quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Jawi heeft ook een kutmiddag, hij had zich helemaal verheugd op het dronkenvoeren van jou.
wat een gekquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:41 schreef Bananenman het volgende:
Heb uiteindelijk besloten te gaan tennissen en wat heb ik er spijt van. Tennis ging kut en ik verveel me dood nu terwijl ik nu ook knetterlam op het Rembrandtplein had kunnen zitten
'Nieuwe versie van het programma Hints een groot succes.'quote:
Spamhoeren!quote:
Je had 3 kwartier de tijd om erin te posten.quote:
Er zullen er wel een aantal hoog in staan, vooral Sientje denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Morgen weer alle Hools in de toplijstjes van Fok dus.
Ja ik niet zoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zullen er wel een aantal hoog in staan, vooral Sientje denk ik
Geen cursus vandaag?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Trouwens net m'n 400ste post van vandaag geplaatst.
Houdoe Mquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga ook weer eens off, nog even op het balkon tot mijn vriendin thuiskomt.
Nee niet echtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een fijne dag gehad verder?
he bah, geel zwartquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:51 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 580px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 978 * 643 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
whehe
Bedankt voor het delen van je nachtelijke sexuele uitspattingen Clau.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:40 schreef clauwheee het volgende:
Ik denk dat er weinig geslapen zal worden vannacht![]()
Nah, nee..ik ben er net mee opgehouden voordat we naar de super gingen. Morgen weer een dag!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:41 schreef Suijk het volgende:
Kun je mooi aan je scriptie verder werken, clau!
Ja kijk, dat dacht ik al. Maar zelfs daar is het te warm voorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je nachtelijke sexuele uitspattingen Clau.....
je wint pas iets bij 4 op een rijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:48 schreef clauwheee het volgende:
Tong had me op een idee gebracht. Ik heb Festini perenijsjes gekocht
edit: jeuj, drie op een rij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |