Maar moet je dan perse iedere avond achter fok zitten?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:39 schreef Joene het volgende:
is wel wat voor martijn
en 's morgens, 's middags en 's nachts.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar moet je dan perse iedere avond achter fok zitten?
Dat red ik niet met werk etc
sorry dat red ik niet heb ook nog een levenquote:Op zondag 29 mei 2005 13:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
en 's morgens, 's middags en 's nachts.
24/7
Knipoog van Dirkh niet gezienquote:Op zondag 29 mei 2005 13:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
sorry dat red ik niet heb ook nog een leven
Ja, dat wel maar kan iemand me dan wat meer uitleggen wat er verwacht wordt van en modje.quote:
je hoeft echt niet 24 uur per dag online te zijn martijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar kan iemand me dan wat meer uitleggen wat er verwacht wordt van en modje.
Dat je objectief kunt modereren.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar kan iemand me dan wat meer uitleggen wat er verwacht wordt van en modje.
Nou ga je gang zou ik zeggen...quote:
Ok slotje we zijn eruit.quote:
Ik beslis niks, maar je zou het kunnen proberen een solli in te sturen, tong...quote:
Ik wil gevraagd worden.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik beslis niks, maar je zou het kunnen proberen een solli in te sturen, tong...![]()
mmm ga denk ik toch deze week eens een mailtje sturen.......quote:Op zondag 29 mei 2005 18:31 schreef Oblivion het volgende:
Dat je objectief kunt modereren. Check
En regelmatig online bent. Check
Enne wel van koken en eten houden...Check
En van modereren houdt...Check
En dat je iedereen in zijn/haar waarde laat. Check
Je lijkt mij serieus een goede kandidaat , je bent ook lekker actief in de slowchat zag ikquote:Op zondag 29 mei 2005 18:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
mmm ga denk ik toch deze week eens een mailtje sturen.......
Bij deze dan:quote:
Ik stem voor deze gezelligerdquote:
Ach, ja of ik een goede kandidaat ben laat ik graag andere beslissen. Ik probeer mijn ding altijd zo goed mogelijk te doen en als iemand het daar niet mee eens is hoor ik dat graag.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Je lijkt mij serieus een goede kandidaat , je bent ook lekker actief in de slowchat zag ik
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:23 schreef i-spy24 het volgende:
Ik zal ook maar duidelijk zijn:
Ik stel mijn alternatieve e-mailadres ter beschikking dit keer want de laatste keren deed ik nog braaf mee bij oproepen tot moderator en toen moest ik alshetware zo een domme test afleggen(stukje tekst schrijven) terwijl ik sedert 1995 website's heb beheert,teksten geschreven etc. en dus gewoon de meeste ervaring/kennis op dat gebied heb en dus de kandidaat bij uitstek was. En wat zie je dan? Ze nemen van die amateurs. Geeft niet maar dan ga ik geen moeite meer doen alsof het zo byzonder is om voor FOK te mogen schrijven/modereren etc.
Wil je een een crack hebben dan kun je me benaderen maar ik doe zelf geen moeite meer om me tot dit soort idoterie te verlagen met al mijn ervaring.
i-spy24@hotmail.com![]()
Die had ik gezien. Maar toch bedankt voor het melden.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef Dirkh het volgende:
Martijn_77, ik had er expres een knipoog PI bijgezet, laat je niet misleiden.
Als jij jezelf er geschikt voor vindt, moet je gewoon mailen.
Ja dit spreekt me wel aan, maar je moet ook enig kennis hebben over eten. Ik weet niet of ik wel genoeg weet over koken, maar ik ben gek wel op koken!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat je objectief kunt modereren.
En regelmatig online bent.
Enne wel van koken en eten houden...![]()
En van modereren houdt...![]()
En dat je iedereen in zijn/haar waarde laat.
Man, ik liet water aankoken toen ik nog een klein oblietje was...quote:Op maandag 30 mei 2005 00:18 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja dit spreekt me wel aan, maar je moet ook enig kennis hebben over eten. Ik weet niet of ik wel genoeg weet over koken, maar ik ben gek wel op koken!
Modje zijn voor CUL lijkt me wel leuk, alleen ben ik vaker snachts dan overdag op Fok.
Dat was ook mijn idee, maar goed dat moeten de FA's maar uitdokteren...quote:Op maandag 30 mei 2005 02:08 schreef Chielus het volgende:
Een man als mod in Cul zou niet verkeerd zijn.
Gewoon hetzelfde, heb dan alleen geen extra knopjes meer...quote:
Jammer dat je stopt Obli, wat ga je nu doen ipv modereren in Cul?
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:23 schreef i-spy24 het volgende:
Ik zal ook maar duidelijk zijn:
Ik stel mijn alternatieve e-mailadres ter beschikking dit keer want de laatste keren deed ik nog braaf mee bij oproepen tot moderator en toen moest ik alshetware zo een domme test afleggen(stukje tekst schrijven) terwijl ik sedert 1995 website's heb beheert,teksten geschreven etc. en dus gewoon de meeste ervaring/kennis op dat gebied heb en dus de kandidaat bij uitstek was. En wat zie je dan? Ze nemen van die amateurs. Geeft niet maar dan ga ik geen moeite meer doen alsof het zo byzonder is om voor FOK te mogen schrijven/modereren etc.
Wil je een een crack hebben dan kun je me benaderen maar ik doe zelf geen moeite meer om me tot dit soort idoterie te verlagen met al mijn ervaring.
i-spy24@hotmail.com![]()
Nou ja niet dat ik water laat aankoken ofzo (waterkoker met droogkook beveiliging), kan wel redelijk koken. En zo klein ben ik ook niet meerquote:Op maandag 30 mei 2005 07:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Man, ik liet water aankoken toen ik nog een klein oblietje was...![]()
Dus dat is geen criterium....
De mensen die in CUL posten maken CUL, niet alleen een mod...![]()
Iets voor jou?quote:Op maandag 30 mei 2005 02:08 schreef Chielus het volgende:
Een man als mod in Cul zou niet verkeerd zijn.
Jammer dat je stopt Obli, wat ga je nu doen ipv modereren in Cul?
Heb je al gemaild Martijn? Je bent ook regelmatig online. Ik vind jou ook best geschikt omdat jij het meeste reageert in CUL topics, al mag dat geroep om recepten wat minder.quote:
Heb nu wat goede Culiniare boeken gevonden dus dat zal wel minder worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:18 schreef shredder het volgende:
[..]
Heb je al gemaild Martijn? Je bent ook regelmatig online. Ik vind jou ook best geschikt omdat jij het meeste reageert in CUL topics, al mag dat geroep om recepten wat minder.
PIET JE LURKT JE BENT ONLINE *ademhaalt* PIET waar was je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Als Danny zijn excuus aanbied wil ik er wel over denken...
offline.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:27 schreef shredder het volgende:
[..]
PIET JE LURKT JE BENT ONLINE *ademhaalt* PIET waar was je?
Maar dat kloontje Pietvergiet was jij toch niet? Stond bomvol spel en taalvauten. Kdacht niet dat jij op zo'n manier afscheid kon nemen.quote:
Ik hoop dat ie dat doet want ik vind jou de ultieme CUL Mod!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Misschien, maar ik heb besloten dat er doordat er genoeg animo was door andere geschikte personen, mijn sollicitatie lekker in de kast blijft liggen. Kan ik gewoon rustig slapen op de woensdag morgenquote:
Zegge...quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:36 schreef Chielus het volgende:
[..]
Misschien, maar ik heb besloten dat er doordat er genoeg animo was door andere geschikte personen, mijn sollicitatie lekker in de kast blijft liggen. Kan ik gewoon rustig slapen op de woensdag morgen![]()
wafwafquote:
ik heb wel tijd, maar ik ben bang dat als ik een modje zou worden het me nog meer tijd op Fok zou kosten (ik ken mezelf een beetje, ik kan me niet echt inhouden in dit soort zaken). Dus is dit een beter.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:49 schreef Oblivion het volgende:![]()
Oh zeg dat dat gelijk dat je eigenlijk geen tijd hebt...![]()
zoals waar? De vacature beschrijving zoals die in de OP staat is wat mager.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:41 schreef Oblivion het volgende:
In ieder geval iemand die kan lezen wat er staat...![]()
De OP is misschien wat mager maar als je de rest leest, wordt het opeens veel duidelijker.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:16 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
zoals waar? De vacature beschrijving zoals die in de OP staat is wat mager.
Een beetje uitleg zou natuurlijk fijn zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Als Piet voor Mod gaat heeft ie mijn steun!
Dit omdat Piet de ultieme Cul mod is
Wat breng jij als mod zijnde, beschrijf dat eensquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat zijn eigenlijk de verplichtingen voor een mod?
Vergaderen? (brrrr)
column is een groot woord, je visie over eten is beter, niet te zwaar maken...... goed idee.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:54 schreef Chielus het volgende:
[..]
Maar ik zit er misschien wel over te denken om een topic te starten waarin iedere week een bekende CulFokker een Column over Culi schrijft en daarbij het stokje doorgeeft aan een andere Bekende CulFokker.
tja, een column hoeft niet zwaar te zijn, pfff, dat is ook echt niet mijn bedoeling, idd, een visie over culinaire ideeen enzo, das het ideequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:03 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
column is een groot woord, je visie over eten is beter, niet te zwaar maken...... goed idee.
Hoezo? Uitslag op vrijdag/zaterdagquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:06 schreef zoalshetis het volgende:
goed zo! de mod is gevonden, martijn dus.
nou ok, met een slag om de arm, hij is prettig in cul vind ik. hij is gemotiveerd, kooklustig en fijn om te lezen soms.quote:
Stiekem wilt PietV dolgraag, maar ja. Hij heeft zijn reputatie als koele kikker hoog te houden niet waar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ok, met een slag om de arm, hij is prettig in cul vind ik. dan denk ik wel "post dan de titel van het griekse liflafjesboek", maar ok... daar prik je snel genoeg doorheen toch?
lol. ik heb lieve piet al tijden niet gezien onder die naam. ik denk soms ook dat zijn koelekikker gedrag meer te maken heeft met het feit dat hij zich snel irriteert. maar een goede kok zal altijd bitchen als het niet precies zo smaakt als hij wil. martijn heeft mijn voorkeur omdat piet er niet is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:52 schreef shredder het volgende:
[..]
Stiekem wilt PietV dolgraag, maar ja. Hij heeft zijn reputatie als koele kikker hoog te houden niet waar.
En idd, Martijn is vrij neutraal, post gaarne in Cul, vaak genoeg online. Als je een referendum kon houden he in dit land...
Wat is er mis met mijn Avatar?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:23 schreef Rio het volgende:
Hij moet alleen eens wat aan zijn avatar doen, maar ik denk dat hij het wel aankan. Maar op zich heb je gelijk, kun je niet van te voren weten.
Ga je weer gezellig mee posten in CUL, Piet?quote:
Obliquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga je weer gezellig mee posten in CUL, Piet?
Pietquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Obli
Rio zegt dat ik dik ben
*huil*
Ik weeg 77 kilo, ben 1:83, en sport intensief 2 keer in de week,quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Piet
Dan zeg je dat, dat je investering is...
Of goed gereedschap hangt onder een afdakje...![]()
Of ben je mooi gespiert?![]()
Ah, kleine zwembandjes dus...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weeg 77 kilo, ben 1:83, en sport intensief 2 keer in de week,
Doe de mathematiek, zou ik zeggen
![]()
Daar ben ik het nu volledig mee eens. Piet was ook altijd de CUL vraagbaak kijk hier maar eens in Grote vraag het Piet hoe maak ik t klaar topic deel 4quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:01 schreef Rio het volgende:
Ik solliciteer. Maar Piet is beter, dus als hij zich aanmeldt lijkt me de keus snel gemaakt.
Mijn mail is ook al weg maar mag toch wel mijn mening geven?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:24 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb liever een mod met sociale vaardigheden dus gewoon lekker solliciteren hoor Martijn
Daar sta ik wel voor open alleen weet ik niet hoe de FA's hier tegen aankijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Co-Modschapje, Martijn?
Ja, maar jij weet weer meer van koken dan ik.......quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik eerlijk ben denk ik dat jij de beter mod bent, ik heb te vaak een kort lontje.
Lieve lieve Martijn,quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar jij weet weer meer van koken dan ik.......
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Lieve lieve Martijn,
Dat weet ik wel. Ik heb gesolliciteerd dus nu is het aan anderen om te beslissen wie zij het beste vinden en daarbij zullen ze denk ik ook kijken naar meer dan alleen kookkunsten.quote:
O, ja ben al lang blij dat Piet weer terug is!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Piet kan toch gewoon posten?
O, dat welquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Alsof je niet kan posten als je niet blauw bent...![]()
Piet is goed en slim en heeft veel zelfinzicht en kent zijn eigen beperkingen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik eerlijk ben denk ik dat jij de beter mod bent, ik heb te vaak een kort lontje.
Ja, dat heb je zeker. Dat heb ik al een aantal malen gezien buiten CUL om. Tot vervelends toe.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
ik heb te vaak een kort lontje.
Nou... niet echt. Piet heeft echt wel een issue op dat gebied. Maar dat maakt hem niet minder geschikt, het argument is alleen wat minder.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:39 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Piet is goed en slim en heeft veel zelfinzicht en kent zijn eigen beperkingen.
Lees en post je wel eens in Cul of is dit gewoon een generiek antwoord?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou... niet echt. Piet heeft echt wel een issue op dat gebied. Maar dat maakt hem niet minder geschikt, het argument is alleen wat minder.
Lees heel veel. Bijna alles.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:59 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Lees en post je wel eens in Cul of is dit gewoon een generiek antwoord?
Bij mij ook, geen idee waarom, dat denk ik al heel lang terwijl ik hier zelden komquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
wiens naam mij meteen naar boven kwam voor mod op CUL.
Ik hoop niet dat je denkt dat ik een vrouw ben?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
*huil*
Vrouhouhouwen zijhijhijhijn zohohoho geméééééén
*snif*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |