Mijn kat ligt languit op dr rug te liggen, of in de gootsteen. Beest doet helemaal niks met dit weer.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Je lijkt op mijn buurkat. Die heeft gisteren de hele dag in de schaduw van de bamboe in onze tuin liggen slapen![]()

Ze sturen zeker alleen de lelijke, saaie Turken hierheen.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Nee, ik had het ook niet echt verwacht, maar er zaten een paar erg lekkere kerels tussen
En ze zijn ontzettend lief voor kinderenAlle mannen lijken daar gek op kinderen, maar sommigen waren echt niet weg te slaan bij Jens (mijn neefje). En die vond het wel geweldig, al die aandacht.

Ik doe niet aan plaatsvervangende schaamte, maar ik zal me ook niet hetzelfde gedragen. Ik probeer dan maar een voorbeeld van een fatsoenlijke hollander op vakantie te gevenquote:Op zondag 29 mei 2005 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daarom ga ik het liefst naar plekken waar je geen Hollanders tegenkomt, om plaatsvervangende schaamte te voorkomen.

Nee, inderdaad.. Hollanders herken je vaak.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op vakantie zie je vaak ineens de erg Hollandse dingen. En het zijn vaak niet de leukere charmante trekjes die zich dan manifesteren

Nouja, ik wordt wel eens voor allochtoon aangezien, dus misschien kan ik gewoon er om heen draaien dat ik Nederlandse ben.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe niet aan plaatsvervangende schaamte, maar ik zal me ook niet hetzelfde gedragen. Ik probeer dan maar een voorbeeld van een fatsoenlijke hollander op vakantie te geven

Tja, vaak degene zonder werk en toekomst uit de binnenlanden. De goedverzorgde, mooie mannen die werken (bijvoorbeeld in de horeca) hoeven daar neit zo nodig weg, schat ik.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze sturen zeker alleen de lelijke, saaie Turken hierheen.

Ze zien mij ook vaak niet aan voor Nederlandse, maar Engels of Duits lijken is ook niet altijd een compliment, want die weten zich ook niet echt te gedragen.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik wordt wel eens voor allochtoon aangezien, dus misschien kan ik gewoon er om heen draaien dat ik Nederlandse ben.

Volgens mij zijn mensen uit het westen echt nog erger...quote:

Oi ! Dat wil ik ook ! Ik kan wel een kilo per dag aankomen - een week bier en pizza in london en ik heb er weer 5 kilo bij.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een kilo afgevallen.Vasten is wel effectief bij mij, ik val een kilo per dag af! En ik houd dat gewicht ook nog vast, want na mijn vorige ziekte (en een week niet eten, 5 kilo afgevallen) ben ik niet aangekomen.

Bij mij is het vaak iets Midden-Oosters.. Turks en Joods zijn favoriet.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zien mij ook vaak niet aan voor Nederlandse, maar Engels of Duits lijken is ook niet altijd een compliment, want die weten zich ook niet echt te gedragen.
Ik moet zeggen dat in het hotel waar wij zaten het nogal meeviel hoor, met de vervelende hollanders. Het meerendeel wist zich redelijk tot goed te gedragen, op een enkel dingetje na. Het waren vooral de Nederlanders op andere plekken en op het vliegveld enzo.

Qua woonplaats wel, voor de rest heb ik er ernstige twijfels over.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zeg kom even ! Ben je zelf wel Hollandse ?

Elk nadeel heeft zijn voordeel ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een kilo afgevallen.Vasten is wel effectief bij mij, ik val een kilo per dag af! En ik houd dat gewicht ook nog vast, want na mijn vorige ziekte (en een week niet eten, 5 kilo afgevallen) ben ik niet aangekomen.

Maar pizza is wel lekker.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:09 schreef SingleCoil het volgende:
Oi ! Dat wil ik ook ! Ik kan wel een kilo per dag aankomen - een week bier en pizza in london en ik heb er weer 5 kilo bij.![]()

Joods kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
Bij mij is het vaak iets Midden-Oosters.. Turks en Joods zijn favoriet.

Dat is wel heel erg ja.. Ik let wel een beetje op de kosten (Met name in grote steden is dat zeker aan te raden!!), maar om er nou over te gaan zeuren. Voor de rest moet het gewoon kwalitatief zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgens mij zijn mensen uit het westen echt nog erger...
Ik zat laatst tijdens een fietstocht in Zutphen op een terras aan de IJssel om te lunchen, en achter mij zat een echtpaar van middelbare leeftijd. Overduidelijk Westers accent, en zo te horen waren ze hier op vakantie. Meneer had koffie voor beiden gehaald. Het scheen lekker te zijn, gezien hun complimenten over de koffie. Maar toen kwam het: het bleek dat de koffie relatief weinig had gekost, en daar waren ze nog zeker tien minuten in hun nopjes over, en in veel sterkere mate dan over de kwaliteit van het spul. Het ging hier dus van een besparing van ws maximaal een euro. Daarna begonnen ze met klagen over de prijzen van toeristenkaarten. Die waren te hoog - in hun ogen dan -, dus hadden ze er geen een aangeschaft. Maar het bleek toch best handig te zijn om een beetje de weg te kunnen vinden in een regio die je niet kent. Dus hadden ze nu bij een pannenkoekenrestaurant een gratis folder gehaald waar een min of meer globaal kaartje voor de routebeschrijving opstond
Over zuinigheid gesproken

Zou je me ook Joods schatten als je niet beter wist?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Joods kan ik me iets bij voorstellen.

Je hebt wel iets joods, ja.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:13 schreef Alicey het volgende:
Zou je me ook Joods schatten als je niet beter wist?

Sex, examens, tortilla-chips.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Die ga ik dus echt niet allemaal teruglezen hoor
Iemand een samenvatting?

Het enige echt interessante wsa dus sex, maar ik verwacht dat dat onderwerp vanzelf wel weer aan bod komtquote:Op zondag 29 mei 2005 12:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Sex, examens, tortilla-chips.
Dat was het wel zo'n beetje.

Zou je denken?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Het enige echt interessante wsa dus sex, maar ik verwacht dat dat onderwerp vanzelf wel weer aan bod komt

Oh, ok dan.quote:
Ik heb ook wel eens van die buien dat ik alleen trek heb ik in iets ongezonds, al zijn dat dan doorgaans gee tortilla chips.quote:Ik eet nu maar tortillachips. Is 't enige waar ik zin in heb.

Het lijkt mij sterk. De WFL LFC'ers zijn nogal kuis en preuts.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het enige echt interessante wsa dus sex, maar ik verwacht dat dat onderwerp vanzelf wel weer aan bod komt

Het was het enige wat ik aan ongezonds in huis had... Heb er trouwens maar een paar gegeten, toen zat ik alweer 'vol'.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:16 schreef Alicey het volgende:
Ik heb ook wel eens van die buien dat ik alleen trek heb ik in iets ongezonds, al zijn dat dan doorgaans gee tortilla chips.

Dat scheelt dan alweer. Het bevat veel energie, dus misschien juist goed nu.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was het enige wat ik aan ongezonds in huis had... Heb er trouwens maar een paar gegeten, toen zat ik alweer 'vol'.

En op irc zie ik er kennelijk Italiaans uit.quote:13:18 <^unknown^> ciao
13:18 <^unknown^> sei la ragazza con cui ho chattato negli ultimi giorni?

Tegen wie is dat en wat bedoel je?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:29 schreef SingleCoil het volgende:
maar...ben jij dat meisje nou ?

De grondwet zal zelf geen ramp vormen denk ik als het er door komt.. Ik hoop alleen alsnog dat bij een overwegende "nee" dit wel serieus genomen wordt. Ik ga ook voor een nee..quote:Op zondag 29 mei 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
Dit vind ik eigenlijk best interessant: Klik
Wat doen jullie trouwens bij de verkiezingen? Na lang wikken en wegen ga ik voor 'nee' maar als de grondwet er komt vind ik het geen ramp. Er staan best aardige punten in zeg maar.

Als ik met ja-stemmers spreek, wordt het meestal ja, spreek ik met nee-stemmers, dan sla ik weer om naar nee. Momenteel is het nee.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
Wat doen jullie trouwens bij de verkiezingen? Na lang wikken en wegen ga ik voor 'nee' maar als de grondwet er komt vind ik het geen ramp. Er staan best aardige punten in zeg maar.

Een echte zwevende kiezer.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik met ja-stemmers spreek, wordt het meestal ja, spreek ik met nee-stemmers, dan sla ik weer om naar nee. Momenteel is het nee.

Ik weet het niet, ik ben het Italiaans niet machtig. Jij kunt het wel volgen?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tegen jou, dat was de vraag toch, op irc ?

Kortom, Nederland heeft zoals gewoonlijk geen inbreng.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:41 schreef SingleCoil het volgende:
ik hoorde pas dat als frankrijk tegenstemt de stemming van nederland niet meer van belang is, en als frankrijk voor stemt de nederlandse uitslag niet meer serieus genomen wordt.

quote:Op zondag 29 mei 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb 3 uur en een kwartier met iemand erover aan de telefoon gezeten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |