quote:JoeyTnzin, vriendin impiceert dat je van degene houdt... En houden van staat los van vreemdgaan
Logisch dat het een typische uitspraak van m mij is want ik sta er ook achter. Mijn vreemdgaan deed niets af aan het gevoel dat ik voor mn meisje heb...quote:Myriam: Dat is weer een typische uitspraak van jou.....
Sorry hoor, maar als mijn vriend vreeemdgaat en dan zegt "ik doe dit omdat ik van je hou," of iets in de geest van "ik hou nog steed van je" Dan stap ik op hoor!!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:11 schreef JoeyT het volgende:
Logisch dat het een typische uitspraak van m mij is want ik sta er ook achter. Mijn vreemdgaan deed niets af aan het gevoel dat ik voor mn meisje heb...
Ik ging vreemd uit zelfbescherming... Klinkt suf maar t zit zo -->quote:Op zondag 29 mei 2005 16:10 schreef Myriam7 het volgende:
Ook die laatste reactie kunnen velen van ons niet volgen "je ging / gaat vreemd omdat je van haar houdt?"
Hele rare gedachtengang..![]()
Ik heb wel in een dergelijke situatie gezeten.quote:quote:Op zondag 29 mei 2005 16:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Ja daar kan je denk ik geen uitspraak over doen als je het nooit hebt meegemaakt...
Ik houd heel veel van mn meisje en toch ging ik vreemd...
Sterker nog---> Indirect ging ik vreemd omdat ik zoveel van haar hi eld
Ik kan me het topic nog levendig voor de geest halen.. en mijn reactie daarop weet je vast nog wel..quote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ging vreemd uit zelfbescherming... Klinkt suf maar t zit zo -->
Ik was bang voor mijn gevoelens en die probeerde ik dmv van vreemdgaan een beetje in te dammen... Helaas was dit geen oplossing...
Ik hou nog steeds van dr... Ik mis dr ontzettend.. Kstond vandaag te janken op mn werk (ja zooo stoer is JoeyT nouquote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als mijn vriend vreeemdgaat en dan zegt "ik doe dit omdat ik van je hou," of iets in de geest van "ik hou nog steed van je" Dan stap ik op hoor!!
Zo is het maar net!!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef Wolkje het volgende:
Verliefd worden op iemand anders heb je niet in de hand, of je wel of niet vreemdgaat heb je wel zelf in de hand.
Ok ik ken je nu al wat langer..ik heb toch een hééél klein beetje met je te doen...quote:Op zondag 29 mei 2005 16:14 schreef JoeyT het volgende:
Ik hou nog steeds van dr... Ik mis dr ontzettend.. Kstond vandaag te janken op mn werk (ja zooo stoer is JoeyT nou)...
En t is dus uit ja...
Helemaal gelijk heb je!!! De drempel van vreemdgaan is erg hoog, maar als je er eenmaal overheen bent gestapt is het wel makkelijker... Net als drank, drugs etc... Ik probeer het niet goed te praten, ik mis haar echt heel erg en vind t ook erg dom...quote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik heb wel in een dergelijke situatie gezeten.
Ik ben verliefd geworden op iemand anders, 2 jaar geleden.
Diegene vond mij ook heel erg leuk. Een paar keer samen afgesproken, naar de film geweest.
Mijn lief zat toen in Australie.
Ik ben nooit vreemdgegaan, simpelweg omdat ik dat niet kon, ik hield te veel van mijn lief om vreemd te gaan.
Verliefd worden op iemand anders heb je niet in de hand, of je wel of niet vreemdgaat heb je wel zelf in de hand.
Rare keuze van smileys heb je Joey...quote:Op zondag 29 mei 2005 16:20 schreef JoeyT het volgende:
Nu is t over, en blijft er alleen nog maar leegte over![]()
Ja ik kan ook dezequote:
Het is ook niet zo onlogisch... Mensen in mijn omgeving begrijpen t zo goed als helemaal. Ze snappen alleen niet dat ik t uit heb gemaakt. Ik zelf ook niet trouwens... Maja wie weet wat de toekomst me nog brengt...quote:Op zondag 29 mei 2005 21:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Gekke is Joey...ik snap wel wat je bedoelt nu. Duurde eventjes, keur het ook niet goed...maar ik snap je wel. Hopelijk kun je nu - je kent de oorzaak en het probleem - zorgen dat het niet meer gebeurt.
Mensen zijn echt rare wezensquote:Op zondag 29 mei 2005 16:20 schreef JoeyT het volgende:
Helemaal gelijk heb je!!! De drempel van vreemdgaan is erg hoog, maar als je er eenmaal overheen bent gestapt is het wel makkelijker... Net als drank, drugs etc... Ik probeer het niet goed te praten, ik mis haar echt heel erg en vind t ook erg dom...
Ik heb in een impulsieve bui onze relatie beeindigd, ik heb haar verteld dat ik vreemd ben gegaan en we hebben op een hele vertederende manier afscheid van elkaar genomen. Nadat het uit was hebben we voor het eerst tegen mekaar gezegd dat we van elkaar houden![]()
Nu is t over, en blijft er alleen nog maar leegte over![]()
Dat zeg ik, vreemde wezens maar die mannenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef fffan het volgende:
hmm..vreemdgaan uit zelfbeschermen! haha..kom je bij je vriendin..schat, ik ben vreemdgegaan, maar het was uit zelfbescherming hoor!![]()
Ten eerste heb ik t heel wat mooier gebracht...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef fffan het volgende:
hmm..vreemdgaan uit zelfbeschermen! haha..kom je bij je vriendin..schat, ik ben vreemdgegaan, maar het was uit zelfbescherming hoor!![]()
Vergelijk me aub niet met de standaard jongen... Ik wed niet op meerdere paarden, ik weet dat ik genoeg paarden op stal heb staan...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vreemde wezens maar die mannen![]()
Bang voor de leegte in zich ofzoen daarom wedden ze ook liever soms op meerdere paarden vermoed ik, las ik in een vorige topic
.
![]()
maargoed, moet ieder voor zich weten uiteraard.
Sorry, maar ik vergeleek de standaard jongen ook met jou.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:45 schreef JoeyT het volgende:
Vergelijk me aub niet met de standaard jongen...
Nee, dat zeggen ze allemaal.quote:Ik wed niet op meerdere paarden
Hopelijk springen ze over het poortje heenquote:ik weet dat ik genoeg paarden op stal heb staan...
Hm ja, dat heb ik zelf eerder tegen je gezegd, geloof ik. Lag voor de hand.quote:Ik was niet bang voor de leegte, ik was bang voor de overvloed aan gevoelens...
Nu is er juist leegte, maar ja ze zeggen altijd "what goes around..."
Tja, ja, what can I say.quote:Ben ook echt niet bang om alleen te zijn ofzo, het hele single gebeuren vond ik altijd erg leuk. Als ik een vriendinnetje wil hebben dan heb ik er 1. Maar vind maar eens iemand waar je echt om geeft, laat staan iemand waar je echt van houdt...
Kloptquote:Wat ik heb geleerd is dat ik niet het genieten moet laten overschaduwen door de angst die houden van met zich meebrengt... Jezelf beschermen tegen het breken van je hart kan niet. Je kan het beste je kwetsbaar opstellen en als t dan niet lukt heeft het niet aan jezelf gelegen. Nu heeft het aan mij gelegen. Als ik vorige week zondag mn bek dicht had gehouden dan had ik nu nog steeds met t mooiste en liefste meisje dat er is...
quote:Helaas...
Love hurts!quote:Dit is trws de eerste keer dat mn lichaam echt pijn doet door liefdesverdriet...
Murmelt iets over .. je weet wel misschienquote:Ik weet ook dat mensen me hier echt niet begrijpen, maar ik leef gewoon puur op gevoel. Ik doe alles heel impulsief. Waar een ander wekenlang over nadenkt, beslis ik in 5 minuten...
Potjes en dekseltjes misschien, I don't know?quote:Vaak is dat een aantrekkelijke eigenschap van mezelf. Zo besloot ik vandaag in 1 seconde een meisje op mn werk maar eens aan te spreken. UIteindelijk een half uur mee staan praten en ik weet zeker dat ik deze of volgende week met haar uit zal gaan. Zelf heeft ze hier echter nog geen id van. Vorige week had deze eigenschap zich tegen me gekeerd en betekende t het einde van mn relatie...
wat heb je gedaan???quote:Op maandag 30 mei 2005 09:19 schreef Wolkje het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat heb ik een ontzettende spierpijn in mijn rug![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:18 schreef dawg het volgende:
![]()
Ik heb net een singlestopic geopend. Dat gaat me achtervolgen, let maar op. Dus ik kom hier even schuilen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier ben je veilig... hier kijkt immers geen kip.
Ik mis je in het singles topic klein meisjequote:Op maandag 30 mei 2005 23:24 schreef Wolkje het volgende:
[..]![]()
Loopt idd denderend, die gewilde slowchat
nou iddquote:Op maandag 30 mei 2005 23:24 schreef Wolkje het volgende:
[..]![]()
Loopt idd denderend, die gewilde slowchat
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier ben je veilig... hier kijkt immers geen kip.
gefeliciflaptaartquote:
Feliquote:
Ik lust geenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeliciflaptaart![]()
we drinken wel eenop je verjaardag
ik ben dan ook geen single, grote jongenquote:Op maandag 30 mei 2005 23:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik mis je in het singles topic klein meisje
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef Jumparound het volgende:
*stormloopt*
Mja, het zou jammer zijn, voor de ditjes en datjes en andere onzin is dit wel handig. Misschien een andere opzet: hvjjn gecombineerd met slowchat?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:55 schreef Copycat het volgende:
Tja.. die lopende storm maakt het besluit wel of niet door te gaan hiermee over een paar weken wel makkelijker.
Maar het is wél opmerkelijk.
Maar maar... Dat vind ik niet erg...!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:27 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen single, grote jongen![]()
ik kijk er slechts heel af en toe eventjes
Ik denk dat een rode draad door het geheel de boel wat meer open gooit. Mensen kennen bv hvjjn, schrijven er een zin of wat in en zo vult dat topic zich redelijk rap. Als je dat mixed met slowchat, kunnen andere users reageren op iemand. Etc etc. Doodlopen van het topic wordt lastig, want als je niks meer voelt ben je dood imhoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:00 schreef Copycat het volgende:
Dat is inderdaad wel het overwegen waard, Pheno.
Wellicht kunnen we dit topic ook gebruiken om met users en mods samen te brainstormen over een goede opzet.
Wat tegenwoordig ook meer een klaagbaak is geworden...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:11 schreef DarkElf het volgende:
dus omdat het slowchat topic geen succes is dan maar denken over samenvoegen met een reeks die al heel lang bestaat?
Nee, dat hoeft zeker niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:12 schreef Pheno het volgende:
Maar het hoeft niet persé hvjjn te zijn, misschien zijn er andere suggesties?
ik zeg niet dat het heilig is, ik geef mijn mening over iets wat jij bedenkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:19 schreef Pheno het volgende:
Zoals ik al zei, het hoeft niet perse hvjjn te zijn. Sjees, niet zo conservatief
Hvjjn bestaat idd al een tijd, maar dat betekent m.i. niet dat het heilig is hoor.
ja twee bruiloften binnenkortquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef Ynske het volgende:
hahahah...
iemand die nog wat leuks op de planning heeft staan?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:21 schreef Copycat het volgende:
Kijken jullie wel een beetje uit met deze slowchat... straks zijn we in één dag gewoon twee pagina's verder...![]()
Je kwam nogal beschermend over mbt hvjjn, dat bedoel ik met conservatief.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het heilig is, ik geef mijn mening over iets wat jij bedenkt.
als dat dan niet is wat jij vindt is het niet meteen conservatief ofzo.
nee das bigamie, ben al getrouwdquote:
wat nooit goed gelopen heeft gaat eigenlijk ook niet doodquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moedwillig dood laten gaan is ook weer zonde.
goed dat je het zegt, de 17de trouwt er een vriendin van mijn vriendin. Eens gaan bedenken wat we die moeten gevenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee das bigamie, ben al getrouwd
twee vriendinnetjes gaan trouwen, 10 juni de eerste, 17 juni de tweede
Ik denk dat de helft van de posts van mods is hier. Die kan je dus nauwelijks iets verwijtenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kwam nogal beschermend over mbt hvjjn, dat bedoel ik met conservatief.
Meningen moeten verschillen, logisch toch?
En ipv van af te wachten kunnen we met z'n allen wat opperen om SC wel te laten lopen.
Moedwillig dood laten gaan is ook weer zonde.
En op deze manier gaat het dood, daar hoef je geen Einstein voor te zijn.
Ach, een melaatse is ook een leven hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat nooit goed gelopen heeft gaat eigenlijk ook niet dood
Zoals mn moeder altijd zegt... beter 1 kestbal in je hoofd dan de herrie van 10 voor je deurquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft zeker niet.
Opper ideeën en wie weet wat eruit komt.
Maar ik moet nu met mijn hoofd in kerststemming zijn en wat leuke (...) kerstkreten bedenken.
Hohoho dus maar.
Mmm... nee, past niet in het conceptquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:27 schreef Jumparound het volgende:
Zoals mn moeder altijd zegt... beter 1 kestbal in je hoofd dan de herrie van 10 voor je deur
geweldigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zoals mn moeder altijd zegt... beter 1 kestbal in je hoofd dan de herrie van 10 voor je deur
wat is je concept?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mmm... nee, past niet in het concept.
hahahahquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:41 schreef Copycat het volgende:
De kerstman zegt het...
Maar om nu met "Ik heb een volle zak" aan te komen...
quote:
leuk! samenwonen is erg leuk, en irritant bij tijd en wijlequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Wij besluiten deze week of een vriendinnetje van mij mijn kamer overneemt, en dat wij gaan samenwonen, we hebben nog een paar dagen om te beslissen![]()
jaja en ondertussen er zelf op doorbordurenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:50 schreef Copycat het volgende:
Alsof jullie mij ook maar enigszins tot hulp zijn...
Stelletje amateurs!![]()
Dat heet sturen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:51 schreef DarkElf het volgende:
jaja en ondertussen er zelf op doorborduren
ah ! het motto van het bedrijf waar je voor werkt?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heet sturen...
Hey... beter goed gejat dan slecht verzonnen!
Doe de kerstman dan een paashaaspak aan en laat hem dat zeggen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heet sturen...
Hey... beter goed gejat dan slecht verzonnen!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:55 schreef Pheno het volgende:
Doe de kerstman dan een paashaaspak aan en laat hem dat zeggen?
Neuh, mijn geheime mottoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:54 schreef DarkElf het volgende:
ah ! het motto van het bedrijf waar je voor werkt?
nou ja, als ie daadwerkelijk fucked in die schoorsteen is het prikkelend te noemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:00 schreef Copycat het volgende:
Het moet prikkelen... spannend zijn...
Het is een fucking kerstman in een schoorsteen....
Ik zie het wel in de creditsquote:
Zie hier de moeilijkheidsgraad van mijn werk...quote:
Hoe herken je een pubervogel van die afstand?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:41 schreef Copycat het volgende:
Ik wil even iets met jullie delen...
Ik heb vanochtend een pubervogel doodgereden...
Een merel, in de bloei van zijn/haar jonge leven vloog over de weg en ik kon hem/haar niet meer ontwijken... ik voelde het kopje onder mijn autoband splashen....
Ik voelde me schuldig, kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen...
Met gebogen hoofd sta ik hier voor jullie en zeg ik "Ja, ik ben een moordenaar..."
Hij was nog zo klein... zo jong... maar het kon ook een ander vogelras zijn...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:42 schreef Pheno het volgende:
Hoe herken je een pubervogel van die afstand?
En laat je auto nakijken, als je het hoofdje voelt dan is er echt iets mis met je vering![]()
Vervolg op Nemo?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was nog zo klein... zo jong... maar het kon ook een ander vogelras zijn...
Auto was van de zaak. Maar als je over een kopje heenrijdt met je linkervoorband voel je dat heus. En daarbij heb ik nogal een levendige fantasie...
Misschien was het wel zijn eerste schooldag op de Grote Vogelschool...
getverdemmequote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:41 schreef Copycat het volgende:
Een merel, in de bloei van zijn/haar jonge leven vloog over de weg en ik kon hem/haar niet meer ontwijken... ik voelde het kopje onder mijn autoband splashen....Ik voelde me schuldig, kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen...
Met gebogen hoofd sta ik hier voor jullie en zeg ik "Ja, ik ben een moordenaar..."
ja zo maak je het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien was het wel zijn eerste schooldag op de Grote Vogelschool...
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:49 schreef Jumparound het volgende:
way to go CC, misschien was het wel een schijtlijster!
Z'n moeder was zo trots op haar grote zoon. Voor het eerst naar de Grote Vogelschool... had een wormtrommeltje voor hem gemaakt en tussen de middag zou ze hem verrassen met een feestmaal van rupsjes en andere vogellekkernij...quote:
ja dat is idd een groot verliesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:14 schreef Copycat het volgende:
Wrijf het maar in...
Nooit, nooit zal ik meer met plezier de Vogeltjesdans kunnen doen...
quote:
Hey... je mag niet dealen op FOK!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:07 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij heb je eerder een pilletje nodig dan een nieuwe loopbaan
Blijkbaar werd daar niet om gevraagd... Om gewoon zinloos te bebbelen... En dat wisten jullie zelf ook heel goed...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:16 schreef DarkElf het volgende:
omdat slowchat gewoon slowchat is? beetje babbelen weet je wel?
Zoals: welk incestverleden zit er achter de smakeloze sig van JoeyT?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:14 schreef JoeyT het volgende:
Vinmd je t gek dat dit topic niet loopt... Een topic zonder achterliggende gedachte is gewoon geen moer aan... Waarom gooien we er niet een paar R&P gerelateerde stellingen tegenaan?
bij de wereldwinkel, en oh wat hebben ze toch een leuke spulletjesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:19 schreef Wolkje het volgende:
heej DE, wat voor vrijwilligerswerk doe je eigenlijk?
jawel er is speciefiek om een slowchat topic gevraagd en iedere sukkel weet wat slowchat is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijkbaar werd daar niet om gevraagd... Om gewoon zinloos te bebbelen... En dat wisten jullie zelf ook heel goed...
Specifiek ook om een algemeen slowchat topic. Dus niet opgehangen aan singles, stelletjes of ander gespuisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:22 schreef DarkElf het volgende:
jawel er is speciefiek om een slowchat topic gevraagd en iedere sukkel weet wat slowchat is.
Aaah we hebben overeenkomsten...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:22 schreef Wolkje het volgende:
ow, ja, leuk winkeltje idd
op de VU zit er ook eentje.
Ik d8 dat het om een algemeen R&P!! SC ging dus singles, wacko's , pillenslikkers, pedo's en mensen zoals ik die aan incest doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Specifiek ook om een algemeen slowchat topic. Dus niet opgehangen aan singles, stelletjes of ander gespuis.
echt?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aaah we hebben overeenkomsten...
Joey Studeert ook aan de VU![]()
Ja serieus... Misschien hebben we wel eens geflirtquote:
Dat klinkt ook lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ga straks salade met gerookte kip en een honingdressing eten.
Heb ik ook een blauw jaartje aan gestudeerd.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja serieus... Misschien hebben we wel eens geflirt![]()
En trouwens over smaak valt te twisten... Mijn moeder is lekker ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals: welk incestverleden zit er achter de smakeloze sig van JoeyT?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja serieus... Misschien hebben we wel eens geflirt![]()
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik ook een blauw jaartje aan gestudeerd.
Gaan die rolluiken nog steeds automatisch dicht bij het eerste zonnestraaltje?
oeidipoescomplexje?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En trouwens over smaak valt te twisten... Mijn moeder is lekker ja!![]()
oei-die-poes-is-mijn-moeder...quote:
Idd, maar jouw moeder zoog iig als een baby zeugjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:30 schreef Jumparound het volgende:
joeyT is MILFHunter?btje verkeerde milfjes dan
oi, niet zo he!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd, maar jouw moeder zoog iig als een baby zeugje![]()
Hehehe, fijngevoelig???? Ben je bij JoeyT aan het verkeerde adres hoorquote:
Mijn hond is geen moordenaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:41 schreef Copycat het volgende:
Een merel, in de bloei van zijn/haar jonge leven vloog over de weg en ik kon hem/haar niet meer ontwijken... ik voelde het kopje onder mijn autoband splashen....
Ik voelde me schuldig, kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen...
Doe iets spontaansquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:16 schreef Frenkie het volgende:
* piep piep - nieuwe sms
[..]![]()
En geen idee wat ik ga antwoorden
hij staat al voor je te dampenquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:26 schreef Myriam7 het volgende:
Goedemorgen Ynske![]()
Ik heb nog net tijd voor een kopje koffie en dan moet ik naar mn werk...
Héérlijk!! Nog ff genieten van de rust hier...moet om 9.00 uur op mn werk zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij staat al voor je te dampen![]()
hier al op t werk aangeland...
Ik heb mijn plicht al gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:31 schreef Ynske het volgende:
* Ynske moet niet vergeten straks te gaan stemmen
Voor of tegen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:31 schreef Ynske het volgende:
* Ynske moet niet vergeten straks te gaan stemmen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 02:31 schreef erikkll het volgende:
waarom ik voor zou stemmen:
- machtsoverdracht op asielbeleid naar brussel, waardoor een europese buitenlandspolitiek mogelijk wordt. Zo wordt het een asielzoeker die in nederland is afgewezen onmogelijk gemaakt om het in duitsland nog eens te proberen.
- In de nieuwe grondwet staan normen als vrijheid, veiligheid en recht bovenaan. bovendien worden sociale rechtvaardigheid en bescherming, de gelijkheid van mannen en vrouwen, de solidariteit tussen generaties en de bescherming van de rechten van het kind bevorderd.
- Dieren krijgen voor het eerst grondrechten. Dit gaat dierenmishandeling tegen. bij nieuwe besluitvorming moet naar de effecten voor dieren worden gekeken.
- Er komt een goed europees militair samenwerkingsverband dat eventueel weerstand zou kunnen bieden tegen amerika.
- Er gaat meer macht naar de nationale parlementen. Landen krijgen de mogelijkheid UIT de EU te stappen. Voor bepaalde zaken wordt het mogelijk om te zeggen dat je het nationaal wil regelen ipv in een europees beleid
- Het vetorecht wordt afgeschaft op bepaalde gebieden waardoor een daadkrachtiger, sneller europees parlement ontstaat. Er hoeft niet meer eindeloos gebakeleid te worden tot ALLE lidstaten het er mee eens zijn.
- De democratie wordt verbeterd. Iedereen die een miljoen handtekeningen kan regelen kan in principe een wetsvoorstel doen.
In tegenstelling tot de meeste nee-stemmers heb ik me wel redelijk verdiept in de grondwet. Maar ik mag niet stemmen want ik word 26 juni pas 18.
edit:
nee, dit is niet objectief, niet zo heel goed onderbouwd en niet op waarheid gecontroleerdik heb deze info uit de media enzo
Thanks voor dequote:Op woensdag 1 juni 2005 08:46 schreef Ynske het volgende:
ook voor jou staat ie al klaar....
wie zorgt voor de koekjes?
voorquote:
Waarom tegen meer koopzondagen dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
vooren voor koekjes
tegen meer koopzondagen
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:53 schreef JoeyT het volgende:
Ik stem gewoon blanco...
Ik ga niet voor of tegen stemmen als ik niet zeker weet dat ik de juiste keuze maak...
Tjah..quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef Ynske het volgende:
gun die mensen ook eens een dag vrij.
er wordt hier dan wel gezegd dat de werkende mens dan meer vrijheid heeft, en dus rustiger kan gaan winkelen.
maar geloof je zelf dat je op zondag gaat winkelen? neej dan mijdt je (net als op zaterdag) de stad omdat t zwart ziet van de dagjes mensen...
dat hoeft voor mij niet.
omdat het je recht is om te gaan stemmenquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:55 schreef Wolkje het volgende:
ik ga niet stemmen.
Ik twijfel, en stemburo ligt niet op mijn route vandaag, en ik moet nog best veel dingen doen.
Maar ik zou ook niet weten wat ik zou gaan stemmen.
Niet dus.quote:
een recht, maar geen plicht.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat het je recht is om te gaan stemmen
Daarvoor ben je een inwoner van een democratie
i agree!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:02 schreef Jumparound het volgende:
Hahaha, nee het is geen plicht...
het is een recht wat je behoort uit te oefenen, dit is waar democratie om draait.. niet om.... misschien heb ik wel even tijd...
imho is het een recht waar je trots op mag zijn...
Sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is... Bovenaan staat gewoon een blanco stemknop...quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dus.
Twee mogelijkheden 'ja' of 'nee' op het stemapparaat. Geen gulden middenweg.
Ik heb btw Nee gestemd. Vind 't vooralsnog onduidelijk, tegenstrijdig en meer vragen opwerpen dan beantwoorden.
Haastige spoed is zelden goed enzo.
Ik ben voor koopzondagen (nou ja het interesseert me niet, maar ik vind dat iets voor de detaillisten en niet voor de overheid).quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:45 schreef Ynske het volgende:
tegen meer koopzondagen
en de grondwet...
tja wat zal ik eens doen...
mijn gevoel zegt nee, maar ergens ook wel weer jah
wat heb jij gedaan?
Nogmaals er is gewoon een blanco stemknop (ik bedoel niet de rode)...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef Copycat het volgende:
Die rode knop werkt volgens mij enkel nadat je een ja of nee hebt ingedrukt. Tenminste, eerder lichtte die knop namelijk niet op.
Maar het was dan ook vroeg.
Ik denk dat ik me er meer in verdiept hebt dan de gemiddelde mens die overigens wel gewoon gaan stemmen. Ik ga niet tegen stemmen omdat ik tegen Balkenende ben (zoals half Nederland doet, te triest voor woorden naar mijn mening). Maar ik stem ook niet voor als ik het niet zeker weet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:12 schreef fffan het volgende:
JoeT heeft een punt..maar hij had zich er even in kunnen verdiepen![]()
Nee juist niet, koninklijk huis behoort boven de partijen te staan en ookal zou die willen stemmen dan kan hij dat gewoon niet maken... Ik heb overigens niets met die lulhannes, maar dat hij niet stemt vind ik meer dan logisch...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:17 schreef Ynske het volgende:
loser dat ie niet gaat stemmen...
juist van hem zou je verwachten dat ie t juiste voorbeeld zou geven
Daarom is het misschien een goed idee om blanco te stemmen. Dat is de enige manier waarop je kan zeggen: Ik wil graag gebruik maken van mn stemrecht, maar ik beschik niet over voldoende kennis/informatie of wat dan ook om een wel overwogen beslissing te nemen...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:15 schreef Wolkje het volgende:
Ik vind dat ik er te weinig van af weet om een goed oordeel te kunnen geven.
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:21 schreef Ynske het volgende:
ieder zijn ding...
ieder moet maar doen waarvan hij/zij denkt dat t goed is...quote:
ja, dat is waar.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom is het misschien een goed idee om blanco te stemmen. Dat is de enige manier waarop je kan zeggen: Ik wil graag gebruik maken van mn stemrecht, maar ik beschik niet over voldoende kennis/informatie of wat dan ook om een wel overwogen beslissing te nemen...
Ok vertel t aan Joey...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ieder moet maar doen waarvan hij/zij denkt dat t goed is...
en jah ik weet wat ik ga stemmen...
en wat ik ook heel belangrijk vind is dat het nu allemaal veel te snel gaat. Dat er niet voldoende gecommuniceert wordt.quote:waarom ik tegen zou stemmen:
- machtsoverdracht op asielbeleid naar brussel, waardoor een europese buitenlandspolitiek mogelijk wordt. Zo wordt het een asielzoeker die in nederland is afgewezen onmogelijk gemaakt om het in duitsland nog eens te proberen.en als andere landen beslissen dat we ze hierheen sturen... dan hebben we daar niets tegen in te brengen
- Dieren krijgen voor het eerst grondrechten. Dit gaat dierenmishandeling tegen. bij nieuwe besluitvorming moet naar de effecten voor dieren worden gekeken.hoe wil je dit daadwerkelijk realiseren.. leg me de plannen maar eerst eens haarfijn uit
- Er komt een goed europees militair samenwerkingsverband dat eventueel weerstand zou kunnen bieden tegen amerika.Nederland verenigd u, de verplichte tijd in t leger komt er weer aan
- Er gaat meer macht naar de nationale parlementen. Landen krijgen de mogelijkheid UIT de EU te stappen. Voor bepaalde zaken wordt het mogelijk om te zeggen dat je het nationaal wil regelen ipv in een europees beleidok, ik kan eruit stappen als ik t er niet meer mee eens ben, maar ben t nu al niet ermee eens, dus kan ik beter niet meedoen
- Het vetorecht wordt afgeschaft op bepaalde gebieden waardoor een daadkrachtiger, sneller europees parlement ontstaat. Er hoeft niet meer eindeloos gebakeleid te worden tot ALLE lidstaten het er mee eens zijn.het bakkeleien wordt minder, maar dat betekent ook dat er eerder over een klein land (tov bv duitsland) heen gelopen wordt
- De democratie wordt verbeterd. Iedereen die een miljoen handtekeningen kan regelen kan in principe een wetsvoorstel doen.geloof je nu echt dat dit gebeurt, als ze er onderuit willen komen, lukt ze dat toch wel
Ja klinkt allemaal heel erg zinnig, maja als je dan met een ingelezen voor-stemmer praat legt ie al jouw argumenten weer opzij...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wat ik ook heel belangrijk vind is dat het nu allemaal veel te snel gaat. Dat er niet voldoende gecommuniceert wordt.
nee t heeft geen zin om me tegen te spreken, of me om te kletsen...
dat ben ik nu echt eens helemaal met je eensquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:50 schreef JoeyT het volgende:
Baal dr alleen wel van dat er van die debielen zijn die nee stemmen om balkenende een loer te draaien...![]()
heb ik iddquote:Als jij je keuze wel overwogen hebt , wie ben ik dan om daar tegenin te willen gaan![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef Jumparound het volgende:
...met je hart?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:09 schreef Pheno het volgende:
Stemmen doe ik wel, en ook door de argumenten die op de grondwet slaan. De mensen die Balkie niet mogen, mogen dat duidelijk maken bij de volgende verkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |