Idem. Ik wordt er helemaal krankjorem vanquote:Op donderdag 9 juni 2005 07:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb maar besloten er niet meer over na te gaan denken of te speculeren..![]()
Ze zijn iig niet dood. De makers hebben al bekend dat ze niet dood zijn of iets dergelijks.quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat is al ter sprake gekomen. Maar echt wijzer word je er niet van.. Zijn ze niet de enige overlevenden, of zijn ze ander soort overlevenden (zijn ze misschien wel dood/spoken)?
Ik heb maar besloten er niet meer over na te gaan denken of te speculeren..![]()
Waren er maar zulke vrouwen op het eilandquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:03 schreef Miguel het volgende:
http://www.weakgame.com/?show=785 Hier een andere video van onze 'vliegtuigbreukelingen' op het eiland
ja, veel mensen beweren dat het ufo's zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dat hebben we al gezien hoor chennie.....
lees voor de grap es wat lost topics door
Ik zie dat voor het eerst!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef Chen het volgende:
Wat blijkt, het monster/beest/wezen dat je in Exodus 2 zag komt al in de eerste aflevering voor.
[afbeelding]
Voor de mensen niet weten waar het is, linksboven het zwarte ding dat op de vliegtuig motor komt.
juist het gespeculeer is leukquote:Op zondag 12 juni 2005 23:02 schreef Stretto het volgende:
Al dat gespeculeer (?) blijft ik dom vinden.
Kijk het gewoon en je ziet vanzelf wel wat het is.... als je het na 3 seizoenen nog niet weet dan kap je met kijken
Precies, het speculeren maakt de serie juist iets meer dan 45 min leuke minuten.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:21 schreef janatwork het volgende:
[..]
juist het gespeculeer is leuken ik hoop heel erg dat ze het in niet al te veel seizoenen gaan proppen.
Ik zie er maar 2... Die ene die snel overvliegt en die andere die naar rechts vliegt. Ben benieuwd hoe ze dat gaan verklaren...quote:Op zondag 12 juni 2005 22:33 schreef _Supreme het volgende:
[..]
ja, veel mensen beweren dat het ufo's zijn.
als je goed kijkt zie je ook nog 2 andere vliegende objecten vliegen.
Hmmmmm, dat dacht ik al... maar het was vooral om er even wat meer over te weten te komen ect.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dat hebben we al gezien hoor chennie.....
lees voor de grap es wat lost topics door
Lijkt mij ook waarschijnlijkerquote:Op maandag 13 juni 2005 15:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zijn "de andere 2" niet gewoon brokstukken van de motor?
Die zal wel in seizoen 4 ofso terugkomen als 1 van die othersquote:Op maandag 13 juni 2005 17:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Subtiele tvp.
Ik heb het hele seizoen gister uitgekeken. Heel spannend. Die aflevering dat Locke die visioen/droom kreeg vond ik doodeng. En het eind.. tja. Erg okay, maar zoals te verwachten blijven er nog veel vragen over. Ik ben vooral benieuwd naar wat er nou met Walt gebeurt.
Je moet toch iets te doen hebben tijdens zomerstop.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het altijd maar gemierenneuk
I rest my casequote:Vic * Mc Drive By says:
k*****
Vic * Mc Drive By says:
wat een k*****zooi
Vic * Mc Drive By says:
t hele eiland is k*****
Vic * Mc Drive By says:
het machtige monster
Vic * Dor * Mc Drive By says:
was een beetje rook
Vic * Mc Drive By says:
het begin met die ijsbeer
Vic * Mc Drive By says:
hoor je niks meer over en heeft totaal GEEN relatie WHATSOEVER met iets
Vic * Mc Drive By says:
dan zijn de enge eilandbewoners gewoon FUCKING redneck uit texas in een bootje
Vic * Mc Drive By says:
en gooien ze met een beetje afwasmiddel in een doosje een hele boot de lucht in
Vic * Mc Drive By says:
dan nog niet te spreken over de matige cliffhanger van de hatch
Vic * Mc Drive By says:
wat een kutzooi
Vic * Mc Drive By says:
wat een gore kutzooi
Avsoluut nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:08 schreef Stretto het volgende:
[..]
Subtiel is anders maar hij heeft wel gelijk (deels)![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het altijd maar gemierenneuk
Ja dat viel mij ook op. Er was echt een soort contact tussen de twee. Weet niet echter hoeveel we hier achter moeten zoeken. Vooral het feit dat hij die comic die Walt later leest gaat lezen, maakt mij extra verdacht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:16 schreef Legally_Brunette het volgende:
Is het niemand opgevallen/ vindt niemand het raar dat Hurley in de laatste aflevering (exodus 2 en 3, 1:21:51) wanneer hij naar zijn plaats in het vliegtuig loopt even een momentje heeft met Walt? Hurley steekt volgens mij zijn duim op en Walt knikt/glimlacht. Ik kreeg echt zo het idee dat ze zoiets dachten van: 'yes, we zitten in het vliegtuig, we hebben iedereen er in gekregen'. En vervolgens gaat Hurley de Spaanse strip (spreekt hij spaans??) met de ijsbeer lezen...
ik heb niks van de previews of spoilers gelezen, maar mijn eigen vermoeden is dat aan de andere kant van het eiland ze dus flight 815 in zn totaal gecrashed zien liggen en dat iedereen op de lijst al is geidentificeerd als overleden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 04:06 schreef meeloper het volgende:
Ik weet niet precies meer wat er gezegd is, maar de mensen die alle episodes gezien hebben begrijpen me wel. Ik keek vanmiddag een van de eerdere episodes, en de preview van seizoen 2, en er viel me iets op. Toen Boone in dat neergestorte vliegtuigje radiocontact had zei hij dat ze de overlevenden waren van het neergestorte 815 vliegtuig. De man aan de andere kant zei vervolgens dat er van de neergestorte vlucht 815 geen overlevenden waren, waarna Boone en het vliegtuigje naar beneden vielen.
In de preview van seizoen 2 wordt de nadruk gelegd op de volgende zin: "On the other side of the island...they will discover they're Not the survivors they thought they were.."
Misschien is het verband tussen dat radiogesprek en deze zin allang ergens uitgevogeld, maar het zette mij toch wel ff aan het denken...
Ok, bedtijd.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: spoilerfix.comI love it when a plan comes together !
quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:48 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
duidelijk een geval van de schrijvers en de promo-monkeys van ABC die een spelletje spelen. In de originele aflevering met Boone en het vliegtuig was niet duidelijk te horen wat er gezegd werd. In de promo's er na ineens wel. Bovendien kan je de zin"they're not the survivors they thought they were" ook op meerdere manieren interpreteren. (plaats maar eens wat komma's en klemtoon op verschillende plekken). Dit komt niet van de schrijvers van de serie, maar van de promo-afdeling van ABC. Big difference.
Lindelof heeft trouwens op een conventie (via de LA Times) gezegd dat de theorie dat iedereen eigenlijk dood is niet klopt. Hij had ook nog wat verdere inzichten:De opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: spoilerfix.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is nieuw voor mij. En is nog meer reden tot speculatie.
duidelijk een geval van de schrijvers en de promo-monkeys van ABC die een spelletje spelen. In de originele aflevering met Boone en het vliegtuig was niet duidelijk te horen wat er gezegd werd. In de promo's er na ineens wel. Bovendien kan je de zin"they're not the survivors they thought they were" ook op meerdere manieren interpreteren. (plaats maar eens wat komma's en klemtoon op verschillende plekken). Dit komt niet van de schrijvers van de serie, maar van de promo-afdeling van ABC. Big difference.
Lindelof heeft trouwens op een conventie (via de LA Times) gezegd dat de theorie dat iedereen eigenlijk dood is niet klopt. Hij had ook nog wat verdere inzichten:wow!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: spoilerfix.com![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:48 schreef JohnHannibalSmith het volgende:Anders verliezen ze waarschijnlijk heel wat vrouwelijke kijkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:In de laatste aflevering van het eerste seizoen breekt er een belangrijk onderdeel van het vlot af. Sawyer duikt vervolgens in het water om het vlot te redden. Op het moment dat hij uit het water getrokken is en de camera op Michael gericht wordt (min. 35:44), zie je in de achtergrond (rechtsboven) een boot die daar waarschijnlijk niet had mogen zijn...
Dat denk ik niet aangezien de others al op het eiland zaten voordat het vliegtuig neerstorte.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:21 schreef VoreG het volgende:
Die zwarte vrouw zei toch ook dat zij zeker wist dat haar man nog leefde? En die was het vliegtuig uitgevlogen samen met heel veel andere, kunnen zij die piraten zijn?
Denk dat iedereen hier alle afleveringen wel al gezien heeft. Dus veel spoilerig is er niet aan.quote:
Ja maar zijn de others niet de overleden mensen op en rond het eiland?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet aangezien de others al op het eiland zaten voordat het vliegtuig neerstorte.
Lindelof heeft trouwens op een conventie (via de LA Times) gezegd dat de theorie dat iedereen eigenlijk dood is niet klopt. Hij had ook nog wat verdere inzichten:Hier staat nog wat meer achtergrond over die conventie, maar voor de rest niet meer spoilers als wat jij al geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: spoilerfix.com
Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe ze dat gaan verklaren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Toch vind ik het verhaal steeds matiger worden. Ze hadden het niet zo langdradig moeten maken. Het begint me een beetje te irriteren eigenlijn.
Ow en waar ik me ook aan erger is dat er geen samenhang is bij het mysterieuze. Bijvoorbeeld het beest / afweersysteem. Het is een beetje rook dat blijkbaar mensen kan vastpakken en robotachtige danwel t-rex-achtige geluiden maakt. Totaal niet logisch. Het klopt gewoon niet.
Dat 'beetje rook' zijn nano-bots, wanneer er hier heel veel van zijn zien wij ze als een wolkje..quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is een beetje rook dat blijkbaar mensen kan vastpakken en robotachtige danwel t-rex-achtige geluiden maakt. Totaal niet logisch. Het klopt gewoon niet.
matigquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat 'beetje rook' zijn nano-bots, wanneer er hier heel veel van zijn zien wij ze als een wolkje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |