quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:38 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
ik geef hem samem met mijn broers postzegels met het logo van zijn eigen eenmansbedrijfje erop.
Wat heeft hij je dan aangedaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:33 schreef cerror het volgende:
Ik ga met 'm naar starwars episode III.
Wel raar sinds ik m'n pa niet echt mag.
Whoehaha, LOL....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:46 schreef michiel- het volgende:
Wat heeft Scootmobiel d'r vader gedaan dat zij zich zo enorm uitslooft?![]()
Heeft 'ie d'r scootmobiel gelapt ofzo?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Vadersquote:Op zondag 29 mei 2005 00:32 schreef Steve-O1 het volgende:
[..]
Nix zoals veel vaders dat is het probleem .
Lullig van 'm.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:32 schreef Steve-O1 het volgende:
Nix zoals veel vaders dat is het probleem .
Dan is diegene begraven......quote:Op zondag 29 mei 2005 00:30 schreef Scootmobiel het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?![]()
* Denkt aan een navelpiercing-met-bloemetjes-motief ofzo, of een bloemetjestatoeage op z'n buik...![]()
![]()
![]()
Ow, op die manier. Ja, natuurlijk, nou vat ik 'm. Stom dat ik daar gisteren niet op kwam, hehe...quote:Op zondag 29 mei 2005 10:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Dan is diegene begraven......weet niet of ik het nog verder iut moet leggen??
Ik zeg nietsquote:Op zondag 29 mei 2005 10:33 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Ow, op die manier. Ja, natuurlijk, nou vat ik 'm. Stom dat ik daar gisteren niet op kwam, hehe...'t was zeker al een beetje te laat in de avond
![]()
![]()
Ideetje: Ga op 19 juni lekker gezellig met z'n drietjes uit ofzo, als meiden onder elkaar.... Leuk toch? Heeft paps ook eindelijk eens de dag van z'n leven!quote:Op zondag 29 mei 2005 10:00 schreef Natalie het volgende:
Hij zou graag eens lekker een dagje alleen thuis willen zijn. Met een vrouw en twee dochters in huis kun je je misschien voorstellen wat paps te verdturen heeft. PMS, chagrijnige buien en iedere dag The Bold gaan toch vervelen
Groot gelijk, had ik ook gedaan in dat geval. Wat een egoïstische aso, zeg.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:51 schreef Koenz0r het volgende:
Maar als je miljonair bent, en je bent te gierig om je eigen zoons geld te geven kun je wat mij betreft dood gaan. Wel een huis van 5 ton kopen, motor van x ton..
Neen, ik besteed mijn geld wel aan mijn stief vader
Het gene wat ik boven opgenoemt heb is nog het minst erge ervanquote:Op zondag 29 mei 2005 10:58 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Groot gelijk, had ik ook gedaan in dat geval. Wat een egoïstische aso, zeg.![]()
Precies hetzelfde als dat mijn moeder kreeg met moederdag, helemaal niks dusquote:Op zondag 29 mei 2005 11:53 schreef ChrisJX het volgende:
Denk je alle onzin gehad te hebben, is het ook nog eens vaderdag
Die vindt dat geweldig. Lekker het huis voor zichzelf en geen gezeur om zich heen (alsof wij zo zeuren...) Maar ik ben sowieso zondag een gedeelte van de dag afwezig, dus van mij zal ie geen last hebbenquote:Op zondag 29 mei 2005 10:45 schreef Scootmobiel het volgende:
Ideetje: Ga op 19 juni lekker gezellig met z'n drietjes uit ofzo, als meiden onder elkaar.... Leuk toch? Heeft paps ook eindelijk eens de dag van z'n leven!![]()
Derde zondag in juni.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:05 schreef Murray het volgende:
Phew, bij het zien van de topictitel was ik ff bang dat het vandaag was...
Eensch!quote:
Wat origineel!!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:26 schreef Scootmobiel het volgende:
In navolging van het Moederdagtopic nu natuurlijk ook een Vaderdag-versie.
Zondag 19 juni is het zover...Wat heb jij voor hem gekocht (of zelf gemaakt)?
![]()
TS begint:
De mijne houdt erg van historie, met name van die plekken waar hij zelf fijne herinneringen aan heeft uiteraard. IJsselmonde (bij Rotterdam) is voor hem zo'n plek, daar had hij als kind familie wonen waar hij heel wat gezellige uurtjes doorgebracht heeft. Hij is zelf al jaren niet meer in IJsselmonde geweest, dus ik ben daar laatst eens naartoe gegaan (met m'n scootmobiel over de Brienenoordbrug getuft, ja) om foto's te maken op de plaatsen waarvan ik weet dat die veel voor hem betekenen.
![]()
Deze foto's ga ik nu in een speciaal hiervoor gekocht fotoalbum plakken, zodat hij alles mooi bij elkaar heeft.
En m'n moeder heeft een flos-apparaat voor 'm gekocht, want hij krijgt nogal eens op z'n kop van de tandarts, dat-ie z'n gebit toch echt wat beter moet gaan onderhouden (haha, LOL...)
[afbeelding]
En natuurlijk krijgt-ie ook weer een mooie zelfgemaakte kaart, niet te vergeten.![]()
Wat geef jij hem op 19 juni?
Dank je... Ja, ik hou nogal van originele cadeaus, vind het altijd wel een uitdaging om iets passends voor iemand te vinden, waar die echt wat aan heeft.quote:
Belastingsonderduiker?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:38 schreef Stuart het volgende:
Niets want mijn vader is toch niet in Nederland![]()
Hmm, zó 'harteloos' ben je dus helemaal niet, dat blijkt wel...quote:
BzzzzzZZZZzzzzz...... *TSSSK!* .....(heerlijke stilte)....quote:Op zondag 29 mei 2005 21:06 schreef Sorella het volgende:
De vliegenmepper die genoemd is vind ik een leuk idee dus ik ben klaar
Ha, da's ook een goeie!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:12 schreef Modwire het volgende:
Een account op fok!
Hij is idd wel orgineelquote:Op maandag 30 mei 2005 22:12 schreef Modwire het volgende:
Een account op fok!
Jij wel, ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou op zijn minst iets met materiaalistische waarde vragen
eau-de-cologne is niet met veelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:42 schreef Geqxon het volgende:
Maar wat heb je nou aan een zelf-gefrutselds papieren ding als je ook eau-de-cologne oid kan vragen??
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:56 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Met veel liefde door je kinderen gemaakt dan
Goed idee!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:24 schreef Nyana het volgende:
Uhm, denk dat ik hem een hangmat geef voor achter in de tuin.
Heeft de rest ook nog wat aan.![]()
moet je ze even bij AH langs laten gaan, Hartmann spullen voor een prikkiequote:Op woensdag 1 juni 2005 12:00 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Mijn ouders willen een nieuwe tuinset en hebben daar een fonds voor opgerichtHet hoeft niet alla minuut gekocht te worden dus gebruiken ze deze soort dagen voor om de kas wat te de spekken dus we storten wat in het tuinmeubelen fonds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |