Efteling..been there done that!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:25 schreef Timmah het volgende:
Efteling dus..
Vandaag naar Walbi geweest.. Splash Battle.
.
Mjah.. als je je verslaapt/ geen vrij kan krijgen wordt dat ook zo lastig.quote:
Ik had er bijna ook nog "een lang weekend in een hotel in Zuid-Limburg" bij gezet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh! Deze is wel moeilijk kiezen heur!.
*twijfel*
Grand ***** Hotel Beaverhausen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had er bijna ook nog "een lang weekend in een hotel in Zuid-Limburg" bij gezet..
maar dat is dan weer niet leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had er bijna ook nog "een lang weekend in een hotel in Zuid-Limburg" bij gezet..
Daar had ik ook wel op willen stemmen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Grand Hotel?quote:
Nee, krijg je allemaal gedoe van wie slaapt bij wie op de kamer enzo en dan wel of geen 2-persoonsbed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
maar dat is dan weer niet leuk..
Trust me on this one.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef Jerruh het volgende:
efteling, ook al wilt niemand toch met mij ergens in.
En mensen die zeuren om extra handdoeken en roomservicequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, krijg je allemaal gedoe van wie slaapt bij wie op de kamer enzo en dan wel of geen 2-persoonsbed..
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar ga'k van de zomer in
Wat een verrassingquote:
wooooquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is in New Jersey, en da's best in dichtbij NYC
750 euro pp. voor 8 dagen totaal, 6,5 dag echt in NYCquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
woooo. hoeveel geld ben je trouwens kwijt voor new york? en hoe lang enzo?
heerlijk....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
750 euro pp. voor 8 dagen totaal, 6,5 dag echt in NYC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |