Ik werdt door iemand gebeld vanaf Emporium (een meisje dat ik ga ontmoeten op Defqon btw) ik verstond het niet maar de muziek klonk goedquote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef rubbereend het volgende:avond, heerlijk weekend achter de rug Emporium was
dankzij een bekende achter de bar me voor een prikke bijna zat gedronken op een festival
dat gebeurt nie vaak. Lekker trouwens t was heerlijk weer de dj's draaiden
vandaag de hele dag bezig geweest voor t jongerenwerkerg leuke dag weer.
Daarna de bekerdoe maar weer bier om t te vieren
Referenda zijn mijns inziens idioot, dus ik denk dat ik voor SCH's standpunt ga: niet stemmen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga toch stemmen want voor m'n stage moet ik helpden die dingen te plaatsen, maar dit heeft veel onnodig geld gekost....
Maar wel nodigquote:Op zondag 29 mei 2005 22:14 schreef golfer het volgende:
Maakt inderdaad het Nederlandse referendum stukken minder interessant.
dus je hebt een datequote:Op zondag 29 mei 2005 22:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik werdt door iemand gebeld vanaf Emporium (een meisje dat ik ga ontmoeten op Defqon btw) ik verstond het niet maar de muziek klonk goed
Soort vanquote:
Gewoon ergens een tijdstip afspreken.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Soort van. Maar een probleem, we hebben beide T-mobile en T-mobile laat het altijd afweten op festival terreinen of hallen. Maar ik zie wel
Lijkt me onzin. Nederland zou zich zogenaamd buitenspel zetten met een "Nee", dus het is ook nooit goed.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar wel nodig
Zoals net iemand in het topic in POL zei krijgt Frankrijk zo misschien wel een betere onderhandelingspositie, dat is wat minder...
Is niet zo moeilijk voor moi, we zullen vooral bij de black,grey en red stage zijn en misschien bleu. En natuurlijk ff in green bij Rude Awakening, verder zal ik namelijk Promo niet meer zien dit jaar ben ik bang.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Gewoon ergens een tijdstip afspreken.Spanje
![]()
.
zelden de muziek op eeb buitenfestival zoo hard en goed horen staanquote:Op zondag 29 mei 2005 22:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik werdt door iemand gebeld vanaf Emporium (een meisje dat ik ga ontmoeten op Defqon btw) ik verstond het niet maar de muziek klonk goed
viel gisteren wel mee, maar een paar keer probleempjes gehad. D'r liepen trouwens zeldzaam veel mooi vrouwen rondquote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Soort van. Maar een probleem, we hebben beide T-mobile en T-mobile laat het altijd afweten op festival terreinen of hallen. Maar ik zie wel
PE was idd erg leukquote:Op zondag 29 mei 2005 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Koffer 2 wordt het vanavond.
Was een leuk einde van Peking Expres trouwens.
Ben benieuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |