De grondwet zal zelf geen ramp vormen denk ik als het er door komt.. Ik hoop alleen alsnog dat bij een overwegende "nee" dit wel serieus genomen wordt. Ik ga ook voor een nee..quote:Op zondag 29 mei 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
Dit vind ik eigenlijk best interessant: Klik
Wat doen jullie trouwens bij de verkiezingen? Na lang wikken en wegen ga ik voor 'nee' maar als de grondwet er komt vind ik het geen ramp. Er staan best aardige punten in zeg maar.
Als ik met ja-stemmers spreek, wordt het meestal ja, spreek ik met nee-stemmers, dan sla ik weer om naar nee. Momenteel is het nee.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
Wat doen jullie trouwens bij de verkiezingen? Na lang wikken en wegen ga ik voor 'nee' maar als de grondwet er komt vind ik het geen ramp. Er staan best aardige punten in zeg maar.
Een echte zwevende kiezer.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik met ja-stemmers spreek, wordt het meestal ja, spreek ik met nee-stemmers, dan sla ik weer om naar nee. Momenteel is het nee.
Ik weet het niet, ik ben het Italiaans niet machtig. Jij kunt het wel volgen?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tegen jou, dat was de vraag toch, op irc ?
Kortom, Nederland heeft zoals gewoonlijk geen inbreng.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:41 schreef SingleCoil het volgende:
ik hoorde pas dat als frankrijk tegenstemt de stemming van nederland niet meer van belang is, en als frankrijk voor stemt de nederlandse uitslag niet meer serieus genomen wordt.
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb 3 uur en een kwartier met iemand erover aan de telefoon gezeten
ze kunnen stemmen tot 22.00 uur dus dat zal wel vanaacht of morgen worden en dan staat het dinsdag wel op de frontpagequote:Op zondag 29 mei 2005 13:42 schreef Alicey het volgende:
Wanneer weten we wat Frankrijk heeft gedaan, want ze stemmen vandaag begreep ik?
Serieusquote:
Heb jij nu geen gigantische krampen?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb 3 uur en een kwartier met iemand erover aan de telefoon gezeten en we hebben 25 stellingen doorgelopen.
Ok, morgen dus goed in de gaten houdne.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze kunnen stemmen tot 22.00 uur dus dat zal wel vanaacht of morgen worden en dan staat het dinsdag wel op de frontpage
Het is denk ik ook niet voor niets dat je Turkse koffiehuizen hebt.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:02 schreef miss_sly het volgende:
Speaking of koffie, ik vind de Turkse koffie erg lekker![]()
Ik heb echter maar niets mee naar huis genomen, want het wordt thuis toch nooit zo lekker, zelfs als ik het al op de juiste manier zou bereiden
Ja, dat ken ik wel. Maar dat is vooral het gevoel van vrijheid wat je tijdens een vakantie ervaart, terwijl je thuis een hoop verplichtingen hebt.. Voor mij is dat althans zo.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb trouwens altijd heimwee als ik naar huis moet, kent iemand dat?
Ik denk dat dat niet zo zeer ligt aan de locatie, maar eerder aan het feit dat een periode van meer vrijheid weer voorbij is, en je verplichtingen weer beginnen.. Hoe stel je het jezelf concreet voor als je in Turkije zou wonen? Ergens wonen is anders dan ergens de toerist uithangen lijkt mij.quote:Ik wil ook altijd terug naar mijn vakantiebestemming, en als het aan mij had gelegen had ik dus al in Barcelona, New York, San Fransisco, Egypte of italie gewoond. En nu komt daar Turkije bij. Ergens ben ik altijd verdrietig als ik weer thuis ben; is dat niet heel raar? Ik loop al de hele dag melancholiek en verdrietig rond
Ik weet het niet.. Je zult ergens moeten wonen, en gezien emigreren niet makkelijk is, is het logisch dat dat een vaste plaats is..quote:Een man in de bus zei dat ik gewoon een echte wereldburger was, maar die gaan toch niet iedere keer terug naar dat kleine Nederland?
"Ben jij dat meisje waarmee ik de afgelopen dagen gechat heb ?"quote:Op zondag 29 mei 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben het Italiaans niet machtig. Jij kunt het wel volgen?
Misschien is dat het wel...ik weet niet...quote:Op zondag 29 mei 2005 14:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel. Maar dat is vooral het gevoel van vrijheid wat je tijdens een vakantie ervaart, terwijl je thuis een hoop verplichtingen hebt.. Voor mij is dat althans zo.
Nou, in veel gevallen is het ook echt de locatie. Barcelona is zo'n geweldige stad en ligt ook fantastisch, net als San Fransisco! New York is weer heel anders, maar heeft ook iets heel bijzonders. Egypte is een geweldig land met lieve mensen en een fantastische historie die me enorm trekt en Italie heeft heerlijk etenquote:Ik denk dat dat niet zo zeer ligt aan de locatie, maar eerder aan het feit dat een periode van meer vrijheid weer voorbij is, en je verplichtingen weer beginnen.. Hoe stel je het jezelf concreet voor als je in Turkije zou wonen? Ergens wonen is anders dan ergens de toerist uithangen lijkt mij.
Mja, je moet ergens wonen he?quote:Ik weet het niet.. Je zult ergens moeten wonen, en gezien emigreren niet makkelijk is, is het logisch dat dat een vaste plaats is..
Ah, ok.. Ik denk het niet, want mijn Italiaans is niet zo best.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:16 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
"Ben jij dat meisje waarmee ik de afgelopen dagen gechat heb ?"
Dat is denk ik ook geen oplossing.. Ik heb het zelf ook wel dat ik "in beweging" moet blijven, maar dat hoeft niet per se geografisch te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel...ik weet niet...
Misschien heeft het ook wel te maken mijn mijn niet te stoppen hang naar iets nieuws en onbekends...maar goed, dan is emigreren ook geen goed plan, want dan wordt het (uiteindelijk) ook weer gewoon en moet ik daar ook weer weg.
Hoezo denk je dat dat laatste een probleem zou zijn?quote:Nou, in veel gevallen is het ook echt de locatie. Barcelona is zo'n geweldige stad en ligt ook fantastisch, net als San Fransisco! New York is weer heel anders, maar heeft ook iets heel bijzonders. Egypte is een geweldig land met lieve mensen en een fantastische historie die me enorm trekt en Italie heeft heerlijk eten
Waar we nu waren, Bitez, is echt een heel mooi dorpje, ligt prachtig in die baai! En ja, ik zou er moeten werken enzo, maar dat is op zich geen probleem. Het vinden van een baan wel, waarschijnlijk
Het zou best kunnen. Aan het water wonen, zou dat je denk je bevallen?quote:Nu ik erover nadenk zijn veel van de plaatsen waar ik wel zou willen blijven verbonden met zee/water (de Nijl). Zou ik toch iets met water hebben?
Op zich zou ik dat ook wel willen, maar je geeft ook een hoop stabiliteit er mee op.quote:Mja, je moet ergens wonen he?
Ik wil best overal en nergens wonen!
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:16 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Er wordt voor 12 uur een officiele prognose verwacht (Bron:Telegraaf)
Geografisch heeft toch wel net een tikje extra, voor mijn gevoel. Andere omgeving, andere mensen, andere cultuur...Dat doet voor mij toch wel veel!quote:Op zondag 29 mei 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook geen oplossing.. Ik heb het zelf ook wel dat ik "in beweging" moet blijven, maar dat hoeft niet per se geografisch te zijn.
Nou, ik denk dat de banen er niet voor het oprapen liggen, toch? En als je niet in de toeristische sector zou willen werken, is een goede beheersing van het turks misschien wel een goed ideequote:Hoezo denk je dat dat laatste een probleem zou zijn?
Ik denk het wel. Ik ben gek op water en op zwemmen. Vooraal groot/veel water (een grote rievier als de Nijl en de oneindige zee). De meeste plekken waar ik echt heel graag terug naar toe wil, hebben wel iets met water.quote:Het zou best kunnen. Aan het water wonen, zou dat je denk je bevallen?
Op dit moment denk ik dat stabiliteit ontzettend overgewaardeerd wordtquote:Op zich zou ik dat ook wel willen, maar je geeft ook een hoop stabiliteit er mee op.
dan eet je iig nietquote:
Voor mij denk ik ook, maar ik ben niet zo vaak in een andere omgeving geweest.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geografisch heeft toch wel net een tikje extra, voor mijn gevoel. Andere omgeving, andere mensen, andere cultuur...Dat doet voor mij toch wel veel!
Dat is niet altijd van te voren te zeggen. Het ligt er ook aan wat je bereid bent om aan te pakken..quote:Nou, ik denk dat de banen er niet voor het oprapen liggen, toch?
Ik kan me er iets bij voorstellen, hoewel ik eigenlijk niet eens heb gezwommen de afgelopen jaren, laat staan zee/strand.quote:Ik denk het wel. Ik ben gek op water en op zwemmen. Vooraal groot/veel water (een grote rievier als de Nijl en de oneindige zee). De meeste plekken waar ik echt heel graag terug naar toe wil, hebben wel iets met water.
Dat denk ik ook, maar toch zijn er praktische zaken die lastig worden, denk bijv. aan huisdieren..quote:Op dit moment denk ik dat stabiliteit ontzettend overgewaardeerd wordt![]()
Ik ben ook pas 2 jaar geleden begonnen met echt reisjes maken naar plaatsen die ik echt leuk vind, en ik ben helemaal verslingerd aan reizen en andere plaatsen dan Nederland. En het lijkt wel of de melancholie en de dip na de vakantie iedere keer alleen maar erger wordt. Je zou zeggen dat het went, maar neequote:Op zondag 29 mei 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor mij denk ik ook, maar ik ben niet zo vaak in een andere omgeving geweest.
Best wel wat, maar niet alles. Ik heb wel echt mijn grenzen en bovendien ben ik lang niet overal goed in. Ik zou denk ik een waardeloze serveerster zijnquote:Dat is niet altijd van te voren te zeggen. Het ligt er ook aan wat je bereid bent om aan te pakken..
quote:In een slecht hotel niet?
Ik heb deze week iedere dag gezwommen, en nog vrij veel ook. Ik geloof dat de andere gasten mijn zwemgedrag nogal overdreven vondenquote:Ik kan me er iets bij voorstellen, hoewel ik eigenlijk niet eens heb gezwommen de afgelopen jaren, laat staan zee/strand.Maar het heeft wel iets inderdaad.
Ja, daar denk ik aan, zeker nu hij hier zo lief aan mijn voeten ligt te slapenquote:Dat denk ik ook, maar toch zijn er praktische zaken die lastig worden, denk bijv. aan huisdieren..
Je meet jezelf vrijheid aan. Over het algemeen is het zo dat als je er eenmaal aan geproefd hebt, dat er geen weg terug meer is, en dat het verlangen er naar alleen maar groter wordt..quote:Op zondag 29 mei 2005 15:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben ook pas 2 jaar geleden begonnen met echt reisjes maken naar plaatsen die ik echt leuk vind, en ik ben helemaal verslingerd aan reizen en andere plaatsen dan Nederland. En het lijkt wel of de melancholie en de dip na de vakantie iedere keer alleen maar erger wordt. Je zou zeggen dat het went, maar nee
Serveerster denk ik wel dat ik zou kunnen leren. Ik moet alleen iets handiger worden dan.quote:Best wel wat, maar niet alles. Ik heb wel echt mijn grenzen en bovendien ben ik lang niet overal goed in. Ik zou denk ik een waardeloze serveerster zijn
Er op zitten wachten doen ze denk ik wel in slechte hotels, alleen denk ik niet dat wat zij aan salaris bieden overeenstemt met jouw wensen.quote:
Ik denk dat ze daar niet zitten te wachten op een redelijk goed opgeleide en engelssprekende receptionist, terwijl de betere hotels daar nog wel voor zoudne kunnen gaan. En voor sommige hotels is het bepaald gene overbodige luxe
Moeten niet zeuren die andere mensen.quote:Ik heb deze week iedere dag gezwommen, en nog vrij veel ook. Ik geloof dat de andere gasten mijn zwemgedrag nogal overdreven vonden
Ik zwem dus haast nooit.quote:Normaal zwem ik te weinig, ik zoek het niet om tijd te maken voor een uurtje zwembad.
Nouja, met hotels wordt het lastiger, of als je een kere in de open lucht zou moeten slapen. Zelf zou ik er neit zo'n probleem mee hebben, maar met huisdieren er bij niet echt een succes denk ik.quote:Ja, daar denk ik aan, zeker nu hij hier zo lief aan mijn voeten ligt te slapen
Normaalgesproken goede redenen om hier te blijven: familie, vrienden, huisdieren, kinderen.
In mijn ogen alleen kinderen en huisdieren, en zelfs die kun je meenemen als je echt wilt!
Nee, niet meer. Het ministerie en de brancheorganisatie gaan weer om de tafelquote:Op zondag 29 mei 2005 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet er iemand of de huisartsen morgen nog staken?
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:46 schreef Reya het volgende:
Nee, niet meer. Het ministerie en de brancheorganisatie gan weer om de tafel
Ja maar gelukkig heb ik een snelle auto-recover-mode.quote:
Dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig heb ik een snelle auto-recover-mode.![]()
Heb je een foto?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:03 schreef het_fokschaap het volgende:
en er waren hier net twee engelstalige mannen naakt op een fiets door de straat aan het rijden
Ook is de vraag of het volgens een bepaald plan is, of dat ze gewoon dronken zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, er was wel een meisje foto's aan het maken, misschien komen ze wel op internet ofzo
mss wel beidequote:Op zondag 29 mei 2005 17:22 schreef Alicey het volgende:
Ook is de vraag of het volgens een bepaald plan is, of dat ze gewoon dronken zijn.
soort van jaquote:Op zondag 29 mei 2005 17:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een plan bedacht en uitgevoerd terwijl ze dronken zijn
Hier ook wel, zolang het maar niet mijn buren zijn.. Die hebben me daar een bierpens.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil ook naakte mannen in mijn straat.
Nee, het moeten natuurlijk mooie mannen zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:09 schreef Alicey het volgende:
Hier ook wel, zolang het maar niet mijn buren zijn.. Die hebben me daar een bierpens.
Dat is natuurlijk ook een idee.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, het moeten natuurlijk mooie mannen zijn.
wat heb je ?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:31 schreef Bensel het volgende:
gadvedamme.. zit me ook niet mee dit weekend.. ben ik even thuis.. word ik ziek....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |