abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27608664
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:54 schreef ymme het volgende:
Hoe kan het dat jullie het zo goed en lang volhouden.

Ik wil het zo graag, maar het lukt me niet! Als er iets tegen zit, dan begin ik weer te snoepen

Ik ben gewoon slap.
dat heb ik ook hoor
k kan er niet echt wat aan doen heb ik het idee
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_27609830
Ik heb net foto's zitten kijken van toen ik 18 jaar was (ben nu 21) nou gaat er dus ecth wat aan gebeuren he. En ik zal eerlijk voor mezelf zijn!

Ik heb geen geld om naar de sportschool te gaan ofzo. Maar we hebben een hond, en daar loop ik regelmatig zo 1 uur mee weg

Ik zal ook eerlijk posten wat ik gedaan heb die dag. Je kunt natuurlijk wel zeggen ik heb zo en zo gedaan, en dit en dat gegeten, maar dan moet dat ook nog eens echt zo zijn natuurlijk! En dat doe ik, ga eerlijk en oprecht voor mezelf zijn, ik heb gewoon overgewicht en dat moet er af!
Heb alleen geen weegschaal? En wil ik ook niet! ik ga het gewoon op de maten van mijn kleren doen! en op het oog! (kan dat hier in dit topic ook).?
pi_27615294
Kan het ook zijn dat je ook gewoon gaat snoepen omdat je te weinig eet ymme???

Dan kun je nog zo je best doen, maar dan komt het niet goed...
Ik zou begeleiding zoeken bij een goede dietiste, en daar het probleem eens bespreken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_27616138
laatste foto in dat ene topic voor volslanke vind ik een hele leuke foto van jou teigan
pi_27616206
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 18:32 schreef teigan het volgende:
Kan het ook zijn dat je ook gewoon gaat snoepen omdat je te weinig eet ymme???

Dan kun je nog zo je best doen, maar dan komt het niet goed...
Ik zou begeleiding zoeken bij een goede dietiste, en daar het probleem eens bespreken..
Dietiste word niet meer vergoed door het ziekenfonds! En geld daarvoor heb ik niet

Ik eet opzicht, niet te weinig. (kijk hier begin ik al) uuh toch wel, mijn ontbijdt eet pas tegen een uur of 11.00 en dan avondeten om 18.00 uur. Ik weet dat dat niet goed is. En dat moet ook veranderen, in 3x per dag goed eten
pi_27616535
Ik denk dat je af moet van het vaste idee van "goed eten" als in zodra je opstaat ontbijt, tussen 12 en 1 lunch en dan savons warm eten. Ik denk dat je iets moet zoeken wat bij jou past en voor jou werkt. Ik ontbijt ook pas om 11 uur. Ik ben bezig met afstuderen en zit dus heel de dag thuis. Ik sta rond 9 uur op, doe tot een uur of 11 iets in het huis, maak dan ontbijt en ga dan aan school werken.

Om 13.00 eet ik een tussendoortje
Om 15.00 uur lunch ik
Om een uur of 16.30 weer een tussendoortje
Rond een uur of 7 avondeten

Als ik mijn dag zo indeel gaat het prima. Ik heb ook heel de dag mijn maag goed gevuld, geen honger, dus niet de neiging dan maar te gaan snoepen.

Voor een ander werkt dat misschien weer helemaal niet, omdat het ontbijt te laat is of om een andere reden. Je moet iets zoeken wat voor jou werkt, waarbij je zo min mogelijk honger hebt, want ipv dat je dan denkt "ik neem mijn lunch iets eerder" ga je dan waarschijnlijk snoepen. Of je neemt je lunch iets eerder, vervolgens je avondeten ook en om 7 uur eet je een zak chips leeg.

Zoek dus een ritme waarbij je zo min mogelijk honger hebt, maar toch minder calos binnen krijgt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_27616894
ik eet 6 keer op een dag..
om een uur of half 8, 8 uur.
Dan rond 10 uur tussendoortje
12 uur lunch
3 uur fruithapje
uurtje of 6 avondeten
8 uur fruit of een koek oid...

Riann Dank je... Die laatste foto is al wel bijna een jaar oud, maar hij is wel heel spontaan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_27661784
Het is gewoon raar of ik nou hartstikke veel zondig of ik let hartstikke goed op en ben flink aan het lijnen ik kom niet onder de 75 en ik kom niet boven de 75 heel raar eigenlijk. En nee mijn weegschaal is niet kapot. Ik snap dat niet. Eerst als ik zondigden kwam ik meteen aan. En nu ik snap het gewoon niet. Ook niet omdat ik niet afval anders zou je kunnen zeggen dik zijn is mijn leven uit en lang leve het veel eten en toch dun blijven. Raar... maar waar. Isabeau misschien iets medisch hier over bekend dat je weet???? Altijd leuk medische dingen.
pi_27665270
Ik ben gister 's morgens een uurtje gaan sporten en dan kan ik echt daarna de hele dag eten....
Hoe kan ik dit het best oplossen?

's avond sporten is geen probleem, eet ik erna kommetje yogurth en het is goed.
  maandag 6 juni 2005 @ 09:17:36 #60
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_27665826
quote:
Bubsel (1m71) (43,6) was 143,3 kg, weegt nu 127,5 kg en wil graag 72 kg wegen -15,8
Bubsel (1m71) (43,5) was 143,3 kg, weegt nu 127,3 kg en wil graag 72 kg wegen -16

Weer een paar onsjes eraf het mag wel weer wat sneller maar dan zullen we er weer wat strenger tegaan moeten gaan.
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 11:13:01 #61
43556 miss_dynastie
pi_27669155
quote:
Op maandag 6 juni 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
Ik ben gister 's morgens een uurtje gaan sporten en dan kan ik echt daarna de hele dag eten....
Hoe kan ik dit het best oplossen?

's avond sporten is geen probleem, eet ik erna kommetje yogurth en het is goed.
Ik zou zeggen 's avonds sporten dan, maar dat wil je natuurlijk niet horen
Kun je met gezonde snacks je trek niet stillen? Water/ ranja drinken?
pi_27669227
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Normaal ga ik ook 's avonds sporten, maar af en toe komt het zo uit dat ik wel eens op zondag morgen ga.
Maar als ik die snack gehad heb, dan blijf ik honger hebben. Of het ook echt honger is weet ik trouwens niet.
  maandag 6 juni 2005 @ 12:01:50 #63
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_27670855
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Appels kopen Appels eten heel lekker weg vind ik. Daarbij ben je er wel even mee bezig. Als ik bijvoorbeeld een koekje eet is het: hap, slik, weg. en dan wil ik nog één
Bij een appel is dat veel minder.

Ik heb trouwens rare bobbeltjes..... Als ik mijn vingers op mijn buik leg (tussen mijn onderste zwevende rib en mijn navel en ik wrijf er overheen, dan voel ik allemaal bobbeltjes van ongeveer een halve centimeter. Als ik mijn buikspieren aanspan voel je ze veel duidelijker. Iemand enig idee wat dat is???? Ik voelde ze gisteren voor het eerst.
Carpe diem
  maandag 6 juni 2005 @ 12:07:28 #64
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_27671043
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:05 schreef ymme het volgende:

[..]

Dietiste word niet meer vergoed door het ziekenfonds! En geld daarvoor heb ik niet
nou ik zit ook in het ziekenfonds en je hebt 16 EH om naar een dietiste te gaan (dat wil zeggen 6 voor eerste consult en dan nog 5 keer per jaar (2eh per controle)...

en ik hoef er niet zelf voor te betalen (groene land achmea)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 6 juni 2005 @ 12:11:37 #65
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_27671161
en mijn update van deze week

oud:
Beessie-jen (1.85) (32) was 115.5 weegt nu 108.1 en wil graag 85 kg wegen -7.4

nieuw:
Beessie-jen (1.85) (31) was 115.5 weegt nu 106.9 en wil graag 85 kg wegen -8.6

en ga straks eens ff shoppen

(mijn kleren passen niet meer, dus moet toch iets nieuws hebben, verder nog een aantal broeken aan mijn moeder meegegeven om wat te vernaaien)
pi_27674819
Ik heb volgende week vrijdag een afspraak bij een dietist in het zkh (doorgestuurd door gyneacoloog) . Hier zie ik erg tegenop, het meten en wegen enzo. Maarja, beter maar ff doorbijten, daarna wordt het natuurlijk allemaal maar beter. Mijn gewicht wil ik hier nog even niet vermelden, misschien doe ik dat later nog wel

Wat trouwens kan helpen tegen zoete trek zijn chroomtabletten, die schijnen je suikerspiegel op peil te houden.
  Moderator maandag 6 juni 2005 @ 18:47:31 #67
5428 crew  miss_sly
pi_27684040
mallemeid, goed zo!
Je hoeft hier niets te vermelden wat je niet wilt, maar je kunt wellicht steun halen uit alle andere die hier hard aan het werk zijn om wat kilo's kwijt te raken (waaronder ondergetekende)!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_27698626
Cutie (1m87) (27,4) was 108,0 kg, weegt nu 95.8,0 kg en wil graag 75 kg wegen -12,2

Cutie (1m87) (27,0) was 108,0 kg, weegt nu 94,4 kg en wil graag 75 kg wegen -13,6

Ik heb het idee dat ik mezelf aan het uitpakken ben...dat elke kilo er af een kadootje is dat ik mezelf geef...
pi_27700609
Ik zie hier de kilo's rondvliegen
Goed dames (en heren)
Mallemeid, knap dat je de eerste stap gaat zetten!

Ga zo door allemaal. Ik zelf ben nog bezig met de schop onder mijn kont....
Voor ik op vakantie ga over 7 weken wil ik 80 kg of minder wegen.....!! En ik zit nu nog op 83.
Dus dat moet wel lukken.....
pi_27700734
Ik heb vanochtend, 1 banaan op. Op school 2 boterhammen met ommelet. (dat was tegen een uur of 8.45) ga ik straks na mijn examens een hard broodje met ham halen. En vanvond eten we pannenkoeken, omdat we laat thuis zijn, en meteen weer weg moeten

Is dit goed?
pi_27702025
'Melk drinken maakt dik'

Uitgegeven: 7 juni 2005 07:05

WASHINGTON - Hoe meer melk kinderen drinken, des te dikker worden ze. En dat is niet alles: halfvolle melk is een grotere boosdoener dan volle melk.

Dat zijn de uitkomsten van een maandag gepubliceerd Amerikaans onderzoek, waaraan 12.000 kinderen in de leeftijd van 9 tot 14 jaar meededen.

De wetenschappers noemen de uitkomsten opvallend, omdat juist de magere en halfvolle melk samengaan met een hoger gewicht. "Het kan zijn dat kinderen makkelijker naar melk met minder vet grijpen. In dat geval is het niet zozeer de melk, maar zijn het de calorieën die schuldig zijn", zei onderzoekster C. Berkey in een reactie.

----

Weet ik gelijk hoe ik ooit zo dik ben gekomen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 11:01:38 #72
43556 miss_dynastie
pi_27702108
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:17 schreef mallemeid het volgende:
Ik heb volgende week vrijdag een afspraak bij een dietist in het zkh
Welkom
Ik kan me voorstellen dat je het onwijs spannend vindt, maar bedenk je wel dat de dietist vaak te maken krijgt met mensen met overgewicht, en dat er *eigenlijk* niks is om je voor te schamen, al voel je dat zelf helemaal anders.
pi_27702794
Ja dat is zeker waar . Ik heb altijd al overgewicht gehad, ik ben toen ik jonger was ook wel eens bij een dietiste geweest en intensief gesport. Toen bleef ik gewoon op gewicht. Op mijn 12e woog ik 86 kilo en was ik zo'n 1m70 ofzo. Nu ben ik 1m80 en zou ik heeeel graag weer op dat gewicht zitten, maar dat is nog een beetje onhaalbaar. Eerst de 100 maar daarna zie ik wel verder .

ymme, ik denk dat je beter kan ontbijten met brood met ommelet, als tussendoortje een banaan en dan als lunch een broodje ham. Die pannenkoeken moeten kunnen toch?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:30:36 #74
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_27704784
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
'Melk drinken maakt dik'

Uitgegeven: 7 juni 2005 07:05

WASHINGTON - Hoe meer melk kinderen drinken, des te dikker worden ze. En dat is niet alles: halfvolle melk is een grotere boosdoener dan volle melk.

Dat zijn de uitkomsten van een maandag gepubliceerd Amerikaans onderzoek, waaraan 12.000 kinderen in de leeftijd van 9 tot 14 jaar meededen.

De wetenschappers noemen de uitkomsten opvallend, omdat juist de magere en halfvolle melk samengaan met een hoger gewicht. "Het kan zijn dat kinderen makkelijker naar melk met minder vet grijpen. In dat geval is het niet zozeer de melk, maar zijn het de calorieën die schuldig zijn", zei onderzoekster C. Berkey in een reactie.

----

Weet ik gelijk hoe ik ooit zo dik ben gekomen!
Wat ik me nou gelijk afvroeg bij dit artikel is of ze ook hebben gekeken naar de overige eet en drinkgewoontes van die kinderen! Ik heb een beetje het gevoel dat dat niet het geval is!
pi_27706458
Ik drink nooit melk en toch ben ik dik, dus die theorie klopt ook voor geen meter.
Kan me niet voorstellen dat als je een glaasje melk per dag drinkt dikker wordt.
Als je er na elke dag naar de Mac gaat wel...!!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:32:38 #76
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_27706674
vandaag voor de 2e keer bij de dietiste geweest, ze was erg tevreden.
Alleen wijkt haar weegschaal daar nogal af van de mijne (en die van mijn zus en moeder): ik was op die weegschaal al 11.8 kg kwijt

Maar ga maar gewoon van mijn eigen weegschaal uit, omdat ik me daar op weeg. En daar ben ik dus inmiddels 8.5 kg afgevallen.

maar ja. sowiezo een eind op de goede weg.

Over 2 maanden weer een afspraak staan, en dan wil ik < 100 kg wegen.
Dus nog 8 kg afvallen in 2 maanden.....

pi_27707333
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:25 schreef Koningin het volgende:
Ik drink nooit melk en toch ben ik dik, dus die theorie klopt ook voor geen meter.
Kan me niet voorstellen dat als je een glaasje melk per dag drinkt dikker wordt.
Als je er na elke dag naar de Mac gaat wel...!!
Ik denk ook niet dat dat de intentie is van het onderzoek. Het is meer dat mensen 4 glazen halfvolle melk drinken ipv 2 glazen volle melk, daardoor worden mensen dikker.
pi_27709076
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:13 schreef ymme het volgende:
Ik heb vanochtend, 1 banaan op. Op school 2 boterhammen met ommelet. (dat was tegen een uur of 8.45) ga ik straks na mijn examens een hard broodje met ham halen. En vanvond eten we pannenkoeken, omdat we laat thuis zijn, en meteen weer weg moeten

Is dit goed?
pi_27710145
ommelet, ham pannenkoeken.. klinkt niet echt kaloriearm allemaal
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_27710751
Het gaat mij ook meer om het niet snoepen (totaan de de vakantie, en daarna alles kaloriearm eten, ook vriendje lief) Maar voor nu vind ik dit al heel netjes opzicht
pi_27711302
Mja, ligt er maar aan wat je doelstelling is.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_27711333
Misschien moet je je broodbeleg veranderen van de ommeletten naar iets calorie-arms. Dat scheelt al denk ik.
pi_27711415
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef Koningin het volgende:
Misschien moet je je broodbeleg veranderen van de ommeletten naar iets calorie-arms. Dat scheelt al denk ik.
Normaal heb ik iets van achterham of iets dergelijk op brood. Vandaag was verwen dag voor op stage.

Wij (ik en mijn vriend) willen graag afvallen
Maar nu is het zo dat we 4 juli op vakantie gaan 2 weken, dus dan heeft het nu nog geen zin om te lijnen. Dus nu willen we een beetje opletten, en na de vakantie echt lijnen (gezond eten, veel bewegen)
pi_27717018
ik zou echt meer eten hoor ymme,

zo roep je de vreetbuien over je af...
Ga je nou eerst eens houden aan een vol te houden gezond iets, voordat je eventueel gaat minderen..
Dit kan gewoon niet goed komen..
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 18:58:11 #85
43556 miss_dynastie
pi_27717245
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef ymme het volgende:
Normaal heb ik iets van achterham of iets dergelijk op brood. Vandaag was verwen dag voor op stage.
Jjij vraagt wat mensen ervan vinden, koningin geeft een valide advies, en daar heb je een weerwoord op omdat het een verwendag is. Ik snap niet waarom je dan om advies vraagt, maar dat kan aan mij liggen.Bijzonder KCal-arm of eten waardoor je afvalt lijkt het me niet. Dat hoeft van mij ook niet hoor, maar ik snap je vraag dan niet helemaal
pi_27718006
Ik bedoel daar alleen maar mee te zeggen, dat ik dat normaal (brood met ommelet) niet op brood heb. En dat het echte afvallen pas begint na de vakantie, dus eind juli!

Is dat dan zo moeilijk te begrijpen of....
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 19:32:41 #87
43556 miss_dynastie
pi_27718198
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef ymme het volgende:
Ik bedoel daar alleen maar mee te zeggen, dat ik dat normaal (brood met ommelet) niet op brood heb. En dat het echte afvallen pas begint na de vakantie, dus eind juli!

Is dat dan zo moeilijk te begrijpen of....
Ik snap wel wat je hiermee bedoelt, ik snap alleen niet waarom je vraagt 'is dat goed'.
pi_27718259
Tips, voor het werkelike afvallen. Zodat ik me nu al een beetje kan voorbereiden snap je. En van vragen wordt je echt nooit dommer
pi_27718868
Gegarandeerd resultaat.

http://home.tiscali.nl/rasit/dieet.doc

Ik ben na 22 dagen (weekenden niet inbegrepen) puur dieet 8 kilo afgevallen
pi_27720729
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:54 schreef ClioSporT het volgende:
Gegarandeerd resultaat.

http://home.tiscali.nl/rasit/dieet.doc

Ik ben na 22 dagen (weekenden niet inbegrepen) puur dieet 8 kilo afgevallen
Dan zou het dus mogelijk zijn om in 44 dagen 16 kilo af te vallen. En dan natuurlijk blijven letten op je eten. Want anders vliegen de kilo's er weer aan.

Ik zal eens kijken wat het is
pi_27720795
Ik lush alleen geen tomaten en yogurt. Zou ik de tomaat kunnen ruilen met een appel of een kiwi ofzo. En de yogurt met 2 crackers ofzo?
pi_27720842
Mmm, het is wel heel weinig wat je mag eten. Wordt je daar niet heel slap van enzo
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 20:53:10 #93
43556 miss_dynastie
pi_27721148
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:42 schreef ymme het volgende:
Dan zou het dus mogelijk zijn om in 44 dagen 16 kilo af te vallen. En dan natuurlijk blijven letten op je eten. Want anders vliegen de kilo's er weer aan.
Bedenk je wel dat het afvallen in het begin sneller gaat en later over het algemeen minder snel.
Het is geen rekensommetje van 44 dagen 16 kilo, 88 dagen 32 kilo, enz.
pi_27721435
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bedenk je wel dat het afvallen in het begin sneller gaat en later over het algemeen minder snel.
Het is geen rekensommetje van 44 dagen 16 kilo, 88 dagen 32 kilo, enz.
Nee dat snap ik ook wel. In het begin is het vooral vocht wat je verliest. Maar ik heb het dieet toch wat aangepast. Want anders is het gewoon veel te weinig. Niet veel veranderingen gedaan hoor. Ik zal het dadelijk even posten
pi_27722485
Iedere morgen:

1 banaan
2 boterhammen
1 glas water
koffie en thee zonder melk of suiker

Maandag Middag Avond

2 mandarijnen 1appel/1 banaan/kiwi etc (2 stuks in totaal)
2 boterhammen ei
2 bekers yoghurt halve krop sla
1 ei 1 beker yoghurt
2 geroosterde boterhammen

Dinsdag Middag Avond
2 mandarijen 1 tomaat
2 boterhammen tartaar
2 bekers yoghurt 1 appel
1 ei 3 geroosterde boterham
1 beker yoghurt

Woensdag Middag Avond

1 mandarijn stuk vlees, 1 aardappel
2 boterhammen beker yoghurt
Fruithapje ofzo 1 appel
geroosterde boterhammen

Donderdag Middag Avond

125 gr Kwark 1 tartaar
1appel sla
1 augurk 1 appel
1 geroosterde boterham 2geroosterde boterham

Vrijdag Middag Avond

1 boterham sla + 2 aardappels (gebakken)
1 tomaat 200 gram vis
2 geroosterde boterhammen 1 appel

1,5 liter water per, 1 glaasje frisdrank!
pi_27726588
Is het niet beter om je eetpatroon aan te passen in plaats van op een danig eentonig dieet te gaan zitten? En bedenk ook: mannen (zoals Clio) vallen veel sneller af dan vrouwen (komt omdat vrouwen in tijden dat het wat slechter gaat wat vet achter de hand moeten hebben ihkv zwangerschappen)! Dus bedenk dat je niet zoveel zal afvallen. Maar goed, ik zal me van de week wat meer inlezen en een uitgebreidere reactie geven.

Ik heb trouwens sinds kort last van mijn pees als ik hardloop. Volgens mij heb ik opgelopen toen ik een hoger tempo 10 km wilde gaan doen (maar uiteindelijk 5 gedaan heb). Naja, volgens de huisdokter heb ik dus last van mijn pees, moet ik uitkijken dat die niet gaan scheuren. Met mate rennen dus ...

Oja, ik zal aan het eind van de week de update posten .
pi_27726850
Ik ga me eetpatroon ook aanpassen, maar ik denk dat eerst mijn maag toch moet wennen aan het feit, dat het niet zijn zin gaat krijgen als hij eten wilt

Dus ik denk dat een maandje dat dieet geen kwaad kan. En dan rustig aan kijken hoe het gaat. Gewoon een beetje zo blijven eten, maar dan het avondeten langzaam weer normaal (met mate) laten worden. Dus aardappels/groente/vlees
pi_27729338
Dat glaasje water met citroen die je elke ochtend moet nemen is best wel belangrijk ook al is het zo goor als ik weet niet wat.. Het zet in je lichaam alles in werking zeg maar als je net wakker bent.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ff 1 boterham extra of ff 1 tomaat extra bijna alles verpest. Eigenlijk gewoon doen zoals het er staat. In yoghurt zitten nou eenmaal ook weer vitamientjes die je nodig hebt. Misschien werkt jouw manier ook, wie weet.
pi_27731115
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:16 schreef ymme het volgende:
Ik ga me eetpatroon ook aanpassen, maar ik denk dat eerst mijn maag toch moet wennen aan het feit, dat het niet zijn zin gaat krijgen als hij eten wilt
Je maag niet zijn zin geven is heel simpel. Je hoofd weerstaan; dat is het probleem.
Streng lijnen geeft je hersenen allerlei signalen om toch vooral op zoek te gaan naar voedsel, voedsel, voedsel (en het liefst zo kcalrijk mogelijk).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_27731295
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:54 schreef ClioSporT het volgende:
Dat glaasje water met citroen die je elke ochtend moet nemen is best wel belangrijk ook al is het zo goor als ik weet niet wat.. Het zet in je lichaam alles in werking zeg maar als je net wakker bent.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ff 1 boterham extra of ff 1 tomaat extra bijna alles verpest. Eigenlijk gewoon doen zoals het er staat. In yoghurt zitten nou eenmaal ook weer vitamientjes die je nodig hebt. Misschien werkt jouw manier ook, wie weet.
Ben jij gek, gewoon doen zoals het er staat. Weet je hoe weinig dat is. Is gewoon slecht voor je gezondheid joh. En vooral omdat ik bloedarmoede heb en dergelijke, moet ik toch een beetje goed eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')