In muziek kan ook alles weg gelaten worden ja, ook een kunst is dat, dat klopt, maar nu ga ik pitten. Trustequote:
Goed plan, ik verkeer al in een soort halfslaap en het wordt toch niet meer koeler.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 04:54 schreef Neleos het volgende:
Ik ga pitten GLO, misschien dat de ochtenploeg de vraag weet.
Truste!![]()
en ook truste MagStar![]()
Prachtig hoor, maar ik zie werkelijk niet in hoe je blondie kan vergelijken met Television.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 04:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Neleos heeft gelijk, dit is het verkeerde topic voor dit soort discussies. Maar het nu volgende verhaal vertelt je precies wat new wave is - en waarom het zo divers is:
[..]
En nog even specifiek over Blondie: die band komt voort uit de New Yorkse punk- en new wavescene van het midden van de jaren 70. Zij, Television, de Ramones, Richard Hell, Patti Smith, Talking Heads, dat was 1 grote vriendengroep die elkaar allemaal kende en dezelfde houding tegenover muziek maken had. Ze speelden in Max's Kansas City en CBGB's en veranderden het aangezicht van de popmuziek.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:49 schreef dolle_hond het volgende:
2 pagina's vol kletsen en niet de titel noemen
Zonder Natalie had ik het nooit geradenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, ik herken Natalie Merchant ook
Rellen over blondie en curtis en wave enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Mogguh, is er nog watskeburt?
Neuhquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:40 schreef bigshadow het volgende:
carouselle??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |