Oooow zge aub niet dat die op tv was? Nee wacht dat kan niet, die's te nieuwquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
is simon een leuke film? ga ik zo misschien kijken..
Dat ziet er goed uit! de auto ....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:49 schreef xman het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je hem achter het stuur zitten!![]()
[afbeelding]
New York! New Yoorrrrrrkkk! Ta ta tadada ta ta tadada da!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Loopt er eigenlijk nog ergens een meeting topic?.
Die bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef xman het volgende:
[..]
New York! New Yoorrrrrrkkk! Ta ta tadada ta ta tadada da!
nou, drie zangeresjes achter mijn rug en je hebt 'ally McBeal"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:06 schreef xman het volgende:
[..]
Love-wreck..he's a love-wreck. Love-wreck he's a love-wreck!
Love-wreck baybeeee!
Omdat ze niet kunnen rekenen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:11 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom werkt 8x4 24 uur lang? Waarom geen 32 uur?.
Poll: Bij een meeting zou ik het liefst...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:18 schreef xman het volgende:
[..]
Oh nou heb alleen deze nog dan: De vierde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 1)
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:21 schreef error het volgende:
Ik heb gestemd op:
het konijn van Ang3l naaien
Efteling..been there done that!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:25 schreef Timmah het volgende:
Efteling dus..
Vandaag naar Walbi geweest.. Splash Battle.
.
Mjah.. als je je verslaapt/ geen vrij kan krijgen wordt dat ook zo lastig.quote:
Ik had er bijna ook nog "een lang weekend in een hotel in Zuid-Limburg" bij gezet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh! Deze is wel moeilijk kiezen heur!.
*twijfel*
Grand ***** Hotel Beaverhausen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had er bijna ook nog "een lang weekend in een hotel in Zuid-Limburg" bij gezet..
maar dat is dan weer niet leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had er bijna ook nog "een lang weekend in een hotel in Zuid-Limburg" bij gezet..
Daar had ik ook wel op willen stemmen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Grand Hotel?quote:
Nee, krijg je allemaal gedoe van wie slaapt bij wie op de kamer enzo en dan wel of geen 2-persoonsbed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
maar dat is dan weer niet leuk..
Trust me on this one.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef Jerruh het volgende:
efteling, ook al wilt niemand toch met mij ergens in.
En mensen die zeuren om extra handdoeken en roomservicequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, krijg je allemaal gedoe van wie slaapt bij wie op de kamer enzo en dan wel of geen 2-persoonsbed..
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar ga'k van de zomer in
Wat een verrassingquote:
wooooquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is in New Jersey, en da's best in dichtbij NYC
750 euro pp. voor 8 dagen totaal, 6,5 dag echt in NYCquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
woooo. hoeveel geld ben je trouwens kwijt voor new york? en hoe lang enzo?
heerlijk....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
750 euro pp. voor 8 dagen totaal, 6,5 dag echt in NYC
Nou. Dat wordt dan nog een hele uitdaging om het gerealiseerd te krijgen.quote:
Pfff... zo bén ik helemaal niet..!quote:trait snapshot:
introverted, secretive, messy, depressed, does not like leadership, somewhat nihilistic, observer, does not make friends easily, unassertive, feels invisible, feels undesirable, hates large parties, does not like to stand out, leisurely, suspicious, submissive, abstract, unpredictable, intellectual, likes rain, likes the unknown, negative, weird, not a risk taker, unadventurous, avoidant, strange
Ik denk dat Pupje niet zo moeilijk doet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Dat wordt dan nog een hele uitdaging om het gerealiseerd te krijgen.. Denk je dat Pupje zich zo maar laat aaien, of zullen we 'm eerst met chloroform moeten verdoven?
.
Ik weet niet waar mensen hem allemaal willen aaien.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat Pupje niet zo moeilijk doet..
ik wil niemand aaienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Poll: Bij een meeting zou ik het liefst...
heb je weer de Viva zitten lezen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff... zo bén ik helemaal niet..!.
(Denk ik...)
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet niet waar mensen hem allemaal willen aaien..
nee, je bent een echte bouwvakker!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:06 schreef ajuu het volgende:
of ang3l aaien, dat kan ik nog inkomen, maar de vriend van of het konijn van ang3l waarom zou je die willen aaien?? misschien ben ik daar weer net niet homo genoeg voor.
Ang3l aaien, ajuu aaien... Kijk dat is Eng, want voor je het weet zijn er ook mensen die G_E willen gaan aaien en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:06 schreef ajuu het volgende:
of ang3l aaien, dat kan ik nog inkomen, maar de vriend van of het konijn van ang3l waarom zou je die willen aaien?? misschien ben ik daar weer net niet homo genoeg voor.
Tja, soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk maar naar error, die wilde Fulco aaien op een meeting en zie wat er van hem is geworden. Verbannen naar een ver tropisch eiland..
Waxxer, de Zwolse grachtengordelnichtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:14 schreef ajuu het volgende:
nee gewoon heeeeeerlijk naar de nieuwe gordijnen van waxxer kijken.
Gaat die ook mee?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
en kiki de grachtengordelparkiet, niet te vergeten.![]()
Zo hoort het ook. En de veertjes helemaal strak van de Botox natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
jaaa, kiki opent binnenkort een nieuwe voliere, helemaal nieuwe gestyled.
ja hoor gewoon helemaal lekker. "geen tiet maar een parkiet" gaat het heten. elton joihn komt speciaal overgevlogen om een duet met kiki te zingen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:22 schreef error het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. En de veertjes helemaal strak van de Botox natuurlijk!
Ik vroeg me al af welk nummer het ging worden. Is het al uitverkocht?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:28 schreef ajuu het volgende:
wax'sir, I can boogie
but I need a certain song
etc.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ang3l aaien, ajuu aaien... Kijk dat is Eng, want voor je het weet zijn er ook mensen die G_E willen gaan aaien en daar heb ik helemaal geen zin in..
ja, maar er komt een clip van gelukkig.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:29 schreef error het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af welk nummer het ging worden. Is het al uitverkocht?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:37 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik vind die laatste regel niet slecht gekozen.
Wellus.quote:
So what else is new?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff... zo bén ik helemaal niet..!.
Kleuterniveau.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
So what else is new?
Of moeten we nu allemaal heel hard het tegendeel roepen?.
introverted, secretive, messy, depressed, does not like leadership, somewhat nihilistic, observer, does not make friends easily, unassertive, feels invisible, feels undesirable, hates large parties, does not like to stand out, leisurely, suspicious, submissive, abstract, unpredictable, intellectual, likes rain, likes the unknown, negative, weird, not a risk taker, unadventurous, avoidant, strangequote:
"Wat je zegt dat ben je zelluf."quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
introverted, secretive, messy, depressed, does not like leadership, somewhat nihilistic, observer, does not make friends easily, unassertive, feels invisible, feels undesirable, hates large parties, does not like to stand out, leisurely, suspicious, submissive, abstract, unpredictable, intellectual, likes rain, likes the unknown, negative, weird, not a risk taker, unadventurous, avoidant, strange
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |