Met een beetje uitrusten kom je er dan ook fysiek wel weer bovenop.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:16 schreef SingleCoil het volgende:
fysiek ben ik gesloopdt, maar de geest vliegt hoog !
Politiek: het is een hele grote nederlandse bank, die problemen had met hun interne security, en vanuit de amerikaanse centrale bank (de FED) werd daar een groot probleem van gemaakt. De amerikaanse vestigingen gaven dus de voorkeur aan een amerikaanse oplossing, omdat die leverancier beter connected zou zijn met de controlerende afdelingen van de FED.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:15 schreef Alicey het volgende:
In ieder geval is al het werk dus niet voor niets geweest.
Waarom zijn ze eerst naar de concurrent gegaan?
Valt volgens mij wel mee. Reya heeft wat examens gemaakt, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:24 schreef SingleCoil het volgende:
Hier nog wat spannends gebeurt, van de week ?
Wel de goede hoop ik ? Goed gegaan, Reya ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee. Reya heeft wat examens gemaakt, dat dan weer wel.
Ik hoop dat het de goede warenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wel de goede hoop ik ? Goed gegaan, Reya ?
'Boze' school smijt examenboxjes wegquote:Reden dat TSG de boel in de vuilcontainer heeft gestort ligt gelegen in het feit dat er verschillen zaten tussen pakketjes voor vmbo-scholieren en de box voor havo en vwo-leerlingen. Dat verschil was dermate groot dat de directie van TSG zelfs over 'stigmatiserende pakketjes' spreekt.
Zakje ijskoffie
De vmbo-pakketjes bevatten alleen een zakje ijskoffie en een folder van 'Stop zinloos geweld'. De havo en vwo-pakjes bevatten daarentegen mentos, een potlood, een doosje snoep, een boekje met kortingsbonnen, een speciaal tijdschrift met info over scholen, een strandbal en verschillende kortingsbonnen van de ANWB en de ABN Amro.
Nee, is vooral spam inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:14 schreef Reya het volgende:
Ik had het al gelezen. Ik zie eigenlijk sowieso niet zoveel in gratis boxjes...
Daar staat meer in dan mijn crew entry.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Reya het volgende:
Ik heb mijn crewentry aangepast:
http://frontpage.fok.nl/crew/66825
Voor wie iets over me te weten wil komen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Reya het volgende:
Oh jee!quote:Ik ben bijzonder vervelend om mee te maken. Ik ben een gigantische klier, iemand met bijzonder weinig eerbied voor andere individuën. Ik ben licht ontvlambaar wat betreft autoriteit, en ik accepteer vrijwel niemand als mijn meerdere. Een onverdraagzaam persoon, een botsend karakter, zo je wilt...
He bah, slecht slapen net alle gevolgen..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:05 schreef Bensel het volgende:
im back.. vannachts slechts een uurtje geslapen (kon niet in slaap komen wegens hitte en kiespijn (juist in deze nacht) , vanmorgen om kwart over 5 opgestaan, onderweg naar competitie in lisse.. Daar de hele dag rondgelopen, en net thuis.. en dan ook nog eens ged gespeeld en alsnog 7e worden (van de 8).. Schijnt dat we een patent hebben op de 7e plek..
Goed gejat van google.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:20 schreef Maethor het volgende:
Hij is mooi!
Nou.. ik was met een band op die competitie.. dus die slechte nachtrust heeft er slechts gedeeltelijk mee te maken..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
He bah, slecht slapen net alle gevolgen..
7e van de hoeveel ben je geworden?
Het staat ook los van elkaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:39 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nou.. ik was met een band op die competitie.. dus die slechte nachtrust heeft er slechts gedeeltelijk mee te maken..
Interessant stukje, en mooi geschreven ook! Niet het standaard "Ik ben Reya en ik kom uit Deventer" verhaal. Eén klein typfoutje gevonden trouwens: "... zeven jaar gebadmintond, gedurnde mijn middelbare schooltijd."quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Reya het volgende:
truste Reyaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:17 schreef Reya het volgende:
* Reya gaat slapen
Welterusten iedereen alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |