het zijn cancer jobsquote:Op zondag 29 mei 2005 18:20 schreef visvogel het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor JOB je doet... die cancer jobs gaan snel![]()
Veel andere programma's aanstaan die CPU gebruiken? Daar gaat het van omlaag.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:17 schreef XoloX het volgende:
hmm wat een hoge ratings allemaal yo, ik zit op 105... en dat met een 3.4 ghz en 512 ddr :S
Op www.find-a-drug.org.uk staat meer info over de verschillende jobs. Erg veel verschil zal er niet inzitten overigens (althans, niet voor jou merkbaar).quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Hoe weet je welke je moet kiezen? Is er een verschil tussen? Hoe zie je dat?
Dan ben je waarschijnlijk andere dingen aan het doen ondertussen......quote:Op zondag 29 mei 2005 18:17 schreef XoloX het volgende:
hmm wat een hoge ratings allemaal yo, ik zit op 105... en dat met een 3.4 ghz en 512 ddr :S
Vandaar, ik draai tussendoor ook nog spellen zoals UT2004 enzoquote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef washandje het volgende:
[..]
Veel andere programma's aanstaan die CPU gebruiken? Daar gaat het van omlaag.
Als je gamed gaat je cpu rating omlaag, alle beschikbare cputijd gaat naar de game ipv FaD (omdat het een lage prioriteit heeft) als je hoge scores wilt halen kan je m beter een poosje alleen latenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:22 schreef Zebbie het volgende:
Als je gamed, gaat je CPU rating dan achteruit?
En onder beeldbescherming?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:46 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Als je gamed gaat je cpu rating omlaag, alle beschikbare cputijd gaat naar de game ipv FaD (omdat het een lage prioriteit heeft) als je hoge scores wilt halen kan je m beter een poosje alleen laten![]()
hmm nope THINK gebruikt ongeveer 80% van mijn cpu capaciteit... (althans net, nu ben ik een track aan het mixxen en neemt hij minder op)quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef washandje het volgende:
[..]
Veel andere programma's aanstaan die CPU gebruiken? Daar gaat het van omlaag.
Uhm dat is eigenlijk niet de bedoeling, je mag natuurlijk nu alles wel opsparen maar flush het dan op 31 mei,(dat wordt ook geadviseerd) want als iedereen dat doet dan verwachten ze 1 grote piek op 1 juni dat kunnen ze wel verwerken, maar het is beter als dit gewoon geleidelijk aan gaat. btw Welkom !!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:06 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik doe ook mee, ik doe ook mee!
M'n Athlon 64 3500+ (rating 204) staat al een poosje te grazen, evenals m'n Athlon TBird 1200 (rating 116).
Ik neem aan dat het de bedoeling is dat de resultaten pas geflushed moeten worden op de dag van de stampede?
Als je je screensaver aan hebt staan, dan werkt FaD alleen als die ook echt je beeld beschermd, dus als je aan het gamen bent dan loopt FaD nietquote:
Die codes en de daarbij horende jobs zijn hier te vinden : http://fad.tastats.com/show_query_summary.php (site is traag, dat wel lol)quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Hoe weet je welke je moet kiezen? Is er een verschil tussen? Hoe zie je dat?
In snooze mode dan pauseerd ie een paar minuten, als je een laptop gebruikt dan moet je adapter aangesloten zijn op het lichnet, anders gaat je client in snooze mode na een paar minuten, in de control panel kun je aangeven hoelang die moet pauseren, minium is 1 minuut.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:22 schreef Arnold_fan het volgende:
Dat snooze wat houd dat in?? Is het zo dat als ik mijn pc nu een kwartier niet gebruik dat hij ook stopt? Want dan moet hij juist doorgaan, maar volgens mij stopt hij zo
Dus als ik niet wil dat hij pauze houd op 9999 zetten?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:32 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
In snooze mode dan pauseerd ie een paar minuten, als je een laptop gebruikt dan moet je adapter aangesloten zijn op het lichnet, anders gaat je client in snooze mode na een paar minuten, in de control panel kun je aangeven hoelang die moet pauseren, minium is 1 minuut.
neej je moet m juist op 1 minuut zetten, dan gaat ie maximaal 1 minuut pauze houden als je op snooze drukt, normaal gesproken gaat ie niet automatisch op snooze, tenzij je een laptop gebruikt,quote:Op zondag 29 mei 2005 21:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dus als ik niet wil dat hij pauze houd op 9999 zetten?
Of is het beter voor je CPU koeling?
Vergeet niet, als je een HT proc hebt (wat ik verwacht), moet je eigenlijk met 2 vermenigvuldigen. Je draait immers 2 clients. Kan je zien in de task manager (sorteren op CPU). daar zie je 2x think.exe draaien.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:17 schreef XoloX het volgende:
Staan daar alle nieuwe users ?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:32 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Even een linkje van de opponent : is te zien hoeveel nieuwe dpc-ers zich hebben aangemeld vandaag
http://stats.free-dc.org/new/newusers.php?proj=fad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |