepakt toen zij begonnen met schelden en er een tegen mijn wagen spuugde.
Als dat niet was gebeurd, had ik ook niets gedaan.
Dan zal ik ze erop wijzen het niet nog een keer te doen. Is dat zo raar dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:50 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Hoe reageer jij als er iemand voodringt in de rij voor een kassa? En als je in een uitgaansgelegendheid wordt aangestoten, wat doe je dan?
Ik ken jouw soort
Mooi dat je toch wel wat zelfkennis hebt. Met alcohol op heb je jezelf helemaal niet in de hand natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef Infiniti_FX het volgende:
Nee dank je, ik drink niet.
Dan kan je ineens wel rustig blijven?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dan zal ik ze erop wijzen het niet nog een keer te doen. Is dat zo raar dan?
Ja, maar ik had toch niet zoveel haast en zo.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder te voorschijn gehaald. Je gaat toch niet vijf minuten achter zo'n groep rijden. Je stapt uit roept een keer, en slaat de eerste beste neer. Die *** jongeren van tegenwoordig, geen respect meer voor een ondernemer.
A kanker hoeft niet terminaal te zijn...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:51 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet erg als mensen je een terminale ziekte toewensen en tegen je wagen spuwen?
En zoals ik al eerder zei:quote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder typte;
Nee dank je, ik drink niet.
Wat bedoel je hier trouwens mee?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:50 schreef MikeyMic het volgende:
Ik ken jouw soort
Zegt de man die 50cent een legende vindtquote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder te voorschijn gehaald. Je gaat toch niet vijf minuten achter zo'n groep rijden. Je stapt uit roept een keer, en slaat de eerste beste neer. Die *** jongeren van tegenwoordig, geen respect meer voor een ondernemer.
Nou, een paar mensen slaan met een ploertendoder vind ik aardig stoer.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met stoer te maken?
Het leven is soms zooo simpelquote:Op zondag 29 mei 2005 17:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
A kanker hoeft niet terminaal te zijn...
B nee ik vind het totaal niet erg als mensen mij dit toewensen.... Dus bij deze krijg jij die vrijheid ook van mij.
C Ik was doorgereden waardoor ze dus niet op me wagen zouden hebben gespuugd...
en ik nu op me werk was en daar me papier werk had gedaan in plaats van een zinloos topic te openen op fok! en daar lang op ga rondhangen. terwijl ik nog veel papier werk heb liggen....
Makkelijk is het eigenlijk he....
Het werk is af. Als ik iets doe, maak ik het ook (zoals het hoort) goed af.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
A kanker hoeft niet terminaal te zijn...
B nee ik vind het totaal niet erg als mensen mij dit toewensen.... Dus bij deze krijg jij die vrijheid ook van mij.
C Ik was doorgereden waardoor ze dus niet op me wagen zouden hebben gespuugd...
en ik nu op me werk was en daar me papier werk had gedaan in plaats van een zinloos topic te openen op fok! en daar lang op ga rondhangen. terwijl ik nog veel papier werk heb liggen....
Makkelijk is het eigenlijk he....
Ok, ik hoefde toch al niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En zoals ik al eerder zei:
Was ook niet voor jou bedoeld![]()
Zoals je met die fietser hebt gedaan nadat je hem bewerkt hebt met een ploertendoder....quote:Op zondag 29 mei 2005 17:56 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Het werk is af. Als ik iets doe, maak ik het ook (zoals het hoort) goed af.
Dit slaat (zie de woordspelingquote:Op zondag 29 mei 2005 17:56 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Het werk is af. Als ik iets doe, maak ik het ook (zoals het hoort) goed af.
Hoe kom je daar in godesnaam nou weer bij?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:56 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Dat jij behoort bij die mensen die er bij het kleinste akefietje al op los rammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |