tussen 22:00 en 23:00 uur.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:12 schreef Ceylon89 het volgende:
Wanneer wordt de uitslag van de Fransen bekend gemaakt?![]()
Als die Nee zeggen hoeft BalkenEllende zich ook niet meer zo druk te makenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:13 schreef SlimShady het volgende:
Update:
om 22:50 op NL2 zal Balkenende reageren op de uitslag van het Franse referendum.
Deel is het kabinet daar zelf verantwoordelijk voor, want heb jij ergens iemand gehoord of gezien die begrijpelijk heeft uitgelegd wat er precies gaat veranderen?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:22 schreef Shreyas het volgende:
Veel mensen stemmen ook tegen om Balkenende en het kabinet voor gek te zetten. Niet eens omdat ze ook echt tegen zijn, want een klein deel van ons volk kent de europese grondwet. Het overgrote deel weet totaal niet waar ze voor of tegen stemmen, maar ze stemmen maar tegen om zich zo te wreken op onze huidige, strenge regering. Wat zijn we soms toch ook triest bezig eigenlijk
Daar gaat het niet om. Als je niet weet wat de Europese grondwet inhoud ga dan gewoon NIET stemmen. Want je weet niet waar je vóór gaat stemmen, maar je weet evenmin waar je tegen gaat stemmen. En ik erger me aan die mensen die niet weten wat die grondwet inhoud en toch tegen gaan stemmen, enkel en alleen om ons huidge kabinet + premier te narren. Dat vind ik buitengewoon triest.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deel is het kabinet daar zelf verantwoordelijk voor, want heb jij ergens iemand gehoord of gezien die begrijpelijk heeft uitgelegd wat er precies gaat veranderen?
Nou dat het daar niet om gaat is niet waar natuurlijk, want het huidige kabinet is er wel verantwoordelijk voor dat de overgrote meerderheid niet weet wat er in de grondwet staat, omdat er gewoon slechte voorlichting is geweest en daar zijn ze simpelweg wel verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je niet weet wat de Europese grondwet inhoud ga dan gewoon NIET stemmen. Want je weet niet waar je vóór gaat stemmen, maar je weet evenmin waar je tegen gaat stemmen. En ik erger me aan die mensen die niet weten wat die grondwet inhoud en toch tegen gaan stemmen, enkel en alleen om ons huidge kabinet + premier te narren. Dat vind ik buitengewoon triest.
ik vind het ook triest. ik heb me erin verdiept en ik ben overtuigd dat er meer goeds uit dit verdrag komt dan als we het wegwerpen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je niet weet wat de Europese grondwet inhoud ga dan gewoon NIET stemmen. Want je weet niet waar je vóór gaat stemmen, maar je weet evenmin waar je tegen gaat stemmen. En ik erger me aan die mensen die niet weten wat die grondwet inhoud en toch tegen gaan stemmen, enkel en alleen om ons huidge kabinet + premier te narren. Dat vind ik buitengewoon triest.
een nee-stem is in mijn ogen niet per definitie een wegwerping, maar dat terzijde.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik vind het ook triest. ik heb me erin verdiept en ik ben overtuigd dat er meer goeds uit dit verdrag komt dan als we het wegwerpen.
En dan komen ze eindelijk met een duidelijke en heldere folder in plaats van dat groene vod, wordt er weer gezeurd dat het 20 cent per burger (die 3,5 miljoen) kost en dat het een en al verspilling van belastingcenten is en blablablaquote:Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou dat het daar niet om gaat is niet waar natuurlijk, want het huidige kabinet is er wel verantwoordelijk voor dat de overgrote meerderheid niet weet wat er in de grondwet staat, omdat er gewoon slechte voorlichting is geweest en daar zijn ze simpelweg wel verantwoordelijk voor.
Maar ik ben het wel met je eens dat mensen niet moeten tegen stemmen om dit kabinet te sarren vanwege het huidige binnenlandse beleid, want dat staat hier idd los van...
In Frankrijk zullen er koppen gaan rollen, zo zal premier Raffarin zo goed als zeker opstappen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als die Nee zeggen hoeft BalkenEllende zich ook niet meer zo druk te maken
Dat wil ik juist wel, meer macht aan NL. Ik moet dus volgens hem NEE gaan stemmenquote:In geval van nieuwe onderhandelingen zal de inzet van de Fransen niet zijn om meer invloed aan de kleine landen te geven, zei de liberaal nog.
Je hoeft het ook niet te begrijpen. Ze slaan nu eenmaal wartaal uit nu hun "grondwettelijk verdrag" (in andere landen gewoon de "europese grondwet") zinkt naar de voetnoten van de toekomstige geschiedenis.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat wil ik juist wel, meer macht aan NL. Ik moet dus volgens hem NEE gaan stemmenOf begrijp ik het niet goed
jaja blaat blaat je gelooft ook alles wat ze zeggen he?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Alsof het de taak van dit kabinet is om eindeloos terug in het verleden te kijken en de fouten van hun voorgangers van andere partijen te compenseren. We moeten nu eenmaal vooruit, niet achteruit.
Anders ga je bij de a.s. 2de kamerverkiezingen lekker Wouter Bos stemmen! Kan die de boel weer 8 jaar lang verkloten! En mag je daarna weer lekker op het CDA gaan schelden, als die vervolgens na 8 jaar wanbeleid weer aan de macht komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |