Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
I knowquote:
Limburg mag van mijquote:Op zondag 29 mei 2005 10:39 schreef Sjowhan het volgende:
Laat limburg maar nat zijn![]()
Uitstekend zonnetje hier trouwens
Inderdaad!quote:Op zondag 29 mei 2005 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Limburg mag van mij
Jullie mogen alle regen hebben van deze mooie zondag
quote:Op zondag 29 mei 2005 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad!
Hou die regen lekker daar, en laat ons genieten van het mooie weer![]()
Hollanders!quote:Op zondag 29 mei 2005 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
doe mij maar regen
iniedergeval koelte zon mag schijnen zolang hetr niet te warm is
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
doe mij maar regen
iniedergeval koelte zon mag schijnen zolang hetr niet te warm is
Ik nietquote:Op zondag 29 mei 2005 11:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Lekker man zon!
Ik zou bijna verhuizen naar zonnig klimaat
30 graden en hogerquote:Op zondag 29 mei 2005 11:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik niet. Van mij hoeft al deze warmte niet zo. Zo rond de 22 graden vind ik het wel best.
Goedemorgen trouwens
Heel goed puntquote:Op zondag 29 mei 2005 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
lol
Als het maar niet te benauwd is. Bij 22 graden en als de wind niet waait, heb je hetzelfde probleem als het 30 graden is...
probleem van nederlands is dat al heel snel benauwd is.. dan kan je beter naar negypte gaan ofzo..quote:Op zondag 29 mei 2005 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
lol
Als het maar niet te benauwd is. Bij 22 graden en als de wind niet waait, heb je hetzelfde probleem als het 30 graden is...
Bahama'squote:Op zondag 29 mei 2005 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem van nederlands is dat al heel snel benauwd is.. dan kan je beter naar negypte gaan ofzo..
daar kna je 30 graden wel uithouden luchtvochtigheid enzo)
Regen of druppels?quote:Op zondag 29 mei 2005 14:19 schreef JortK het volgende:
En jawel hier in den haag vallen de eerste druppels
Gezeikquote:Op zondag 29 mei 2005 14:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Net druppels, nu weer droog... hangt op het randje
Ben je in de sahara geweest?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:57 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben er ook.
Hele dag buiten geweest en lekker bruin geworden.
Zit alleen onder de stof en het zand.
M109 gemechaniseerde houwitser is een Westers product.quote:
Maar ik wel.quote:
.nl/com/net/org/edu?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:21 schreef JortK het volgende:
peeps zoek een naam voor mijn wallpaper site die nog vrij is...
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:21 schreef BlueCurl het volgende:
ikkuh lekker al zomervakantieikkuh hele dag thuis dus. behalve vanaaf want dan gaat ik ukkies kung fu les geven
Ik moet nog 1 maand, en dan ben ik 1 maand vrijquote:Op maandag 30 mei 2005 10:42 schreef JortK het volgende:
* JortK] is ook weer aan het werk[/me]
[me=JortK moet ook tot Augustus doorwerken en daarna 2 weekjes vrij
mazzelaar!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:12 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 maand, en dan ben ik 1 maand vrij
Ja. ;quote:Op maandag 30 mei 2005 11:29 schreef VeerMans het volgende:
Je moet ook niet gelijk met je kluts in de zon gaan lopen bij de eerste dag zon
loop je stage dan ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jaloers is...
Ik moet gewoon waarschijnlijk nog in augustus/september door...
Dat de zonnebrand heel snel gaat?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:34 schreef VeerMans het volgende:
staat op elke zonnebrand verpakking dat het heel snel gaat
behang.comquote:Op maandag 30 mei 2005 11:39 schreef JortK het volgende:
Mensen ben op zoek naar een goede naam voor mn wallpaper site
.com domeintje
Degene die een goede naam weet krijgt een leven lang gratis Fok!koffie![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
leukewallpapers.com
leuke-wallpapers.com
gratis-wallpapers.com
Nog meer?
geilemuren.comquote:Op maandag 30 mei 2005 11:39 schreef JortK het volgende:
.com domeintje
JortK-wallpapers.comquote:Op maandag 30 mei 2005 11:39 schreef JortK het volgende:
.com domeintje
Oh ik was niet serieusquote:Op maandag 30 mei 2005 11:44 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Serieuze vraag hier hoor
Heb al design alles gemaakt, alleen nergens staat nog een naam
Zozo ben je vrij ?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh ja het is middag![]()
Zo maar even aankleden en dingen gaan doen
Ik ook !quote:Ik heb honger
quote:ga dan wat eten ofzo
Zeker !quote:
Hier idem. Iedereen wil altijd alles nog even afmaken enzo.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:17 schreef JortK het volgende:
Wij eten hier altijd gezellig met zn allen
Dus het is wachten... wachten... wachten... wachten...
Dat is dik gezeiK!!quote:Op maandag 30 mei 2005 12:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zeker !
En dat na zo'n weekend
(Kloten weekend gehad. Ingebroken in de auto, radio weg enzo.)
als het budget daar toe reikt wel jaquote:Op maandag 30 mei 2005 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is dik gezeiK!!
Nou ja kan je tenminste nu navigatie nemen![]()
Hmm, das een beetje het probleem ...quote:
Zit nu aan de aanmaaklimonadequote:Op maandag 30 mei 2005 15:21 schreef pindapepsil het volgende:
[..]
ja best , nou koffie?![]()
oh nee thee he![]()
ah jah, is meer voor in juli/augustus, maar ik zal es zienquote:Op maandag 30 mei 2005 15:54 schreef Jump het volgende:
geen idee in feite
ze hebben allebei wel hun troeven.
maar rond antwerpen is het momenteel een bouwwerf ( www.antwerken.be )
Ardennenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah jah, is meer voor in juli/augustus, maar ik zal es zien
Dat heet bij mij gewoon mn navigatie systeemquote:Op maandag 30 mei 2005 16:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hoeft m niet mee te slepen, gewoon integreren in je dashboard![]()
![]()
Ja ik heb PDA... handig voor agenda.. met TomTomquote:Op maandag 30 mei 2005 16:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heet bij mij gewoon mn navigatie systeem
Werkt lekkerder![]()
geen 7" Displayquote:Op maandag 30 mei 2005 16:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik heb PDA... handig voor agenda.. met TomTom
Damn verwendquote:Op maandag 30 mei 2005 16:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
geen 7" Display
Geen file meldingen
Geen dvd navigatie
Geen DVD speler![]()
Ja ik weet het ik ben verwend
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:06 schreef pberends het volgende:
Vanavond bvd:
- Van Aartsen
- Freek de Jonge
- Telegraaf-sportjournalist Jaap de Groot (over John de Mol)
- optreden van KT Tunstall
Dan kijk ik liever NOVA.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:06 schreef pberends het volgende:
Vanavond bvd:
- Van Aartsen
- Freek de Jonge
- Telegraaf-sportjournalist Jaap de Groot (over John de Mol)
- optreden van KT Tunstall
quote:Het Franse 'nee' en het Nederlandse referendum. Het 'nee' in Frankrijk heeft afgetekend gewonnen. Wat wordt het woensdag in Nederland? Wat betekent het Franse 'nee' voor Europa en waar komt de opstand tegen de politieke elite, tegen Brussel, Parijs en Den Haag vandaan? NOVA gaat het erover hebben met Femke Halsema (GroenLinks), zij is voor de Europese grondwet, André Rouvoet (Christen Unie) hij is tegen en met publicist Thomas von der Dunk: voor of tegen? Verder peilde Bureau Interview/NSS de invloed van het Franse 'nee' op het referendum in Nederland. En natuurlijk weer een stemadvies in De Zeepkist.
quote:
Geweldige gast, hoe Van Aartsen stotterde toen hij moest zeggen dat Europa socialer zou wordenquote:publicist Thomas von der Dunk
Die stemquote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Geweldige gast, hoe Van Aartsen stotterde toen hij moest zeggen dat Europa socialer zou worden.
De sukkelquote:Van Aartsen veroorzaakte nog de meeste beroering en gejoel vanuit de zaal op de Erasmus Universiteit Rotterdam toen hij betoogde dat het " de communisten en de racist Le Pen" waren die het referendum in Frankrijk hebben gewonnen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | <?php $pberends = "spemmert"; if($pberends == "spemmert") { kick(pberends); } else { break; } ?> |
moet je flink door posten en een voorbeeld aan AMD64 nemenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 06:00 schreef devzero het volgende:
Nog maar deel 86? Ik dacht dat we wel op deel 100 zouden zitten als ik thuis zou komen...en ik stap woensdag al in het vliegtuig naar florida
Hmmm, actiever spammen dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 06:00 schreef devzero het volgende:
Nog maar deel 86? Ik dacht dat we wel op deel 100 zouden zitten als ik thuis zou komen...en ik stap woensdag al in het vliegtuig naar florida
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:21 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je flink door posten en een voorbeeld aan AMD64 nemen
Hij is inderdaad niet helemaal niet goed met zn postenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:06 schreef Sjowhan het volgende:
Inderdaad
Snap nog steeds niet dat hij geen RSI heeftik ga zo naar de huisarts om die reden...
Morge trouwens
Hehe zei de ene spammer over de andere...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet helemaal niet goed met zn posten
goedemorgen trouwens
Ja iddquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
de hele dag overal op forum posten dan he
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja idd
Damn net een klant... Codebase database in Excel geopend en daarna opgeslagen... bestand onbruikbaar geworden![]()
Ja workpace installeren, die herrinert je aan de pauzes. Plus een powerball kopen, dat zijn geweldige dingen. Kom je ook direct makkelijk de tijd door, want het is leuk !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:03 schreef Sjowhan het volgende:
Roflol.
Trouwens net terug van de huisarts (anderhalfuur alweer maargoed..); moet naar fysio + maximaal 20 min achter elkaar beeldschermwerk. Dan 8-10 min rust.
Das mooi kut... was 2 weken terug bij een klant... die hadden iedere 2 minuten ging opeens het beelscherm uit moesten ze 1 minuut lang oefeningen gaan doen... en ik kan je vertellen dat werkt niet lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:03 schreef Sjowhan het volgende:
Roflol.
Trouwens net terug van de huisarts (anderhalfuur alweer maargoed..); moet naar fysio + maximaal 20 min achter elkaar beeldschermwerk. Dan 8-10 min rust.
hmm..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja workpace installeren, die herrinert je aan de pauzes. Plus een powerball kopen, dat zijn geweldige dingen. Kom je ook direct makkelijk de tijd door, want het is leuk !
please don'tquote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hai ,quote:
Check sigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hai ,thee?
ik zat net ff op ander topic van dig ff te lezen dat je n site had gemaakt en niet wist hoe te promoten
is dat inmiddels al gelukt?
zo nou ziet er goed uitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Check sig
Is nog in heel vroeg stadium maar ben er mee bezig
Tell me wat je ervan vind
Zit nu kwark te eten daar past thee niet zo goed bij
Ik lus wel koffie... word er alleen helemaal leip van als ik dat de hele tijd moet drinkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zo nou ziet er goed uiten ja ook die griet aan de bovenkant
![]()
veel users al, enne ik zit aan de koffie maar dacht dat jij degene was hier die dat niet lustte![]()
Schuin is dodelijk!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:29 schreef Sjowhan het volgende:
Zow.. net wat crackers op, vanmiddag maar es wat orienteren op nieuw bureau of nieuw scherm (TFT) zodat ik niet meer schuin voor me bureau zit..
tsja, maar als je een bureau met lengte 120cm hebt, diep 54cm hebt, en een crt van 17", dan kan het niet andersquote:
ah.. al dan niet; gewoon even volhouden, eventueel een paracetamol nemen.. Het is de pijn echt wel waard als je verlost bent van die dingenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:25 schreef SHERMAN het volgende:
Nee, hij heeft wat dingen verbogen voor de laatste aanpassingen, en druk vanaf die plekken ben ik niet gewend.
En met een beetje mazzel word het nog snellerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dont get you..
krijgen we alleen maar downtime..
fok is nou wel weer snel...
imho nutteloze downtimequote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel word het nog sneller
ov gaat staken?? waarzo???quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:22 schreef BlueCurl het volgende:
oew ik meld ff dat ik volgende week donderdag mijn diploma mag gaan halen
alleen OV gaat dan stakenen die dag geen auto beschikbaar
was op nieuws.. dat amsterda voorproefje was van grote lamdelijke staking van donderdag 9 juniquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ov gaat staken?? waarzo???
enne suc6 en feli enzo...
hm... in dat geval zou ik ook erg lastig naar school kunnen, maar je zal zien dat het net bij ons (den haag-delft, de HTM) gewoon alles rijdt...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
was op nieuws.. dat amsterda voorproefje was van grote lamdelijke staking van donderdag 9 juni
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:22 schreef BlueCurl het volgende:
oew ik meld ff dat ik volgende week donderdag mijn diploma mag gaan halen
alleen OV gaat dan stakenen die dag geen auto beschikbaar
Alvast veel succes met de keuring.quote:
Jup, heen ga ik de dag van te voren met de trein. Dus dat is geen probleem. Terug wel.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]Gefeliciteerd
[..]
Alvast veel succes met de keuring.
misschien mag je nog een nachtje blijvenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jup, heen ga ik de dag van te voren met de trein. Dus dat is geen probleem. Terug wel.![]()
Bedankt.
Mijn baas helemaal flippen natuurlijk, mijn werknemer?! wat doe je?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien mag je nog een nachtje blijven
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn baas helemaal flippen natuurlijk, mijn werknemer?! wat doe je?!
Verder is ie wel oke hoor, had voor de avond na de keuring nog geen vrij gevraagd omdat ik het met de trein gewoon zou kunnen redden, maar hij vind het "zielig" voor me als ik na zo'n dag van allemaal test ook nog is 's avonds moet werken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg je dat je bent vast gehouden omdat je 200 rondjes moest rennen omdat je je niet had gedragen
chill zo'n baasquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Verder is ie wel oke hoor, had voor de avond na de keuring nog geen vrij gevraagd omdat ik het met de trein gewoon zou kunnen redden, maar hij vind het "zielig" voor me als ik na zo'n dag van allemaal test ook nog is 's avonds moet werken.
Houd dus wel in dat ik de avond erna nog alle vakken kan gaan fixen die donderdag worden verkracht.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Houd dus wel in dat ik de avond erna nog alle vakken kan gaan fixen die donderdag worden verkracht.
Ik word betaald om te vullen, niet om het slechte werk van andere op te ruimen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
daar wordt je toch voor betaald... anders heb je het wel erg slecht geregeld
als je op fok zit bemn je niet aan het werk hoorquote:
dat moet windows zijn...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
Werk
Gelijk probleem met FILEserver.. gelukkig opgelost na BSOD en reboot![]()
Yup, windows server 2003quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet windows zijn...
wel vreemd, heb nooit problemen met me windows 2000 serverenkel apache die loopt te kutten of te weinig geheugen..
das klote..quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yup, windows server 2003.
Netwerkkaart deed vreemd....
laat het al sinds gistermiddag/avond zijn. En de roaming profiles van onze externe klanten werkte ook niet...quote:
das al helemaal klote..quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
laat het al sinds gistermiddag/avond zijn. En de roaming profiles van onze externe klanten werkte ook niet...
Zou het wel willen zijn (officieel enzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
das al helemaal klote..
maar gelukkig ben jij er daarvoor(of niet oms??)
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:23 schreef JortK het volgende:
NEej dit is leuk een importdefinitie maken terwijl je er na 1,5 uur achter komt dat er geen unieke sleutel in het import bestand zit
En terecht... wij hebben hier open licensequote:Op woensdag 1 juni 2005 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
LOL
Weer een leuke; gozer komt nieuwe DELL laptop binnenbrengen; willen jullie deze in het netwerk hangen? BLijkt er een retestrak-unattended WinXP Pro op te staan, en bij verificatie bij Microsoft blijkt het een illegale key te zijn.. Zo maar es overleggen met mijn supervisor wat we er tegen doen; ik vind dat deze mooi het netwerk niet in mag
ik heb licensie van schoolquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef JortK het volgende:
[..]
En terecht... wij hebben hier open license![]()
ja , zie hier:quote:
Dan heb ik het nog niet over de rest van de software he.quote:
photoshop 8 zeker op alle pc;'s???quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan heb ik het nog niet over de rest van de software he.
Ik heb alleen die 2 versies van windows legaal en wat games.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
photoshop 8 zeker op alle pc;'s???
en office 2003 premium???
och enige semi legale bij mij is indows
software legaal: nero (versies: 5 & 5.5)
powerdvd, power cinema ofzo en nog wat...
Crimineeltje.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:13 schreef JortK het volgende:
Ik heb een eigen warez forum dus dan kun je wel nagaan hoe legaal mijn spullen zijn
tis middag slaapkop.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:13 schreef JortK het volgende:
Ik heb een eigen warez forum dus dan kun je wel nagaan hoe legaal mijn spullen zijn
maar er zullen vast wel ip's/ urls op staan waar de shit gehoist wordquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoezo ik deel niets hoor... ik download alleen maar dus
het is gewoon een opschepperd???quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe wil je dan leuk een warez forum draaien
ik mag nog niet stemmemquote:
Je hebt gelijk... heb een goede hackerquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
maar er zullen vast wel ip's/ urls op staan waar de shit gehoist word
Nee de routing naar the us is lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... heb een goede hacker
Draaien op 4 100mbit US servers... gehackt met Exchange exploit
mwah.. als je een goede routing hebt, haal je alsnog 500kB/s maximaal uit de US. Slechte routing tussen de 0 en 500quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee de routing naar the us is lekker![]()
Ach 350 kb thuis dus heb nix te klagenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mwah.. als je een goede routing hebt, haal je alsnog 500kB/s maximaal uit de US. Slechte routing tussen de 0 en 500
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:40 schreef Jump het volgende:
http://gradict.kahosl.be/tijl.detroyer/voorukijken.wmv
lol
En snapt ie het een beetje?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:46 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zit mijn pa uit te leggen hoe msn werkt.
Valt me niet tegen.quote:
Kut dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mwah.. als je een goede routing hebt, haal je alsnog 500kB/s maximaal uit de US. Slechte routing tussen de 0 en 500
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:21 schreef mschol het volgende:
te laat, vanavond ben ik weer terugquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:26 schreef SHERMAN het volgende:
Dan zul je toch eve nwat langer weg moeten blijven.
Niet opgelet. Ik heb zelf 2 keer tegen gestemd. Ik mocht ook voor m'n moeder stemmen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:10 schreef mschol het volgende:
zo net eff tegen gestemd...
hebben jullie de blanco knop nog gezien???
die zat helemaal aan de zijkant
ik wist het ook niet, maar ik las het in de krant..quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Niet opgelet. Ik heb zelf 2 keer tegen gestemd. Ik mocht ook voor m'n moeder stemmen.
En volgens de exit polls heeft 63% tegengestemd.
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wist het ook niet, maar ik las het in de krant..
komt omdat de apparaten ook voor normale verkiezingen wordt gebruikt: zat ie in het midden dan zat hij onder andere knoppen
Ben ik dan de enige die ja zou hebben gestemd ? als ik me halverweg april had geregistreerd als buitenlands kiezerquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:10 schreef mschol het volgende:
zo net eff tegen gestemd...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:07 schreef mvdlubbe het volgende:
Los daarvan vind ik dat hele referendum niks. Je had vantevoren kunnen bedenken dat mensen 'vanuit hun onderbuik' stemmen.
Ik heb voor gestemd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die ja zou hebben gestemd ? als ik me halverweg april had geregistreerd als buitenlands kiezer
Overigens ben ik het hier helemaal mee eens
[..]
Yo sjowhan.quote:
Ja, kut.quote:
Mee eensquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
Goed man
Kabinet een lesje geleerd.
Kunnen ze meer tijd besteden in interactie naar de nederlander, en meer informatie geven wat ze doen daaro..
Weet iemand wat ze daar doen ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja.. bedoel maar; weet jij wat ze doen daaro in Brussel (muv geld verdienen)?
noudan.. en dan willen ze dat wij een grondwet goedkeuren terwijl we voor de helft niet weten wat ze daar doen? Schei toch uit..quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Weet iemand wat ze daar doen ?
Zij weten het daar zelf niet eens
Zoals altijd sta ik pal achter je!quote:Op donderdag 2 juni 2005 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die ja zou hebben gestemd ? als ik me halverweg april had geregistreerd als buitenlands kiezer
Overigens ben ik het hier helemaal mee eens
[..]
Zozo, wat een latertje ja !quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:05 schreef Godlike02 het volgende:
Zo ben dr weer!
Moest even naar mn werk rijden
nog zesquote:
Ik zag ze bang zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef mvdlubbe het volgende:
Zijn er echt mensen hier die geloven dat het 'kabinet een lesje is geleerd'?
Wel schattig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |