Doe je goed!quote:Op zondag 29 mei 2005 21:16 schreef JaWi het volgende:
Als alles goed is ga ik over 22 dagen naar Spanje.
Het is een gecombineerde functie van achter de bar en in de keuken. Als het goed is zijn mijn werktijden van 12 tot 10 s'avondsquote:Op zondag 29 mei 2005 21:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan kan je misschien ook wel zwemmen in de drank
Ik vind het intressanter om te weten of ik 5 miljoen had gewonnen als ik daar stondquote:Op zondag 29 mei 2005 21:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoevel geld wordt het, da's veel interessanter.![]()
Die zit in koffer 14.quote:
Ik werdt door iemand gebeld vanaf Emporium (een meisje dat ik ga ontmoeten op Defqon btw) ik verstond het niet maar de muziek klonk goedquote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef rubbereend het volgende:avond, heerlijk weekend achter de rug Emporium was
dankzij een bekende achter de bar me voor een prikke bijna zat gedronken op een festival
dat gebeurt nie vaak. Lekker trouwens t was heerlijk weer de dj's draaiden
vandaag de hele dag bezig geweest voor t jongerenwerkerg leuke dag weer.
Daarna de bekerdoe maar weer bier om t te vieren
Referenda zijn mijns inziens idioot, dus ik denk dat ik voor SCH's standpunt ga: niet stemmen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga toch stemmen want voor m'n stage moet ik helpden die dingen te plaatsen, maar dit heeft veel onnodig geld gekost....
Maar wel nodigquote:Op zondag 29 mei 2005 22:14 schreef golfer het volgende:
Maakt inderdaad het Nederlandse referendum stukken minder interessant.
dus je hebt een datequote:Op zondag 29 mei 2005 22:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik werdt door iemand gebeld vanaf Emporium (een meisje dat ik ga ontmoeten op Defqon btw) ik verstond het niet maar de muziek klonk goed
Soort vanquote:
Gewoon ergens een tijdstip afspreken.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Soort van. Maar een probleem, we hebben beide T-mobile en T-mobile laat het altijd afweten op festival terreinen of hallen. Maar ik zie wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |