Je mag het gerust zo proberen hoor, maar als je m op 1440 minuten zet, dan gaat ie de eerst volgende keer in de snooze..voor maar liefst 1440 minuten, niet echt wenselijk lijkt me lolquote:Op maandag 30 mei 2005 02:53 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Misschien als je met de rechtermuisknop op het "Think" icoontje klikt en dan controleren dat er GEEN vinkje voor de snooze optie staat. Staat bij mij iig geen vinkje voor en hij schiet niet op snooze.
Een andere optie is in setup bij de Snooze time 1440 minuten in te vullen (dat is het maximale) dan shiet ie als het goed is pas na 24 uur op Snooze.
Succes ermeej enlekker als je eraan toe bent
WHOOPS, SH*T volgens mij heb ik net heel fout advies gegeven... op de site http://www.find-a-drug.org.uk/frame.html (bij frequently asked questions)lees ik net dat de Snooze tijd te maken heeft met de tijd waarna het "werken" weer start ipv, wanneer het stopt...quote:Op maandag 30 mei 2005 03:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Er staat dus wel een vinkje voor, en die krijg ik met al het geweld niet weg, is pas een enkele keer gelukt(Hoe? Al sla je me vierkant dood)
Heb wel die tijd zo ingevuld nu
Oh en ook welterusten voor straks/zo/nuAl ga ik nog niet slapen
hmmm je hebt wel een punt heb idd een HT, maar het rare vind ik dan .....dat ik think.exe 3 keer heb draaien.. mischien heb ik ergens te vaak o pgeklikt ofzo.... zal wel zien als mn stats online staan...quote:Op zondag 29 mei 2005 21:48 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
Vergeet niet, als je een HT proc hebt (wat ik verwacht), moet je eigenlijk met 2 vermenigvuldigen. Je draait immers 2 clients. Kan je zien in de task manager (sorteren op CPU). daar zie je 2x think.exe draaien.
Dan kan je het aantal kopieen verminderen in de control panel, 2 ipv 3!quote:Op maandag 30 mei 2005 03:34 schreef XoloX het volgende:
[..]
hmmm je hebt wel een punt heb idd een HT, maar het rare vind ik dan .....dat ik think.exe 3 keer heb draaien.. mischien heb ik ergens te vaak o pgeklikt ofzo.... zal wel zien als mn stats online staan...
Oke, mailtje ontvangenquote:Op maandag 30 mei 2005 01:32 schreef PurpleBear het volgende:
De funcracker site is voorlopig een grote onzin lijst.
Uit andere stats, kan ik voorlopig concluderen dat Zebbie is de enige (nu) die z'n team nummer niet heeft ingevuld. Deze hebben zich al gecorrigeerd: (MueR, Mr. Ali, picta, spsjr, Dumping, Siemelink, Backupmaster)
Ik heb nu net m'n 5e job klaar, 0 hitsquote:Op maandag 30 mei 2005 07:03 schreef Dark_Killah het volgende:
54.10% hier 't gaat dus echt niet snel.Wel 6 hits, is dat eigelijk veel, 't klinkt namelijk neit zo veel als je naar de tijd kijkt die ik eraan heb besteed.
![]()
Ik ben ook soort van crewquote:Op maandag 30 mei 2005 01:07 schreef Tarak het volgende:
De participatie van de crew valt nogal tegen..............
Er doen er maar een paar mee..... ik zie alleen maar steenz, miss_bleu en Danny!
Hup mensen, wil je zo'n stampede nu winnen of niet?
Nee hij draait drie keer omdat dat programma maar één job per scherm kan doen. Als ie drie keer draait kan hij dus ook 3 jobs doen.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:34 schreef XoloX het volgende:
[..]
hmmm je hebt wel een punt heb idd een HT, maar het rare vind ik dan .....dat ik think.exe 3 keer heb draaien.. mischien heb ik ergens te vaak o pgeklikt ofzo.... zal wel zien als mn stats online staan...
Dat is pech hebbenquote:
Tja er zijn inderdaad jobs bij die wat langer moeten draaien.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:01 schreef Chris.nl het volgende:
[afbeelding]
'k ben nu al 17 uur bezig met die 1e job en nog niet klaar... Ik zou bijna zeggen "klote molecuul" ut is pas dat ik in de statistieken kom als die job resultaten verzonden zijn toch? Voor de rest had ik de boel wel goed ingevuld denk ik, maar ik kan mezelf nergens terugvinden... Maarjah.. morgen weer eens kijken.
Er zitten bij het project cancer idd snelle en minder snelle jobs tussen idd.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:53 schreef DPC-Kristof het volgende:
[..]
Tja er zijn inderdaad jobs bij die wat langer moeten draaien.
Ik heb ooit een job gehad die 5 dagen lang gedraaid heeft op een P-IV 3 Ghz
Je krijgt er nadien wel behoorlijk wat punten voor....
Door even te berekenen, zal je job nog ongeveer 7 uur nodig hebben om compleet te geraken.
Maar je mag niet volledig afgaan op het compleet-%. Soms duurt het uren vooraleer er een % bijkomt, en daarna doet hij enkele %'en op enkele minuten tijd.
Had ik ook, staat waarschijnlijk je screensaver op think, en dan loopt hij vast.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:16 schreef Punkerdude het volgende:
ik krijg vage 357 errors on return?
Een beetje Fokker weet dat toch welquote:Op maandag 30 mei 2005 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
En waar zijn de interne fok! statistieken te zien?
Dus pas vanaf die dag kan ik zien hoe ik het doe i.v.t. de andere fokkersquote:Op maandag 30 mei 2005 14:37 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Een beetje Fokker weet dat toch welhttp://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5 (onder het kopje FaD!)
Stampede stats zullen te zien zijn vanaf de startdatum rond 1-2 juni.
Nee hoor als je een job hebt ingeleverd ben jij en de andere Fokkers ook gelijk te zien in de dagelijkse stats: http://fad.qik.nl/index.php , die stampede teams zijn er enkel om de onderlinge team concurrentie te verhogenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dus pas vanaf die dag kan ik zien hoe ik het doe i.v.t. de andere fokkersIk ga bijna morgen voor 2 weken weg
Laat wel een pctje aanstaan
Heb je al minimaal 1 job afgemaakt en verzonden?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Zebbie het volgende:
Weet iemand al of ik ergens in de lijsten sta?
Veel van dat online gebeuren snap ik voor geen meter
Ik heb hier 5 jobs afgemaakt, maar ik weet niet hoe ik ze moet verzenden.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heb je al minimaal 1 job afgemaakt en verzonden?Zolang je dat niet hebt gedaan zul je er niet tussenkomen.
(wat betekent jouw naam
? )
Weet iemand hier waarom je niet mag sparen?Ok, morgen je opdrachten verzenden omdat het anders oneerlijk is voor de wedstrijd kan ik wel begrijpen... maar vanaf 1 juni sparen is toch geen probleem? Of wil men de statistieken zo 'zuiver' mogelijk houden en dat er niet opeens een team onverwachts tig plekken omhoog schiet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |