quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:38 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
ik geef hem samem met mijn broers postzegels met het logo van zijn eigen eenmansbedrijfje erop.
Wat heeft hij je dan aangedaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:33 schreef cerror het volgende:
Ik ga met 'm naar starwars episode III.
Wel raar sinds ik m'n pa niet echt mag.
Whoehaha, LOL....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:46 schreef michiel- het volgende:
Wat heeft Scootmobiel d'r vader gedaan dat zij zich zo enorm uitslooft?![]()
Heeft 'ie d'r scootmobiel gelapt ofzo?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Vadersquote:Op zondag 29 mei 2005 00:32 schreef Steve-O1 het volgende:
[..]
Nix zoals veel vaders dat is het probleem .
Lullig van 'm.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:32 schreef Steve-O1 het volgende:
Nix zoals veel vaders dat is het probleem .
Dan is diegene begraven......quote:Op zondag 29 mei 2005 00:30 schreef Scootmobiel het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?![]()
* Denkt aan een navelpiercing-met-bloemetjes-motief ofzo, of een bloemetjestatoeage op z'n buik...![]()
![]()
![]()
Ow, op die manier. Ja, natuurlijk, nou vat ik 'm. Stom dat ik daar gisteren niet op kwam, hehe...quote:Op zondag 29 mei 2005 10:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Dan is diegene begraven......weet niet of ik het nog verder iut moet leggen??
Ik zeg nietsquote:Op zondag 29 mei 2005 10:33 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Ow, op die manier. Ja, natuurlijk, nou vat ik 'm. Stom dat ik daar gisteren niet op kwam, hehe...'t was zeker al een beetje te laat in de avond
![]()
![]()
Ideetje: Ga op 19 juni lekker gezellig met z'n drietjes uit ofzo, als meiden onder elkaar.... Leuk toch? Heeft paps ook eindelijk eens de dag van z'n leven!quote:Op zondag 29 mei 2005 10:00 schreef Natalie het volgende:
Hij zou graag eens lekker een dagje alleen thuis willen zijn. Met een vrouw en twee dochters in huis kun je je misschien voorstellen wat paps te verdturen heeft. PMS, chagrijnige buien en iedere dag The Bold gaan toch vervelen
Groot gelijk, had ik ook gedaan in dat geval. Wat een egoïstische aso, zeg.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:51 schreef Koenz0r het volgende:
Maar als je miljonair bent, en je bent te gierig om je eigen zoons geld te geven kun je wat mij betreft dood gaan. Wel een huis van 5 ton kopen, motor van x ton..
Neen, ik besteed mijn geld wel aan mijn stief vader
Het gene wat ik boven opgenoemt heb is nog het minst erge ervanquote:Op zondag 29 mei 2005 10:58 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Groot gelijk, had ik ook gedaan in dat geval. Wat een egoïstische aso, zeg.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |