Ja, hoor!quote:Op zondag 29 mei 2005 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Die ga ik dus echt niet allemaal teruglezen hoor
Iemand een samenvatting?
LOL Je gaat een referendum houden of je medemensen je met of zonder keelpijn willen?quote:Op zondag 29 mei 2005 08:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Môgguh... Goed geslapen, voel me een stuk beter, hoewel nog lang niet optimaal. Mijn keel doet zo zeer dat ik alleen maar heel zachtjes kan praten (ook wel eens prettig voor mijn medemensen).
Welkom terug!quote:Op zondag 29 mei 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen!
Weer thuis. Beetjeen
tegelijk
Ik vermoed met. Ik ben nogal een schreeuwlelijk soms.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
LOL Je gaat een referendum houden of je medemensen je met of zonder keelpijn willen?
Schreeuwen heb ik je nog niet horen doen, maar je stem soms wel behoorlijk doordringend.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vermoed met. Ik ben nogal een schreeuwlelijk soms.
Het is wel erg weinig inderdaad. Ik heb het zelf soms ook wel een enkele dag, weet ook niet precies hoe dat dan komt.. Heb je de dag ervoor toevallig erg uitgebreid gegeten, of ook dat niet?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het zo raar, ik heb al twee dagen geen honger.Ik heb gisteren één mueslireep en een bakje yoghurt gehad. Vandaag een half bakje yoghurt met muesli en twee snoepjes.
Nah, gewoon normaal. Maar de vorige keer dat ik ziek was (achteraf gezien waarschijnlijk ook door die rizatriptan) heb ik bijna een week niets gegeten...quote:Op zondag 29 mei 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Het is wel erg weinig inderdaad. Ik heb het zelf soms ook wel een enkele dag, weet ook niet precies hoe dat dan komt.. Heb je de dag ervoor toevallig erg uitgebreid gegeten, of ook dat niet?
Het valt tegenwoordig idd mee, maar mijn stem is behoorlijk luid van zichzelf. Maar ik let er tegenwoordig een beetje op.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
Schreeuwen heb ik je nog niet horen doen, maar je stem soms wel behoorlijk doordringend.
Kan mogelijk zijn. Als ik me niet helemaal goed voel eet ik in de regel ook minder, omdat eten dan ook vermoeiend is. Daarnaast gebruik ik over een dag veel minder energie, dat ik ook veel minder nodig heb. Verder zou het ook nog kunnen dat die medicijnen een directe invloed hebben op je hongergevoel..quote:Op zondag 29 mei 2005 11:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nah, gewoon normaal. Maar de vorige keer dat ik ziek was (achteraf gezien waarschijnlijk ook door die rizatriptan) heb ik bijna een week niets gegeten...
LOL terwijl ik er juist op moet letten om luid genoeg te praten.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het valt tegenwoordig idd mee, maar mijn stem is behoorlijk luid van zichzelf. Maar ik let er tegenwoordig een beetje op.
Ja, ik versta je vaak niet omdat je zo zacht praat.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
LOL terwijl ik er juist op moet letten om luid genoeg te praten.
Ik heb gelukkig maar 1 kat, dus dat valt mee. En wollen berber vloerbedekking in mijn hele huis, dus je ziet er niet veel op.quote:Op zondag 29 mei 2005 09:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oeh, dat moet ik niet proberen met twee honden en twee katten in huis. Ik heb nu twee dagen niet gestofzuigd en het is al een drama.
Misschien ben je meer gaan doen? Daar hangt het bij mij ook van af. Over het algemeen eet ik door de weeks ook meer dan in het weekend.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:25 schreef Bensel het volgende:
hehe,, ik eet op het moment 3 maaltijden per dag, en dan nog ben ik hongerig.. terwijl ik eerst met een broodje per dag af kon (zo'n beetje)
de kat waar ik nu op pas verhaart als een gek. woensdag was het hier heel lekker schoon nadat de schoonmaakster was geweest en nu 4 dagen later is het weer één harige bende. je zou er allergisch van wordenquote:Op zondag 29 mei 2005 11:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig maar 1 kat, dus dat valt mee. En wollen berber vloerbedekking in mijn hele huis, dus je ziet er niet veel op.
Heb je de Here nog gezien?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:28 schreef Bensel het volgende:
en vanmorgen weer bij een kinderkerkdienst gespeeld.. was we geinig, maar vooral gedaan omdat dat orkestje een CD op gaat nemen, en ik ben er gastspeler bij..
dat is het vreemde.. ik ben juist minder gaan doen, maar het is niet etn om te eten.. vroeger kon ik na 3 happen niks meer hebben, nu pak ik een bord, en schep nog een keer op..quote:Op zondag 29 mei 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien ben je meer gaan doen? Daar hangt het bij mij ook van af. Over het algemeen eet ik door de weeks ook meer dan in het weekend.
Zelf weet ik nooit of haren die ik vind van mezelf of van mijn kat zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de kat waar ik nu op pas verhaard als een gek. woensdag was het hier heel lekker schoon nadat de schoonmaakster was geweest en nu 4 dagen later is het weer één harige bende. je zou er allergisch van worden
Misschien is je maag gegroeid..quote:Op zondag 29 mei 2005 11:29 schreef Bensel het volgende:
[..]
dat is het vreemde.. ik ben juist minder gaan doen, maar het is niet etn om te eten.. vroeger kon ik na 3 happen niks meer hebben, nu pak ik een bord, en schep nog een keer op..
Je hebt een schoonmaakster! Ik ben schoonmaakster.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:29 schreef het_fokschaap het volgende:
de kat waar ik nu op pas verhaart als een gek. woensdag was het hier heel lekker schoon nadat de schoonmaakster was geweest en nu 4 dagen later is het weer één harige bende. je zou er allergisch van worden
hehe. ik kan nauwelijks zo'n preek uitzitten zonder te walgen (kinderdiensten gaan nog wel tho)quote:
nou ja, die vrienden waar ik van op het huis pas hebben een schoonmaakster. maar het is wel erg lekker. ze had zelfs de afwas gedaanquote:
ik zoek er nog ééntje voor na de verbouwing bij mij thuisquote:Ik ben schoonmaakster.
Ok, dat deel is je dus bespaard gebleven.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
hehe. ik kan nauwelijks zo'n preek uitzitten zonder te walgen (kinderdiensten gaan nog wel tho)
gaat m dus echt om de muziek (die het Ad-hoc rkest samen met kinderkoor best wel mooi ten gehore brengt)
Ach, als je ook mijn reiskosten vergoedt...quote:Op zondag 29 mei 2005 11:32 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zoek er nog ééntje voor na de verbouwing bij mij thuis
Je had zeker een all-inclusive vakantiequote:Op zondag 29 mei 2005 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Met zulke warmte eet ik meestal niet veel. Hoewel dat op vakantie toch niet echt het geval was
Waarschijnlijk je ook simpelweg veel minder energie doordat je minder nodig hebt om je lichaamstemperatuur op peil te houden. Verder ben ik over het algemeen ook vrij loom als het warm is, en doe ik niet echt veel.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Met zulke warmte eet ik meestal niet veel. Hoewel dat op vakantie toch niet echt het geval was
Maar thuis eet ik dan weinig en hoef ik al helemaal geen warm eten!
Nee hoor, half pension, maar bij het ontbijtbuffet en het dinerbuffet hadden ze gewoon erg lekkere dingen. Vooral de dessertsquote:Op zondag 29 mei 2005 11:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Je had zeker een all-inclusive vakantie
Toen ik naar Rome op reis was, zat ik in een hotel waar we alleen ontbijt hadden. Maar dan smeerden we bij het ontbijt altijd al broodjes voor de lunch en als het moest zelfs nog voor daarnaquote:Op zondag 29 mei 2005 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, half pension, maar bij het ontbijtbuffet en het dinerbuffet hadden ze gewoon erg lekkere dingen. Vooral de desserts![]()
Tel daarbij op dat we een erg leuke en lekkere ober hadden, en het eten was een feestje op zich![]()
Afleiding, of kun je je hoofd er niet bijhouden door het warme weer? Ik probeerde gisteren iets te lezen met mijn hoofd erbij, en dat lukte ook niet. De woorden nam ik prima op, maar daar bleef het bij.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:38 schreef Reya het volgende:
Ik ben nu echt al een half uur bezig met het schrijven van één nieuwsbericht. Afleiding enzo
Wat Hollands.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Toen ik naar Rome op reis was, zat ik in een hotel waar we alleen ontbijt hadden. Maar dan smeerden we bij het ontbijt altijd al broodjes voor de lunch en als het moest zelfs nog voor daarna
Wij hebben het er eens lekker van genomen en zijn 's middags gewoon bij de bar aan het strand lekker gaan lunchen, met ook weer erg leuke obersquote:Op zondag 29 mei 2005 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Toen ik naar Rome op reis was, zat ik in een hotel waar we alleen ontbijt hadden. Maar dan smeerden we bij het ontbijt altijd al broodjes voor de lunch en als het moest zelfs nog voor daarna
Op vakantie zie je vaak ineens de erg Hollandse dingen. En het zijn vaak niet de leukere charmante trekjes die zich dan manifesterenquote:
Daarom ga ik het liefst naar plekken waar je geen Hollanders tegenkomt, om plaatsvervangende schaamte te voorkomen.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Op vakantie zie je vaak ineens de erg Hollandse dingen. En het zijn vaak niet de leukere charmante trekjes die zich dan manifesteren
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daarom ga ik het liefst naar plekken waar je geen Hollanders tegenkomt, om plaatsvervangende schaamte te voorkomen.
Je lijkt op mijn buurkat. Die heeft gisteren de hele dag in de schaduw van de bamboe in onze tuin liggen slapenquote:Op zondag 29 mei 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk je ook simpelweg veel minder energie doordat je minder nodig hebt om je lichaamstemperatuur op peil te houden. Verder ben ik over het algemeen ook vrij loom als het warm is, en doe ik niet echt veel.
Nog nooit geweest inderdaad. En in Polen zijn we ook nauwelijks Hollanders tegengekomen. Eik alleen op de ernstig toeristische plekken, waar ik dan doorgaans ook geen zak aan vind.quote:
Nee, ik had het ook niet echt verwacht, maar er zaten een paar erg lekkere kerels tussenquote:Op zondag 29 mei 2005 11:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je was toch in Turkije? Ik zie hier nooit een Turk waar ik het warm van krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |