Het zijn vooral de lageropgeleiden (tot en met MBO) die emigreren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:51 schreef DaveM het volgende:
[..]
Heeft niks met inzicht te maken, hogeropgeleiden zijn gewoon minder bang om hun baan te verliezen en hebben geld genoeg om te emigreren als hier de pleuris uitbreekt.
De een ziet de zon aan de horizon, de ander onweer. Kwestie van instelling.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jongen, ben je echt zo simpel van ziel?
De grondwet is de basis voor wat gaat komen. En dat is wat ik jou vertel, als jij daar anders over denkt, dan moet je dat vertellen. Niemand kan/zal jou vertellen wat het meer gaat kosten. Wat denk je zelf wat de reaktie van het electoraat zou zijn als ze al mogen meestemmen?
Ik vind het totale bedrag dat betaald wordt nog immer niet zo hoog. 4 miljard op het totale BNP is nait zoveul.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, die was toch al zo gunstig voor Nederland.![]()
![]()
dat doen de meeste RTL4 kijkers.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:56 schreef George-Butters het volgende:
Oh ja: ik stem voor.
Tot voor kort hoorde ik hele andere berichten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het zijn vooral de lageropgeleiden (tot en met MBO) die emigreren.
Ze is een roebelhoer met rimpels.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:01 schreef sizzler het volgende:
Marianne.
tot zo ver mijn inhoudelijke posts voor vandaag
Wat klopt daar niet aan volgens jou?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:57 schreef RichardQuest het volgende:
"in de grondwet is vastgelegd dat er nog meer geproduceerd moet worden" en dat is niet goed voor het milieu![]()
Cijfers? Ik denk dat je in de war bent met immigranten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het zijn vooral de lageropgeleiden (tot en met MBO) die emigreren.
Nederlanders: "wij staan voor gek met zo'n MP"quote:Premier: Ik sta voor gek bij 'nee'
Een Nederlands nee tegen de Europese Grondwet is in Brussel niet uit te leggen, meent premier Balkenende.
Hij vreest dat hij onder zijn collega's 'voor gek' zal staan als hij de uiteenlopende verhalen van het tegenkamp allemaal tegelijk moet gaan bepleiten.
In een interview met het Algemeen DagbLad - enkele dagen voor het Nederlandse referendum - maakt Balkenende duidelijk dat volgens hem de reputatie van ons land als medeoprichter van de EU door een 'nee' zeer grote schade kan oplopen.
Buitenlandse leiders kijken al met argusogen naar Nederland en vragen hem wat er aan de hand is. ,,Zij kennen ons land als drager van Europese integratie, als land dat altijd constructief en kritisch meewerkt in internationale instellingen. Die reputatie staat op het spel'', aldus de premier.
Hij verwijt het nee-kamp van SP, LPF, ChristenUnie, SGP, Wilders en anderen dat het geen alternatieven aandraagt. ,,Bovendien is er veel steun. In de Tweede Kamer is 85 procent vóór de Grondwet. Vakbondsleiders, werkgevers, milieubeweging, ontwikkelingsorganisaties, jongerenclubs - allemaal vóór!''
• Het interview met de minister-president is te lezen in de zaterdagbijlage AD Achtergrond.
Nee Arielquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:02 schreef DaveM het volgende:
[..]
tijd niet gezien Koos, ban aan je broek?
Je mag denken wat je wilt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Cijfers? Ik denk dat je in de war bent met immigranten.
De meeste politici zijn zo gedrild in het praten in algemeenheden dat ze niet meerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nederlanders: "wij staan voor gek met zo'n MP"
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:10 schreef Drugshond het volgende:
Waar maken we ons druk over.......
De Fransen zijn de eerste die deze EU ballon mogen doorprikken.
Als het Europees Parlement meer macht krijgt, krijgen de nationale regeringen minder macht, met betrekking tot Europa. Ik weet niet of mij dat wel zint.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, die 800 worden op het matje geroen tijdens de verkiezingen, en dat lukt prima hoor. Is er wat dat betreft dan iets misgegaan bij de vorige EP-verkiezingen?
Zint de ministerraad en commissie jou? Want daar gaat de macht van af.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als het Europees Parlement meer macht krijgt, krijgen de nationale regeringen minder macht. Ik weet niet of mij dat wel zint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |