Ja dat belooft nog wat voor de komende 6 maandenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fok had ook gewoon last van de hitte
Zij die vreselijk van bil gaan dit weekend, groeten uquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei ooit een andere user op fok voordat ie op vakantie ging. Was gelijk zijn laatste post op Fok. In Zwitserland verongelukte hij
Zeg ajb snel nog wat anders.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Zij die vreselijk van bil gaan dit weekend, groeten u
Wel beschermd jochie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Zij die vreselijk van bil gaan dit weekend, groeten u
Misschien eens uitproberen voor het gevoel, met een vrouw uit je team?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
Het zal hopelijk niet met iemand uit mijn team zijn zeg - dan ben ik of spontaan blind of spontaan hetero geworden
Met dit weer tennissen je bent dan ook gek.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:41 schreef Bananenman het volgende:
Heb uiteindelijk besloten te gaan tennissen en wat heb ik er spijt van. Tennis ging kut en ik verveel me dood nu terwijl ik nu ook knetterlam op het Rembrandtplein had kunnen zitten
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Jawi heeft ook een kutmiddag, hij had zich helemaal verheugd op het dronkenvoeren van jou.
wat een gekquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:41 schreef Bananenman het volgende:
Heb uiteindelijk besloten te gaan tennissen en wat heb ik er spijt van. Tennis ging kut en ik verveel me dood nu terwijl ik nu ook knetterlam op het Rembrandtplein had kunnen zitten
'Nieuwe versie van het programma Hints een groot succes.'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |