Mijn mail is ook al weg maar mag toch wel mijn mening geven?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:24 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb liever een mod met sociale vaardigheden dus gewoon lekker solliciteren hoor Martijn
Daar sta ik wel voor open alleen weet ik niet hoe de FA's hier tegen aankijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Co-Modschapje, Martijn?
Ja, maar jij weet weer meer van koken dan ik.......quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik eerlijk ben denk ik dat jij de beter mod bent, ik heb te vaak een kort lontje.
Lieve lieve Martijn,quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar jij weet weer meer van koken dan ik.......
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Lieve lieve Martijn,
Dat weet ik wel. Ik heb gesolliciteerd dus nu is het aan anderen om te beslissen wie zij het beste vinden en daarbij zullen ze denk ik ook kijken naar meer dan alleen kookkunsten.quote:
O, ja ben al lang blij dat Piet weer terug is!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Piet kan toch gewoon posten?
O, dat welquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Alsof je niet kan posten als je niet blauw bent...![]()
Piet is goed en slim en heeft veel zelfinzicht en kent zijn eigen beperkingen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik eerlijk ben denk ik dat jij de beter mod bent, ik heb te vaak een kort lontje.
Ja, dat heb je zeker. Dat heb ik al een aantal malen gezien buiten CUL om. Tot vervelends toe.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
ik heb te vaak een kort lontje.
Nou... niet echt. Piet heeft echt wel een issue op dat gebied. Maar dat maakt hem niet minder geschikt, het argument is alleen wat minder.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:39 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Piet is goed en slim en heeft veel zelfinzicht en kent zijn eigen beperkingen.
Lees en post je wel eens in Cul of is dit gewoon een generiek antwoord?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou... niet echt. Piet heeft echt wel een issue op dat gebied. Maar dat maakt hem niet minder geschikt, het argument is alleen wat minder.
Lees heel veel. Bijna alles.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:59 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Lees en post je wel eens in Cul of is dit gewoon een generiek antwoord?
Bij mij ook, geen idee waarom, dat denk ik al heel lang terwijl ik hier zelden komquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
wiens naam mij meteen naar boven kwam voor mod op CUL.
Ik hoop niet dat je denkt dat ik een vrouw ben?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
*huil*
Vrouhouhouwen zijhijhijhijn zohohoho geméééééén
*snif*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |