Doe je alleen proteome? Daar heb ik er zelf ook nog geen in gehad.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:29 schreef Zebbie het volgende:
Dit is m'n 4e job al, en nog steeds geen hits
Ik 58quote:Op zondag 29 mei 2005 17:33 schreef washandje het volgende:
[..]
Doe je alleen proteome? Daar heb ik er zelf ook nog geen in gehad.
Jah, lol.. Ik zie ut.. wordt misschien nog een leuke wedstrijd..quote:Op zondag 29 mei 2005 17:44 schreef washandje het volgende:
[afbeelding]
Mijn CPU rating is bij elkaar even veel
Cpu rating is afhanklijk van de snelheid van je processor, maar 125 is niet onaardig hoor, k heb hier een Pentium m proc op 1.3 ghz(2.2ghz efficient) die heeft een cpu rating van 119quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef GotC het volgende:
Wat is de CPU rating nou precies? Bij mij is het 125
Je CPU rating staat voor hoe snel je processor is. Je aantal punten is aantal uren bezig * CPU rating.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef GotC het volgende:
Wat is de CPU rating nou precies? Bij mij is het 125
Ligt er aan wat voor JOB je doet... die cancer jobs gaan snelquote:Op zondag 29 mei 2005 18:11 schreef R-Mon het volgende:
9,79%, op nog m'n eerste job. Die andere 35%. Schiet niet echt op.![]()
het zijn cancer jobsquote:Op zondag 29 mei 2005 18:20 schreef visvogel het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor JOB je doet... die cancer jobs gaan snel![]()
Veel andere programma's aanstaan die CPU gebruiken? Daar gaat het van omlaag.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:17 schreef XoloX het volgende:
hmm wat een hoge ratings allemaal yo, ik zit op 105... en dat met een 3.4 ghz en 512 ddr :S
Op www.find-a-drug.org.uk staat meer info over de verschillende jobs. Erg veel verschil zal er niet inzitten overigens (althans, niet voor jou merkbaar).quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Hoe weet je welke je moet kiezen? Is er een verschil tussen? Hoe zie je dat?
Dan ben je waarschijnlijk andere dingen aan het doen ondertussen......quote:Op zondag 29 mei 2005 18:17 schreef XoloX het volgende:
hmm wat een hoge ratings allemaal yo, ik zit op 105... en dat met een 3.4 ghz en 512 ddr :S
Vandaar, ik draai tussendoor ook nog spellen zoals UT2004 enzoquote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef washandje het volgende:
[..]
Veel andere programma's aanstaan die CPU gebruiken? Daar gaat het van omlaag.
Als je gamed gaat je cpu rating omlaag, alle beschikbare cputijd gaat naar de game ipv FaD (omdat het een lage prioriteit heeft) als je hoge scores wilt halen kan je m beter een poosje alleen latenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:22 schreef Zebbie het volgende:
Als je gamed, gaat je CPU rating dan achteruit?
En onder beeldbescherming?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:46 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Als je gamed gaat je cpu rating omlaag, alle beschikbare cputijd gaat naar de game ipv FaD (omdat het een lage prioriteit heeft) als je hoge scores wilt halen kan je m beter een poosje alleen laten![]()
hmm nope THINK gebruikt ongeveer 80% van mijn cpu capaciteit... (althans net, nu ben ik een track aan het mixxen en neemt hij minder op)quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef washandje het volgende:
[..]
Veel andere programma's aanstaan die CPU gebruiken? Daar gaat het van omlaag.
Uhm dat is eigenlijk niet de bedoeling, je mag natuurlijk nu alles wel opsparen maar flush het dan op 31 mei,(dat wordt ook geadviseerd) want als iedereen dat doet dan verwachten ze 1 grote piek op 1 juni dat kunnen ze wel verwerken, maar het is beter als dit gewoon geleidelijk aan gaat. btw Welkom !!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:06 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik doe ook mee, ik doe ook mee!
M'n Athlon 64 3500+ (rating 204) staat al een poosje te grazen, evenals m'n Athlon TBird 1200 (rating 116).
Ik neem aan dat het de bedoeling is dat de resultaten pas geflushed moeten worden op de dag van de stampede?
Als je je screensaver aan hebt staan, dan werkt FaD alleen als die ook echt je beeld beschermd, dus als je aan het gamen bent dan loopt FaD nietquote:
Die codes en de daarbij horende jobs zijn hier te vinden : http://fad.tastats.com/show_query_summary.php (site is traag, dat wel lol)quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Hoe weet je welke je moet kiezen? Is er een verschil tussen? Hoe zie je dat?
In snooze mode dan pauseerd ie een paar minuten, als je een laptop gebruikt dan moet je adapter aangesloten zijn op het lichnet, anders gaat je client in snooze mode na een paar minuten, in de control panel kun je aangeven hoelang die moet pauseren, minium is 1 minuut.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:22 schreef Arnold_fan het volgende:
Dat snooze wat houd dat in?? Is het zo dat als ik mijn pc nu een kwartier niet gebruik dat hij ook stopt? Want dan moet hij juist doorgaan, maar volgens mij stopt hij zo
Dus als ik niet wil dat hij pauze houd op 9999 zetten?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:32 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
In snooze mode dan pauseerd ie een paar minuten, als je een laptop gebruikt dan moet je adapter aangesloten zijn op het lichnet, anders gaat je client in snooze mode na een paar minuten, in de control panel kun je aangeven hoelang die moet pauseren, minium is 1 minuut.
neej je moet m juist op 1 minuut zetten, dan gaat ie maximaal 1 minuut pauze houden als je op snooze drukt, normaal gesproken gaat ie niet automatisch op snooze, tenzij je een laptop gebruikt,quote:Op zondag 29 mei 2005 21:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dus als ik niet wil dat hij pauze houd op 9999 zetten?
Of is het beter voor je CPU koeling?
Vergeet niet, als je een HT proc hebt (wat ik verwacht), moet je eigenlijk met 2 vermenigvuldigen. Je draait immers 2 clients. Kan je zien in de task manager (sorteren op CPU). daar zie je 2x think.exe draaien.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:17 schreef XoloX het volgende:
Staan daar alle nieuwe users ?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:32 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Even een linkje van de opponent : is te zien hoeveel nieuwe dpc-ers zich hebben aangemeld vandaag
http://stats.free-dc.org/new/newusers.php?proj=fad
heb je je team nummer wel goed ingevuld? Je staat er pas tussen als je resultaten heb ingevuld. Morgen zal ik een complete lijst neerzetten van nieuwe leden. Als je daar tussen staat heb je het goed gedaanquote:Op zondag 29 mei 2005 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Staan daar alle nieuwe users ?
Ik kan me zelf namelijk niet vinden.
Volgens mij heb ik het goed gedaan.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:06 schreef E-Jey het volgende:
[..]
heb je je team nummer wel goed ingevuld? Je staat er pas tussen als je resultaten heb ingevuld. Morgen zal ik een complete lijst neerzetten van nieuwe leden. Als je daar tussen staat heb je het goed gedaan![]()
Dit is de nieuwe lijst van members die iets hebben ingeleverd (tot 20:30 vanavond) - stats worden eens per 6 uren geupdate.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:32 schreef Nightanimal het volgende:
Even een linkje van de opponent : is te zien hoeveel nieuwe dpc-ers zich hebben aangemeld vandaag
http://stats.free-dc.org/new/newusers.php?proj=fad
LOL, ik sta er ook niet tussen maar heb het teamnummer pas later toegevoegd. Dat teamnummer zou misschien wat meer benadrukt kunnen worden in het stuk op de FP!quote:2005-05-29 Mr. Ali Dutch Power Cows
2005-05-29 spsjr Dutch Power Cows
2005-05-29 Siemelink Dutch Power Cows
2005-05-29 Tosh;1 Dutch Power Cows
2005-05-29 Squeez Dutch Power Cows
2005-05-29 inetcall FAD@China
2005-05-29 MueR Dutch Power Cows
2005-05-29 picta Dutch Power Cows
2005-05-29 Dumping Dutch Power Cows
2005-05-29 Blitz1221 Dutch Power Cows
2005-05-29 Backupmaster Dutch Power Cows
2005-05-29 johanmagnus Dutch Power Cows
2005-05-29 kaspermols282 Dutch Power Cows
2005-05-29 veeceebee Dutch Power Cows
2005-05-29 Muijs Dutch Power Cows
2005-05-29 Angel;4 Dutch Power Cows
2005-05-29 firstrubu Dutch Power Cows
2005-05-29 Ekpyrosis Dutch Power Cows
2005-05-29 Floepert Dutch Power Cows
2005-05-29 NHJ-BV Dutch Power Cows
2005-05-29 Orion666 Dutch Power Cows
2005-05-29 Dkeihro Dutch Power Cows
2005-05-29 SUTREB Dutch Power Cows
2005-05-29 TACO1978 Dutch Power Cows
2005-05-29 SUNNY Dutch Power Cows
2005-05-29 JCvanDoorn Dutch Power Cows
2005-05-29 Disco99 Dutch Power Cows
2005-05-29 Big_Fat_Wombat Dutch Power Cows
2005-05-29 B.O.F.H. Dutch Power Cows
2005-05-29 wanderingidea Dutch Power Cows
2005-05-29 Dirkjan Dutch Power Cows
2005-05-29 Martijnh333 Dutch Power Cows
2005-05-29 Harm Kocken Dutch Power Cows
2005-05-29 QNTAL Dutch Power Cows
2005-05-29 TOMMY;4 Dutch Power Cows
2005-05-29 JeRa;1 Dutch Power Cows
2005-05-29 dope Dutch Power Cows
2005-05-29 Maupie;1 Dutch Power Cows
2005-05-28 EagleTitan Dutch Power Cows
2005-05-28 DPC_AsiaNeX Dutch Power Cows
2005-05-28 Rollerjooster Dutch Power Cows
2005-05-28 Washandje Dutch Power Cows
2005-05-28 siemen Dutch Power Cows
Ik kom er een paar te kort, hij is niet volledig up to date op het moment(tijdverschil).quote:Op zondag 29 mei 2005 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat klopt! hou vooral deze site in de gaten : http://fad.qik.nl/index.phpquote:Op zondag 29 mei 2005 23:56 schreef Youssef het volgende:
Ok, ik heb nu een van mijn jobs geupload... als het goed is kom ik dus de eerst volgende update in de statistieken te staan?
Het uitdelen van Jobs gaat totaal random automatisch daar hebben ze geen invloed op, je kan hier kijken, hoelang er een job over doet en hoveel hits die oplevert,: http://fad.tastats.com/show_query_summary.phpquote:Op zondag 29 mei 2005 23:33 schreef Youssef het volgende:
Pffff, die Cancer dingen leveren ook weinig hits op. Ben er verdomme uren mee bezig. Willen ze nou dat ik een medicijn vind of niet.
Was maar een grapjequote:Op zondag 29 mei 2005 23:58 schreef Nightanimal het volgende:
Het uitdelen van Jobs gaat totaal random automatisch daar hebben ze geen invloed op, je kan hier kijken, hoelang er een job over doet en hoveel hits die oplevert,: http://fad.tastats.com/show_query_summary.php
Als je veel hits per job wil hebben, kun je dat project aanvinken in je FaD control panel, je kunt het naar je wensen zelf aanpassen, maar als je job maar weinig hits heeft gaat het sneller, dus kan je meerdere jobs doen in de tijd dat je een job doet die veel hits heeft, het ongeveer gelijk, het is beide nuttig en de uiteindelijke punten tellen... Punten zijn belangrijker dan hits (laat ik het zo zeggen)
Kijk in je Queue, als je ze niet al automatisch verzend.... daar kan je een Job aanklikken die klaar is en dan op Send drukken.quote:
Alle vragen die je stelt is een antwoord op te vinden in de Faq pagina van de organisatie zelf:quote:Op zondag 29 mei 2005 23:38 schreef visvogel het volgende:
Heeft iemand reverenties (bv in wetenschappelijke bladen) waar dit programma wordt genoemd?
En weet iemand hoe dit precies in zn werk gaat? je download 10.000 mogelijkheden die je pc dan gaat uitvoeren?
Hoe komen zij aan deze mogelijkheden, waar gaan de resultaten precies naartoe?
En waarom zijn het meteen vrijwel alle ziektes die worden onderzocht, en niet stuk voor stuk?
kortom: Ik heb nogal mn twijfels gekregen over dit project. Iedereen is meer gefocust op die wedstrijd. erg leuk 3 miljoen pc's die samenwerken en miljarden GFLOP'S aan verwerkingskracht per ... hebben, maar het komt mij niet over als een zuiver project.
ook zo vreemd dat je resultaten niet eens 1 KB groot zijn
kan je iets specifieker zijn, wanneer dat optreed, en wat voor handeling je verrichte toen het optrad?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:16 schreef Punkerdude het volgende:
ik krijg vage 357 errors on return?
http://funcracker.net/stampede/list.phpquote:Op maandag 30 mei 2005 01:09 schreef FallenAngel666 het volgende:
Waar kan je zien wie er allemaal in team FoK! mee doen?
http://funcracker.net/stampede/list.php, en als je je eerste job hebt verstuurd, kom je hier ook in het lijstje van new members te staan : http://fad.qik.nl/index.phpquote:Op maandag 30 mei 2005 01:09 schreef FallenAngel666 het volgende:
Waar kan je zien wie er allemaal in team FoK! mee doen?
Veel mensen die lezen niet eerst, die vragen gelijk wat ze niet snappen, zo gaat het ook op een helpdeskquote:Op maandag 30 mei 2005 01:13 schreef Tarak het volgende:
[..]
http://funcracker.net/stampede/list.php
Nogmaals, volgens mij kan het teamnummer in het artikel op de FP beter in dikgedrukte cijfers komen te staan.
En vergeet iisschots niet in het begin!quote:Op maandag 30 mei 2005 01:07 schreef Tarak het volgende:
De participatie van de crew valt nogal tegen..............
Er doen er maar een paar mee..... ik zie alleen maar steenz, miss_bleu en Danny!
Hup mensen, wil je zo'n stampede nu winnen of niet?
Mail 'm: Zebbiequote:Op maandag 30 mei 2005 01:32 schreef PurpleBear het volgende:
De funcracker site is voorlopig een grote onzin lijst.
Uit andere stats, kan ik voorlopig concluderen dat Zebbie is de enige (nu) die z'n team nummer niet heeft ingevuld. Deze hebben zich al gecorrigeerd: (MueR, Mr. Ali, picta, spsjr, Dumping, Siemelink, Backupmaster)
Misschien als je met de rechtermuisknop op het "Think" icoontje klikt en dan controleren dat er GEEN vinkje voor de snooze optie staat. Staat bij mij iig geen vinkje voor en hij schiet niet op snooze.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:39 schreef GotC het volgende:
Bij mij gaatie nog steeds op snoozing! Constant!Irritant, maargoed
Er staat dus wel een vinkje voor, en die krijg ik met al het geweld niet weg, is pas een enkele keer geluktquote:Op maandag 30 mei 2005 02:53 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Misschien als je met de rechtermuisknop op het "Think" icoontje klikt en dan controleren dat er GEEN vinke voor de snooze optie staat. Staat bij mij iig geen vinkje voor en hij schiet niet op snooze.
Een andere optie is in setup bij de Snooze time 1440 minuten in te vullen (dat ik het maximale) dan shiet ie als het goed is pas na 24 uur op Snooze.
Succes ermeej enlekker als je eraan toe bent
Je mag het gerust zo proberen hoor, maar als je m op 1440 minuten zet, dan gaat ie de eerst volgende keer in de snooze..voor maar liefst 1440 minuten, niet echt wenselijk lijkt me lolquote:Op maandag 30 mei 2005 02:53 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Misschien als je met de rechtermuisknop op het "Think" icoontje klikt en dan controleren dat er GEEN vinkje voor de snooze optie staat. Staat bij mij iig geen vinkje voor en hij schiet niet op snooze.
Een andere optie is in setup bij de Snooze time 1440 minuten in te vullen (dat is het maximale) dan shiet ie als het goed is pas na 24 uur op Snooze.
Succes ermeej enlekker als je eraan toe bent
WHOOPS, SH*T volgens mij heb ik net heel fout advies gegeven... op de site http://www.find-a-drug.org.uk/frame.html (bij frequently asked questions)lees ik net dat de Snooze tijd te maken heeft met de tijd waarna het "werken" weer start ipv, wanneer het stopt...quote:Op maandag 30 mei 2005 03:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Er staat dus wel een vinkje voor, en die krijg ik met al het geweld niet weg, is pas een enkele keer gelukt(Hoe? Al sla je me vierkant dood)
Heb wel die tijd zo ingevuld nu
Oh en ook welterusten voor straks/zo/nuAl ga ik nog niet slapen
hmmm je hebt wel een punt heb idd een HT, maar het rare vind ik dan .....dat ik think.exe 3 keer heb draaien.. mischien heb ik ergens te vaak o pgeklikt ofzo.... zal wel zien als mn stats online staan...quote:Op zondag 29 mei 2005 21:48 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
Vergeet niet, als je een HT proc hebt (wat ik verwacht), moet je eigenlijk met 2 vermenigvuldigen. Je draait immers 2 clients. Kan je zien in de task manager (sorteren op CPU). daar zie je 2x think.exe draaien.
Dan kan je het aantal kopieen verminderen in de control panel, 2 ipv 3!quote:Op maandag 30 mei 2005 03:34 schreef XoloX het volgende:
[..]
hmmm je hebt wel een punt heb idd een HT, maar het rare vind ik dan .....dat ik think.exe 3 keer heb draaien.. mischien heb ik ergens te vaak o pgeklikt ofzo.... zal wel zien als mn stats online staan...
Oke, mailtje ontvangenquote:Op maandag 30 mei 2005 01:32 schreef PurpleBear het volgende:
De funcracker site is voorlopig een grote onzin lijst.
Uit andere stats, kan ik voorlopig concluderen dat Zebbie is de enige (nu) die z'n team nummer niet heeft ingevuld. Deze hebben zich al gecorrigeerd: (MueR, Mr. Ali, picta, spsjr, Dumping, Siemelink, Backupmaster)
Ik heb nu net m'n 5e job klaar, 0 hitsquote:Op maandag 30 mei 2005 07:03 schreef Dark_Killah het volgende:
54.10% hier 't gaat dus echt niet snel.Wel 6 hits, is dat eigelijk veel, 't klinkt namelijk neit zo veel als je naar de tijd kijkt die ik eraan heb besteed.
![]()
Ik ben ook soort van crewquote:Op maandag 30 mei 2005 01:07 schreef Tarak het volgende:
De participatie van de crew valt nogal tegen..............
Er doen er maar een paar mee..... ik zie alleen maar steenz, miss_bleu en Danny!
Hup mensen, wil je zo'n stampede nu winnen of niet?
Nee hij draait drie keer omdat dat programma maar één job per scherm kan doen. Als ie drie keer draait kan hij dus ook 3 jobs doen.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:34 schreef XoloX het volgende:
[..]
hmmm je hebt wel een punt heb idd een HT, maar het rare vind ik dan .....dat ik think.exe 3 keer heb draaien.. mischien heb ik ergens te vaak o pgeklikt ofzo.... zal wel zien als mn stats online staan...
Dat is pech hebbenquote:
Tja er zijn inderdaad jobs bij die wat langer moeten draaien.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:01 schreef Chris.nl het volgende:
[afbeelding]
'k ben nu al 17 uur bezig met die 1e job en nog niet klaar... Ik zou bijna zeggen "klote molecuul" ut is pas dat ik in de statistieken kom als die job resultaten verzonden zijn toch? Voor de rest had ik de boel wel goed ingevuld denk ik, maar ik kan mezelf nergens terugvinden... Maarjah.. morgen weer eens kijken.
Er zitten bij het project cancer idd snelle en minder snelle jobs tussen idd.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:53 schreef DPC-Kristof het volgende:
[..]
Tja er zijn inderdaad jobs bij die wat langer moeten draaien.
Ik heb ooit een job gehad die 5 dagen lang gedraaid heeft op een P-IV 3 Ghz
Je krijgt er nadien wel behoorlijk wat punten voor....
Door even te berekenen, zal je job nog ongeveer 7 uur nodig hebben om compleet te geraken.
Maar je mag niet volledig afgaan op het compleet-%. Soms duurt het uren vooraleer er een % bijkomt, en daarna doet hij enkele %'en op enkele minuten tijd.
Had ik ook, staat waarschijnlijk je screensaver op think, en dan loopt hij vast.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:16 schreef Punkerdude het volgende:
ik krijg vage 357 errors on return?
Een beetje Fokker weet dat toch welquote:Op maandag 30 mei 2005 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
En waar zijn de interne fok! statistieken te zien?
Dus pas vanaf die dag kan ik zien hoe ik het doe i.v.t. de andere fokkersquote:Op maandag 30 mei 2005 14:37 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Een beetje Fokker weet dat toch welhttp://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5 (onder het kopje FaD!)
Stampede stats zullen te zien zijn vanaf de startdatum rond 1-2 juni.
Nee hoor als je een job hebt ingeleverd ben jij en de andere Fokkers ook gelijk te zien in de dagelijkse stats: http://fad.qik.nl/index.php , die stampede teams zijn er enkel om de onderlinge team concurrentie te verhogenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dus pas vanaf die dag kan ik zien hoe ik het doe i.v.t. de andere fokkersIk ga bijna morgen voor 2 weken weg
Laat wel een pctje aanstaan
Heb je al minimaal 1 job afgemaakt en verzonden?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Zebbie het volgende:
Weet iemand al of ik ergens in de lijsten sta?
Veel van dat online gebeuren snap ik voor geen meter
Ik heb hier 5 jobs afgemaakt, maar ik weet niet hoe ik ze moet verzenden.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heb je al minimaal 1 job afgemaakt en verzonden?Zolang je dat niet hebt gedaan zul je er niet tussenkomen.
(wat betekent jouw naam
? )
Weet iemand hier waarom je niet mag sparen?Ok, morgen je opdrachten verzenden omdat het anders oneerlijk is voor de wedstrijd kan ik wel begrijpen... maar vanaf 1 juni sparen is toch geen probleem? Of wil men de statistieken zo 'zuiver' mogelijk houden en dat er niet opeens een team onverwachts tig plekken omhoog schiet?
als je rechtsonderin met je rechtermuisklikt op dat FaD icoontje drukt dan kan je 2e regel van boven Queue aanklikken, dan verschijnt de queu lijst en daar kan je een job versturen en nieuwe binnen halen, wel vreemd want normaal gesproken doet ie dat automatisch als je ienet verbinding open staat.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb hier 5 jobs afgemaakt, maar ik weet niet hoe ik ze moet verzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |