dat heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:54 schreef ymme het volgende:
Hoe kan het dat jullie het zo goed en lang volhouden.
Ik wil het zo graag, maar het lukt me niet! Als er iets tegen zit, dan begin ik weer te snoepen
Ik ben gewoon slap.
Dietiste word niet meer vergoed door het ziekenfonds! En geld daarvoor heb ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:32 schreef teigan het volgende:
Kan het ook zijn dat je ook gewoon gaat snoepen omdat je te weinig eet ymme???
Dan kun je nog zo je best doen, maar dan komt het niet goed...
Ik zou begeleiding zoeken bij een goede dietiste, en daar het probleem eens bespreken..
Bubsel (1m71) (43,5) was 143,3 kg, weegt nu 127,3 kg en wil graag 72 kg wegen -16quote:Bubsel (1m71) (43,6) was 143,3 kg, weegt nu 127,5 kg en wil graag 72 kg wegen -15,8
Ik zou zeggen 's avonds sporten dan, maar dat wil je natuurlijk niet horenquote:Op maandag 6 juni 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
Ik ben gister 's morgens een uurtje gaan sporten en dan kan ik echt daarna de hele dag eten....
Hoe kan ik dit het best oplossen?
's avond sporten is geen probleem, eet ik erna kommetje yogurth en het is goed.
Normaal ga ik ook 's avonds sporten, maar af en toe komt het zo uit dat ik wel eens op zondag morgen ga.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 's avonds sporten dan, maar dat wil je natuurlijk niet horen
Kun je met gezonde snacks je trek niet stillen? Water/ ranja drinken?
Appels kopenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 's avonds sporten dan, maar dat wil je natuurlijk niet horen
Kun je met gezonde snacks je trek niet stillen? Water/ ranja drinken?
nou ik zit ook in het ziekenfonds en je hebt 16 EH om naar een dietiste te gaan (dat wil zeggen 6 voor eerste consult en dan nog 5 keer per jaar (2eh per controle)...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:05 schreef ymme het volgende:
[..]
Dietiste word niet meer vergoed door het ziekenfonds! En geld daarvoor heb ik niet![]()
Welkomquote:Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef mallemeid het volgende:
Ik heb volgende week vrijdag een afspraak bij een dietist in het zkh
Wat ik me nou gelijk afvroeg bij dit artikel is of ze ook hebben gekeken naar de overige eet en drinkgewoontes van die kinderen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
'Melk drinken maakt dik'
Uitgegeven: 7 juni 2005 07:05
WASHINGTON - Hoe meer melk kinderen drinken, des te dikker worden ze. En dat is niet alles: halfvolle melk is een grotere boosdoener dan volle melk.
Dat zijn de uitkomsten van een maandag gepubliceerd Amerikaans onderzoek, waaraan 12.000 kinderen in de leeftijd van 9 tot 14 jaar meededen.
De wetenschappers noemen de uitkomsten opvallend, omdat juist de magere en halfvolle melk samengaan met een hoger gewicht. "Het kan zijn dat kinderen makkelijker naar melk met minder vet grijpen. In dat geval is het niet zozeer de melk, maar zijn het de calorieën die schuldig zijn", zei onderzoekster C. Berkey in een reactie.
----
Weet ik gelijk hoe ik ooit zo dik ben gekomen!
Ik denk ook niet dat dat de intentie is van het onderzoek. Het is meer dat mensen 4 glazen halfvolle melk drinken ipv 2 glazen volle melk, daardoor worden mensen dikker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:25 schreef Koningin het volgende:
Ik drink nooit melk en toch ben ik dik, dus die theorie klopt ook voor geen meter.
Kan me niet voorstellen dat als je een glaasje melk per dag drinkt dikker wordt.
Als je er na elke dag naar de Mac gaat wel...!!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:13 schreef ymme het volgende:
Ik heb vanochtend, 1 banaan op. Op school 2 boterhammen met ommelet. (dat was tegen een uur of 8.45) ga ik straks na mijn examens een hard broodje met ham halen. En vanvond eten we pannenkoeken, omdat we laat thuis zijn, en meteen weer weg moeten
Is dit goed?
Normaal heb ik iets van achterham of iets dergelijk op brood. Vandaag was verwen dag voor op stage.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef Koningin het volgende:
Misschien moet je je broodbeleg veranderen van de ommeletten naar iets calorie-arms. Dat scheelt al denk ik.
Jjij vraagt wat mensen ervan vinden, koningin geeft een valide advies, en daar heb je een weerwoord op omdat het een verwendag is. Ik snap niet waarom je dan om advies vraagt, maar dat kan aan mij liggen.Bijzonder KCal-arm of eten waardoor je afvalt lijkt het me niet. Dat hoeft van mij ook niet hoor, maar ik snap je vraag dan niet helemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef ymme het volgende:
Normaal heb ik iets van achterham of iets dergelijk op brood. Vandaag was verwen dag voor op stage.
Ik snap wel wat je hiermee bedoelt, ik snap alleen niet waarom je vraagt 'is dat goed'.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef ymme het volgende:
Ik bedoel daar alleen maar mee te zeggen, dat ik dat normaal (brood met ommelet) niet op brood heb. En dat het echte afvallen pas begint na de vakantie, dus eind juli!
Is dat dan zo moeilijk te begrijpen of....
Dan zou het dus mogelijk zijn om in 44 dagen 16 kilo af te vallen. En dan natuurlijk blijven letten op je eten. Want anders vliegen de kilo's er weer aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:54 schreef ClioSporT het volgende:
Gegarandeerd resultaat.
http://home.tiscali.nl/rasit/dieet.doc
Ik ben na 22 dagen (weekenden niet inbegrepen) puur dieet 8 kilo afgevallen
Bedenk je wel dat het afvallen in het begin sneller gaat en later over het algemeen minder snel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:42 schreef ymme het volgende:
Dan zou het dus mogelijk zijn om in 44 dagen 16 kilo af te vallen. En dan natuurlijk blijven letten op je eten. Want anders vliegen de kilo's er weer aan.
Nee dat snap ik ook wel. In het begin is het vooral vocht wat je verliest. Maar ik heb het dieet toch wat aangepast. Want anders is het gewoon veel te weinig. Niet veel veranderingen gedaan hoor. Ik zal het dadelijk even postenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat het afvallen in het begin sneller gaat en later over het algemeen minder snel.
Het is geen rekensommetje van 44 dagen 16 kilo, 88 dagen 32 kilo, enz.
Je maag niet zijn zin geven is heel simpel. Je hoofd weerstaan; dat is het probleem.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:16 schreef ymme het volgende:
Ik ga me eetpatroon ook aanpassen, maar ik denk dat eerst mijn maag toch moet wennen aan het feit, dat het niet zijn zin gaat krijgen als hij eten wilt
Ben jij gek, gewoon doen zoals het er staat. Weet je hoe weinig dat is. Is gewoon slecht voor je gezondheid joh. En vooral omdat ik bloedarmoede heb en dergelijke, moet ik toch een beetje goed eten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:54 schreef ClioSporT het volgende:
Dat glaasje water met citroen die je elke ochtend moet nemen is best wel belangrijk ook al is het zo goor als ik weet niet wat.. Het zet in je lichaam alles in werking zeg maar als je net wakker bent.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ff 1 boterham extra of ff 1 tomaat extra bijna alles verpest. Eigenlijk gewoon doen zoals het er staat. In yoghurt zitten nou eenmaal ook weer vitamientjes die je nodig hebt. Misschien werkt jouw manier ook, wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |