Snap ik ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:56 schreef LuQas het volgende:
Vervolg op:
[HOMO] 1266 - Mimi's emancipatie
Ik snap de H niet
En dat vragenlijstje ook niet
![]()
U riep?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:57 schreef LuQas het volgende:
hooooooooooomooooooooooooooooooooo's!!? Waar zijn jullieeeeeeeeee!?
quote:
kun je deze zin, met andere bewoording herformuleren, alstublieft?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht altijd tot er een homo met zin langskomt die het dan voor mij alsnog doet in een eigen post.
Tuurlijk ijdelheid der ijdhelheden,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
kun je deze zin, met andere bewoording herformuleren, alstublieft?
ik niet snappen
Ach so, maar helaas ga ik daar niet over...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:08 schreef LuQas het volgende:
[..]
Tuurlijk ijdelheid der ijdhelheden,
Ik wacht altijd tot er een homo in dit topic verschijnt
die zin heeft om iets aan de miserabele openingspost te veranderen
in een eigen, nieuwe post
zodat ik mijn eigen openingspost niet hoef te veranderen
want ik vind dat zo'n gedoe.
quote:
hoe laat ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
Help me herinneren dat ik bier in de vriezer heb gelegd.
bah, en daar kan ik helaas nu niet van genieten, met een griep van hier tot tokyo (anders zou ik denk ik ook niet op Fok zitten) pity mequote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik was daarstraks even in de stad, krioelt het er van de jongens in strakke shirtjes, waarbij mijn gaydar voortdurend bliepte..
.
Of nou ja. Als twee jongens zowat in elkaar door de Bijenkorf lopen, of als een jongen een strak shirt loopt met een logo in regenboogkleuren dat zinspeelt op zijn sexuele voorkeur, dan heb je daar niet eens zo'n heel geavanceerde gaydar voor nodig om te herkennen dat het homo's zijn.
Kijken die ook gulzig naar kleine onschuldige G_E-tjes?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:56 schreef creno het volgende:
of het zijn van die vervloekte metro-mannetjes
quote:
MUUS:quote:p donderdag 26 mei 2005 13:48 schreef AMD64 het volgende:
Dit topic gaat ook al nergens heen.
Ga buitenspelen ofzo
OH MY GOD!!!quote:Ben je gek, misschien lopen er buiten wel homo's.
Oeh, leuk vooruitzichtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*ziet al die strakke witte t-shirts nat worden![]()
Strakke witte t-shirts is iets voor hetero's.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*ziet al die strakke witte t-shirts nat worden![]()
Naah, hier in Groningen is men een beetje achtergeblevenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Strakke witte t-shirts is iets voor hetero's..
Hier in E. althans..
Loop jij er ook zo bij?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naah, hier in Groningen is men een beetje achtergebleven![]()
Euh, nee... Ik draag op 't heden moment kleren met terra-cotta kleuren,quote:
Foto!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Euh, nee... Ik draag op 't heden moment kleren met terra-cotta kleuren,
Hum, hier kun je zien hoe ik eruit zie met ongeveer terracotta kleuren.quote:
moet je bier onderhand niet uit de vriezer ?quote:
Wat ik draag is confidentieel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:19 schreef LuQas het volgende:
Ik draag een spijkberbroek
en een blauw t-shirt met varkentjes erop
en een wijde zwart/wit gestreepte boxer
en zwarte sokken
en een riem, zwart.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:30 schreef creno het volgende:
moet je bier onderhand niet uit de vriezer ?
Er werd gulzig naar G_E gekeken?!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijken die ook gulzig naar kleine onschuldige G_E-tjes?.
Kan dat niet ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er werd gulzig naar G_E gekeken?!.
Simon is denk ik wel de beste film die ik in 2004 heb gezien. Zeker zien!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
is simon een leuke film? ga ik zo misschien kijken..
Nou euhm.. eh... kweetnie... had je soms een strak t-shirtje aan of deed je haar iets Schattigs ofzo?quote:
Ik ben naar de kapper geweest (een andere dan normaal, dat wel) en had idd een shirt aan wat als strak zou kunnen worden omschreven. Oh, en ik droeg een Rayban.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou euhm.. eh... kweetnie... had je soms een strak t-shirtje aan of deed je haar iets Schattigs ofzo?.
Owquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben naar de kapper geweest (een andere dan normaal, dat wel) en had idd een shirt aan wat als strak zou kunnen worden omschreven. Oh, en ik droeg een Rayban..
Maar dat is nog geen reden om gulzig te kijken!.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Geez, get a friggin' haircut....
Wat denkt ie wel? Een beetje in de ingewanden van Fok! zitten niezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat Breuls hooikoorts heeft en moest niezen terwijl hij met de ingewanden van Fok! aan het preutsen was ofzo..
Het had erger gekund. Je wil er niet aan denken wat voor vieze dingetjes Kasta zou achterlaten in de ingewanden van Fok! als hij daar de kans voor kreeg, de forumverkrachter.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:43 schreef keizerpinguin het volgende:
ieuw
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het had erger gekund. Je wil er niet aan denken wat voor vieze dingetjes Kasta zou achterlaten in de ingewanden van Fok! als hij daar de kans voor kreeg, de forumverkrachter..
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het had erger gekund. Je wil er niet aan denken wat voor vieze dingetjes Kasta zou achterlaten in de ingewanden van Fok! als hij daar de kans voor kreeg, de forumverkrachter..
moet jij je niet prepareren voor een m.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:54 schreef Ryan_R het volgende:
Hey ho
ken heel het kind niet?!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
Wat heeft iedereen toch problemen met Kasta.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet jij je niet prepareren voor een m.....![]()
kastanovaquote:
Bedrijfskundig informaticusquote:
hij heeft wel een lekker koppie mmmmmmquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bedrijfskundig informaticus
Da's zo van: overal inhoudelijk een grote mond over hebben en nergens verstand van hebben
Een technisch informaticus aan de andere kant
Misschien kan je hem met MUUS ruilen voor je broerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij heeft wel een lekker koppie mmmmmm![]()
Jij houd van grote monden?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij heeft wel een lekker koppie mmmmmm![]()
Ik heb geen problemen met Kasta, net zo min als dat ik problemen heb met Balkenende of minister Donner.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
Wat heeft iedereen toch problemen met Kasta.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien kan je hem met MUUS ruilen voor je broer.
Net zo min als dat Waxje problemen heeft met Kasta?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Kasta, net zo min als dat ik problemen heb met Balkenende of minister Donner..
past wel lekker veel in!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij houd van grote monden?
Doe maar tante MUUS aan d'r jasje trekken.wehehe 'trekken'quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ruilen ruilen!!!
nou the plce i'll be there!!
Awwww....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:07 schreef xman het volgende:
Zo dat was m'n 'reis' naar Rome![]()
Nouja benzinegeld kwijt, lunchgeld (duur vliegveld) kwijt en de gehele dag kwijt.![]()
Vooral dat gaargestoofd aankomen op het vliegveld lijkt me verschrikkelijk. Helemaal plakkerig, dorstig, moe en gestressed... En dan ook nog eens die vetragingsellende!quote:
Yep, m'n volgende auto wordt er eentje met airco!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Lang leve m'n peugeot met airco!
Patser!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Lang leve m'n peugeot met airco!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:49 schreef xman het volgende:
Als je goed kijkt zie je hem achter het stuur zitten!![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:49 schreef xman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oooow zge aub niet dat die op tv was? Nee wacht dat kan niet, die's te nieuwquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
is simon een leuke film? ga ik zo misschien kijken..
Dat ziet er goed uit! de auto ....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:49 schreef xman het volgende:
[..]
[afbeelding]
New York! New Yoorrrrrrkkk! Ta ta tadada ta ta tadada da!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Loopt er eigenlijk nog ergens een meeting topic?.
Die bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef xman het volgende:
[..]
New York! New Yoorrrrrrkkk! Ta ta tadada ta ta tadada da!
nou, drie zangeresjes achter mijn rug en je hebt 'ally McBeal"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:06 schreef xman het volgende:
[..]
Love-wreck..he's a love-wreck. Love-wreck he's a love-wreck!
Love-wreck baybeeee!
Omdat ze niet kunnen rekenen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:11 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom werkt 8x4 24 uur lang? Waarom geen 32 uur?.
Poll: Bij een meeting zou ik het liefst...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:18 schreef xman het volgende:
[..]
Oh nou heb alleen deze nog dan: De vierde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 1)
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:21 schreef error het volgende:
Ik heb gestemd op:
het konijn van Ang3l naaien
Efteling..been there done that!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:25 schreef Timmah het volgende:
Efteling dus..
Vandaag naar Walbi geweest.. Splash Battle.
.
Mjah.. als je je verslaapt/ geen vrij kan krijgen wordt dat ook zo lastig.quote:
Ik had er bijna ook nog "een lang weekend in een hotel in Zuid-Limburg" bij gezet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh! Deze is wel moeilijk kiezen heur!.
*twijfel*
Grand ***** Hotel Beaverhausen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had er bijna ook nog "een lang weekend in een hotel in Zuid-Limburg" bij gezet..
maar dat is dan weer niet leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had er bijna ook nog "een lang weekend in een hotel in Zuid-Limburg" bij gezet..
Daar had ik ook wel op willen stemmen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Grand Hotel?quote:
Nee, krijg je allemaal gedoe van wie slaapt bij wie op de kamer enzo en dan wel of geen 2-persoonsbed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
maar dat is dan weer niet leuk..
Trust me on this one.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef Jerruh het volgende:
efteling, ook al wilt niemand toch met mij ergens in.
En mensen die zeuren om extra handdoeken en roomservicequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, krijg je allemaal gedoe van wie slaapt bij wie op de kamer enzo en dan wel of geen 2-persoonsbed..
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar ga'k van de zomer in
Wat een verrassingquote:
wooooquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is in New Jersey, en da's best in dichtbij NYC
750 euro pp. voor 8 dagen totaal, 6,5 dag echt in NYCquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
woooo. hoeveel geld ben je trouwens kwijt voor new york? en hoe lang enzo?
heerlijk....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
750 euro pp. voor 8 dagen totaal, 6,5 dag echt in NYC
Nou. Dat wordt dan nog een hele uitdaging om het gerealiseerd te krijgen.quote:
Pfff... zo bén ik helemaal niet..!quote:trait snapshot:
introverted, secretive, messy, depressed, does not like leadership, somewhat nihilistic, observer, does not make friends easily, unassertive, feels invisible, feels undesirable, hates large parties, does not like to stand out, leisurely, suspicious, submissive, abstract, unpredictable, intellectual, likes rain, likes the unknown, negative, weird, not a risk taker, unadventurous, avoidant, strange
Ik denk dat Pupje niet zo moeilijk doet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Dat wordt dan nog een hele uitdaging om het gerealiseerd te krijgen.. Denk je dat Pupje zich zo maar laat aaien, of zullen we 'm eerst met chloroform moeten verdoven?
.
Ik weet niet waar mensen hem allemaal willen aaien.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat Pupje niet zo moeilijk doet..
ik wil niemand aaienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Poll: Bij een meeting zou ik het liefst...
heb je weer de Viva zitten lezen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff... zo bén ik helemaal niet..!.
(Denk ik...)
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet niet waar mensen hem allemaal willen aaien..
nee, je bent een echte bouwvakker!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:06 schreef ajuu het volgende:
of ang3l aaien, dat kan ik nog inkomen, maar de vriend van of het konijn van ang3l waarom zou je die willen aaien?? misschien ben ik daar weer net niet homo genoeg voor.
Ang3l aaien, ajuu aaien... Kijk dat is Eng, want voor je het weet zijn er ook mensen die G_E willen gaan aaien en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:06 schreef ajuu het volgende:
of ang3l aaien, dat kan ik nog inkomen, maar de vriend van of het konijn van ang3l waarom zou je die willen aaien?? misschien ben ik daar weer net niet homo genoeg voor.
Tja, soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk maar naar error, die wilde Fulco aaien op een meeting en zie wat er van hem is geworden. Verbannen naar een ver tropisch eiland..
Waxxer, de Zwolse grachtengordelnichtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:14 schreef ajuu het volgende:
nee gewoon heeeeeerlijk naar de nieuwe gordijnen van waxxer kijken.
Gaat die ook mee?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
en kiki de grachtengordelparkiet, niet te vergeten.![]()
Zo hoort het ook. En de veertjes helemaal strak van de Botox natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
jaaa, kiki opent binnenkort een nieuwe voliere, helemaal nieuwe gestyled.
ja hoor gewoon helemaal lekker. "geen tiet maar een parkiet" gaat het heten. elton joihn komt speciaal overgevlogen om een duet met kiki te zingen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:22 schreef error het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. En de veertjes helemaal strak van de Botox natuurlijk!
Ik vroeg me al af welk nummer het ging worden. Is het al uitverkocht?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:28 schreef ajuu het volgende:
wax'sir, I can boogie
but I need a certain song
etc.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ang3l aaien, ajuu aaien... Kijk dat is Eng, want voor je het weet zijn er ook mensen die G_E willen gaan aaien en daar heb ik helemaal geen zin in..
ja, maar er komt een clip van gelukkig.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:29 schreef error het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af welk nummer het ging worden. Is het al uitverkocht?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:37 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik vind die laatste regel niet slecht gekozen.
Wellus.quote:
So what else is new?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff... zo bén ik helemaal niet..!.
Kleuterniveau.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
So what else is new?
Of moeten we nu allemaal heel hard het tegendeel roepen?.
introverted, secretive, messy, depressed, does not like leadership, somewhat nihilistic, observer, does not make friends easily, unassertive, feels invisible, feels undesirable, hates large parties, does not like to stand out, leisurely, suspicious, submissive, abstract, unpredictable, intellectual, likes rain, likes the unknown, negative, weird, not a risk taker, unadventurous, avoidant, strangequote:
"Wat je zegt dat ben je zelluf."quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
introverted, secretive, messy, depressed, does not like leadership, somewhat nihilistic, observer, does not make friends easily, unassertive, feels invisible, feels undesirable, hates large parties, does not like to stand out, leisurely, suspicious, submissive, abstract, unpredictable, intellectual, likes rain, likes the unknown, negative, weird, not a risk taker, unadventurous, avoidant, strange
oh my god!!! en nu pas terug dat was zeker een leuke mini-meet?! of was het date?!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:16 schreef creno het volgende:
ik heb starwars 3 gezien, nu deel 2, 4, 5 en 6 nog en ik ben helemaal op de hoogte
Oh toen ik nog m'n vriendin had..10 jaar geleden..zij had van die lekker grote tieten en dat was best wel te doen hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:28 schreef LuQas het volgende:
Eigenlijk he? Zijn borsten toch onwijs onaantrekkelijk en vies? Hoe kan iemand in godsnaam op die dingen vallen? Dat vraag ik me dus altijd af.
Wat het ergste is: er in knijpen, dan voel je die melkklieren altijd zo zitten... brrr
Hahaha op de een of andere manier kan ik me daar niets bij voorstellen, jij en een vriendinquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:51 schreef xman het volgende:
[..]
Oh toen ik nog m'n vriendin had..10 jaar geleden..zij had van die lekker grote tieten en dat was best wel te doen hoor!![]()
Ja die zijn op de een of andere manier allemaal verdwenen!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:15 schreef Jerruh het volgende:.
mooie borsten, niks mis mee hoor.
maar ja, er zijn tegenwoordig vrij weinig vrouwen die echt mooie borsten hebben.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:21 schreef xman het volgende:
[..]
Ja die zijn op de een of andere manier allemaal verdwenen!![]()
Tja moet toch laten zien wat je hebt of niet! Cleavage baby!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]ze worden gewoon op de meest rare manieren gepresenteerd
.
voorbeeld: VJ barbara: ze heeft op zich mooie borsten, maar toen ik haar aansprak, leken ze wel driedubbel gevouwen, dat komt zo'n boezem dan toch niet ten goede?
doe het dan goed! niet dat je denkt dat je te maken hebt met een of andere wijnrol in plaats van twee pronte borsten!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:28 schreef xman het volgende:
[..]
Tja moet toch laten zien wat je hebt of niet! Cleavage baby!![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe het dan goed! niet dat je denkt dat je te maken hebt met een of andere wijnrol in plaats van twee pronte borsten!.
geen idee, ik zoek het al heel lang maar geen winkel die het verkooptquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:52 schreef Vlarp het volgende:
Bijna 19 km gefietst weer
Ben dood nu...
Conditie? Wat is dat?
Gisteren 30+ graden.. vandaga is hier iets van 24 gradenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:07 schreef Prego het volgende:
[..]
geen idee, ik zoek het al heel lang maar geen winkel die het verkoopt
is het in nederland ook zo warm? tis hier de hele week al dik 30 graden
I know.. 1,5 jaar terug was het ook normaal dat ik 25 km in een krap uurtje fietstequote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:18 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
![]()
Het went wel. (Het fietsen dan. Het zweten niet..)
Het is goed voor de conditiequote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
moet er niet aan denken in die hitte op de fiets te stappen
Luilak!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
moet er niet aan denken in die hitte op de fiets te stappen
als ze die afsluiten doe ik er een uur over.. met de fiets ben ik zowiezo bijna net zo snel als met de autoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:54 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Luilak!
Afsluiten dat Pakhuisviaduct, zodat je er met de auto ook een half uur over doet![]()
Heyquote:
Ik kom net van het terras af.. *hik* en verbrandquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
wazza?
(moeten jullie fokhomo'tjes niet buitenspelen met zulk weer? Ik zit hier binnen ziek te wezen)
Doordrinken jij, gaat de pijn vanzelf overquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom net van het terras af.. *hik* en verbrand
Vanavond in de kroeg weerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Doordrinken jij, gaat de pijn vanzelf over(plus, als je bier drinkt, dan hydrateert dat ook, tenminste, als je blijft drinken)
Kroegen in Rotterdam gaan sowieso tot 2 uur door. Met nachtvergunning mogen ze tot 4 of 5 uur. En deze kroeg waar ik haanga daar mag ik na 2 uur nog door als besloten feestquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Moet je vroeg bijzijn, ben eens een keer in het westen uitgegaan (ik neem aan dat je uit 't westen komt) en de kroegen sloten al om 1u!!!
*steekt vinger opquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
lalalaaaa
wie gaat er vanavond ook helemaal niets doen?![]()
![]()
Groningen is idd wel heel erg relaxt wat dat betreftquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
hm, sommige kroegen hier in Groningen zijn om 9u 's ochtends nog propvol. Meeste kroegen in de binnenstad gaan door tot een uur of 5.
Blijkbaarquote:Op zondag 29 mei 2005 11:08 schreef AnGabhar het volgende:
Ben ik de enige die op zondag fatsoenlijk uit bed kan komen?![]()
Hoe was je bruiloft, SJ?
jawel!!quote:
Jeps.. wees blij. En airco daar?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:43 schreef Prego het volgende:
[..]
jawel!!
ik maar denken dar het vandaag lekker rustig zou blijven
maja aan de andere kant schiet de dag wel lekker op zo
ja, alleen die staat gelukkig niet aan. het gebouw is goed geisoleerd. en ik word er alleen maar snotterig van dus ik ben blij dat die uitstaat.quote:
damn.. bbq!quote:Op zondag 29 mei 2005 12:06 schreef Prego het volgende:
[..]
ja, alleen die staat gelukkig niet aan. het gebouw is goed geisoleerd. en ik word er alleen maar snotterig van dus ik ben blij dat die uitstaat.
vanavond bbq
ik zal eens foto's uploaden, wij bbq-en hier in een winkelwagentje, en dat omdat een paar fransen al 3 keer onze bbq gejat hebbenquote:
Je moet inventief zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 12:21 schreef Prego het volgende:
[..]
ik zal eens foto's uploaden, wij bbq-en hier in een winkelwagentje, en dat omdat een paar fransen al 3 keer onze bbq gejat hebben![]()
het ziet er stom uit maar het is wel effectief![]()
goedemorgen,quote:Op zondag 29 mei 2005 01:57 schreef creno het volgende:
ben thuis van stappen en zat, dus duik ik mun bed maar in
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:25 schreef creno het volgende:
[..]
goedemorgen,
een seconde of wat na deze post kwam keizerpinguin thuis en vroeg ga je mee naar tilburg. En zogezegd zo gedaan. Maar gelukkig was W zo aardig om mij thuis te brengen, want keizerpinguin wilde om vier uur nog niet naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |