abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27471781
quote:
Op maandag 30 mei 2005 02:53 schreef Chris.nl het volgende:

[..]

Misschien als je met de rechtermuisknop op het "Think" icoontje klikt en dan controleren dat er GEEN vinkje voor de snooze optie staat. Staat bij mij iig geen vinkje voor en hij schiet niet op snooze.
Een andere optie is in setup bij de Snooze time 1440 minuten in te vullen (dat is het maximale) dan shiet ie als het goed is pas na 24 uur op Snooze.

Succes ermeej en lekker als je eraan toe bent
Je mag het gerust zo proberen hoor, maar als je m op 1440 minuten zet, dan gaat ie de eerst volgende keer in de snooze..voor maar liefst 1440 minuten, niet echt wenselijk lijkt me lol
pi_27471783
quote:
Op maandag 30 mei 2005 03:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Er staat dus wel een vinkje voor, en die krijg ik met al het geweld niet weg, is pas een enkele keer gelukt (Hoe? Al sla je me vierkant dood)
Heb wel die tijd zo ingevuld nu

Oh en ook welterusten voor straks/zo/nu Al ga ik nog niet slapen
WHOOPS, SH*T volgens mij heb ik net heel fout advies gegeven... op de site http://www.find-a-drug.org.uk/frame.html (bij frequently asked questions)lees ik net dat de Snooze tijd te maken heeft met de tijd waarna het "werken" weer start ipv, wanneer het stopt...

How can I temporarily suspend the current THINK job?
The THINK icon in the system tray has a Snooze button. THINK will restart after 15 minutes.

Sorry, maar waarschijnlijk had ik ut net dus verkeerd nu weet ik het ook even niet meer... Succes iig met je vinkje uitzetten
  maandag 30 mei 2005 @ 03:34:12 #278
110988 XoloX
Capice?
pi_27471826
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:48 schreef PurpleBear het volgende:

[..]

Vergeet niet, als je een HT proc hebt (wat ik verwacht), moet je eigenlijk met 2 vermenigvuldigen. Je draait immers 2 clients. Kan je zien in de task manager (sorteren op CPU). daar zie je 2x think.exe draaien.
hmmm je hebt wel een punt heb idd een HT, maar het rare vind ik dan .....dat ik think.exe 3 keer heb draaien.. mischien heb ik ergens te vaak o pgeklikt ofzo.... zal wel zien als mn stats online staan...
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
pi_27471833
Chris.nl dat zei ik een post net boven je al lol

Welkom alle nieuwe iedereen, we hebben echt een enorme toeloop van leden gehad afgelopen zondag, we zitten nu reeds op de 599 leden dit is goed voor een 2e plek op de wereldranglijst qua ledenaantal, we hebben express het gras nog niet gemaaid, dus hebben we genoeg lang, vers, groen, mals, gras om op te kauwen, met andere woorden, we kunnen jullie steun hard gebruiken
hier nog een onvoorstelbaar overzichtje:
http://stats.free-dc.org/new/newusers.php?proj=fad
pi_27471835
quote:
Op maandag 30 mei 2005 03:34 schreef XoloX het volgende:

[..]

hmmm je hebt wel een punt heb idd een HT, maar het rare vind ik dan .....dat ik think.exe 3 keer heb draaien.. mischien heb ik ergens te vaak o pgeklikt ofzo.... zal wel zien als mn stats online staan...
Dan kan je het aantal kopieen verminderen in de control panel, 2 ipv 3!
pi_27472175
54.10% hier 't gaat dus echt niet snel. Wel 6 hits, is dat eigelijk veel, 't klinkt namelijk neit zo veel als je naar de tijd kijkt die ik eraan heb besteed.
pi_27472511
quote:
Op maandag 30 mei 2005 01:32 schreef PurpleBear het volgende:
De funcracker site is voorlopig een grote onzin lijst.
Uit andere stats, kan ik voorlopig concluderen dat Zebbie is de enige (nu) die z'n team nummer niet heeft ingevuld. Deze hebben zich al gecorrigeerd: (MueR, Mr. Ali, picta, spsjr, Dumping, Siemelink, Backupmaster)
Oke, mailtje ontvangen

Ik ga nog ff kijken of ik het misschien ergens vergeten ben. Ik heb ook nog nooit gepurged dus misschien ligt het daar aan.

In de lijst van funcracker sta ik wel
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_27472519
quote:
Op maandag 30 mei 2005 07:03 schreef Dark_Killah het volgende:
54.10% hier 't gaat dus echt niet snel. Wel 6 hits, is dat eigelijk veel, 't klinkt namelijk neit zo veel als je naar de tijd kijkt die ik eraan heb besteed.
Ik heb nu net m'n 5e job klaar, 0 hits

pi_27472668
Misschien zitten er wel een stel hackers/crackers achter die gebruik maken van je pc om wachtwoorden van bedrijven te brute-forcen, of die je computer laat rekenen om een programma te maken die MD5 wachtwoorden dan decripten
pi_27473846
quote:
Op maandag 30 mei 2005 01:07 schreef Tarak het volgende:
De participatie van de crew valt nogal tegen..............

Er doen er maar een paar mee..... ik zie alleen maar steenz, miss_bleu en Danny!

Hup mensen, wil je zo'n stampede nu winnen of niet?
Ik ben ook soort van crew
Who knew?
pi_27473896
quote:
Op maandag 30 mei 2005 03:34 schreef XoloX het volgende:

[..]

Nee hij draait drie keer omdat dat programma maar één job per scherm kan doen. Als ie drie keer draait kan hij dus ook 3 jobs doen.
Als je er te vaak op zou klikken, dan zegt hij dat hij niet meer jobs tegelijk kan doen (als het goed is) dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Who knew?
pi_27475140
quote:
Op maandag 30 mei 2005 08:12 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb nu net m'n 5e job klaar, 0 hits
Dat is pech hebben , ik zie dat je tot nu toe alleen maar 1I7I-Q1(Proteome) heb ingeleverd.
En volgens FaD site
"The test jobs took less time than typical jobs and with few hits. "
pi_27475721

'k ben nu al 17 uur bezig met die 1e job en nog niet klaar... Ik zou bijna zeggen "klote molecuul" ut is pas dat ik in de statistieken kom als die job resultaten verzonden zijn toch? Voor de rest had ik de boel wel goed ingevuld denk ik, maar ik kan mezelf nergens terugvinden ... Maarjah.. morgen weer eens kijken.
pi_27477349
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:01 schreef Chris.nl het volgende:
[afbeelding]

'k ben nu al 17 uur bezig met die 1e job en nog niet klaar... Ik zou bijna zeggen "klote molecuul" ut is pas dat ik in de statistieken kom als die job resultaten verzonden zijn toch? Voor de rest had ik de boel wel goed ingevuld denk ik, maar ik kan mezelf nergens terugvinden ... Maarjah.. morgen weer eens kijken.
Tja er zijn inderdaad jobs bij die wat langer moeten draaien.
Ik heb ooit een job gehad die 5 dagen lang gedraaid heeft op een P-IV 3 Ghz
Je krijgt er nadien wel behoorlijk wat punten voor....

Door even te berekenen, zal je job nog ongeveer 7 uur nodig hebben om compleet te geraken.
Maar je mag niet volledig afgaan op het compleet-%. Soms duurt het uren vooraleer er een % bijkomt, en daarna doet hij enkele %'en op enkele minuten tijd.
pi_27479048
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:53 schreef DPC-Kristof het volgende:

[..]

Tja er zijn inderdaad jobs bij die wat langer moeten draaien.
Ik heb ooit een job gehad die 5 dagen lang gedraaid heeft op een P-IV 3 Ghz
Je krijgt er nadien wel behoorlijk wat punten voor....

Door even te berekenen, zal je job nog ongeveer 7 uur nodig hebben om compleet te geraken.
Maar je mag niet volledig afgaan op het compleet-%. Soms duurt het uren vooraleer er een % bijkomt, en daarna doet hij enkele %'en op enkele minuten tijd.
Er zitten bij het project cancer idd snelle en minder snelle jobs tussen idd.
van de jobs die nu actief zijn, heb je precies degeen er het langst over doet en het meest aantal hits opleverd=80. have patienceyou will be rewarded for it.
pi_27479096
Jeeuh Ik sta er ook tussen Leuk joh statsgeilen

Bij mij doet ie ook uuuuuuuren over een job. 1tje heb ik gister klaar gekregen en nou is ie nog steeds bezig met de ander die ik gisteren om 14:00 ongeveer gestart heb. Maar dat maakt allemaal niet uit zo te zien...
  maandag 30 mei 2005 @ 14:18:15 #292
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_27481510
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:16 schreef Punkerdude het volgende:
ik krijg vage 357 errors on return?
Had ik ook, staat waarschijnlijk je screensaver op think, en dan loopt hij vast.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  maandag 30 mei 2005 @ 14:21:34 #293
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_27481598
En waar zijn de interne fok! statistieken te zien?
pi_27481960
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
En waar zijn de interne fok! statistieken te zien?
Een beetje Fokker weet dat toch wel http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5 (onder het kopje FaD!)
Stampede stats zullen te zien zijn vanaf de startdatum rond 1-2 juni.

Voor mensen die zich afvragen waarom de Faq pagina het niet doet, is hier:
http://www.stampertjes.nl/faq.htmlEen vervangend document te vinden,
Aantal plaatjes worden niet weergegeven, want de server daarvan is momenteel even niet beschikbaar, dit gaat opgelost worden.

[ Bericht 15% gewijzigd door Nightanimal op 30-05-2005 14:42:49 ]
  maandag 30 mei 2005 @ 14:41:33 #295
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_27482071
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:37 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

Een beetje Fokker weet dat toch wel http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5 (onder het kopje FaD!)
Stampede stats zullen te zien zijn vanaf de startdatum rond 1-2 juni.
Dus pas vanaf die dag kan ik zien hoe ik het doe i.v.t. de andere fokkers Ik ga bijna morgen voor 2 weken weg Laat wel een pctje aanstaan
pi_27482349
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:41 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dus pas vanaf die dag kan ik zien hoe ik het doe i.v.t. de andere fokkers Ik ga bijna morgen voor 2 weken weg Laat wel een pctje aanstaan
Nee hoor als je een job hebt ingeleverd ben jij en de andere Fokkers ook gelijk te zien in de dagelijkse stats: http://fad.qik.nl/index.php , die stampede teams zijn er enkel om de onderlinge team concurrentie te verhogen
( voor jouw persoonlijk: http://fad.qik.nl/index.php?team=2047&more=user&type=user&date=2005-05-30&user=Arnold_fan )

nieuwtjes met betreking tot de Stampede zijn hier te vinden:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1040098/2
pi_27482448
Weet iemand al of ik ergens in de lijsten sta?

Veel van dat online gebeuren snap ik voor geen meter

pi_27482525
http://fad.qik.nl/index.php

Moet ik me daar aanmelden met m'n username, en het password uit dat mailtje?

pi_27482706
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Zebbie het volgende:
Weet iemand al of ik ergens in de lijsten sta?

Veel van dat online gebeuren snap ik voor geen meter
Heb je al minimaal 1 job afgemaakt en verzonden? Zolang je dat niet hebt gedaan zul je er niet tussenkomen. (wat betekent jouw naam ? )

Weet iemand hier waarom je niet mag sparen? Ok, morgen je opdrachten verzenden omdat het anders oneerlijk is voor de wedstrijd kan ik wel begrijpen... maar vanaf 1 juni sparen is toch geen probleem? Of wil men de statistieken zo 'zuiver' mogelijk houden en dat er niet opeens een team onverwachts tig plekken omhoog schiet?
pi_27482848
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef Youssef het volgende:

[..]

Heb je al minimaal 1 job afgemaakt en verzonden? Zolang je dat niet hebt gedaan zul je er niet tussenkomen. (wat betekent jouw naam ? )

Weet iemand hier waarom je niet mag sparen? Ok, morgen je opdrachten verzenden omdat het anders oneerlijk is voor de wedstrijd kan ik wel begrijpen... maar vanaf 1 juni sparen is toch geen probleem? Of wil men de statistieken zo 'zuiver' mogelijk houden en dat er niet opeens een team onverwachts tig plekken omhoog schiet?
Ik heb hier 5 jobs afgemaakt, maar ik weet niet hoe ik ze moet verzenden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')