Eens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik erger me nogal aan die zangeres in Meds, ze zingt met zo'n irritante hoor-mij-eens-geil-zingen-stem![]()
Nee joh, VV is tof!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik erger me nogal aan die zangeres in Meds, ze zingt met zo'n irritante hoor-mij-eens-geil-zingen-stem![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:51 schreef Joesse het volgende:
kvin Space Monkey een soort van vervolg op LeniBM heeft ook al een deel van die tekst bij de live versie van Leni gezongen geloof ik (beside astride her, I die inside her), maar k kan em nergens vinden
quote:
Rock am Ring ligt al in de planning (daar staat nl ook onder meer Depeche Modequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:49 schreef nr.126 het volgende:
Dat kan op: 03.06.06 Pink Pop Holland
al 5 keer gedraaid bij 3voor12!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:17 schreef bloodymary het volgende:
Belachelijk dat je er op de Nederlandse radio zo weinig (niets) van hoort. Op Studio Brussel draaien ze al weken de hele dag Song to Say Goodbye.
Bands die er niet uitzien als afgeleefde ouwe rockers of juist nietszeggende pinups scoren niet in Nederland. Placebo heeft zijn image dus tegenquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:03 schreef Burger_Queen het volgende:
Ja echt vaag terwijl ze hier toch redelijk populair zijn volgens mij.
Heb 'm nog niet gezien, maar saaier dan de clip van Because I want you kan ie toch niet zijn..quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:40 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben compleet verslaafd geraakt aan dit nieuwe album, echt geweldig! Zag de clip voor "Song to say Goodbye" gisteren op MTV, beetje saaie bedoening...
Saai? SAAI? Die clip is geweldig man!quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:40 schreef twentemeisje het volgende:
Zag de clip voor "Song to say Goodbye" gisteren op MTV, beetje saaie bedoening...
Je vindt hem dus zelfs slechter dan Sleeping with Ghosts?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dit wordt het 1e Placebo album wat ik niet ga kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |