abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2005 @ 13:38:13 #241
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27450736
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
Dit vind ik eigenlijk best interessant: Klik

Wat doen jullie trouwens bij de verkiezingen? Na lang wikken en wegen ga ik voor 'nee' maar als de grondwet er komt vind ik het geen ramp. Er staan best aardige punten in zeg maar.
De grondwet zal zelf geen ramp vormen denk ik als het er door komt.. Ik hoop alleen alsnog dat bij een overwegende "nee" dit wel serieus genomen wordt. Ik ga ook voor een nee..
pi_27450741
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
Wat doen jullie trouwens bij de verkiezingen? Na lang wikken en wegen ga ik voor 'nee' maar als de grondwet er komt vind ik het geen ramp. Er staan best aardige punten in zeg maar.
Als ik met ja-stemmers spreek, wordt het meestal ja, spreek ik met nee-stemmers, dan sla ik weer om naar nee. Momenteel is het nee.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:39:29 #243
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27450761
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Als ik met ja-stemmers spreek, wordt het meestal ja, spreek ik met nee-stemmers, dan sla ik weer om naar nee. Momenteel is het nee.
Een echte zwevende kiezer.

Je zei idd pasgeleden dat je ja zou stemmen.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:39:35 #244
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_27450764
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Tegen wie is dat en wat bedoel je?
tegen jou, dat was de vraag toch, op irc ?
Mu!
  zondag 29 mei 2005 @ 13:40:39 #245
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27450786
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:39 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

tegen jou, dat was de vraag toch, op irc ?
Ik weet het niet, ik ben het Italiaans niet machtig. Jij kunt het wel volgen?
  zondag 29 mei 2005 @ 13:41:59 #246
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_27450820
ik hoorde pas dat als frankrijk tegenstemt de stemming van nederland niet meer van belang is, en als frankrijk voor stemt de nederlandse uitslag niet meer serieus genomen wordt.
Mu!
  zondag 29 mei 2005 @ 13:42:35 #247
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27450837
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:41 schreef SingleCoil het volgende:
ik hoorde pas dat als frankrijk tegenstemt de stemming van nederland niet meer van belang is, en als frankrijk voor stemt de nederlandse uitslag niet meer serieus genomen wordt.
Kortom, Nederland heeft zoals gewoonlijk geen inbreng.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:42:52 #248
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27450846
Wanneer weten we wat Frankrijk heeft gedaan, want ze stemmen vandaag begreep ik?
  zondag 29 mei 2005 @ 13:42:56 #249
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27450850
Ik heb 3 uur en een kwartier met iemand erover aan de telefoon gezeten en we hebben 25 stellingen doorgelopen. Hier kwam uit dat we voor 70% achter de ideeen in de grondwet staan maar die grote stap die ze nu nemen slaat in mijn ogen nergens op aangezien het ook met kleine stappen kan en in die zin ben ik tegen. Verder staan er punten in die ik minder vind maar die krijg ik er toch bij. Koppelverkoop. Sowieso gaat europa zich met dingen bemoeien waarbij ik zeg: Dat regelen we zelf wel.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_27450915
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb 3 uur en een kwartier met iemand erover aan de telefoon gezeten
  zondag 29 mei 2005 @ 13:47:04 #251
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27450977
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:42 schreef Alicey het volgende:
Wanneer weten we wat Frankrijk heeft gedaan, want ze stemmen vandaag begreep ik?
ze kunnen stemmen tot 22.00 uur dus dat zal wel vanaacht of morgen worden en dan staat het dinsdag wel op de frontpage
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 29 mei 2005 @ 13:47:43 #252
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27450998
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Serieus

Wat een vage "we hebben geen antwoord dus zeggen we maar niks" moderatie in muziek: Muziekfeedbacktopic - Ice Ice Baby

Tijd voor het subforum feedback als dit nog lang doorgaat
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:52:52 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27451115
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb 3 uur en een kwartier met iemand erover aan de telefoon gezeten en we hebben 25 stellingen doorgelopen.
Heb jij nu geen gigantische krampen?
  zondag 29 mei 2005 @ 13:53:15 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27451122
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:47 schreef qu63 het volgende:

[..]

ze kunnen stemmen tot 22.00 uur dus dat zal wel vanaacht of morgen worden en dan staat het dinsdag wel op de frontpage
Ok, morgen dus goed in de gaten houdne.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:55:44 #255
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27451184
Ik ruik ergens thee, en ik zou er zelfs wel trek in hebben.

Ik heb echter al net koffie gezet.
  Moderator zondag 29 mei 2005 @ 14:02:53 #256
5428 crew  miss_sly
pi_27451382
Speaking of koffie, ik vind de Turkse koffie erg lekker
Ik heb echter maar niets mee naar huis genomen, want het wordt thuis toch nooit zo lekker, zelfs als ik het al op de juiste manier zou bereiden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 29 mei 2005 @ 14:08:07 #257
5428 crew  miss_sly
pi_27451536
Ik heb trouwens altijd heimwee als ik naar huis moet, kent iemand dat?
Ik wil ook altijd terug naar mijn vakantiebestemming, en als het aan mij had gelegen had ik dus al in Barcelona, New York, San Fransisco, Egypte of italie gewoond. En nu komt daar Turkije bij. Ergens ben ik altijd verdrietig als ik weer thuis ben; is dat niet heel raar? Ik loop al de hele dag melancholiek en verdrietig rond
Een man in de bus zei dat ik gewoon een echte wereldburger was, maar die gaan toch niet iedere keer terug naar dat kleine Nederland?
  zondag 29 mei 2005 @ 14:09:34 #258
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27451574
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:02 schreef miss_sly het volgende:
Speaking of koffie, ik vind de Turkse koffie erg lekker
Ik heb echter maar niets mee naar huis genomen, want het wordt thuis toch nooit zo lekker, zelfs als ik het al op de juiste manier zou bereiden
Het is denk ik ook niet voor niets dat je Turkse koffiehuizen hebt.
  zondag 29 mei 2005 @ 14:11:32 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27451616
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb trouwens altijd heimwee als ik naar huis moet, kent iemand dat?
Ja, dat ken ik wel. Maar dat is vooral het gevoel van vrijheid wat je tijdens een vakantie ervaart, terwijl je thuis een hoop verplichtingen hebt.. Voor mij is dat althans zo.
quote:
Ik wil ook altijd terug naar mijn vakantiebestemming, en als het aan mij had gelegen had ik dus al in Barcelona, New York, San Fransisco, Egypte of italie gewoond. En nu komt daar Turkije bij. Ergens ben ik altijd verdrietig als ik weer thuis ben; is dat niet heel raar? Ik loop al de hele dag melancholiek en verdrietig rond
Ik denk dat dat niet zo zeer ligt aan de locatie, maar eerder aan het feit dat een periode van meer vrijheid weer voorbij is, en je verplichtingen weer beginnen.. Hoe stel je het jezelf concreet voor als je in Turkije zou wonen? Ergens wonen is anders dan ergens de toerist uithangen lijkt mij.
quote:
Een man in de bus zei dat ik gewoon een echte wereldburger was, maar die gaan toch niet iedere keer terug naar dat kleine Nederland?
Ik weet het niet.. Je zult ergens moeten wonen, en gezien emigreren niet makkelijk is, is het logisch dat dat een vaste plaats is..
  zondag 29 mei 2005 @ 14:16:03 #260
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_27451736
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ok, morgen dus goed in de gaten houdne.
Er wordt voor 12 uur een officiele prognose verwacht (Bron:Telegraaf)
Mu!
  zondag 29 mei 2005 @ 14:16:46 #261
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_27451754
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik ben het Italiaans niet machtig. Jij kunt het wel volgen?
"Ben jij dat meisje waarmee ik de afgelopen dagen gechat heb ?"
Mu!
  Moderator zondag 29 mei 2005 @ 14:17:46 #262
5428 crew  miss_sly
pi_27451780
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja, dat ken ik wel. Maar dat is vooral het gevoel van vrijheid wat je tijdens een vakantie ervaart, terwijl je thuis een hoop verplichtingen hebt.. Voor mij is dat althans zo.
Misschien is dat het wel...ik weet niet...
Misschien heeft het ook wel te maken mijn mijn niet te stoppen hang naar iets nieuws en onbekends...maar goed, dan is emigreren ook geen goed plan, want dan wordt het (uiteindelijk) ook weer gewoon en moet ik daar ook weer weg.
quote:
Ik denk dat dat niet zo zeer ligt aan de locatie, maar eerder aan het feit dat een periode van meer vrijheid weer voorbij is, en je verplichtingen weer beginnen.. Hoe stel je het jezelf concreet voor als je in Turkije zou wonen? Ergens wonen is anders dan ergens de toerist uithangen lijkt mij.
Nou, in veel gevallen is het ook echt de locatie. Barcelona is zo'n geweldige stad en ligt ook fantastisch, net als San Fransisco! New York is weer heel anders, maar heeft ook iets heel bijzonders. Egypte is een geweldig land met lieve mensen en een fantastische historie die me enorm trekt en Italie heeft heerlijk eten
Waar we nu waren, Bitez, is echt een heel mooi dorpje, ligt prachtig in die baai! En ja, ik zou er moeten werken enzo, maar dat is op zich geen probleem. Het vinden van een baan wel, waarschijnlijk

Nu ik erover nadenk zijn veel van de plaatsen waar ik wel zou willen blijven verbonden met zee/water (de Nijl). Zou ik toch iets met water hebben?
quote:
Ik weet het niet.. Je zult ergens moeten wonen, en gezien emigreren niet makkelijk is, is het logisch dat dat een vaste plaats is..
Mja, je moet ergens wonen he?
Ik wil best overal en nergens wonen!
  zondag 29 mei 2005 @ 14:44:47 #263
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27452508
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:16 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

"Ben jij dat meisje waarmee ik de afgelopen dagen gechat heb ?"
Ah, ok.. Ik denk het niet, want mijn Italiaans is niet zo best.
  zondag 29 mei 2005 @ 14:49:00 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27452615
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien is dat het wel...ik weet niet...
Misschien heeft het ook wel te maken mijn mijn niet te stoppen hang naar iets nieuws en onbekends...maar goed, dan is emigreren ook geen goed plan, want dan wordt het (uiteindelijk) ook weer gewoon en moet ik daar ook weer weg.
Dat is denk ik ook geen oplossing.. Ik heb het zelf ook wel dat ik "in beweging" moet blijven, maar dat hoeft niet per se geografisch te zijn.
quote:
Nou, in veel gevallen is het ook echt de locatie. Barcelona is zo'n geweldige stad en ligt ook fantastisch, net als San Fransisco! New York is weer heel anders, maar heeft ook iets heel bijzonders. Egypte is een geweldig land met lieve mensen en een fantastische historie die me enorm trekt en Italie heeft heerlijk eten
Waar we nu waren, Bitez, is echt een heel mooi dorpje, ligt prachtig in die baai! En ja, ik zou er moeten werken enzo, maar dat is op zich geen probleem. Het vinden van een baan wel, waarschijnlijk
Hoezo denk je dat dat laatste een probleem zou zijn?
quote:
Nu ik erover nadenk zijn veel van de plaatsen waar ik wel zou willen blijven verbonden met zee/water (de Nijl). Zou ik toch iets met water hebben?
Het zou best kunnen. Aan het water wonen, zou dat je denk je bevallen?
quote:
Mja, je moet ergens wonen he?
Ik wil best overal en nergens wonen!
Op zich zou ik dat ook wel willen, maar je geeft ook een hoop stabiliteit er mee op.
  zondag 29 mei 2005 @ 14:49:13 #265
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27452621
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:16 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Er wordt voor 12 uur een officiele prognose verwacht (Bron:Telegraaf)
Ik ben benieuwd.
  zondag 29 mei 2005 @ 14:52:50 #266
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_27452692
ik ga even slapen....tot later !
Mu!
  Moderator zondag 29 mei 2005 @ 14:53:46 #267
5428 crew  miss_sly
pi_27452714
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook geen oplossing.. Ik heb het zelf ook wel dat ik "in beweging" moet blijven, maar dat hoeft niet per se geografisch te zijn.
Geografisch heeft toch wel net een tikje extra, voor mijn gevoel. Andere omgeving, andere mensen, andere cultuur...Dat doet voor mij toch wel veel!
quote:
Hoezo denk je dat dat laatste een probleem zou zijn?
Nou, ik denk dat de banen er niet voor het oprapen liggen, toch? En als je niet in de toeristische sector zou willen werken, is een goede beheersing van het turks misschien wel een goed idee
Maar receptionist in een goed hotel...zou ik best kunnen
quote:
Het zou best kunnen. Aan het water wonen, zou dat je denk je bevallen?
Ik denk het wel. Ik ben gek op water en op zwemmen. Vooraal groot/veel water (een grote rievier als de Nijl en de oneindige zee). De meeste plekken waar ik echt heel graag terug naar toe wil, hebben wel iets met water.
quote:
Op zich zou ik dat ook wel willen, maar je geeft ook een hoop stabiliteit er mee op.
Op dit moment denk ik dat stabiliteit ontzettend overgewaardeerd wordt
pi_27452723
Van slapen word je niet slank hoor.
  zondag 29 mei 2005 @ 14:57:03 #269
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27452813
Ik ga eens wat geschreven stukken overtypen
  zondag 29 mei 2005 @ 14:57:11 #270
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27452817
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Van slapen word je niet slank hoor.
dan eet je iig niet
It's Time To Shine
  zondag 29 mei 2005 @ 14:59:47 #271
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27452884
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Geografisch heeft toch wel net een tikje extra, voor mijn gevoel. Andere omgeving, andere mensen, andere cultuur...Dat doet voor mij toch wel veel!
Voor mij denk ik ook, maar ik ben niet zo vaak in een andere omgeving geweest.
quote:
Nou, ik denk dat de banen er niet voor het oprapen liggen, toch?
Dat is niet altijd van te voren te zeggen. Het ligt er ook aan wat je bereid bent om aan te pakken..

[quote
En als je niet in de toeristische sector zou willen werken, is een goede beheersing van het turks misschien wel een goed idee
Maar receptionist in een goed hotel...zou ik best kunnen
[/quote]

In een slecht hotel niet?
quote:
Ik denk het wel. Ik ben gek op water en op zwemmen. Vooraal groot/veel water (een grote rievier als de Nijl en de oneindige zee). De meeste plekken waar ik echt heel graag terug naar toe wil, hebben wel iets met water.
Ik kan me er iets bij voorstellen, hoewel ik eigenlijk niet eens heb gezwommen de afgelopen jaren, laat staan zee/strand. Maar het heeft wel iets inderdaad.
quote:
Op dit moment denk ik dat stabiliteit ontzettend overgewaardeerd wordt
Dat denk ik ook, maar toch zijn er praktische zaken die lastig worden, denk bijv. aan huisdieren..
  Moderator zondag 29 mei 2005 @ 15:09:07 #272
5428 crew  miss_sly
pi_27453139
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Voor mij denk ik ook, maar ik ben niet zo vaak in een andere omgeving geweest.
Ik ben ook pas 2 jaar geleden begonnen met echt reisjes maken naar plaatsen die ik echt leuk vind, en ik ben helemaal verslingerd aan reizen en andere plaatsen dan Nederland. En het lijkt wel of de melancholie en de dip na de vakantie iedere keer alleen maar erger wordt. Je zou zeggen dat het went, maar nee
quote:
Dat is niet altijd van te voren te zeggen. Het ligt er ook aan wat je bereid bent om aan te pakken..
Best wel wat, maar niet alles. Ik heb wel echt mijn grenzen en bovendien ben ik lang niet overal goed in. Ik zou denk ik een waardeloze serveerster zijn
quote:
In een slecht hotel niet?

Ik denk dat ze daar niet zitten te wachten op een redelijk goed opgeleide en engelssprekende receptionist, terwijl de betere hotels daar nog wel voor zoudne kunnen gaan. En voor sommige hotels is het bepaald gene overbodige luxe
quote:
Ik kan me er iets bij voorstellen, hoewel ik eigenlijk niet eens heb gezwommen de afgelopen jaren, laat staan zee/strand. Maar het heeft wel iets inderdaad.
Ik heb deze week iedere dag gezwommen, en nog vrij veel ook. Ik geloof dat de andere gasten mijn zwemgedrag nogal overdreven vonden
Normaal zwem ik te weinig, ik zoek het niet om tijd te maken voor een uurtje zwembad.
quote:
Dat denk ik ook, maar toch zijn er praktische zaken die lastig worden, denk bijv. aan huisdieren..
Ja, daar denk ik aan, zeker nu hij hier zo lief aan mijn voeten ligt te slapen

Normaalgesproken goede redenen om hier te blijven: familie, vrienden, huisdieren, kinderen.
In mijn ogen alleen kinderen en huisdieren, en zelfs die kun je meenemen als je echt wilt!
pi_27453265
Lange verhalen hier... Te moe voor...
  zondag 29 mei 2005 @ 15:16:35 #274
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27453295
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben ook pas 2 jaar geleden begonnen met echt reisjes maken naar plaatsen die ik echt leuk vind, en ik ben helemaal verslingerd aan reizen en andere plaatsen dan Nederland. En het lijkt wel of de melancholie en de dip na de vakantie iedere keer alleen maar erger wordt. Je zou zeggen dat het went, maar nee
Je meet jezelf vrijheid aan. Over het algemeen is het zo dat als je er eenmaal aan geproefd hebt, dat er geen weg terug meer is, en dat het verlangen er naar alleen maar groter wordt..
quote:
Best wel wat, maar niet alles. Ik heb wel echt mijn grenzen en bovendien ben ik lang niet overal goed in. Ik zou denk ik een waardeloze serveerster zijn
Serveerster denk ik wel dat ik zou kunnen leren. Ik moet alleen iets handiger worden dan.
quote:

Ik denk dat ze daar niet zitten te wachten op een redelijk goed opgeleide en engelssprekende receptionist, terwijl de betere hotels daar nog wel voor zoudne kunnen gaan. En voor sommige hotels is het bepaald gene overbodige luxe
Er op zitten wachten doen ze denk ik wel in slechte hotels, alleen denk ik niet dat wat zij aan salaris bieden overeenstemt met jouw wensen.
quote:
Ik heb deze week iedere dag gezwommen, en nog vrij veel ook. Ik geloof dat de andere gasten mijn zwemgedrag nogal overdreven vonden
Moeten niet zeuren die andere mensen.
quote:
Normaal zwem ik te weinig, ik zoek het niet om tijd te maken voor een uurtje zwembad.
Ik zwem dus haast nooit.
quote:
Ja, daar denk ik aan, zeker nu hij hier zo lief aan mijn voeten ligt te slapen

Normaalgesproken goede redenen om hier te blijven: familie, vrienden, huisdieren, kinderen.
In mijn ogen alleen kinderen en huisdieren, en zelfs die kun je meenemen als je echt wilt!
Nouja, met hotels wordt het lastiger, of als je een kere in de open lucht zou moeten slapen. Zelf zou ik er neit zo'n probleem mee hebben, maar met huisdieren er bij niet echt een succes denk ik.
  zondag 29 mei 2005 @ 15:40:34 #275
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27453989
zo warm was het dus!

It's Time To Shine
pi_27454149
Weet er iemand of de huisartsen morgen nog staken?
  zondag 29 mei 2005 @ 15:46:56 #277
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27454222
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet er iemand of de huisartsen morgen nog staken?
Nee, niet meer. Het ministerie en de brancheorganisatie gaan weer om de tafel

[ Bericht 2% gewijzigd door Reya op 29-05-2005 19:31:50 ]
pi_27454241
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:46 schreef Reya het volgende:
Nee, niet meer. Het ministerie en de brancheorganisatie gan weer om de tafel
Mooi, kan ik er even heen.
  zondag 29 mei 2005 @ 15:50:57 #279
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27454326
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:52 schreef Alicey het volgende:
Heb jij nu geen gigantische krampen?
Ja maar gelukkig heb ik een snelle auto-recover-mode.
  zondag 29 mei 2005 @ 16:17:32 #280
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27455154
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:50 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ja maar gelukkig heb ik een snelle auto-recover-mode.
Dat scheelt dan weer.
  zondag 29 mei 2005 @ 16:30:28 #281
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27455561
  zondag 29 mei 2005 @ 16:42:09 #282
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27455931
De Fok!tools

best makkelijk
It's Time To Shine
pi_27456555
ik ben even tegeltjes gaan halen bij de Praxis, even boodschappen gedaan bij de avondwinkel...zit klaar voor de bekerfinale...en ik ga "JA" stemmen....en hoi allemaal !
pi_27456635
het geluid van de tv hier doet het niet...heel soms komt het even terug en dan weer weg...soms staat ie heel hard omdat ik denk dat ie gewoon zacht staat...en dan schrik ik en de kat hier me het leplazarus als het geluid het weer even doet
pi_27456649
en er waren hier net twee engelstalige mannen naakt op een fiets door de straat aan het rijden
  zondag 29 mei 2005 @ 17:05:23 #286
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27456719
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:03 schreef het_fokschaap het volgende:
en er waren hier net twee engelstalige mannen naakt op een fiets door de straat aan het rijden
Heb je een foto?
pi_27456774
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Heb je een foto?
nee, er was wel een meisje foto's aan het maken, misschien komen ze wel op internet ofzo
  zondag 29 mei 2005 @ 17:22:04 #288
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27457211
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:07 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

nee, er was wel een meisje foto's aan het maken, misschien komen ze wel op internet ofzo
Ook is de vraag of het volgens een bepaald plan is, of dat ze gewoon dronken zijn.
  zondag 29 mei 2005 @ 17:23:09 #289
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27457245
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:22 schreef Alicey het volgende:
Ook is de vraag of het volgens een bepaald plan is, of dat ze gewoon dronken zijn.
mss wel beide
It's Time To Shine
pi_27457276
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:23 schreef qu63 het volgende:

[..]

mss wel beide
een plan bedacht en uitgevoerd terwijl ze dronken zijn
  zondag 29 mei 2005 @ 17:25:41 #291
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27457323
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:24 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

een plan bedacht en uitgevoerd terwijl ze dronken zijn
soort van ja
It's Time To Shine
pi_27458622
Ik wil ook naakte mannen in mijn straat.
  zondag 29 mei 2005 @ 18:09:03 #293
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27458736
quote:
Op zondag 29 mei 2005 18:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil ook naakte mannen in mijn straat.
Hier ook wel, zolang het maar niet mijn buren zijn.. Die hebben me daar een bierpens.
pi_27458781
quote:
Op zondag 29 mei 2005 18:09 schreef Alicey het volgende:
Hier ook wel, zolang het maar niet mijn buren zijn.. Die hebben me daar een bierpens.
Nee, het moeten natuurlijk mooie mannen zijn.

zondag 29 mei 2005 @ 18:12:11 #295
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27458818
quote:
Op zondag 29 mei 2005 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee, het moeten natuurlijk mooie mannen zijn.

Dat is natuurlijk ook een idee.
pi_27459078
net 2 chicken burrito's besteld
  zondag 29 mei 2005 @ 18:31:02 #297
64288 Bensel
Ladderzat
pi_27459318
gadvedamme.. zit me ook niet mee dit weekend.. ben ik even thuis.. word ik ziek....
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_27459332
quote:
Op zondag 29 mei 2005 18:31 schreef Bensel het volgende:
gadvedamme.. zit me ook niet mee dit weekend.. ben ik even thuis.. word ik ziek....
wat heb je ?
  zondag 29 mei 2005 @ 18:36:18 #299
64288 Bensel
Ladderzat
pi_27459464
waarschijnlijk een griepje
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 29 mei 2005 @ 19:07:53 #300
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27460342
das lullig voor je!

Beterschap!

[ Bericht 3% gewijzigd door qu63 op 29-05-2005 19:40:15 ]
It's Time To Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties