Zoveel mensen...quote:wie koopt er nou een horloge voor een kleine 2000euro
Winkelprijzen:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:03 schreef slinxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand een idee hoeveel deze kosten in nederland, mijn vader wil een nieuwe en ik wil hem een van deze aansmeren
De Omege Deville Chrono kost volgens de 2005 prijslijst ¤ 4190,-quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:03 schreef slinxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand een idee hoeveel deze kosten in nederland, mijn vader wil een nieuwe en ik wil hem een van deze aansmeren
Geen idee maar ik moet zeggen dat ik het super mooie horloges vindt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:03 schreef slinxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet je zeker dat de Chrono zo goedkoop is? Dacht de 'normale' uitvoering met co-axiaal uurwerk al 4500 was..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:21 schreef Adsum het volgende:
[..]
De Omege Deville Chrono kost volgens de 2005 prijslijst ¤ 4190,-
Graag gedaan![]()
Iig bij de bijenkorf in Eindhoven. Misschien ook in rotterdam, of andere steden met een bijenkorf.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:13 schreef TGA-XXL het volgende:
http://www.raymond-weil.c(...)C-00809_pkt1_web.jpg
Wie kan mij vertellen waar ik dit horloge kan halen? Ben vandaag in Breda geweest, maar hier konden ze me niet verder helpen. Wil morgen weer even ergens naar toe om een horloge uit te zoeken en vondt die wel mooi (zie link).
Wie weet dus waar ze Raymond Weil verkopen. Kom uit Middelburg, dus misschien iets hier in de buurt. (Max. Breda, Rotterdam, enz.)
absoluut niet mijn smaak, maar wat kost dit horloge?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:13 schreef TGA-XXL het volgende:
http://www.raymond-weil.c(...)C-00809_pkt1_web.jpg
Wie kan mij vertellen waar ik dit horloge kan halen? Ben vandaag in Breda geweest, maar hier konden ze me niet verder helpen. Wil morgen weer even ergens naar toe om een horloge uit te zoeken en vondt die wel mooi (zie link).
Wie weet dus waar ze Raymond Weil verkopen. Kom uit Middelburg, dus misschien iets hier in de buurt. (Max. Breda, Rotterdam, enz.)
Hey Tom dude, irl valt dat reuze mee. Mijn ex-SuperOcean had dat ook, was nota bene een gloednieuwe band !quote:Op maandag 30 mei 2005 19:53 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mooi ding, niet helemaal mijn smaak maar goed. Alleen wat een kutkwaliteit band zeg. Kun je een fiets tussen parkeren tussen de openingen van de schakels
Goed horloge !quote:Op maandag 30 mei 2005 19:35 schreef ryanrobert het volgende:
Ik heb afgelopen week een breitling colt aangeschaft!
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het een quartz of automaat. Aangezien Breitling ook hun quartzhorloges COSC laat keurenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:35 schreef ryanrobert het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil je uitleggen wat er mis ging met je SuperOcean?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:34 schreef Adsum het volgende:
[..]
Goed horloge !
Heb zelf een SuperOcean gehad, maar Breitling bleek toch niet zo mijn merk te zijn, helaas !
Veel plezier ervan.
quartz..quote:Op maandag 30 mei 2005 23:29 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Is het een quartz of automaat. Aangezien Breitling ook hun quartzhorloges COSC laat keuren
Echt misgegaan is er niets, maar ik vond het horloge na enkele dagen toch wat té bling, allemaal die gepolijste oppervlakten, glimde wat teveel voor me, net als de (overigens erg mooie) wijzerplaat, glimt toch net wat teveel...quote:Op maandag 30 mei 2005 23:49 schreef dl3b het volgende:
[..]
Wil je uitleggen wat er mis ging met je SuperOcean?
Ben wel benieuwd.
Duidelijk,quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Adsum het volgende:
[..]
Echt misgegaan is er niets, maar ik vond het horloge na enkele dagen toch wat té bling, allemaal die gepolijste oppervlakten, glimde wat teveel voor me, net als de (overigens erg mooie) wijzerplaat, glimt toch net wat teveel...
Heb de Breitling verkocht en er een Omega Seamaster Professional 'Bond' voor in de plaats genomen.
Van:
[afbeelding]
Naar:
[afbeelding]
dit noem ik nou nog eens een klasse overstapquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Adsum het volgende:
[..]
Echt misgegaan is er niets, maar ik vond het horloge na enkele dagen toch wat té bling, allemaal die gepolijste oppervlakten, glimde wat teveel voor me, net als de (overigens erg mooie) wijzerplaat, glimt toch net wat teveel...
Heb de Breitling verkocht en er een Omega Seamaster Professional 'Bond' voor in de plaats genomen.
Van:
[afbeelding]
Naar:
[afbeelding]
875 geloof ik... En dit? http://www.marcelloc.de/klassik_uhren.php?pageno=1&uhr=25. Schijnt een super goed uurwerk te hebben.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:16 schreef mx_player het volgende:
[..]
absoluut niet mijn smaak, maar wat kost dit horloge?
voor dat geld kun je iig beter een mechanisch horloge kopen. quartz is gewoon oplichterij als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:33 schreef TGA-XXL het volgende:
[..]
875 geloof ik... En dit? http://www.marcelloc.de/klassik_uhren.php?pageno=1&uhr=25. Schijnt een super goed uurwerk te hebben.
Heb geen verstand van horloges, maar ben ergens naar op zoek. Wat is een kwalitatief goed horloge voor om en nabij 1000 euro.
Dus die ik als laatste link plaatste is wel ok? Zag er iig vet uit in de winkel, met die open achterkant waar je alles ziet werken... Iemand nog een ander voorstel qua horloge?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:30 schreef mx_player het volgende:
[..]
voor dat geld kun je iig beter een mechanisch horloge kopen. quartz is gewoon oplichterij als je het mij vraagt
ik zou iig voor de laatste gaan, maarja dat is mijn bescheiden mening. een mechanisch horloge geeft je een veel beter gevoel bij het dragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:02 schreef TGA-XXL het volgende:
[..]
Dus die ik als laatste link plaatste is wel ok? Zag er iig vet uit in de winkel, met die open achterkant waar je alles ziet werken... Iemand nog een ander voorstel qua horloge?
Ik heb mijn Nixon in Dublin gekocht, ben ze hier in Nederland nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:18 schreef Aidacra het volgende:
Ik wil graag dit horloge aanschaffen. Weet iemand waar ze deze horloges (Nixon0 verkopen?
Ik heb gekeken bij de Resellers. Maar dit model schijnen ze niet te hebben in de buurt van Roosendaal. Ergens online misschien?
omega speedmaster reduced par example, te veel om op te noemen. kijk in de openingspostquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:14 schreef TGA-XXL het volgende:
Maar ook dat merk is wel ok? Heb er echt geen flauw idee van. Of heb je voor die 1000 euro die ik er dan aan uit geef iets veel beters?
Als het gewone 'pennetjes' zijn kan je ze idd gewoon eruit drukken. Bij geschroefde pennetjes moet je vanzelfspreken schroevenquote:Op zondag 5 juni 2005 10:58 schreef matthijst het volgende:
Categorie: speld/naald, pinnetje indrukken en stukje eruit halen gok ik?
Het is zo'n bandje wat helemaal vast zit, met zon ijzeren clip erop die je omklapt![]()
Neem aan dat je die dan aan beide kanten inkorten, omdat anders het clipgedeelte te ver naar 1 kant komt te zitten?
Hoe duur was dit horloge? Vind het echt een mooi dingetjequote:Op maandag 30 mei 2005 19:35 schreef ryanrobert het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:38 schreef heinl het volgende:
[..]
Hoe duur was deze horloge? Vind het echt een mooi dingetje
Heb je die vraag niet al een keer gesteld ?!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een simpel breitling horloge met een leren band. Aan wat voor een prijs moet ik denken. Wel een klein model heb dunne polsen. Moet er geen goud kleuren in hebben want dat vind ik bagger lelijk.
Iemand een idee?
Ja klopt helemaal. Sorry vergeten bij te zetten. En inderdaad dat jij dat antwoord gegeven had. Maar ik kan die post niet meer terug vinden. Dus als je hem nog 1X wilt beantwoorden heel erg graag. Want jij kwam met het perfecte model aan zetten naar mijn smaakquote:Op zondag 5 juni 2005 23:19 schreef Adsum het volgende:
[..]
Heb je die vraag niet al een keer gesteld ?!
Heb ik die vraag niet al een keer beantwoord ?!![]()
Hup danquote:Op zondag 5 juni 2005 23:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal. Sorry vergeten bij te zetten. En inderdaad dat jij dat antwoord gegeven had. Maar ik kan die post niet meer terug vinden. Dus als je hem nog 1X wilt beantwoorden heel erg graag. Want jij kwam met het perfecte model aan zetten naar mijn smaak![]()
He helemaal top. Die colt was het volgens mij die mij erg aan sprak. Wat is daar ongeveer de prijs van weet je dat?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:31 schreef Adsum het volgende:
[..]
Hup dan![]()
Kleine modellen van Breitling zijn de Colt, Colt Oceane, Lady-J, Wings, Navitimer Montbrillant...
Komt uit:
Pimp hier met je horloge(s) [Deel 6]
He bedanktquote:Op zondag 5 juni 2005 23:36 schreef Adsum het volgende:
* Adsum raadpleegt de Chronolog '05
Colt GMT vanaf ¤ 1690,- met lederen band.
Colt Automatic vanaf ¤ 1390,- met lederen band
Colt Quartz vanaf ¤ 1240,- met rubberen band
Die vind ik echt helemaal geweldig. Niet te op vallend maar gewoon netjes en mooiquote:Op maandag 6 juni 2005 00:06 schreef Adsum het volgende:
Dat is bdw de Colt Chrono Quarts
Dit is mooi want dit is vrij in de buurt bij mij. Ik woon zelf in den haag en je kan op de site zien wat hij wel en niet heeft liggen. Dat is echt perfect.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:02 schreef Adsum het volgende:
Potma in Den Haag heeft 2ehands klokken, van Gelder in A'dam ook, of probeer anders marktplaats eens...
Tuurlijk gaat dat. Mijn polsen zijn ook erg klein, en ik draag ook 42 mm horloges (binnenkort waarschijnlijk 43quote:Op maandag 6 juni 2005 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die vind ik echt helemaal geweldig. Niet te op vallend maar gewoon netjes en mooi
Alleen hopen dat hij om mijn smalle pols past
je bent er nu zeker van dat je hem gaat kopen? (je weet wel welke ik bedoelquote:Op maandag 6 juni 2005 09:15 schreef Adsum het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat. Mijn polsen zijn ook erg klein, en ik draag ook 42 mm horloges (binnenkort waarschijnlijk 43).
Absoluutquote:Op maandag 6 juni 2005 13:36 schreef FokLex het volgende:
[..]
je bent er nu zeker van dat je hem gaat kopen? (je weet wel welke ik bedoel)
hopelijk binnekort, net nieuwe auto gekocht en nog ff nieuwe schoenen halen en dan moet het er maar eens van gaan komenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef Adsum het volgende:
Toe maar, big spender
Op de 16e eerst maar de SMP verkopen...
Kost ook wel een zak duitenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:34 schreef TeazNutz het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik dus echt geweldig
Mail me even op tomkoerts@gmail.com. Ik ken misschien nog wel een officiele dealer die 25% korting kan gevenquote:Op maandag 6 juni 2005 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die vind ik echt helemaal geweldig. Niet te op vallend maar gewoon netjes en mooi
Alleen hopen dat hij om mijn smalle pols past
[..]
Dit is mooi want dit is vrij in de buurt bij mij. Ik woon zelf in den haag en je kan op de site zien wat hij wel en niet heeft liggen. Dat is echt perfect.
Eerst nog even sparen en ondertussen door kijken. En marktplaats doe ik niet aan. Als ik zo een bedrag uit ga geven voor een horloge is het 1 omdat het speciaal is en 2 wil ik zeker weten dat het echt is![]()
Nice, ben benieuwd. Al hoewel ik een Seamaster eigenlijk net zo mooi vind.quote:
Heeft mijn vader ook alleen dan met zilveren wijzerplaatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:28 schreef achla het volgende:
Mijn nieuw Horloge: Festina Special Edition.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
moet dat dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me bij die dameshorloges altijd af of de tijd er uberhaupt vanaf gelezen kan worden.
Hey, da's mijn horlogequote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:44 schreef Geqxon het volgende:
Wat mij trouwens opvalt, is dat ik van nederlandse mensen nog nooit een opmerking over mijn horloge heb gehad. Van turkse of marokaanse mensen krijg ik echt de hele tijd de vraag wat voor horloge ik heb, wat ik er nog meer mee kan dan de tijd mee bekijken enzo
[afbeelding]
Schön.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:03 schreef slinxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kzag net een gozer naast me zitten in m'n werkgroep met dit horloge,quote:
Mooie klokquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:06 schreef veni het volgende:
laatse aanwinst panerai luminor marina foto volgt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |