quote:Op maandag 30 mei 2005 16:22 schreef Drugshond het volgende:
Ergens wel grappig.
Overal gaan de datalimiten omhoog en de routers/modems klappen eruit.
Wel een slimme zet van de providers, inplaats van caps te plaatsen voeren ze gewoon de snelheid op zodat je ook niet meer kunt mass-downloaden.
hmja, maar die router moet toch vervangen worden en anders je abonnement aangepastquote:Op maandag 30 mei 2005 16:56 schreef pberends het volgende:
[..].
Maar ik denk dat het veel meer door m'n modem komt nog steeds.
Heb je je max connecties van je p2p al omlaag gezet dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:56 schreef pberends het volgende:
[..].
Maar ik denk dat het veel meer door m'n modem komt nog steeds.
Bij alleen al bitje torent valt ie uit, dus dat heeft geen invloed.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je je max connecties van je p2p al omlaag gezet dan?
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij alleen al bitje torent valt ie uit, dus dat heeft geen invloed.
Inderdaad, indien er dus meer dan het aantal toegestane connecties gemaakt wordt, dan wordt het modem overbelast... Misschien dat ze het aantal connecties gelimiteerd hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is ook een p2p welke van verschillende seeders (is verschillende connecties) download.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:57 schreef pberends het volgende:
Net of je dat bij Bittorent kan instellen.

Maar als je nou niet geholpen wil worden met je geouweteringhoer... post dan ook geen zielige verhaaltjes.quote:Concerning Azureus:
how many peers are you connected to? Set "number of max connections per torrent" sufficiently high (to 100 for instance) in "configuration" menu > transfer, unless you have some disconnection issues.
Tuurlijk wil ik geholpen worden, daarvoor nogmaals dank. Maar het is niet allemaal even gebruiksvriendelijk hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[afbeelding]
Afhankelijk van je client
[..]
Maar als je nou niet geholpen wil worden met je geouweteringhoer... post dan ook geen zielige verhaaltjes.
Ja, met 1 pc tript ie ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:18 schreef mighty5 het volgende:
hmm ok ,misschien heb je al geprobeert om alleen 1 pc er aan te koppelen kijken of dat je dan ook heb
Maar als je dan toch een ander modem wilt, waarom probeer je dan niet eerst zo'n gehackte firmware? Je verliest dan wel je garantie op dat ding.quote:
Omdat ik m'n huidige inruil voor een andere?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar als je dan toch een ander modem wilt, waarom probeer je dan niet eerst zo'n gehackte firmware? Je verliest dan wel je garantie op dat ding.
Je kunt toch ook weer de orginele firmware terugzetten (als je eerst een backup maakt).quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Maar als je dan toch een ander modem wilt, waarom probeer je dan niet eerst zo'n gehackte firmware? Je verliest dan wel je garantie op dat ding.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:52 schreef Drugshond het volgende:
Snap heel het gemiep van PBerends eigenlijk niet. Gewoon het aantal connecties terugbrengen - "That's it".
Ik ben blij dat sitecom niet de enige is met dit soort problemenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:22 schreef Butra het volgende:
Ik heb een hele tijd hetzelfde probleem gehad met mijn 8mbit lijn van Demon, een ZyXEL Prestige 650R-31 modem en een Linksys router. Adhv dit topic heb ik vanmorgen het aantal connections in ABC (bittorrent client) ingesteld op 100 en hij doet 't nu al uren lang.
Graag gedaan. Nu wil ik alleen nog graag antwoord waarom jij denkt dat je, bij gebruik van Bittorrent, het beste van 2 pc's gebruik kan maken?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:48 schreef pberends het volgende:
ftp'en, bittorrenten, kazaa'en, streams bekijken, msn'en, surfen, alles tegelijk en dat al voor 15 uur lang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Lijkt erop of alles opgelost is.
Nogmaals bedankt voor de reacties.
Merk je overigens verschil in de snelheid van downloaden? (waarschijnlijk niet)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:22 schreef Butra het volgende:
Ik heb een hele tijd hetzelfde probleem gehad met mijn 8mbit lijn van Demon, een ZyXEL Prestige 650R-31 modem en een Linksys router. Adhv dit topic heb ik vanmorgen het aantal connections in ABC (bittorrent client) ingesteld op 100 en hij doet 't nu al uren lang.
Omdat het aanbod van Bittorrent niet altijd fullspeed is?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:18 schreef doedelzak13 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nu wil ik alleen nog graag antwoord waarom jij denkt dat je, bij gebruik van Bittorrent, het beste van 2 pc's gebruik kan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |