Hij zei het voor de grap ( hoop ik )quote:Op maandag 27 juni 2005 19:43 schreef 7eVeNL het volgende:
hmmmmmz blijf t vaag vinden, wat zijn dan in godsnaam nano bots? moet ik dan denken aan sentinels zoals in the matrix? en dat geluid van dat 'monster' is dat dan een soort elektronische t-rex ofzo? en ook op dat stukje dat Locke word mee gesleurd door dat ding, maken die dingen gebruik van een ketting systeem ofzo? erg vaag, ben wel zeer benieuwd wat er nou met dat luik aan de hand is, waarom die ongelukkige nummers van hurley op die deksel stonden...
Volgens mij is "nanobots" tot één van de velen theoriën die er de rondte doen op het internet over wat het monster precies is.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij zei het voor de grap ( hoop ik )
Als dat zo is, stop ik accuut met kijken.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij is "nanobots" tot één van de velen theoriën die er de rondte doen op het internet over wat het monster precies is.
Ik heb ergens gelezen, volgens mij in een interview dat iemand vertelde dat 'The others' de mensen zijn die Walt hebben ontvoerd en die boot hebben opgeblazen, maar ik vind Lost zowieso een top serie ik ga zeker verder kijken, qua opbouw en verhaal en de acteer prestaties van sommige vind ik 't echt toppiequote:Op zondag 3 juli 2005 16:15 schreef FremantleDockers het volgende:
Voor je het weet is het tweede seizoen identiek aan het eerste, maar dan met de andere overlevenden aan de andere kant van het eiland. Zelfde mysteries, zelfde opzet met flashbacks, en moet je straks tot seizoen 3 wachten tot ze bij elkaar komen...
Of zouden the others die anderen met rust gelaten hebben omdat ze zich eerst op deze groep wilde storten?
Of...ze beginnen het tweede seizoen met het verhaal van Rousseau..hoe hun schip verging en wat er met haar bemanning gebeurdequote:Op zondag 3 juli 2005 16:15 schreef FremantleDockers het volgende:
Voor je het weet is het tweede seizoen identiek aan het eerste, maar dan met de andere overlevenden aan de andere kant van het eiland. Zelfde mysteries, zelfde opzet met flashbacks, en moet je straks tot seizoen 3 wachten tot ze bij elkaar komen...
Of zouden the others die anderen met rust gelaten hebben omdat ze zich eerst op deze groep wilde storten?
mja duurt nog wel maandje of 2 voordat er uberhaupt previews ed komenquote:
nee ze beginnen uiteraard met een terugblik van het vorige seizoenquote:Op maandag 4 juli 2005 08:07 schreef Smittend het volgende:
[..]
Of...ze beginnen het tweede seizoen met het verhaal van Rousseau..hoe hun schip verging en wat er met haar bemanning gebeurdeWe zullen gewoon moeten afwachten.
Locke is idd goed. Sayid vind ik een gevalletje 'overacting'quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:28 schreef CloudStrife het volgende:
12 Emmy nominaties voor Lost, waaronder beste drama serie en twee mannelijke bijrollen (Sayeed en Locke).
uhuh...zolang ik de aflevering kan herinneren is gewoon dat Hurley..zn duim opsteekt van ''yes ik zit in t vliegtuig'' verder zal er niks achter zitten hoor. Lock en Jack hebben trouwens ook zo'n soort moment.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op. Er was echt een soort contact tussen de twee. Weet niet echter hoeveel we hier achter moeten zoeken. Vooral het feit dat hij die comic die Walt later leest gaat lezen, maakt mij extra verdacht.
Hij spreekt trouwens wel spaans, in de aflevering van Hurley spreekt hij ook spaans tegen zijn moeder.
Er zat ook een keer iemand tv te kijken (ik weet niet meer wie en in welke aflevering) en toen was Hurley op tv bij een autoverkoper. Degene die tv zat te kijken zou best eens dat jongetje kunnen zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:36 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
uhuh...zolang ik de aflevering kan herinneren is gewoon dat Hurley..zn duim opsteekt van ''yes ik zit in t vliegtuig'' verder zal er niks achter zitten hoor. Lock en Jack hebben trouwens ook zo'n soort moment.
Dat is om mooie startquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:36 schreef Gillian_Anderson het volgende:
16 augustus
Ik dacht precies hetzelfde. Dat die dan ook een luik vinden en het met veel moeite open maken en dat beide groepen overlevers elkaar in het midden van de tunnel ontmoeten voor een derde luik. Et voila, seizoen 3quote:Op zondag 3 juli 2005 16:15 schreef FremantleDockers het volgende:
Nee, niet waar. Dat was het dochtertje van zo'n zakenmanman bij wie die Koreaan langskwam...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Er zat ook een keer iemand tv te kijken (ik weet niet meer wie en in welke aflevering) en toen was Hurley op tv bij een autoverkoper. Degene die tv zat te kijken zou best eens dat jongetje kunnen zijn.
btw net de laatste 2 afleveringen gekeken van Season 1. Aan de ene kant had ik gehoopt op wat meer antwoorden, maar op deze manier blijft het ook wel spannend
Ik denk het niet, weinig mensen hebben daar trek in.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:54 schreef Lister het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Dat die dan ook een luik vinden en het met veel moeite open maken en dat beide groepen overlevers elkaar in het midden van de tunnel ontmoeten voor een derde luik. Et voila, seizoen 3![]()
Maar dat lijkt me persoonlijk niks en dat zou ook praktisch niet handig zijn want dan zitten Jack en de rest een seizoen zonder werk en zo.
Klopt je hebt gelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, niet waar. Dat was het dochtertje van zo'n zakenmanman bij wie die Koreaan langskwam...
Uhm ik ging er vanuit dat het in de US was.... In NL begint het toch weer in sept?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:07 schreef Klare het volgende:
Begint het 16 augustus weer in Nederland of in de USA?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Voor de USA is er nog helemaal geen airdate voor de premiere van season 2 vastgesteld door ABC, maar gezien de planning daar midden tot eind september voor de eerste nieuwe.
Uhm was het niet iets met de nummers?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:30 schreef Tiochi het volgende:
Folks, even terug naar Ana-Lucia (heb de afleveringen niet hier thuis liggen, weet dus niet precies wat het was maar...) in Exodus 1 zit ze met Jack aan de bar. Voordat ze wegloopt zegt ze iets dat mijn aandacht trok. Weet dus niet meer wat het was, maar ik vond het nogal mysterieus. Wie o wie kan zich dat ook herinneren of is dat ook opgevallen?
Volgens tv-tome begint het pas 21 september weer:quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:13 schreef Wiehoe het volgende:
Waar lezen jullie dan dat het 16 augustus begint?
Ik heb net even gekeken:quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:30 schreef Tiochi het volgende:
Folks, even terug naar Ana-Lucia (heb de afleveringen niet hier thuis liggen, weet dus niet precies wat het was maar...) in Exodus 1 zit ze met Jack aan de bar. Voordat ze wegloopt zegt ze iets dat mijn aandacht trok. Weet dus niet meer wat het was, maar ik vond het nogal mysterieus. Wie o wie kan zich dat ook herinneren of is dat ook opgevallen?
da's ook maar een gok/deductie. is nog niet officieel bekendgemaakt, dat gebeurt zeer waarschijnlijk op de TCA Press tour, ik meen dat ABC dinsdag is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:19 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens tv-tome begint het pas 21 september weer:
Weten we eigenlijk al wie er op plaatsen 3, 8, 15 en 16 zaten?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:28 schreef superTH0R het volgende:
Hmm, Ana-Lucia zit op #23, Jack op #42
Past weer mooi in het rijtje 4 8 15 16 23 42
Naja, hier de rest van de dingen met die nummers: http://thelostnumbers.blogspot.com/
Ok. Nuttige info.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:07 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
da's ook maar een gok/deductie. is nog niet officieel bekendgemaakt, dat gebeurt zeer waarschijnlijk op de TCA Press tour, ik meen dat ABC dinsdag is.
De laatst nog mogelijke datum is 23/8quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:07 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
da's ook maar een gok/deductie. is nog niet officieel bekendgemaakt, dat gebeurt zeer waarschijnlijk op de TCA Press tour, ik meen dat ABC dinsdag is.
Kijk hier maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Weten we eigenlijk al wie er op plaatsen 3, 8, 15 en 16 zaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |